رواية وقعت في حب عاجز الفصل السادس عشر 16 - بقلم ياسوو وليد

الصفحة الرئيسية

 رواية وقعت في حب عاجز الفصل السادس عشر 16 بقلم ياسوو وليد

رواية وقعت في حب عاجز الفصل السادس عشر 16

رعد..... مليكه مليكه اصحي 

مليكه بخضه..... بابا انت جمبي و حضنته 

قمر بدموع......مليكه مالك يا حبيبتي و بتحضنها 

مليكه....... ح حلمت ا ان في حد بيموتني و انت سبتني و مشيت 

قمر و مزالت تحضن مليكه.... بعد الشر عليكي ياقلبي 

رعد  ........ اخنا منقدرش نسيب يا حبيبتي انتي بنتنا و هنفضل نحميكي و نخاف عليكي ديما انتي فاهمه 

مليكه.... ايوه يا بابا، ينفع ننان مع بعض 

قمر..... ايوه يا حبيبتي 

رعد اخد مليكه في حضنه هيا و قمر بحيث هو في النص و فضلو يتكلمو و يهزرو مع بعض و يسمعو افلام ديزني كتر اوووي كان مليكه بنتهم 

رعد.... بقولك يا ملوكتي يا تري البيبي اللي ماما حامل فيه هيكون ولد ولا بنت 

مليكه...... هيكون ولد 

قمر..... طب هتسميه ايه 

مليكه..... يزن 

رعد و ملك بصو لبعض و حبو الاسم ده اوووي 

مليكه..... هيبقي اسمه يزن و هيكون حلو ذيك يا بابا 

رعد..... مفيش احلي منك انتي يا قلبي صح يا قمر و بيبص عليها لقاها نامت 

رعد بضحك.... ماما نامت و سبتنا ههه يلا ننام احنا كمان 

عند ادم و مي

------------

ادم......يا بنتي انتي مكسوفه من ايه انا جوزك علي فكره 

مي...... انت قليل الادب يا ادم علفكره 

ادم.... يعني كده متشكرين يا ستي و يلا وسعي كده علشان هنام و زقها و راح نايم 

مي بعصبيه.... انت بني آدم متخلف يلا في حد يزق مراته كده و قامت ضرباه بالمخده 

ادم.... بقي انا ادم الشاذلي علي اخر الزمن تيجي عيله ذيك تضربني بالمخده و شدها و ضربها بالمخده فضلو طول الليل يهزرو و يلعبو لحد ما راحو في النوم 

تاني يوم 

-----------

مي...... اعااااااااا حرامي الحقوني انا اتخطفت 

ادم بخضه و بنوم ... حرامي ايه فين انا مين اصلا 

مي بضحك..... هههههههههه شكلك يموت من الضحك هههههههه 

ادم......... اه يا جزمه بقاا حد يصحي جوزه قره عينه كده 

مي..... ههههه جوزي هههه قره عيني هععهه يبني ده انا متجوزاك شفقه بس هههههههه 

ادم..... يجدع هههه 

مي..... و المفروض بقاا اصحيك ازاي 

ادم بحركه سريعة شقلب مي بحيث هيا تكون نايمه تحته و بيطبع ق. بل متفرقه عبي خدها 

ادم.... المفروض كده 

بعد 6 شهور 

----------

عند قمر و رعد 

----------

قمر.... اااه ااااه رعد الحقني 

رعد بنوم.... في ايه 

قمر.... بولد يا رعد 

رعد..... دلوقتي يا قمر يعني مصحياني 4 الفجر علشان تولدي 

قمر بعصبيه..... انت اتجننت يا رعد بقولك بولد تقولي هو ده وقته انت اتجننت اعععععع 

رعد...... استني بس انتي مش بتهزري وقام شايل قمر و نزل علي السلم و بينادي ااااادم، بااااابا، ماماا هدي قمر ب تولد 

و كلهم راحو مع قمر المستشفي و دخلت العمليات و متوترين 

سندس و هي بتبكي في حضن مازن..... يا رب قوم بنتي بالسلامه 

مازن و هو بيطبطب عليها...... ان شاءالله خير 

رعد....... يا رب قوملي حبيبتي بالسلامه 

مليكه ل رعد...... ماما هتقوم هيا و يزن بالسلامه متخفش 

مي بتبكي بهسترياا.... قمر قمر بتولد يا ادم قمر ولدت قبلي ب شهرين اععععع 

ادم... بضحك انتي هبله يا حبيبتي انتي مش خايفه علي قمر 

مي..... لا خايفه بس هيا هتكون ام قبلي 

و فجأه بيطلع الدكتور 

رعد..... خير يا دكتور قمر كويسه 

الدكتور.... للاسف مدام قمر 


رواية وقعت في حب عاجز الفصل السادس عشر 16 - بقلم ياسوو وليد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent