رواية جحيم رحيم الفصل السادس عشر 16 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

 رواية جحيم رحيم البارت السادس عشر 16 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل السادس عشر 16

رقيه اتنفضت: ف فؤاد. 
فؤاد ابتسم بمكر:  روحه يلا بقا نعيش شويه مع بعض طلما جوزك باي باي. 
رقيه لسه هتجري جري وشدها و وقعها علي الارض وشد الحجاب من علي شعرها: هنتسلى اوي. 
رقيه بتوسل: ابعد عني يا حيو*ان يا زبا*لة. 
فؤاد بغضب طخخخخخخ: هوريكي الحيو*ان دا دلوقتي هيعمل ايه. 
قر"ب شافت الزهرية شدتها و دششششش و"قع علي الارض و الد*م سال. 
رقيه بخوف ورعشه:  ا ا اي يلي عملته دا. 
خدت حجابها وطلعت تجري وسابته. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~. استغفرووو
رحيم بصراخ: ررررينننااااااادددددددد. 
سابت المسد*س و يدوب خدش بطنها و د*مها نزل قدم عينه فجاءة افتكر مشهد الحر*يقه  ودماغه صدعت اوي و مسك دماغه وفضل الذكريات تدوخه و بص عليها رحيم جري بخوف: انتي اتجننتي اي دا. 
ريناد..... 
رحيم شدها لحضنه: خلاص اسف حقك علي عيني يا نور عيني ازاي انساكي وابعد عنك ازاي.
ريناد.... 

رحيم شالها داخلها الحمام وبدء يقلعها هد*ومها وهي متغيبه شالها كانت هدومها مقط*عه أخدها للحمام خل*علها هدومها وكانت عر*يانة دخلها تحت المياه فاقت ريناد وصرخت  : ابعددددد عنيييييييي. 
رحيم بحنان وهدؤء : ششش  اهدي انا جمبك ومعاكي بس. 
لبسها هد*ومها وطلعها من الحمام كانت قليلة الحيلة نومها على السرير وشدها لـ حضنه 
ريناد بانهيار ودموع: أبعد عني أنت لي بتعمل معايا كده لي اذ*يتك في ايه انت مستحيل تكون انسا"ن انت حيوا*ن علي كل يلي عملته فيا ان... 
شدها لـ حضنه : إخرسي يا ريناد 
ريناد بشجاعه :أنت واحد حيو*ان و جبروت وقاسي لييييي. 
رحيم هو وبيض*رب خشب السرير:  وأنا بقول إخرسي 
ريناد راحت له وحضنته ببكاء وكانت مش حاسه بنفسها  رحيم ضمها وحضنها  وكانت لاز*قه فيه وقال بهمس هو وبيتحسس جس*مها
- كلك ملكي يا ريناد روحك وحيا*تك قلبك كلك ليا وبس. 
بص علي شفيفها وقر*ب با*سها بحنان و حب:  متختبريش صبري عشان متشوفيش غضبي. 
ريناد بعدت عنه شد"ها تاني له: قولت ايههه. 
ريناد بدموع:  ح حاضر. 

شدها لحضنه ونام وهي نامت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~استغفرووو
قاعد ببرود والظابط هينشل منه. 
حمزة: ها خلصتوا. 
الظابط: دي جر*يمه قت*ل مش سرقه فرخه هي. 
حمزة ببرود: اومال صدق كنت بحسب سر*قة شبشب من قدم جا"مع. 
الظباط بصراخ:  يا عسكري خدوا علي الحبس. 
حمزة رجع لجديته: اتفضل. 
الظابط: لا شكرا معايا واحد احسن منه و ب 18 كاميرا. 
حمزة برفع حاجب: خد بس اتكلم. 
اخد منه الفون: ب باشا ها لا خلاص يخرج بضمان اا ي بس دا لاقينا حاضر اؤمرك. 
حمزة قام ماشي والظابط اترعب. 
وصل البيت لاقي اثر د*م والصاله علي بعضها: رووووقيةةةةةةةةةة. 
جاه له اتصال. 
حمزة: ايهه. 
فؤاد بيخيط د*ماغه:  زي ما سمعت السنيورة معايا تحب تسمع صوتها. 
حمزة بغضب: لو لامست شعره منها هقت*لك. 
فؤاد بيغيظه: تؤ هعمل براحتي تطلقها يا حلو وايلا اتر*حم عليها و اه في كمان هدية لاخوك هتوصله هتعاجبك اوي سلام. 
حمزة اتعصب اوي. 
قعد يفكر هيعمل ايه واتصل برعد. 
رعد: متخفش كله تمم. 
حمزة: اخويا تحميه بر*قبتك لحد ما ارجع القاهرة واقوله علي كل حاجه. 
رعد: اخيرا فوقت. 
حمزة:  ههه اه. 

قفل معه و اتبعت له فديو من رقم مجهول وقع الفون من ايده:  دا دا فديو ريناد ازاي و رحيم شفره.. وبعدين اتبعت له فديو تاني بس كان اكبر من الاول وقع علي ركبته من كتر الصدمه 😳😳😳😳😳😳. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~.استغفرووو
حمدان:  وعايز ايه عاد. 
معتز ببرود:  تسكت خالص وايلا هسكتك بطريقتي. 
حمدان بص لرجالته: بص انت وراك كويس اكده. 
معتز بص خاف قال بتوتر: تمم انت يلي بدءت. 
خد رجالته ومشي. 
~~~~~~~~~~~~. استغفرووو
فؤاد شد رقيه من شعرها: يلا قومي البسيه. 
رقيه بتزق ايده: لااااا ابعد ايدك. 
فؤاد: هتسمعي الكلام ولا انتي عاوزه ايه بالظبط. 
رقيه: سابني امشي انا بنت عمك. 
فؤاد شدها لحضنه: تؤ. 
قرب من شفيفها و...... 
~~~~~~~~~~~~. استغفروووو
رحيم وصل ومعه ريناد. 
اميرة بدلع:  وحشتيني يا بيبي . 
رحيم زقها ببرود: تمثيلك اتكشف خلاص. 
اميرة بتوتر: ا انت افتكرت. 
رحيم بص بقرف: تغوري من هنت انتي فاهمه. 
اميرة بشر: لا مش فاهمه انت ليا انا وهي همو"تها ليك فاااهم. 
طخخخخ كف نزل علي وشها:  دي ستك يا زبا*لة بررراااااا. 
اميرة طلعت تلم هدومها وفتحت علبة و كان فيها تعبان 😳😳 وحطتها في اوضه ريناد:  ابقا وريني. 
سابته ومشيت. 
حد اتصل عليها: كده المطلوب اتنفذ. 
اميرة: فلوسك هتوصل ومحدش يعرف انه هي مش حامل. 
الدكتور: تمم. 
اميرة حطت ايديها علي بطنها: وانت بقا هنشوف حكايتك مع عز. 
~~~~~~~~~~~. استغفروووو
عند رعد وكوثر كتبوا الكتاب وداخلو شقتهم. 
كوثر بحب: كده بقيت زوجتك 😂. 
رعد بحنان:  بقتي قلبي وروحي. 
مسك ايدها وباسها:  ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك ابدا ياروح قلبي اوعدك هنعمل فرح كبير جدا بس تخلص المشاكل دي. 
كوثر: عايزة بس وجودك معايا. 
رعد بابتسامة شالها وداخلوا اوضتهم لتصبح زوجته قولا وفعلا. 
~~~~~~~~~~~~~. استغفرووو
عز وصل عندهم وكله غضب: هي فين. 
رحيم ببرود:  مش هتخلص بقا. 
عز بزعيق: رينااااااددد يا ررريناااااد. 
نزلت بخضه: في ايه. 
عز راح مسك ايديها: بتعملي ايه هنا. 
رحيم زقه عنها وشدها لحضنه: خاليك في حالك. 
عز:  هي حالي. 
رحيم: برا. 
عز بغضب: انت يلي بدءت سلام. 
خرج من البيت. 
عز طلع فونه:  علي هرب تمم هاتوا ليا. 
عز راح مكان ما لاقي علي قعد ببرود: بيقولوا عدو عدوك حبيبك اي رايك. 
علي فهم:  هنعمل ديل انا رحيم وانت ريناد 
عز بخبث: اتفاقنا. 
علي في سره: هخ'لص عليكوا واحد واحد وهي عذ*ابها اكبر منكم كلاكم. 

 
ريناد وقفه زعلانه راح شدها لحضنه: حبيبي بيفكر في ايه. 
ريناد بعدت عنه وطلعت الاوضه وهو تنهد جاه وطلع وراها. 
رحيم لاقها اعده زعلانه تافف: هنفضل كده كتير . 
تجاهلت كلامه ولسه هتقوم تمشي شدها وقعها علي السرير:  انت هتعمل ايه يا رحيم. 
رحيم بحب:  عايز حبيبتي انت مراتي . 
ريناد بتزقه: ابعد يا رحيم مش طايقك. 
رحيم بدء يغضب ويفقد سيطرته علي اعصابه:  مش عشان بحيالك يبقا ضعيف فوقي احسن لك. 
ريناد بزعيق:  انت حيوا*ن يا رحيم مش قطعها بقب*له وفك قميصه:  تؤ تؤ كده انتي هتشوفي وشي التاني. 
ريناد بتمسح بوقها: ابعد عني. 
رحيم شدها وبص في عينها:  مبحبش حد يعلي صوته عليا انتي فاهمه. 
ريناد بدءت تخاف وهو زاد غضبه:  ل لا مش ف فاهمة. 
رحيم ببرود وخبث شديد:  اوي اوي. 
قام جاب من الدولاب فستان قصير خالص عا*ري: البسيه يلا. 
ريناد بصدمه: اي القرف دا. 
رحيم شدها من ايديها: بقولك البسيه احسن لك. 
ريناد برفض: لا ولو را*جل قرب مني. 
هنا لع'نت نفسها بشدة ورحيم وشه احمر ورمي الفستان علي الارض وقلع تيشرته: كده كده مش هنحتاجه وانا هوريكي هعمل ايه. 
شدها من شعرها بكل غضب اعمى ورمها علي السرير و.... 
ريناد بصراخ: لو عملتها انساني يارحيم انسى انه هحبك. 
رحيم بخبث:  مستحيل وهعمل يلي في دماغي قرب من شفا*يفها و با*سها بعن"ف و شد الشميز من عليها و...... 

رواية جحيم رحيم الفصل السادس عشر 16 - بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent