رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثالث عشر 13 بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

     رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثالث عشر 13 بقلم الاء عوض


رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الثالث عشر 13

قطع عاصم الدريس بتاعها وفضل يبو*س فيها بطريقه وحش*يه  ونور كل اللي حصل لها بتفتكره الوقتي افتكرت لما سيف اعت*دى عليها افتكرت شعورها وقتها افتكرت كل حاجه وفضلت تصر*خ وتضر*ب عاصم
نور بدموع وصريخ / يااااارب يا ماماااااا ياسييييييييف
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
كان طالع سيف علي السلم  وسمع صوت صر*يخ تجاهله فكر انه من الجيران لكن سمع صوت الصر*يخ أقوى وسمع صوت نور وهي بتصر*خ وبتقول يا سيف جرى على الباب فضل يخبط جامد وزق الباب جامد والباب وقع وشاف سيف منظر نور جن جنونه وجرى على عاصم وضر*به بو*كس قوي وقعه على الأرض جرى على نور اللي كانت منها*ره قلع جاكته ولبسه لنور
سيف بقلق/ انت كويسه عمل فيكي حاجه
هزت نور راسها بالرفض وهي بتعيط ودارت نفسها بجاكيت سيف 
ارتاح سيف قليلا
راح سيف وفضل يضر*ب عاصم بكل قوته لحايت ما بقا عاصم جثه هامد*ه على الأرض والد*م نازل من كل وشه
دخلت عليهم مديحه وشافت عاصم مرمى على الأرض الد*م نازل من وشه وشافت سيف حاضن نور وهدومها مقطو*عه وعليها جاكيت سيف وبتعيط رمت مديحه الأكياس من ايدها وشهقت بصدمه وجريت على نور وهي بتعيط
مديحه بدموع / عملك اي يا حبيبتي قوليلي
نور بدموع / معملش.. حاجه يا أمي 
قالك نور الكلام ده وفقدت وعيها علطول 
سيف بقلق / نوووووووور 
مديحه / بنتيييي 
شالها سيف بسرعه وبص على عاصم 
سيف / لو حصل ليها حاجه وربنا ما هر*حمك يا عاصم 
وجرى بيها علي العربيه هو ومديحه 
كان هو بيسوق ومديحه حضنه نور ورا بتعيط 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بدقايق وصلو المستشفى 
الممرضين جرو على نور واخدوها على الاوضه 
وفضل سيف ومديحه برا قلقانين عليها كلم سيف واحد عنده في الشركه 
سيف / الو عايزك تروح المكان ده هتلاقي باب مكسور هتخش تلاقي راجل و*سخ مرمى على الأرض تأخذه على المخذن 
مصطفى / حاضر يا باشا اعتبره حصل 
قفل سيف مع مصطفى وهو بيتوعد لعاصم 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بنص ساعه
خرج الدكتور وجرى عليه سيف ومديحه
سيف / خير يا دكتور نور مالها
الدكتور / مدام نور اتعر*ضت للاغت*صاب والظاهر ان دي مش اول مره لأن جالها حاله نفسيه شديده وياريت لما تفوق متخلوهاش تزعل وحاولو تعملو اي حاجه تبسطها عشان حالتها النفسيه تتحسن وده لمصلحتها عن اذنكو
مديحه بدموع / بنتي يا حبيبتي يا بنتي منك لله يا عاصم الكل*ب منك لله
سيف بوعيد  / اهدي يا ماما مديحه انا مش هسيب حقها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بدقايق
كانت نور في غرفه عاديه بس كان شكلها تعبا*ن اوي ومكنتش بتكلم حد كانت ساكته ود*موعها بتنزل لوحدها
مديحه / نور حبيبتي ردي عليا عشان خاطري متقطعيش قلبي عليكي يا ضنايا
لكن نور مكنتش بترد خالص
وسيف قرر يكلم ساره لأنها اكتر واحده قريبه لنور
كانت نور على نفس حالتها حتى ساره اتكلمت معاها كتير بس هي مبتردش عليها  وبتع*يط بصمت
حزن سيف علي حالها قرر سيف انو يجيب لها دكتور نفسي
بس بعد ما يرجعو بيتهم
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بيومين 
رجعت نور الفيلا ورجعت معاها مديحه وساره طلعت نور اوضتها وفضلت على حالتها مش بتتكلم من صد*متها في اقل من شهر يحصل فيها الحاجات دي كلها كل يوم صد*مات صد*مات لكن وعد سيف نفسه انه هيعاملها حلو كفايه اللي هي شافته والي حصلها بسببه 
سيف جاب دكتور نفسي احمد فكرينه اللي اتبرع لنور بالد*م 
سيف / ارجوك يا دكتور تساعدها 
أحمد / متقلقش انا عارف هعمل اي 
طلع دكتور احمد لاوضه نور وخبط ودخل ليها 
أحمد / السلام عليكم 
بصت نور ليه من غير ما تتكلم 
أحمد /انسى خالص أن انا دكتور انا الوقتي واحد صاحبك جاي يتكلم معاكي كلمتين 
نور / 
أحمد / على فكره انت مش غلطانه خالص ولا مذ*نبه عشان تفضلي ساكته كده انت لازم تكوني قويه عشان امك هتمو*ت عليكي برا انت مش اول واحده يحصل فيها كده لازم تتكلمي وتواجهي  جوز امك انسيه خلاص هو هياخد عقابه عيشي حياتك مع جوزك اللي هيمو*ت من القلق عليكي الفتره دي صعبه عليكي وعليهم كلهم نور انت مش مذ*نبه في بنا*ت كتير حصل فيها كده 
نور بدموع/ مفيش اي حد مر بالي انا مريت بيه 
فرح جدا أحمد أن نور اتكلمت 
أحمد / ليه يا نور احكي اللي جواكي 
نور بدموع / مقضرش احكي حاجه 
أحمد / متخافيش يا نور  اللي انت هتحكيه مفيش اي حد هيعرفه غيري انا وانت بس

يتبع الفصل الرابع  عشر  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent