رواية جحيم عشق صعيدي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم دعاء احمد

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عشق صعيدي البارت الثالث عشر 13 بقلم دعاء احمد

رواية جحيم عشق صعيدي كاملة

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل الثالث عشر 13

لا تخاف من القاسي ولكن خاف من الجنون أذ قسي
💔💔💔💔💔💔💔
جبل دخل الثرايا نور اول ماشفته اتوترت وقعدت تتكلم مع ساره عادي وطبعا ساره بصت على جبل بغ"ضب وهي نفسها تقوم تشل"فط وشه زي ما عمل مع زينه
جبل دخل اوضته ملقاش زينه بقى يدور عليها في كل مكان اتجننن وغض"به زاد
جبل بصوت هز أركان الثرايا. نوررررررر نووووورررر
نور بخوف. نعم

جبل مسك دراعها بقوه وهي بقيت هتعيط. زينه فين؟
نور بدموع. معرفش
جبل بقى يضغط اكتر على دراعها وهي بقيت تصر"خ
ساره بغ"ضب. مكفايه بقى يا استاذ انت    على فكره دي مش رجوله مش كفايه اللي عملته مع المسكينه التانيه زينه مخا"نتكش ولا يمكن تخو"ن لأنها متربيه على يد فهد الزهراوي أظن عارف فهد الزهراوي يعني الرجوله والمجدعه زينه لو كانت عايزه تخو"ن كانت خربت يوم فرحها وحطت رأس العيله في الو"حل لكن لا هي رفضت انا نفسي طلبت منها تهرب وهي رفضت عشان سمعه عيلتها تفتكر واحده زي دي حافظت على اسم عليها هتبيع شر"فها فوق يا استاذ بدل يفوت الأوان وصدقني هتندم

قالت كلمتها بغ"ضب عارم وتركته ورحلت من الثرايا وكم تتمنى أن تمسكه من رقبته وتطيح به ضر"با
جبل باستغراب. مين بنت المتخ"لفه دي وبعدين فين زينه يا نور احسنلك قولي بدل ما تشوفي وش ميعجبكيش
نور. جبل زينه سابتلك البلد بحالها ومشيت وهي بتكر"هك صدقني يا جبل زينه مظلومه وكل اللي حصل دا كدب ازاي تصدق الدكتوره دي وكمان مسمعتش زينه حتى لو هي حبيت سامر مش عيب انك تحب لكن العيب انك تتماد في حبك لحد خا"ين زينه نسيت سامر من اول يوم دخلت فيه الثرايا عملتك بما يرضي الله اتأكد يا جبل لأنك هتند"م لما تعرف الحقيقة بعد فوات الاوان
نور شدت دراعها منه وجريت على اوضتها
جبل بقى يكس"ر كل حاجه حواليه خايف يكون فعلا ظلمها
وخايف اكتر انها تكون خا"نته فعلا

جبل قعد على الكرسي وبقي يبكي زي الطفل. ليه محدش حاسس بالنا"ر اللي في قلبي انا حبيتها واكتشفت خيا"نتها ليا المفروض اعدي الموضوع عادي انا تعبت يا ربي كنت فاكر اني بحب نهى ولما زينه دخلت حياتي عرفت ان الحب عمره مدخل حياتي غير على ايديها انا تعبت يا رب اسمحها ازاي انسى ازاي يا ربي انا تعبت فينك يا زينه تدوي الجر"وح اللي في قلبي فينك تقريلي القرآن واسمع صوتك وتحكيلي عن حكايتك انتي وامك وابوكي وفارس

 
في اوضه نور
قعد بتعيط على حال اخوها وعلى بيعمله في نفسه
نور. ليه يا جبل ليه مصمم تبعد عنك كل اللي بيحبوك ليه يتقرب منك شيا"طين ليه يا جبل ربنا يهديك ياخويا يارب جبل طيب بس عص"بي اهديه
وقامت تصلي وتدعي لاخوها ولزينه

 
نور. الوا
مالك قلبه دق بسرعه اوي حاسس انه فرحان لمجرد صوتها. ازايك يا انسه نور
نور بصوت ضعيف باكي. الحق زينه يا مالك زينه سابت الصعيد كله
مالك انفز"ع من كلامها وقام من مكانه. اختي مالها يا نور
نور بدأت تحكي لمالك كل اللي حصل وهو بيسمع ومش مستوعب  عيونه احمرت من
الغ"ضب وبقي يتو"عد لنهي ولجبل وأنه هيد"فعه تكن اهانه كرامه زينه وكس"ره قلبها
مالك. ورحمه ابويا لدفعك الأمن يا ابن العزايزي اقفل يا نور
نور بسرعه بلهجه ترجي. مالك ارجوك جبل مالوش ذنب اعذره دا راجل برده انا متأكده ان نهي هي اللي عملت كدا دي شيطا"نه
مالك. زينه أشرف بنت في الصعيد كله يا نور كل دا كدب
نور. انا متأكده انه كدب بس دلوقتي لازم نكشف براءه زينه ونعرف مين اللي عمل كدا ونعرف مكانها
مالك بتفكير. زينه كانت دايما بتسافر مع عمي فهد اسكندريه اكيد هي هناك
نور. لازم نوصلها يا مالك
........
جبل خرج يدور على زينه في كل مكانه ممكن تكون فيه وفي الاخر راح لمالك
جبل. مراتي فين يا مالك
مالك. بغ"ضب. دلوقتي مراتك ولما شكيت فيها مكنتش مراتك
ولما ضر"بتها مكنتش مراتك ولما هنت كرامتها مكنتش مراتك ولما قالت عليها خاينه مكنتش مراتك
جبل. اخوتك خا"نتني
مالك بعص"بيه. قطع لسانك اختي أشرف بنت في العالم بس هي خساره فيك خساره حبها ليك وخوفها عليك خساره الوقت اللي ضيعته معاك اول ما اكشفلك براءه بنت عمي هتطلقها واهو خليك مع الزبا"له اللي شبهك اهي نهى فعلا اللي تستاهلك
جبل. نهى انت بتقول ايه
مالك بسخريه. مين حط اخت"بار الحمل في اوضتكم واكيد هي اللي اتفقت مع الدكتوره وهي اللي صورت الفيديو فوق يا ابن العزايزي لو اختي سمحتك انا عمري ما هسمحك زينه هبله وطيبه لكن انا لا وأول ما لقيها واكشفلك برائتها هتطلقها
جبل بثقه وغرور. على جث"تي اختك اتكتبت على اسمي ليوم الدين يا مالك
مالك. هعمل فيك معروف ونروحلها سوا بس لو قربتلها هيبقى فيها د"م يا ابن العزايزي
مالك وجبل خرجوا وطلعوا على اسكندريه
دورا عليها في كل مكان ومفيش إثر ليها
💞💞💞💞💞
بعد تلات ايام
زينه بتفتح عينها ببط مر"ميه على الأرض مر"بوطه من ايديها ورجليه
زينه بصوت ضعيف. انا فين؟ وانت مين؟
أسد قاعد ادمها على كرسي فخم خاطئ رجل على رجل ويتكلم بثقه. انا دما"رك زي ما دمر"تي حياتها انا هد"مر حياتك
زينه. انت بتقول ايه؟ انا فين؟
أسد. انتي في عريني يا بنت الزهراوي اتشهدي على روحك
ياترى ايه حكايه أسد وزينه
ومين هي البنت اللي زينه دم"رت حياتها
وجبل هيعمل ايه
ونهى ازاي هتنكشف حقيقتها

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم دعاء احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent