رواية سجينة الفهد الفصل الثاني عشر 12 - بقلم هدير بدر

الصفحة الرئيسية

 رواية سجينة الفهد البارت الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر

رواية سجينة الفهد كاملة

رواية سجينة الفهد الفصل الثاني عشر 12

ريم كانت مر*عوبه وبتبصله علشان ياخدها 
محاسن : وانت جايبهالى لي اطلعي برا يابت 
ريم : ارجوكم ارح*موني 
محاسن نر*حم مين مش روحتي عنده جيالي لي 
فهد سا*بهم ومشي 
ومحاسن مس*كت ريم من شعرها : ماقدرتيش تطلعي طبعا منه بحاجه 
ريم : ارجوكي ارح*ميني مش ق*ادره 
وبالفعل بطنها كانت بت*نزف 
محاسن : ارح*مك وفضلت تض*ربها 
( عيطوا عيطوا انا مفت*ريه) 
ريم وقع*ت علي الارض كان وشها بقا ازر*ق وكل حته في جس*مها بتجيب د*م 
محاسن تفت عليها 

محاسن : انا لازم اخلص منك وجر*تها وربط*تها في الاوضه وقفلت عليها 
ريم استسلمت وغمضت عينها 
فهد كان نازل قلبه وج*عه وحاسس انه ظ*لمها علشان في الاول والاخر هي طفله
وبعدين قال هي بعيده عنهم افضل
روح البيت 
امينه: وديتها فين 
فهد : رجعت مكانها 
امينه كانت حاسه انهم ظل*موها
ماشي يابني خش لمراتك 

دخل لهايدي  
فهد : بقيتي كويسه 
هايدي : ايوا 
فهد : تمام وخرج برا 
احمد : رايح فين 
فهد : خارج 
احمد: ماشي يابني 
فهد كان حزين اوي عليها بس عقله رافض انها تعمل كدا 
لاقي نفسه ادام بيتها 
فهد : انزل والا لا 
وبعدين قرر ينزل 
راح لمحاسن خبط 
محاسن كانت خ*ايفه 
فهد : هي فين 
محاسن : انت وقت ماتحب تجبها تيجي ووقت ماتحب تاخدها تاخدها 
فهد : صوتك مايعلاش عليه يا ول*يه انتي انطقي هي فين 
محاسن : ها 
فهد حس حاجه حصلتلها طلع المس*دس اقسم بالله لو ماقلتي ماهايكفيني فيكي طل*قه واحده فاهمه 
محاسن : جو جوا 
فهد جري علي الاوضه 
فين المفتاح 
محاسن : اهو وفتحت الباب وهي قلقانه 
لقاها مرب*وطه في الحيطه وجسمها كله بي*نزف 
فهد : عملتي فيها اي 
محاسن : بنتي وانا حره 
فهد رن علي صاحبه 
ابراهيم : ايوا ياكبير 
فهد : تعالي حالا عند ****** 
ابراهيم: حالا وراحله في أسرع وقت 
فهد ؛ خدها حالا تظبطهالى علشان شكلها مش بت*تربي 
وشال ريم جري 
ونزل 
ابراهيم: رايح فين 
فهد : هاكشف علي مراتي بعدين افهمك 
ركبها العربيه وبعدين دخل وحط دماغها علي رجله 

فهد : ريم فوقي  انا ماصدقتكيش انا اسف بس فوقي 
ولقي بطنها بت*نزف جامد فضل يخبط في العربيه لييييييه ليييييه انا كمان ظلمتها مع انها حكتلى كل حاجه مرت بيها في حياتها  ليه قس*يت عليها بعد كلام امي  لييييييييييه 
بعدين وصل المستشفي دخل جري 
وكله كان خاي*ف من هيبته 
وبعدين مسك الدكتور : اقسم بالله لو ماصحيت هادف*نك مكانك 
الدكتور كان خايف كله عارف مين هو فهد 
وكله كان بيجري 
عند.هايدي كانت فرحانه اوي انها اتخلصت من ريم 
امينه ندهت لهايدي 
هايدي : اووووف 
وقامتلها 
هايدي : نعم 
امينه : جبيلي العلاج من جوا علشان عمك نزل
هايدي : وانتي ماتقوميش لي
امينه: انتي بتقولى اي 

هايدي : بقولك ماتقوميش انتي لي 
امينه: انتي اته*بلتي يابت 
هايدي : بقولك اي مش انا اللي تكلميني كدا اوعي تفكريني زي اله*بله ريم 
وسابتها ودخلت 
امينه كانت مص*دومه 
احمد جيه 
امينه : حكتله 
احمد: مش دي اللى دم*رتي جواز ابنك بسببها قلتلك ظل*متي التانيه 
لكن انتي بصيتي لأهلها كانوا اي والبت مش زننبها 
امينه عيطت
احمد خدها في حضنه 
امينه: لو قلت لفهد هايزعل مني 
احمد  : هانكشف البت علي حقيقتها ماتقلقيش 
امينه : ماشي 
احمد: بطلى عياط بقا 
عدا اربع ساعات ومافيش جديد 
ابراهيم جيه لفهد 
ابراهيم : مراتك ازاى 
فهد : اللي جوا دي مراتي 
ابراهيم : واي جابها في بيت الول*يه دي 
فهد : مش وقته مش وقته بعدين المهم تخرج بالسلامه 
الدكتور طلع وهو قلقان : للاسف دخلت غيبوبه

رواية سجينة الفهد الفصل الثاني عشر 12 - بقلم هدير بدر
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent