رواية نبض الاسد الفصل التاسع 9 - بقلم سيرلا وابي

الصفحة الرئيسية

رواية نبض الاسد البارت التاسع 9 بقلم سيرلا وابي

رواية نبض الاسد كاملة

رواية نبض الاسد الفصل التاسع 9

نبض :بخير كويسة ياجدي انت عامل ايه .
الجد :كويس يابنتي أسد نحنا هنبات هنا اسبوع في صفقة هتمها بالشركة يلي هنا ونرجع الصعيد بعد اسبوع.
أسد :تنورونا ياجدي امال فين رنيم ومراد .
الجد :رنيم ومراد بيشترو شوية حاجات وبيرجعو كمان شوية .
مازن بخبث :ازيك عاملة ايه يانبض دلوقت خفت عليكي اوي .
أسد رد مكانها :هي بخير الحمد لله اتفضلو .

دخلو وقعدو يتكلمو ومازن مارفعش عينو عن نبض وأسد هيعمل جر**يمة بمازن من نظراتو لنبض .
دخلت نبض المطبخ ومازن استاذن بحجة يروح الحمام ودخل المطبخ لنبض وحط ايدو على أيدها وقال :انتي ازي جميلة كده ياحلاوتك .
نبض بتوتر :ابعد وارجع الصالة يامازن .
مازن بخبث :طب أسد بأيه احسن مني .
نبض :ابعد ايدك يامان ومازن كان بيقرب ليبوسها وأسد بيشوف المنظر دا وعقلو مش بيحملو وبيضرب مازن بوكس خلاه يوقع عالارض وزعق فيه بصوت هز الفيلا وقال :ياحي*وان تبعد عن مراتي احسن ما اقتل*ك هنا فااهم .
انجمعت العيلة عالصوت .
الجد *:فيه ايه يا اسد .

أسد بغضب ؛ دا الح*يوان بيحاول يتحر*ش بمراتي .
الجد بغضب :مااازن لو اتكرر الكلام دا تاني هزعلك مني اوي ابعد عن نبض .
نبض كانت واقفة مصدومة وأسد شدها من ايدها جامد وطلع الجناح .
أسد بغضب شديد :اززي يامحترمة تسمحي لواحد يقرب منك هاااا .
نبض خافت اوي من شكل أسد وقالت :والله ماليش دعوة هو لحقني المطبخ .
أسد بغضب :وازي تسمحيلو يلمس أيدك دي ومسك ايدها جاامد .
نبض بخوف ووجع :اااه ايدي سيبني يا اسد ماليش دعوة

أسد بغضب اكبر :لا وعادي كان هيبو*سك لو اتاخرت كاان حصل ايه هاا قولي بس لا انا شكلي دلعتك أوي يازبا*لة أبقى اوريكي الوش التاني لأسد .
نبض بقوة مصطنعة :ماتقولش زبال*ة فاااهم .
أسد راح ناحية الباب وقفلو بالمفتاح وقرب منها ومسكها من شعرها وقال :انا ما عاش يلي يعلي صوتو عليا فااااهمة .
نبض مش بترد .
أسد ساب شعرها وقال :مافيش خروج من هنا فاهمة قال الجملة دل وكان لافف لجهة التانية وضهرو لنبص.
نبض لا رد .

اسد لف لقا نبض واقفة مش نازلة دمعة وحدة منها واستغرب وقالت بهدوء عكس النار والحزن يلي جواها :يلي انت عايزو .
اسد خرج من الغرفة وقفل الباب بالمفتاح من برا .
أول ما طلع أسد نبض ...

تكمله الفصل

أول ما خرج أسد نبض انهات كل قوتها وحصونها عشان هي مش بتبكي قدام حد عيطت باعلى صوت عندها وقالت :ياارب انا ماليش دعوة والنبي ايه ياريتني امو*ت وارتاح يارب عايزة ماما توقف جمبي اهي اهي .
بعد فترة دخلت اخدت شاور دافء لتهدي اعصابها وكانت بتعيط وهيا تحت المي وبتفتكر معاناتها وهي صغيرة وكل حاجة كسرتها وأسد يلي قسي عليها .

خرجت وكانت عينيها حمرة اوي من كتر العياط خرجت ببجامة سوداء نيشرت نصف كم وبنطلون اسود وقعدت على السرير وحطت اغاني حزينة عالسماعات يلي بتسمعها دائما وقعدت تعيط 
( ايه دا يابنتي انتي بحر عياط 🙂 )

عند أسد نزل وخرج من الفيلا وراح مكانو الخاص دخل وكسر كل حاجة فيه وعور ايدو وافتكر ميرا يلي خانتو والشر مغطي على عينيه .
بعد فترة نبص كانت وتقفة عالبلكونة وكل ما تفتكر اسد يلي افتكرتو سند ليها ان ماسمعش منها حتى .
وصل اسد الفيلا وطلع الجناح وفتح الباب بامفتاح ودخل ونادا :نبض يا نبض .
نبض دخلت من البلكونة وكانت ايدها متعورة عشان كسرت المزهرية بالغرفة وعيونها حمرا من شدة العياط 
أسد :مالها ايدك .

نبض بهدوء  : مفيهاش حاجة .
أسد :ازي وهي متعورة كده .
نبض بصت بعيون اسد نظرة حزن وكسرة وقالت  : ماتخدش فبالك عايز حاجة .
أسد ببرود عكس يلي جواه : جهزيلي الحمام يلا اخلصي.
نبض بدموع على وشك النزول :حاضر وجهزتو .

خرجت وقالت : جهزت الحمام اتفضل .
أسد دخل من غير ما يرد عليها .
نبض اول ما دخل عيطت من تصرفاتو معاها وبعدين مسحت دموعها وقعدت عالكنبة فتحت الفون بتاعها وقعدت تقلب بالفيس بوك بملل .
خرج أسد كان لافف فوطة على جسمو .
نبض ماخدت بالها كانت بتنزل دموعها من غير صوت وكانت حاطة السماعات ومغمضة عنيها .
أسد قرب منها ونزع السماعات ورما الفون بعنف وقال :قومي هاتيلي هدوم .
نبض راحت من غير ماتقول حاجة وجابت هدوم وخرجت بيها وادتها لاسد : أتفضل .

اسد اخد الهدوم وغير وطلع كانت نبض واقفة عالبلكونة وبتبص للنجوم .
أسد :نبض نبض يازفت*ة فينك.
نبض جت لأسد :نعم .
أسد : ألبسي حاجة هننزل نتغدى يلاا .
نبض راحت لبست بنطلون جينز وتيشرت بسيط لكن رغم بساطة شكلها كانت بريئة وحلوة جدا .
أسد :يلا تعالي ونزلو والجميع كان قاعد .
أسد :مسا الخير .
الكل :مساء لنور .
رنيم انتبهت على شكل نبض وقالت :ازيك يانبض .
نبض بحزن حاولت اخفائة بابتسامة باهتة :تمام وانتي .
رنيم :تمام 
google-playkhamsatmostaqltradent