رواية احببت لدغة الفصل السادس 6 - بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

رواية احببت لدغة البارت السادس 6 بقلم الاء عوض

رواية احببت لدغة كاملة

رواية احببت لدغة الفصل السادس 6

قضو اليوم مع بعض وبعدها رامز علم سما ركوب العجل وكل شويه سما تخبط في الحيط 😂😂
سما / اااه تعليمك وحش دنا مبقتش حاسه بيجلي 
رامز / انت اللي حوله وبتخبطي في الحيط 😂😂
سما / غوي يلا من هنا يوحني بيتنا
رامز / طيب قومي يلا وانت قمر كده 😂😂
سما / بطل يلااااا
رامز / خلاص سكت اهووو
رامز روح سما معاه وكانو الاتنين مبسوطين مع بعض اوي

 
ام سما / اي الصناره غمزت ولا اي
ام رامز / شكلها قربت 😂😂 دا الواد رامز مبيطلعش من البلكونه ٢٤ ساعه قاعد بيتكلم معاها وانا عمله نفسي مش فاهمه حاجه 
ام سما / يا مسهل 
(هما دول الأمهات المصريه😂😂) 

 
في البلكونه 
رامز / بقولك يا سما متيجي معايا بكره فرح واحد صحبي 
سما / متيوح لوحدك 
رامز / اصل كل صحابي كابلز واكيد مش هروح لوحدي عشان خاطري تعالى معايا 
سما كانت مبسوطه اوي بس محبتش تبين 
سما / خلاص ماشي هاجي معاك 
رامز / حلو الكلام 

 
تاني يوم بليل 
رامز / هااا جهزتي 
سما / ايوه جهزت 
رامز / طب انزلي انا واقف تحت اهو 
سما /ماشي 
نزلت سما وكانت مثل الحوريه كانت لابسه فستان موف وطرحه نفس اللون  وفيه لولي فضي كتير بيلمع الفستان ذادها جمال 
رامز فضل باصص ليها مبهور من جمالها اللي بيزيد 
سما بمرح / اقفل بقك الدبان هيخش 😂😂
رامز انتبه على نفسه 
رامز / معلش انت اللي قمر 
سما ورانز ركبو العربيه ومشيو 
رامز شغل اغنيه( لقيت الطبطبه) 
فضلو يغنو هما الاتنين في الطريق بعدين وصلو الفرح الحمد لله 😂😂
✨✨✨✨✨✨✨
في الفرح 
كان الكابلز كله بيرقص سلو على الاستيتج 
رامز / اي هنفضل قعدين 
سما / هنعمل اي يعني 
رامز / اكيد هنقوم ترقص
رامز مداش فرصه لسما للرد هو شدها وطلعو على الاستيتج 
سما / بس انا مبعيفش ايقص( مبعرفش ارقص) 
رامز / اعلمك 
رامز كان بيرقص مع سما وهي كانت مبسوطه جدا 
فضلو يرقصو شويه وبعدين روحو 
✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بأسبوع 
سما / يلا بقا يا يخم قوم اصحى بقا 
رامز بنعاس / سيبيني شويه انا راجع تعبان من الشغل 
سما / لاء قوم كده هتاخي على الحفله 
رامز / طيب دي حفله عيد ميلاد صحبتك انا مال امي 
سما / مليش دعوه هتيجي معايا يعني هتيجي 
رامز كمل نوم 
سما قومته بالعافيه 
سما / انت تقلت كده ليه قووووووم 
رامز / خلاص خلاص قومت اهو انا هخش الحمام وانتي اختاري الهدوم 
سما / حاضي 
رامز دخل الحمام اخد دوش على السريع طلع لقى سما محضره ليه بدله رمادي وساعه سوده وبرفان z وجزمه سوده 
سما / هااا اي يايك (رايك) 
رامز / جميل اوي كده 
رامز لبس البدله وظبط نفسه وطلع مع سما الحفله بتاعت عيد ميلاد صحبتها 
(احساس جميل يا بنات لما يكون معاكو حد تشاركه في حياتك يختار معاكو الهدوم يعمل معاكو كل حاجه) 
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بشهر 
سما /هتيجو تفطيو معانا النهايده 
رامز / اكيد هو لسه قد اي على المغرب 
سما / اصبي يا عم احنا الساعه لسه ٣ 😂😂
رامز / يلهوييي 
سما / تعالا نجري الوقت مع بعض ونقراء قرءان 
رامز / فكره حلوه انا هروح اجيب المصحف واجيلك 
سما ورامز فضلو يقرءاو قرءان لحايت المغرب  
بعدين فطرو كلهم مع بعض في بيت سما
سما ورامز قضو رمضان كلو مع بعض وهما مبسوطين بيسهرو مع بعض وبيصلو مع بعض وبيقرؤ قرءان مع بعض  
✨✨✨✨✨✨✨
سما / يلا يا يامز تعالى معايا عشان اجيب هدوم العيد
رامز / موافق بس بشرط
سما / اي هو
رامز / بعد مجيب معاكي هدومك تيجي معايا وانا بجيب حاجتي
سما بضحك / اكيد
وهما مشيين في الطريق
رامز / تعرفي ان ده احلى رمضان في حياتي
سما / بجد
رامز / ايوه طبعا ليه طعم تاني معاكي بجد
سما/ وانا كمان يمضان ده كان مختلف بنسبالي

 
بعدها بساعه
رامز / انا قولت لاء
سما / لي طيب ده شكلو خلو وواسع كمان
رامز / سماااا متخلنيش اتعصب عليكي خشي غيري الطقم ده وانا هختار ليكي طقم تاني
سما / ماشييي
بعد وقت طويييييل اشترت سما الطقم بالطرحه والشوذ والشنطه والبرفان المفضل بتاعها طبعا اللي اختاره رامز  
الحمد لله سما اشترت هدوم العيد 
✨✨✨✨✨✨✨✨
 رامز /يلا نروح عند المحلات الرجالي 
 سما / يلا
سما وهي ماشيه لمحت طقم جميل نفس لون الطقم بتاعها
سما /استنى اي رايك في الطقم ده
رامز / ده نفس لون طقمك
سما / عشان كده انا اخترته خش شوفه
رامز لبس الطقم وكان جميل عليه اوي واشتراها وجاب كمان برفان وساعه تليق على الطقم 
وروحو بعد لف طوييل 

رواية احببت لدغة الفصل السادس 6 - بقلم الاء عوض
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent