رواية حوريه السليم الفصل الخامس 5 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت الخامس 5 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل الخامس 5

عند مالك وملاك 
ملاك بصدمه/ انته بتعمل ايه هنا 
مالك بخبث/ انتي دخله مكتبي الي هوه في شركتي وبتقوليلي بتعمل ايه هنا 
ملاك / شركتك 
مالك باستفزاز / اه شركتي 
ملاك/ طب انا همشي 
ثم تهم بالخروج لتجد من يسحبها من باقت الدرس بتاعها ( بقت عمله زي حرامي الغسيل😂😂😂😂) 
مالك/ ايه يا قطه انتي فكره ان دخول الحمام زي خروجه ولا ايه 
ملاك / اه زي هروجه ولا انته ليك خروجه تانيه 🙄🙄
مالكبخبث/ طب مش هنكمل الي كنا بنعمله امبارح ولا ايه 


ملاك/ هوه ايه الي كنا بنعمله امبارح 
مالك/ مش انا يا حرام قليل القدب الي مش متربي الي كنت بتحمرش بيكي 
ملاك / انته انته يبني ده انته في قمه الاخلاق مين بس الي قال كده ده انته متربتشي اد التربيه الي اترباها الكلاب 
مالك بعصبيه 😡😡/ نعم ياروح امك 
ملاك / انا روح امي ده انته نهار اهلك سوده يا ابن الي مفطرت 
مالك بغضب وابتدت عروقه تظهر / انا 
ملاك باستفزاز / اه انته 
اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه ااااااااااااااااه 
قالها مالك عندما وجد ملاك تضربه اسفل الحزام بقدميها ثم تسرع بالرقد الي الخارج لكن انتي تتعاملين من مالك مش مع فرخه 🐥😂😂😂😂😂 لم تستطيع الخروج بسبب وقوف مالك امامها بعين حمراء وعروق بارزه 
( ملاك بقت عمله زي الفار المبلول 😂😂😂) 
وقام مسكها من ايديها ولاففها حولين ضهرها جامد 


سليم بغصب/ يبقا انتي عيزه تقطعيلي النسل يا بنت الك، ب ده انتي نهارك اسود 
ملاك / نسل نسل ايه يابو نسل ده هيكون نسل زباله 
مالك/ طب متيجي بقا نشوف النسل الزباله ده 
جحظه عيني ملاك لانها تعرف نواياه القظره 
ملاك / نعم يا روح النونه نسل ايه يا واطي يا زباله يا حيوان 
وهب تفلت اديها منه وتقوم ضرباه بالقلم ( اجدع حاجه عملتيها يا اخشييييييييي😂😂😂) 
مالك وقد برزت عروقه اكتر من كتر الغضب وتحول لون عينيه الي اللون الاسود القاتم وبدات انفاسه تعلوا اكثر ( ما هذا الرعب)  
( الفتحه علي روحها يا جماعه والنبي 😂😂😂😂😂) 
اما بقا عند حور وسليم 
حور بصدمه / انته 
سليم بابتسامه خبيثه / اه انا 
حور باستفزاز / طب روح ياله شوفلي كوبايه شاي 
سليم / انا هجبلك كوبايه شاي 
حور / اه انته مش انته الساعي الي هنا روح بقا هاتلي 
سليم / الساعي تمام تحبيه شاي الاموات المخنوقين ولا المدبوحين  شاي مين يام شاي انتي مش عرفه بتكلمي مين ولا ايه 
حور / اه عرفه بكلم واحد حيوان عادي يعني 
(علي فكره يا حور انا مش هدافع عنك علشان تكوني عرفه🙄🙄) 
هوب تلاقي الي ماسكها من شعرها ولافه حول ايده 
حور تسكت لا طبعا امه صوتت 
حور / اه اه اه اه سبني يا حيوان يا زباله 
هوب تلاقي كف نازل علي وشها وموظفين الشركه جم عليصوتهم 
( هوه ليه حسه اني انا افورت اوي 😂😂😂😂) 
وهوب يدخل ادهم عليهم ويفكهم بالعفيه لان حور كانت مسكه ايده عضاها ومس راديه تسيبه وهوه كان عمال يصون 😂😂😂😂😂😂😂( ياعيني عليك يابني ربنا يكون في عونك دي محتاجلها 30 حقنه لوحدها 😂😂😂😂😂) 
ادهم /ايه ايه في ايه وانتم مسكين في بعض كدا ليه 
حور/ شوف الحيوان الزباله ده بيعمل ايه هنا ده ضربني 
ادهم بصدمه / الله يخرب بيتك اسكتي ده انتي هتتنفخي 
سليم / انا حيوان يا بنتلجزــــه
حور/ انا 
سليم / اه انتي وديني منا سيبك 
حور / مين الحيوان ده يا دكتر ادهم 
ادهم / ده الفارس يا حور صاخب امبراطوريه الانصاري كلها 
حور / الحيوان ده 
سليم / تعاليلي هنا بقا ده انتي زودتيها اوي يا سلعوه 
حور بغضب / انا سلعوه يا عمود نور 😡😡😡
سليم / علي الاقل مش شبر ونص زيك 
طبعا تدهم كان واقف في النص وعمال يضحك ( اضحك اضحك منتا هينضحك عليك في الاخر) 
ادهم / خلاص بس بس انتم الاتنين مالكم في ايه عايز اعرف ايه الي بيحصل هنا وانتم تعرفوا بعض 
وفعلا سليم قاله غلي كل الي خصل لانه اصلا بيحب ادهم بس بيحب مالك اكتر 
وطبعا ادهم مبطلشي ضحك 
سليم بغضب / انته هتفضل تضحك كده كتير 😡😡😡😡
ادهم / احم علي فكره انتي الي غلطانه 
حزر بغضب / انا 😡😡😡
ادهم / المفروض يا حور مكنتيش ضربتيه بالقلم 
حور/لا هوه الي غلطان بعياك لانه غلط في اهلي انهمه معرفوشي يربوني وانا اهلي ربوني كويس ومش من حقه انه يغلط فيهم لانهم ميتين 😭
سليم في اللحظه دي حس بندم وقلبه وجعه مكنشي عارف ليه بس قال لنفسه اكيد علشان صعبت عليه ( لا يا عزيزي هذه حب جديد لكن لن يعترف ابدا بهذا الكب غير بعد 12 برت كده 😂😂😂😂😂😂) 
سليم / ادهم ممكن تسبني معاها شويه 
وبالفعل ذهب ادهم من مكتب سليم 
سليم / حور 
حور / شوف كده انا مغلطش انته الي غلط في اهلي الاول 
سليم / انا اسف ( ما هذا يا عزيزي الغارس اعتزر هذه لن تكن في الخيال فهو معروف عنه بانه لا يعتزر لمخلوق ابدا مهما كلفه الامر😲😲😲😲) 
حور/.....؟........؟ ـ...... لا رد 
سليم / منتي كمان غلطي 
حزر بعصبيه / انا غلط لا انته الي بنادم مش محترم ومش متربي اصلا وانا الي غلطانه اني جيت اشتغل في شركه زي دي 
ثم همه بالذهاب والخروج من الشركه باكملها ( الله يخرب بيتك والبلوه التنيه الي فوق هتسبيها دي في مجزره فوق 😂😂😂😂😂😂😂) 
سليم /طب والله يا حور لهوريكي وهندمك علي كل كلمه قلتيها يا حور 😡
اما بقا عند مالك وملاك ( الثنائي المرح😂😂😂😂😂😂او البلطجي يعني ) 
مالك/ في ايه ياعم الحج انته بتتحول ولا ايه مالك كده ولا انظبط والله هعضق ولا انتخ متعرفنيشي 
لكن مالك لم يكن مستمع اليها فاخذت تجري في المكنب ومالك  متصمر مكانه لم يتحرك ابدا وكان يحضر خطه لها سيجعلها تعتزر منه لكن يريد ان ياخذ حقه وبالصعوبه اصتطاع ان يهدا نفسه 
مالك / اتفضلي اعدي يا انسه ملاك 
ملاك بصدمه / اعد لا لا ياحبيبي ده انته مفكرني غبيه اعد فتقوم ماسكني وضربني لا لا ده انا مسميني ملاك الذكيه 
مالك ولم يستطيع كبت ضحكته مما جعل ملاك تسرح في ابتسامته اكثر فاكثر 
مالك / احم هوه انا قمر للدرجه دي 🤗🤗🤗🤗🤗🤗
ملاك بحرج/ اه لا لا عادي يعني لاكن قلبها اللعين كان يطرق قطرق الطبول واكثر يا الاهي سيفضحها هذا المسمي قلبها 
مالك/ انتي مأهلاتك عليه تمام وانا هخليكي المساعده الشخصيه بتاعي 
ملاك/ بس انا مهندسه مش سكرتيره 
مالك/ وانا كمان مهندس يعني هتسعديني في الرسومات والتصاميم الي هتتعمل 
ملاك في نفسها/ لا ده اكيد عايز حاجه تانيه لا مش لازم اسكتله ابدا 
ملاك/لا يا بطه انته مفكرني ايه مش موفقه طبعا 
مالك / والله 
ملاك / اه وعن ازنك بقا 
مالك / نفزي حالا 
المتصل / تمام يا فندم 
السكرتيره / ملاك انسه ملاك ممكن ثنيه 
ملاك/ نعم 
السكرتيره / اتفضلي ده الملف بتاع حضرتك نستيه 
ملاك / اه شكرا جدا ليكي تعبتك 
السكرتيره / لا طبعا تعبتيني ايه بس امضي هنا علشان نتاكد ان انتي استلمتيه
ملاك/ طب منا استلمته خلاص مفيش داعي ان انا امضي 
السكرتيره / انا اسفه بس دي قواعد 
ملاك/ حاضر مفيشي مشكله 
( انتي غبيه يا ملاك ولا ايه مش تبصي في الورقه وتقرئيها كويس 🙄🙄🙄🙄🙄 ولا اي حد يديكي ورقه تقومي مضيه عليها وخلاص) 
السكرتيرة / تمام يا مالك بيه 
مالك / تمام روحي انتي بقا علي شغلك 
مالك لنفسه / كده هنبدا الشغل المظبوط(بصحكه خبيثه طبعا
رواية حوريه السليم الفصل الخامس 5 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent