رواية حوريه السليم الفصل الرابع 4 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت الرابع 4 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل الرابع 4

تستيقظ بطلتنا حور علي الهاتف 
ترن ترن ترن ترن 
حور بنوم/ نعم 
ملاك/ نعم الله عليكي يا ختي انتي لسه مجهزتيشي الله يخرب بيتك كده هنتاخر من اول مقابله 
حور بفزع/ تسدقي والله نسيت انا هجهز اهه سلام 
ملاك /سلام 
قامت حور من علي السرير بفزع وهي تجري وطبعا لازم تقع 😲😂😂😂
حور/اه ياني يارجلي ياني 


ثم تتوجه الي الحمام تاخء شور وتقوم بئرتداء ملابسها حيث انعا قامت بئرتداء (👗دريس طويل ضيع من فوق ينزل بوسعه لونه بنك في ابيض غير مكتمل الازرع وحزام عليه باللون الابيض وكوتشي ابيض وشنطه بيضه  وقامت بفرد شعرها البني الحرير الطويل ولم تضع ابدا اي مساحيق تجميل لان هيه مش محتاجاها لان هيه جميله في طبعها لكن وضعه الكحل في عينيها لتحديدهما وكانت مثل الملاك  وكان شكل حور روعه كانت جميله جدا) 
حور/قمر قمر يخواتي عليا قمر انا 😂😂


اما عند ملاك بقا ( قامت بئرتداء درس ابيض في اسود وحزام اسود وكوتشي ابيض وشنطه بيضه وفردت شعرها الطويل ولم تضع اي مسحيق تجميليه غير الكحل (العيال دي متفقه مع بعض 😂😂) وكانت ملاك ايضا مثل الملاك) 
ثم قامت بالاتصال علي حور التي طلبت منها ان تنتظرها لانها ستئتي لها 
ملاك / بومه بومه والله بومه البت دي لسه منزلتشي والله العديم لهطلع اجيبك من شعرك 
لكن قبل ان تصعد قابلتها حور بابتسامتها العريصه علي وجهها 
حور /انا جيت اهه 
ملاك /بت انتي مش قلتيلي انك جهزه في ايه بقا 
حور/ معلشي بقا والله كمان ملحقت اكل 
ملاك / طب ياله يختي علشان منتاخرشي ونتقبل علشان دي بجد شركه حلوه اوي وكبيره ورئيسها بجد عبقري ومستحيل يقبل الا العبقره والنبي يا حور ادعي ان احنا نتقبل فيها لان ثاحبها جدي اوي وصعب وصارم في التعامل ميفرقشي معاه اي حد 
حور/ يارب يختي يارب 
حور / الا قوليلي يهتي مين صاحب الشركه دي 
ملتك / بيلقبوه (بالفارس) 
حور / تمام ان شاء الله هنتقبل ياختشيييييي 
ز(جماعه هوه هيكون ايه منظر حور وملتك اول لما يشوفوا سليم ومالك هتبقا مطحنه والله 😂😂😂 يعيني عليكم يخواتييييي)
وبالفعل توجه كل من حور وملاك الي شركه الفارس 
اما بقا عند سليم فهوه زي كل يوم بيقوم يلاقي جمبه وحده واهانات بقا وشتايم والازي من وطبعا بيطردها 
وبعدين بياخذ شور ويقوم بئرتداء ملابسه حيث يرتدي بدله من من احد المركات المعروفه ويرفع شعره ويضع برفانه ويرتدي ساعه من احد ساعاته وكان بصراحه قمر اوي اوي اوي 
ثم يتوجه الي شركته 
اما بقا عند حبيب صحبتي الي هوه مالك 😂😂😂
صحي الصبح واخذ شور وبعدين لبس تيشرت اسود وبنطلون اسود وكوتشي ابيض ورفع شعره لفوق ووضع برفانه المميز وارتدا احدي ساعاته الماركه كان كمان قمر اوي اوي اوي 
ثم توجه الي شركته 
( شركه الفارس دي تبقا بتاعت يليم ومالك وادهم بس سليم ومالك ليهم الجزء الاكبر فيها) 
كل ابطالنا الحلوين دول اتوجهوا اللشركه 
عند حور ولامك 
حور / ملاك ملاك بت ياملاك 
ملاك / ايه نعم في ايه 
حور/ شوفتي الشركه حلوه ازاي وكبيره كمان ( قل اعوذ برب الفلق 😂😂) 
ملاك/ايون دي حلوه اوي تحفه 
السكرتيره / ممكن ملفات حضرتكم 
اعطي ملاك وكور السكرتيره الملفات وقالت لهم الانتظار في غرفه الاستقبال 
مالك دخل الشركه وطلع مكتب سليم 
مالك / مرحبا ( زي فيلم عندليب الدقي اول لما دخل علي الاجانب 😂😂😂😂😂) 
سليم بنرفزه /اطلع بر
لم يستطيع تكمله بقيت كلامه بسبب ذلك الملف الذي اعطاه له مالك 
مالك/ابسط ياعم من اول ما اتولدت اهه ابسط بقا 
سليم ببرود /تمام 
مالك ببعض من القلق /سليم انته ناوي علي ايه 
سليم/علي كل خير 🙂
مش جبت الي طلبته علي شغلك بقا 
وبالفعل توجه الي مكتبه ثم احضرت السكرتيره له بعض الملفات وقالت له علي الموظفتين الجديدتين 
مالك/ تمام اوي دخليلي وحده وسليم وحده لاني مش قادر اصلا 
السكرتيره بجديه/ تمام يا فندم 
ثم ذهبت السكرتيره لكي تقول لهما لكن لم تلقي حور لانها ذهبت الي الكفتريا(البت دي مش هتبطل اكل لحد ما تفرقع اصلا 😂😂) 
السكرتيره / امال فين البنت التانيه 
ملاك / احم راحت تجيب حاجه وجيه 
السكرتيره/ تمام اتفضلي الاستاز مالك في انتظارك 
ملاك/ تمام 
( نهارك بنفسجي يا حبيلتي 😂😂😂اهربي احسن ليكي 😂😂)  
توجهه ملاك نحو المكتب وهي تاخذ نفس عميق وتقول  ( سهلها معايا يارب) 
طرقت الباب حتي سمح لها مالك بالدخول  توجهه للجلوس بعد ان ازن لها هو لم يكن يراها لانه لم يرفع عينه من الملف 
مالك بصدمه بعد ان رفع عبنه / انتي 😲😲
ملاك بصدمه اكبر/ انته 😲😲
اما بقا عند حور جائت من الكفتيريا ثم اخبرتها السكرتيره ان ملاك ذهبت للقاء مالك للمقابله ثم طلبت منها بالذهاب الي الفارس للمقابله ( هيه لسه متعرفشب ان هوه سليم بس هيه هتتنفخ😂😂😂😂) 
سليم بعد ان قرا ملفها ابتسم بخبس وقال في نفسه /انا هوريكي ازاي تقفي قصاد سليم الانصاري 
ثم قام للوقوف امام لوح زجاجي يطل علي الطريق وكان يتوعد لحور بالعقاب الشديد فهي تجرات وقامت بالغلط بسليم الانصاري (والله يبني قولي لو كان منتج جبنه 🧀جديد ولا حاجه ايه الانصاري دي محسسني انهم وزره 🙄😂🙄😂🙄😂) 
سليم في نفسه / قريب اوي هتعرفي مين هوه سليم الانصاري يا حور ( طب. والنبي قول لو كان منتج جبنه 🧀 او زبادي او اي حاجه علشان نعرف يعني ايه الغرور الي في عيلتكم دخ 🙄🙄😂😂😂) 
حور لنفسها / هوه انا خيفه ليه كده هوه انا شكلي مكلتش كويس ولا ايه 😂
( لا يختي انتي هتقبلي الطور الهايج الي ضربتيه بالقلم في نص الشارع جوه بس 😂😂😂😂😂😂😂) 
حنان / انتي استني هنا انتي ريحه فين (يابنتي انتي مالك بيها ولا انتي عيزاني انفخك وخليها تولع فيكي ابعدي عن طريقها احسن ليكي انا قلتلك اهه اللهم بلغت فاللهم فشهد 🙄🙄🙄) 
حور/ دخله جوه 
حنان / جوه فين هيه وكاله من غير بواب 
حور/ انتي بقا البواب 😹😂😂
حنان بعصبيه/بت اتلمي ( والله العظيم مفي حد عايز يتلم غيرك انتي ليه حسره منخيرك في كل حاجه كده 😂ايه البت دي اقتلها واريح البشريه منك) 
حور/ طب بعد ازنك ممكن ادخل للمدير لاني عندي معاد 
حنان / استني هنا هبلغه وهاتي ملفك ادهوله 
حور/ خدي يختي 
توجهه حنان الي مكتب سليم 
حنان / سليم بيه غي وحده عندها معاد جيه من طرف ادهم بيه ليها معاد دلوقتي اسمها حور عبدالله ادخلها ولا لا
سليم / صدم من الاسم ايعقل ان تاتي هي انه يتوعد لها لكن قال لنفسه ده اللعب هيحلو اوي 
سليم / هاتي الملف بتاعها ودخليها 
حنان / تمام يا سليم بيه 
حنان بتعالي/ خشي يختي 
حور بئستفزاز / طبعا هدخل يا ختيي 
ثم توجهه الي المكتب لتسمع صوته يقول ادخل 
حور لنفسها / انا سمعت الصوت ده قبل كده  
سليم كان معطي له ظهره ومبتسم بخبث 
سليم / حور عبدالله طالبه في السنه الاخيره في كليه هندسه عندها 21 سنه  معاها 4 لغات متفوقه جدا في دراستها 
حور لنفسها / جبت التيهه يعني مهو كله عارف عني كل ده 
حور / صح يا فندم 
ثم لف لها سليم بضحكه يملئها الخبث 
(تعرفم في فيلم يا انا يا خلتي لما الخاله نوسه خصه بعلاوي وقالتله ان ان ان 😂😂😂😂اه نفس الخصه.دي هيه نفس الخضه دي بالظبط 😂😂😂😂 بس من غير صوت بقا 😂😂😂) 
اما بقا في مكان تاني عند مازن وعمر (عمر ده صديق مازن السوء) 
عمر /مالك يا عم متروق كظه مكنتشي حته بت 
مازن / انا وحده زي دي تقولي انا لا انا هوريها وهعرفها مين مازن الشناوي
عمر/ طب الي يجبهالك لحد عندك ركعه 
مازن/ دي رفعه منخيرها لغايت السما 🙄🙄
عمر/طب بص...
مازن /ايه ده ده انته شطان ماشي علي الارض 😂😂😂😂مع ضحكه شريره 
عمر/ اي خدمه يا معلم 
رواية حوريه السليم الفصل الرابع 4 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent