رواية القدر والسند الفصل الثالث 3 بقلم رودي محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية القدر والسند الفصل الثالث بقلم رودي محمد


رواية القدر والسند الفصل الثالث  

دخلت واتصدمت من اللي شوفته
ازاي صاحب عمري يعمل كده وهو عارف اني بحبها واني هموت من غيرها
ازاي يعمل كده وانا بدور عليها ف كل مكان وهو عارف
اتعصبت جدا وبدء الدم يغلي ف عروقي لما شوفته حاضنها
دخلت مسكته ونزلت فيه ضرب وهي بتصرخ
.=مليكه حرام عليك سيبه هيموت ف ايدك حرام
بعدت عنه ليه بتعمل كده فيا لي اانت عارف انها كل حاجه ف دنيتي استغليت اني قولتلها كده
ده انت صاحب عمري وانا مامنك ع سري
تعمل كده ليه فيا هي دي الصحوبيه والرجوله ده كنت بطمن عليها ف وجودك واتاريك خاين
بتستغلها ليه عايز تعمل فيا كده ليه
=.. مليكه.. هو معلمش حاجه
وفجأه لاقيت قلم نزل ع وشي من شدته وقعت ع الارض وفضلت اعيط
مالك. انتي تخرسي خالص انتي خاينه بدوري ع اي حاجه وخلاص ي شيخه ياريت م حبيتك ولا اتعلقت بيكي
انا مبقتش قادر ابص ف وشك انا بكرهك بكرهك انتي انسانه مقرفه
. لقيت حسام فجاهء اتكلم
وقال بصوت ضعيف لما هي مقرفه انت اي
قومت وبصوت عالي فضلت اصرخ واعيط واتكلم
ليه ليه عملت فيا كده طالما بتحبني ليه كل مره تقرب وتبعد براحتك وانت عارف اني بحبك
ليه كنت بتحسسني اني مليش قيمه عندك ليه هاا رد عليا كنت بتعاملني ببرود لما اتكلم عن مشاعري
رد بكل جبروت
... عشان خايف خايف عليكي تعيشي اللي عشتيه زمان تاني
خايف تموتي بالبطئ ومقدرش اعملك حاجه واكون انا السبب انا كنت بحافظ عليكي انتي اللي غبيه غبيه
ف بيت مليكه يارب جيب العواقب سليمه ي رب طب مالك اختفي فين بس ربنا يرجعك ي مالك انت وهي
ف مكان ما...
مجهول رقم واحد.. يعني هما ف الساحل
مجهول اتنين.. ايوا ي باشا
مجهول واحد.. تمام اوي كده نفذ
مجهول اتنين.. تمام يباشا هتسمع احلي الاخبار
ف الساحل
مليكه.. غبيه عشان حبيتك غبيه عشان خليتك اهم حاجه ف حياتي انا فعلا غبيه غبيه اوي يا مالك
وفجاهء صوت رصاص مليكه فضلت تصرخ
جري عليها واخدها ف حضنه متخفيش اهدي
تعالي معايا بس لسه بيتحرك ف حد ضربه جامد علي دماغه وخطفو مليكه وضربو حسام
مجهول واحد.. الو يباشا تم
مجهول اتنين.. هاهاهاها ابقي فرجني ي مالك هتعمل اي
فاقت مليكه لاقت نفسها ف مكان غريب انا فين افتكرت كل اللي حصل وفضلت تعيط
جريت عالباب وخبطت بكل قولتها
ظهره ليها واحد باين الشر ف عيونه وباين عليه سكران وبيحشش
عايزه اي ي زفته بطلي دوشه
مليكه.. انت مين وانا فين عايزه امشي من هنا
.... هاهاها انتي فاكره دخول الحمام زي خروجه ولا اي تخرجي منين ي قطه اترمي ف اي ركن مسمعش صوتك مش عايز دماغي تبوظ
ومشي وسابها فضلت تخبط تاني
هو لا بقي البت دي زودتها اوي
رد واحد من اللي معاه اهدي ي عم روح خدرها خلينا نخلص من زنها
لا بصراحه البت جامدة وعجبتني
انت مجنون ولا اي احنا بنحرس بس
وماله ي عم نحرس ونول من الحب جانب ملناش نصيب ولا اي دي اكيد مقضياها مع الكل انت ناسي اننا واخدينها من حضن اتنين رجاله ولا اي
مجهول اتنين.. الباشا لو عرف هيزعل
مجهول واحد.. هاها انت اهبل ده هو لو شافها هيسبقنا هااهاها
... فكرك كده
هو كده يعم ومفيش غير كده
طب يلا بينا
لااااا انا الاول
ماشي ي عم مش هزعلك والله
قام ومشي راح عندها فتح الباب ودخل
مليكه ارجوك خرجني من هنا ابوس ايدك خرجني
هو بصلها بكل قذاره
خافت من بصته ورجعت لو وهو فضل يقرب ليها
انت ف اي مالك
انتي حلوه لي كده ولا حتت الحشيش اصلي
حرام عليك انت عايز مني اي
مسكها من شعرها عايزك ي قمر تعالي هنا فضلت تصرخ وتضرب فيه بس هتجي اي جمبه وهي ضعيفه
حراااااام عليك سبني هاهااهااااهاا دها انا م صدقت مسكتك
ااعااااااااااااااااا بدات يقطع هدومها وفجاهء الباب اتفتح بكل قوه.....


يتبع الفصل الرابع  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent