رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الخامس 5 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت الخامس 5 بقلم ملك ايمن

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 كاملة

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الخامس 5

طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث الحلقة الخمسه💖
قلمي ملك ايمن🗒️🖋️
وصل غيث الجمعه ودخل ع طول ع مكتبه بعد شويه البابخبط... دق دق دق 
غيث: اتفضل دخلت وياريتها ما دخلت هي نفسها تلك الغرام التي اوقعته في غرامها واصبح مقيد 
غرام: حضرتك فاضي يادكتور
غيث........ 
غرام: دكتور حضرتك كويس 
غيث: ها احم اه اه خير في حاجه

غرام: ابدا بس في مساله في القانون واقفه معايا وحبه حضرتك تفهمهالي طبعا لو معندكش مانع
غيث: اه اكيد تعالي اقعدي دخلت قعده وطلعت المساله وهو شرحلها المساله بسلاسه وهي كانت سرحانه معاه اد اي هو وسيم كده
غيث: ها فهمتي ..... غرام غرام
غرام: ها ايواه يادكتور ايواه شكرا 
غيث: انتي كويسه فيكي حاجه 
غرام: ها لالا انا تمام ممكن رقم حضرتك عشان لو وقفت قدامي حاجه 
غيث: اه طبعا اتفضلي اكتبي

غرام: شكرا يادكتور بعد اذنك
غيث: اتفضلي خرجت هي وهو رجع راسه لورا واتنهد
غيث: اي ياغيث وقعت ولا اي

 
((تمام في حاجه هغيرها عشان في ناس مش عاجبها السن بسمه اصغر واحده وعائشه اكبر واحده يعني بسمه كده ١٦ سنه وعائشه ٢٠ تمام لو حد اتلغبط قولو بس كده بسمه اولي ثانوي وعائشه كليه تمام ياجماعه)) 

 
عند يونس بقا واقف في غرفه الاشعه ومعاه بسمله الممرضه
يونس: تمام بسمله هنحتاج اشاعه رنين ع المخ عشان نشوف مدي حجم الورم وبعدها اقرر اذا هنفتح ولا لا
بسمله: تمام يادكتور
يونس مسك اشاعه تانيه: دي اشاعه ع القلب ياااه ده سنه صغير جدا 
بسمله: ايواه يادكتور في امل له
يونس: اممم ده طفل الجراحه كبيره عليه ممكن ميتحملهاش 
بسمله: ممكن نجرب ونبي بصلها يتفحصها ع مدي اصرارها ع العمليه دي شاف عيونها بتلمع بريئه الي حد كبير 
يونس: لي مصممه عليها دي مش اول مره تقابلنا حاله كده
بسمله بحزن: اصل يادكتور ده طفل حرام حياته هتضيع لو شوفته جميل وبريئ وصغنن ده خمس سنين يادكتور
يونس: حاضر ياحضرت الممضره  هشوفه ونحدد بعد كده
بسمله: شكرا جدا لحضرتك
يونس: امم بس في مقابل رجعت خطوه لورا بحوف منه
بسمله: م مقابل اي
يونس: اي اي اهدي تخرجي تتغدي معايا انا واختي معانا ها اي رايك
بسمله: اووه اه تمام مفيش مشكله يادكتور
يونس: تمام يلا نكمل بقا 
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
عند عائشه مع عمر كليه اثار 
زيزي: اي ياشوشو بردو مش عاوزه تكلمي الواد حسام ده هيموت عليكي يابنت
عائشه: زيزي ابعدي عني احسن ما اشتكيكي لعميد الكليه واخده حجتها وقامت خرجت من السكشن دي زيزي صاحبه السوء زي ما بيقولو كانت خارجه وخبطت في شاب
عائشه: انا اسفه مكنش قصدي 
حسام: ولا يهمك ياقمري رفعت عنيها كان ذاك الاحمق كانت هتمشي بس مسك ايديها 
عائشه بعصبيه: انت حيوان ازاي تلمسني هه ابعد عني انت فاهم
((عائشه منتقبه))  
حسام: طيب ماشي بعدت بس حني عليا بقا طب اقولك وريني وشك بس 
كانت هترود بس لقيت الي يدافع عنها 
عمر: عايز تشوف وشها ياروح امك هه وفضل يضرب فيه 
عائشه: خلاص ياعمر عشان خاطري خلاص قام بعد عنه ومسك ايديها ومشي
عائشه: اه عمر ايدي لو سمحت بتوجعني ياعمر
عمر: انا عايز افهم وقفتي معاه لي 
عائشه: هو الي وقفني ولله انا مليش دعوه بيه 
عمر: هتتنقلي من السكشن ولو وقفت هنقلك من الكليه كلها انتي فهمه امشي قدامي مشيت من سوكات 
عمر كنت بخلص ورق يخصني في الكليه وسمعت شباب والبنات بيتكلمو كتير سالت واحد قال حسام بيلعب مع عائشه المنتقبه وانهي كلامه بسخريه دمي غلي ورحت الي عصبني اكتر دموعها بتخاف لما حد يلمسها مش خوف منه لا من ربنا هي متقربه جدا من ربنا ودي تربيه ماما كيان هي وبسمه كمان اخدتها طول السكه بتعيط وماسكه ايديها ده الي وجعني اكتر اني انا سبب دموعها وقفت العربيه ع جنب واخدت نفس طويل واتكلمت
عمر: انا اسف مكنش قصدي اعمل كده 
عائشه: ان انا مليش دعوه ه هو و ولله الي بيلف ورايا 
عمر: هشش خلاص اهدي انا هربيه خلاص وبص ع ايديها وقال 
عمر:وجعتك
عائشه: اممم 
عمر: خلاص حقك عليا متزعلش 
عائشه: هاتلي جاحه حلوه عشان اسمحك
عمر: مصلحجيه اوي انتي
عائشه: بس ياض انت اخلص
عمر: سرسجيه ماشي ياستي يلا 
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
عند بسمله في المدرسه دخل اكتر مدرس مبتحبهوش لسبب مجهول
المدرس: الكل يقوم يديني ضهره ويرفع ايديه الكل سمع كلامه 
المدس: بسمه تعالي قربي 
بسمه بخوف: لا
المدرس: انتي بتقوليلي انا لا طب تعالي وضربها ع ايديها لحد ما ورمت والي نجدها دخول المدرسه الي بعده وشافت المنظر ده عملت مذكره في المدرس وودت بسمه لمكت المدير 
المدير: اهدي يابسمه كفايه عياط وكلميني 
بسمه ببكاء هستيري: لا لا ا ان انا ع عاوز ا ا ابيه اسر 
المدرسه: بعد اذن حضرتك انا معايا رقمه هرنلها عليه 
المدير: تمام رنت ع اسر وادت الفون لبسمه
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
كان قاعد في مكتبه رن الفون برقم مدرسه بسمه مسكه وقال
اسر: الو خير 
بسمه: ا ا ابيه ت تعالا.د خودني يا ا ابيه
اسر: بسمه في اي اهدي انا جايلك ياروحي بس اهدي خالص ركب عربيته وراحلها ع المدرسه ودخل فورا المكتب حتي بدون مايخبط كانت قاعده ع الكرسي ماسكه ازازه تلج في ايديها وبتعيط جري قعد قدمها ع الارض ومسك وشها بين ايديه
اسر: في اي مالك حصلك اي حضنته وما هو حضن الاسر الا مامن لها  خرجها من حضنه ومسك ايديها 
اسر: ايدك مالها وبعد كده زعق
اسر: حد ينطق حصلها اي بدل ما  اكسر المدرسه دي فوق دماغكو
المدير: لو سمحت ممكن تهده احنا بردو مش فاهمين حاجه ومسنين تهده عشان تفهمنا 
اسر: بسمتي خلاص انا هنا اهو مفيش حاجه تاني تعالي يلا وشالها وخرج قعده في العربيه وفتح الباب وقعد قدمها ومسك ايديها 
اسر: هديتي ياروحي 
بسمه: ايواه ياابيه
اسر: هه قوليلي بقا اي الي حصل ياعيون ابيه
بسمه: الاستاذ بيعمل حجات مش كويسه
اسر: ازاي يعني 
بسمه: قرب ياابيه قرب منها وشوشته ورجعت لورا
بسمه: وقالي تعالي وانا قلت لا وعشان كده ضربني 
اسر: ان....... 

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الخامس 5 - بقلم ملك ايمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent