رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الرابع 4 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت الرابع 4 بقلم ملك ايمن

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 كاملة

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الرابع 4

طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث الحلقة الرابعه💖
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
صحي اسر اتصدم لما لاقه نفسه في اوضتها وهي نايمه في حضنه 
اسر: مش حلم هي فعلا في حضني ركز معاها متكوره في حضنه زي الطفله رموشها الطويله حواجبها خدودها  واخيرا شفايفها كان بيقرب منها بلا وعي منه وقف لما لقاها بتتململ بعد بسرعه وهي صحيت
بسمه: صباح الخير ياابيه
اسر: احم صباح النور ياروحي يلا قومي اللبسي عندك مدرسه
بسمه: ا ا ان م مش عاوزه ا اروح

اسر: طب اهدي اهدي بس في اي مش عاوزه تروحي لي 
بسمه بخوف: ها لالا ياابيه بس تعبانه ومش قادره اروح
اسر بشك: قومي بلاش دلع اللبسي يلا امتحناتك قريت يلا وقام قومها دخلت الحمام وهو راح خرج وهي في الطرقه شاف يونس 
يونس: اي كلمتها 
اسر: ع اي
يونس: الله ع الي قلتلك عليه ياعم هاا 
اسر: لا انا قلت الي عندي خلصنا
وسابه ومشي خبط يونس عةوبابا بسمه ودخل

 
عند اسر رايح جاي في الاوضه 
اسر: اعمل فيه اي ولا اقدر اضؤبه ولا اموته اعمل فيه اي قعد ع السرير بيهز رجله بتوتر
اسر: يعني يارب كان لازم البنت الي اعشقها تكون حلوه كده يعني الله يحرقك بجاز يايونس 
ترن ترن ترن الفون
اسر: اي ياعم زفت ع الصبح
اسلام: اي ياباشا انت مش جاي انهارده ولا اي في اجتماع 
اسر: جاي ياعم خرا
اسلام: احم طيب عمرو بيسال عليك
اسر بزعيق: قوله قسما بربي لو جيت ولمحته كده بس لمحته هولع في الي خلفوه وقفل
اسلام: طب لازم تزعق طيب ده انت يااخي احم قفل الحمد لله 

 
عند بسمه خرجت من الحمام لابسه بيجامه عليها ميكي موس وبتنشف شعرها واتخضت من يونس نايم ع السرير 
بسمه: ابيه خضتني 
يونس: الف لا باس عليكي من الخضه يابسمتي
بسمه: يالهوي الطرحه وجريت جابت طرحه لبستها تحت زهول يونس 
يونس: وده من امته بقا
بسمه: ايواه ابيه اسر قالي عيب اقعد قدامك كده و و كمان يعني
يونس: وكمان اي كملي
بسمه بخجل: يعني اني كبرت وجسمي بقا ملفت للانظار
يونس: ع العموم الف مبروك التحجيبه ياعيوني عقبال الخمار وبعده فستان الفرح 
بسمه: شكرا ياابيه اي رايك تيجي تاخدني بعد المدرسه نتغدا بره وهات بسمله معاك
يونس: حاضر هقولها يلا ننزل بقا عشان نفطر 
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
نزلو والكل اتجمع ع طاوله الافطار قعده بسمه ويونس
بسمه: احم ابيه اسر متجليش بعد المدرسه
اسر: لي رايحه فين الهانم
بسمه بخوف منه: م مش ان انا
يونس: هعدي اخودها نتغدا بره عندك مانع ولا اي يااسر
اسر بغضب: لا خلي بالك منها وقام وقف قرب منها قبل خدها
اسر: خلي بالك من نفسك كويس
بسمه بهمس: حاضر ياابيه
اسر: سلام وخرج 
غيث: كان بيقولك اي
بسمه: مقلش حاجه مش يلا مين هيوصلني
عمر: انا ياسومه يلا واخدها هي وعائشه عشان يوصلهم وغيث اخد بسنت 
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عند اسر دخل المكت شاف عمرو قاعد جوه اخد نفس عميق جدا 
اسر: خير انا مش قلت ملمحكش
عمرو: يااسر اهده بس انا غرضي شريف
اسر: انا هكسرلك غرض امك ده وجري وراع وعمرو بيجري منه في المكتب
عمرو: ياعم اهده الله يحرقك
اسر: انا مش قلتلك ملمحكيش جاس تشاكلني لي هه لي 
تسيبهم يجرو ورا بعض بقا
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عند غيث وبسنت وصلها وكان الشاب نفسه واقفلها
غيث: واقف كده لي ده
بسنت: اه ده عنده شغل بعمله
غيث: تحبي انزل معاكي
بسنت: شكرا اعسل يلا باي ونزلت وهو مشي

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الرابع 4 - بقلم ملك ايمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent