رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثامن عشر 18 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت الثامن عشر 18 بقلم ملك ايمن

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 كاملة

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثامن عشر 18

اسر: ولله مافي احلي منك 
بسمه: احم يااييه
اسر: عيونه
بسمه: عاوزه انام 
اسر: تعالي وطلعت ع السرير وهو طلع جنبها حضنها نامت هي وهو فضل صاحي بيفكر هيعمل اي لما يجو ياتري هي اي رد فعلها خايف خايف تروح منه وغلبه التفكير ونام هو الاخر 

 
الساعه في تمام الساعه ٩ صباحا كانو كلهم موجودين حوالين السفره ودخلت الداده
الداداه: في واحده بره عاوزه استاذ عمر
عمر ببعض التوتر: دخليها يادادا
دخلت بنت لابسه بنطالون جينز وكتش اسود وتيشرت جملي 
مهرا: هاي وراحت ع عمر حضنته
عائشه استغربت مين دي والكل كمان استغرب
اسر: مش تعرفنا ياعمر
عمر: اه اه دي مهرا زميلتي في السكشن
مهرا: بس ياموري 
بسنت: لي هو في غير كده
مهرا: اها انا حبيبته الكلمه نزلت صاعقه ع مسامع الكل اول واحده نظره كان عليها عائشه عيونها مدمعه لالالا مينفعش تعيط قدامهم لا
غيث: نعم حبيبته
بسنت: ماتتكلم ياعمر مين دي

عمر بقوه مزيفه: زي ما سمعتو حبيبتي ومراتي المستقبليه
عائشه: عن ازنكم وخرجت جري 
اسر: تمام ياشباب يلا كل واحد ع شغله وااا اتشرفت بيكي ياانسه
مهرا باعجاب: لا ده الشرف ليا
بسمه بغيره:اهلا ابتسم اسر ع افعال صغيرته
مهرا: اهلا ياصغننه
بسمه: مين اللي صغننه دي 
مهرا: روحي مدرستك يلا
بسمه: انتي قليلت ادب 
اسر بزعيق: بسمه عيب يلا ع العربيه مشيت بسمه بدموع 
يونس: طيب مش يلا ياعمر
عمر: لا انا تجازه انهارده مهرا قاعده معايا
غيث: هنا ولوحدكم
عمر: ايواه
بسنت: دي بقت مهزله ومشيت ع برا ووراها غيث 
عمر: يونس لو سمحت وصل عائشه معاك هز راسه ومشي 
يونس اسر ابتسم وبص لمهرا بشك ومشي 
مهرا: ابن عمك ده جامد بس
عمر: مهرا ملكيش دعوه بيه
مهرا: اللا هوا انا اتكلمت هاا مش هتضايفني حاجه
عمر: تعالي 
اعرفكم بقا
((مهرا مجد ابو الخير بنت راجل اعمال كبير في البلد وله اسمه ومركزه متدلعه جدا وخبيث اوي 
٢٤ سنه)) 

في عربيه بسنت وغيث
بسنت بعصبيه: ازاي حبيبته دي دي متصلحش زوجه شوفت ياغيث كانت لابسه اي دي دي الي عمر المتشدد هيتجوزها
غيث مسك ايديها: ياروحي اهدي شويه عمر فاهم هو بيعمل اي كويس هو مش صغير
بسنت: خايفه عليه دي شكلها مش سهله
غيث: سبيها ع الله ياروحي انتي وركزي في شغلك ولو حصل حاجه كلميني
بسنت: حاضر خلي بالك من نفسك سلام ونزلت وهو مشي

عند يونس وعائشه كانت ماسكه الدموع بالعافيه يونس عارف انها بتحبه ولكن مستحيل تتكلم
يونس: حبيبتي ممكن تهدي 
عائشة: انا كويسه يااابيه
ركن العربيه ع جنب
يونس: لا مش كويسه عارفه انا هعرف امته انك  كويسه 
عائشه: امتي ياابيه
يونس: لما تعيطي يلا ياشوشو عيطي ياروحي وكانها اخدت الاذن وانهارت من البكاء 
عائشه: معمليش خاطر ياابيه مهونتش عليه حتي لي بيعمل فيا كده انا....... انا بحبه ولله
يونس: خلاص ياحبيبي اهدي شويه اي رايك اخد اجازه انهارده ونخرج
عائشه وهي بتمسح دموعها: لا ياابيه مش عاوزه اعطلك
يونس: هوا صحيح مشاكل الدوله هتقف بس كله يهون عشان شوشو يلا نروح فين
واخدها وفضلو يلفو وكانت فرحانه جدا
👀👀👀👀👀👀👀👀
عند اسر وبسمه
اسر: مالك
بسمه: مفيش
اسر: بسمه
بسمه: بسمه زعلانه منك عشان انت بتزعقلها وبتقولك متكلمهاش تاني 
اسر بضحك: طب قوللها عاوز يصلها
بسمه: لا لالا 
اسر: بسمتي عيب لما تزعقي للي اكبر منك صح
بسمه: بس هي مش مؤدبه
اسر: لي بتقولي عليها كده
بسمه: ياابيه كانت بتبص لحضرتك بصات مش حلوه
اسر بخبث: مش حلوه ازاي
بسمه: ز زي ما فارس ابن طنط ولاء كان بيبصلي
اسر: انا قلت كام مره متنطقيش اسمه ع لسانك ده
بسمه بخوف: انا انا بس كنت عاوزه اشرح لحضرتك انا اسفه
اسر: بسمه اول واخر مره هحذرك مفهوم يلا انزلي ومتكلميش حد 
بسمه بدموع: حاضر ونزلت وهو مشي بالعربيه لكن بعد ما بعد شويه قلق عليها ورجع دخل المدرسه يسال عليها المديره قالتله انها مجتش انهاره بقا هيتجنن ازاي
اسر بزعيق: انتم مجانين انا جايبها لحد هنا ودخلت قدامي انا هطربق المدرسه دي ع دماغكم وخرج يدور عليها زي المجنون لحد ما لمحها قاعده مع واحده قدام البحر جري عليها شدها حضنها جامد
اسر: اااه حرام عليكي وقفتي قلبي وابتدي يتفحص جسمها بنظره انتي انتي كويسه فيكي حاجه 
ملك: هي كويسه ياعمو بس لما دخلت الكلاس كانت منهاره من العياط عشان كده خرجتها تشم هوا بس 
بصلها هي مزالت بتعيط انفها احمر عيونها حمرا وشفايفها حمرا 
اسر: شكرا يا
ملك: اسمي ملك
اسر: شكرا ياملك وشال بسمه وراح بيها ع العربيه ركب وقعدها ع رجله وهي مزالت صامته كان بيلمس ع ضهرها وشعرها لسه قلبه بيدق من الخوف خاف تكون قريبه سيف عملتلها حاجه
اسر بحنيه: كده تعملي في ابيه كده يابسمه قلبي كان هيقف ومع كل كلمه كان بيحضنها اكتر 
اسر: بسمه متعمليش فيا كده رودي سمعيني صوتك 
بسمه: بسمه سقعانه اوي اوي 
شدد ع حضنها ايديها ع كتفه ابتدت تنزل تدريجيا 
اسر: بسمه بسمه ولكن بسمه فقدت الوعي مشي بسرعه ع مستشفى قريبه
👀👀👀👀👀👀👀
عند عمر رن ع  زميله عشان يطمن ع عائشه  وقاله انها مجتش انهارده بقا خايف رايح جاي بيرن عليها ولكن هي مش سامعه الفون
مهرا: يابتي متتهد بقا خيلتني
عمر: هتكون راحت فين دي مبتروش في حته مبتخرجش ياربي بقا ردي عليا فونه رن وكام اسر
عمر: اي طيب طيب انا جاي فورا
مهرا: في اي
عمر: بسمه في المستشفي انا هروح
مهرا بمكر: هاجي معاك 
👀👀👀👀👀👀
يتبع 
هعهعهعهع بهزر ولله متشتموش😂😂👀
وعمر رن ع غيث وغيث راح لبسنت اخدها وراحو المستشفي دخلو جري كان واقف قدام الطوارئ اخر كلمه كانت بسمه بردانه 
غيث: اي الي حصل اتكلم يااسر
عمر: اهدي ياغيث اسر قولنا اي الي حصل
اسر: معرفش معرفش فجأه فقدت الوعي 
بسنت: يارب سلم يارب سلم
مهرا: مكبرين الحكايه تلاقوها بتدلع بس
عمر: مهرا اسكتي
بسنت: عارفه ياسمك اي انتي لو اتكلمتي تاني هطلع كل غلي فيكي سكتت وبعد سويه خرج الدكتور 
اسر: هاا مالها
الدكتور: الانسه ضعيفه جدا وبتضغط ع نفسها وعندها انيميا حاده هكتبلها ع علاج ياريت تواظب عليه وكمان بلاش تتعرش لاي ضغط نفسي لانها لما بتزعل بتظهر اعراض عاكسيه
غيث: تمام شكرا يادكتور
عمر: انا رايح اجيب العلاج
دخلولها كلهم 
بسنت: يابنتي كلي ارحميني بقا
بسمه:حاضر بس عاوزه شوكولاته
غيث: ياست البنات قومي بس انتي وانا اجبلك مصنع شوكولاته
قعدو معاها شويه 
مهرا: احم انا همشي بقا بعد اذنكم كانت خارجه عملت نفسها هتقع ومسكها اسر وهي قربت منه اكتر حضنته
مهرا: اه شكرا جدا كنت هقع
اسر: لا ابدا وبعد عنها خرج غيث وبسنت عشان يسيبوهم شويه 
قرب منها لفت وشها الناحيه التانيه قعد قدامها ع السرير 
اسر: انا اسف اني زعقتلك 
...................... 
اسر: طيب هجبلك شوكولاته
بسمه: مش عاوزه
اسر: طب ابيه اسر عاوز 
بسمه: عاوز شوكولاته 
اسر: لا عاوز حضن ممكن
بسمه: لا
اسر: لي 
بسمه: عشان ابيه حضن ست غير بسمه 
اسر: ست مين 
بسمه: مهرا
اسر: ااااه دي كانت هتقع
بسمه: بردو مش تحضنها تاني
اسر: حاضر حقك عليا انا اسف والله بس ابيه تعبان اوي ومحتاج حضن صغنن
بسمه ببرائه: صغنن خالص 
اسر: اها 
بسمه: اممم ماشي طلع نام جنبها 
 حضنته 
اسر: بحبك
رفعت راسها بصتله 
بسمه: وبسمه بتحبك 
ثواني وكان طبع قبله ع شفيفها برقه 
بسمه بشهقه: ابيه كده عيب 
اسر بضحك: شفايفك احمرت 
بسمه: ع عشان انت بو بوستني
اسر: امممم اي رايك اعملها تاني
بسمه: لا يا ولم تكمل الجمله حتي التهم باقي حديثها بقبلته ولكن دخلت عليهم واتصدمت من...


رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الثامن عشر 18 - بقلم ملك ايمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent