رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الرابع عشر 14 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 البارت الرابع عشر 14 بقلم ملك ايمن

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 كاملة

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الرابع عشر 14

بسمه كانت قاعده في الحوش هي وملك وبنتين كمان دحل اسر وهو متعصب جدا ولكن لو كان بركان نار مستحيل يجرحها قصاد زميلها
اسر: بسمه
بسمه بتوتر: اا ابيه 
اسر: يلا تعالي وشدها وخرج فتحلها الباب وركب ومشي 
خلص اليوم والكل روح منهم العاشق ودايب في عشقه ومن الغضبان ومنهم الخايف ومنهم المحب وهكذا الدنيا ياصديقي

 
الكل روح ولما سالو ع اسر وبسمه الخدم قالولهم انهم في الاوضه فوق كلهم طلعو يغيرو عشان يتعشو

 
عند بسمه اسر رايح جاي بعصبيه
بسمه بخوف: ا ا ابيه هو ا انا عملت حاجه غ غلط
اسر كان هيزعق لكن افتكر لما تعبت اتنهد بعصبيه وراح قعد جنبها ومسك ايديها بحنيه
اسر:بسمه مش انتي مش بتكدبي عليا
بسنه:اه
اسر:طيب انا مش هتعصب عليكي  ولا هزعقلك بس توعديني تتكلمي بصراحه
بسمه: اوعدك ياابيه
اسر: حلو اوي انتي مصاحبه ولاد
بسمه اتوترت: ها ا ا ان انا
اسر بعصبيه: انطقي
بسمه ببكاء: اه 
اسر بغضب بيحاول يكتمه: مين
بسمه:  م مفيش غ غير س سيف
اسر: سيف مين 
بسمه: ز زميلي في المدرسة ولله ولله ياابيه كلامنا في حدود خالص
رمقها بنظره مطوله وسابها وقام دخل الحمام من غير كلام 
بسمه: اكيد زعل مني اووف وقامت تطلع لبس ليها

 
غيث: لو سمحتي ياداده اندهلهم بقا عشان هنموت من الجوع
الداده: حاضر يابني وطلعت ندهت اسر وبسمه للعشا ولكن اسر متجاهلها تماما وهي زعلت 
يونس: واخيرا اي يجدعان جعانين
اسر: جينا اهو 
غيث: بسمه مالك
بسمه: ابدا ياابيه
يونس:دراستك عامله اي ياعائشه
عائشه:ماشيه الحمد لله
غيث:صحيح بسنت مين الي كات واقفلك المره الي فاتت ده
بسنت:ده عميل عاوز مكتب محاماه والضغط كبير اوي في الشغل لسه انهارده جايلي ڤيلا
عمر:الله يسهلو
غيث:انا مش حابب حكايه المعاينه دي مش كل مكان تروحيه
بسنت:ده شغلي ياغيث
غيث:زي ما تحبي بس خدي بالك من نفسك
بسنت:ربنا يسترها
بسمه كح كح كح شرقت كان دايما يدلها المياه الا انه حتي مرفعش نظره 
يونس ادالها مايه:كويسه
بسمه:اه 
اسر قام وقف:تصبحو على خير
عمر:هو في حاجه بينكم يابسمه
بسمه:ها لا ياابيه عن اذنكم هطلع انام تصبحو على خيروطلعت
يونس:يلا ياشباب انا طالع 
غيث وعمر:واحنا يلا وكلهم طلعو نامو بعد يوم شغل كتير

 
في غرفه بسمه دخلت كان نايم ع الكنبه ومديلها ضهره راحت قعد جنبه
بسمه:ابيه
اسر............
بسمه:ابيه ونبي رود عليا
اسر:عايزه اي
بسمه:انت هتنام هنا
اسر:ايوا
بسمه:طب وانا
اسر:روحي نامي ع السرير 
كل ده وهو مديلها ضهره
بسمه:لا وطلعت دخلت نفسها في حضنه كانت وكانها هتدخل جوه ضلوعه
اسر  ابتسم لكن خفاها:وده اي ده
بسمه:عاوزه انام هنا
اسر:خلاص هسيبلك الكنبه كان هيقوم لكن هي مسكته
بسمه:لا عاوزه انام في حضنك
اسر:الكنبه مش هتريحنا
بسمه:حضنك مريحني
اتعدل وشالها نيمها ع ااسرير وطلع جنبها ولتاتي مره تيجي لحضنه برغبتها هي اتكورت زي الجنين في حضنه 
بسمه:انا اسفه مش هكلمه تاني ابدا عشان انت مش تزعل مني
اسر: انتي خبيتي عليا وكلمتيه وانا محظرك
بسمه: مش هتتكرر تاني ولله بس مش تتجاهلني كده كنت هموت تحت ومعبرتنيش
اسر:عيني كانت عليكي لحد ما يونس ادالك المياه
بسمه:طب سماح المره دي 
اسر'هتتكرر تاني
بسمه:ابدا ابدا ابدا هاا
اسر:خلاص ياست الكل عدت 
قبله ناعمه ع خده اطاحت ما ابقي منه مهلا ياصغيره رفقا بقلبي هدأي من روعك قليلا
في لحظه اسر اعتلاها و.....

رواية طفله ارهقت رجولتي الجزء الثالث 3 الفصل الرابع عشر 14 - بقلم ملك ايمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent