رواية احببته ولم ادري الفصل الثاني 2 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته ولم ادري البارت الثاني 2 بقلم بسملة بدوي

رواية احببته ولم ادري كاملة

رواية احببته ولم ادري الفصل الثاني 2

بسمله 😳 وصوت منخفض 
احم خطيب مين يسطا انت اهطل ولا شارب حاجه 
ايهم بهمس ......اسكتي الله يخرب بيتك وبعدين شد أيدها وقال
تعالي معايا ي حبيبتي وشد أيدها ومستناش رد منها وخدها لاخر القاعه مافيهوش حد 
بسمله بغضب ..... اي ده يسطا الي عملته ده انت عندك خاله عبيطه ولا خال تخين 
ايهم بغضب ...... بت انتي احترمي نفسك وبعدين ده بدل ما تشكريني 
بسمله بحرج ......احم ماشي يسيدي شكرا وجايه تمشي 
لقت فجأه ايهم شدها وحضنها مره واحده


بسمله بتفاجأ وصدمه ......الله يخربيتك يشيخ انت بتعمل اي وربنا اصوت واقول متحرش 
ايهم بخبث....... خطيبك وراكي 
بسمله لفت كأنها بتعدل الفستان لقيت محمد فعلا واقف ومتعصب حبت تنرفزه اكتر وقالت ...... وانا كمان بحبك ي ي ايهومي
ايهم بتوهان وقلب فضل يدق جامد وقال .....اي قولتي اي 
بسمله بغيظ ...... يغبي واقف ورانا 
ايهم في نفسه ..... اي انت هتخيب ولا اي ، هي بتعمل كدا عشان تغيظ محمد بس  
بسمله بتوتر....... يسطا سيب ايدي محمد مشا بقاله ساعه وانت مكلبش في ايدي انت استحاتها ولا اي ياض 
ايهم بصدمه ...... انت متأكده انك بنت اي كلامه ده دبش مش لايق مع شكلك خالص 
بسمله بغيظ ..... خلي رايك لنفسك ماشي 
ايهم بخبث ...... اي ده محمد 


بسمله بسرعه مسكت قميص ايهم كأنه بتعدله وقالت بحب ..... كده احلي والبدله شيك وشكلك جان اوي يحبيبي 
ايهم بضحك...... ههههه ضحكت عليكي محمد مجاش 
قامت ضربته بالبوكس في بطنه وقالت....... استظرف ابو تقل دمك يشيخ ابعد خلي الليله السوده دي  تعدي وزقته
وراحت لمنه ومحمد 
مضطره امشي بقا ي جماعه  عقبال الليله الكبيره يارب وأشوف أولادكم يحبايبي 
منه بشر....... ولكي بالمثل 
أن شاء الله قريب 
ايهم بخبث ....... بالمناسبه دي حابين انا وبسمله نعزمكم على خطوبتنا الاسبوع الجاي 
بسمله 😳وقالت بتسرع .....بسمله مين 
منه بغيظ ...... اها الف الف مبروك 
محمد بغصب مكبوت ........ مبروك 
ايهم بمكر......الله يبارك فيكم معلش بقا مضطرين نمشي 
منه ومحمد. ......مع السلامه 
عند بسمله ركبت الاسانسير هي وأيهم 
بسمله بغضب ...... ايه الي انت عملته ده يحيوان انت 
ايهم بغضب....... بت انت أتلمي ونقي كلامك معايا انت لسا مشوفتيش وشي التاني ومتعرفيش انا مين وممكن اعمل فيكي اي 
_هتكون مني يعني يروحي مامي بن رئيس الجمهورية قالتها بتريقه
لا معاكي الرائد ايهم الجارحي الي هيربيكي من اول وجديد  وبعدين قال بشر وهو عينه على الفستان ....... اي قلت ادبك دي ده فستان ولا قميص نوم 
خرجت شهقه منها ......اه يقليل الادب يالي مشوفتش بربع جنيه تربيه يزباله 
الكلام ده ليا يبنت *** انتي 
ضربته بالالم جامد وقالت .......انت أنسان مش محترم  ومش هرد على انسان مهزء زيك 
بقولك اي يابت انتي الزمي حدودك انتي مش عارفه انا ممكن اعمل فيكي اي 
مش هرد عليك ي
لم تكمل كلامها حتي أطبق شفايفوا على شفاهها  في قبله عميقه كادت أن تقطع أنفاسها وفصلها اما حس بختناقها
بسمله 😳  
وفجاه الباب اتفتح بتاع الاسانسير  يعلن عن وصولهم 
بسمله بصدمه من الي حصل وبعزم قوتها ضربته بالالم على وشه وقالت بعصبيه ...... اي الي عملته ده يحيوان  يالي مشوفتش بربع جنيه تربيه يزباله
وفجاه راحت ضربته بين رجليه جامد وقالت ...... المره الجايه وربنا هموتك ومشت وعلى وشه ابتسامه شماته وكاتمه الدموع بالعافيه 
عند ايهم بوجع .....اه يبنت ال***** اااااه ومسك موبايله 
الو ايوه ي حسام الزفت تعالي بسرعه انا في الاسانسير بسرعه قبل ما حد يجي ويشوفني بمنظري ده اخلاااااص وقفل السكه
بعد شويه جه حسام ولاقا الاسانسير فاضي بيبص لاقاه واقف وبيتكلم في الفون 
حسام بغضب ......  الله ما انت حلو اهو اومال خضيتني في الفون ليييه
ايهم بغضب هو الآخر ...... ولا وطي صوتك وتعالي ساعدني امشي اوصل للعربيه اخلص 
حسام بضحك من منظره .....مين عمل فيك كده مش عارف تمشي لي 
ايهم بغضب.......اخلص يالا بسرعه  قبل ما حد يشوفني بسرعه 
حسام .......ماشي ووصلوا للعربيه ووصلوا الفيلا وساعدوا
يدخل غرفته  
هااا قولي مين عمل فيك كد
ايهم بشر ...... بنت **** ضربتي بالالم وكانت هضيع مستقبلي 
حسام بضحك شديد........ هههههه لا مش قادر ههههه ايهم هههههه السويفي  بتعمل فيه كد لا لا مش مصدق 
بتضحك علي ايييي يحيوااااان انت 
حسام وهو بيكتم ضحكته بصعوبه.......احم خلاص بس مين دي الي عملت فيك كده 
فاكر البت الي قولتلك عليها بتجيلي في الاحلام وقابلتها عند النيل بليل 
ايوه اوعي تقول انها هي 
ايوه ياخويا هي 
عملتلها اي عشان تعمل فيك كده هههه 
ايهم بشر .....وربنا بنت ال***** دي ما انا سايبها انا ايهم السيوفي تعمل فيا كده "حكالوا الي حصل "
حسام بغيظ ........ انت جبح يالا يخربيت جباحتك بعد كل الي عملته ده دي اقل حاجه كانت عملتها معاك وبعدين قال بخبث ....... انت عايز كمان عايز تعرفني أن الي عملته ده وانت تقول انك خطيبها كده عادي ومن غير مقابل 
ايهم بتوتر .....اومال لي يعني أحم مساعده انسانيه 
حسام بمكر ...... وانت طيب اوي وبتساعد الناس اوي ،ايهم من غير لف ولا دوران عايز اي من البت دي 
 ايهم بخبث........عجبتني 
حسام بتفكير ........بس من الي بتحكيه ده باين عليها انها مش زي الي تعرفهم ي ايهم 
ايهم بغضب.........لا زيهم كلهم ******** كلاب فلوس 
حسام بغضب ........ شيل الماضي بقا من دماغك يشيخ مش عشان واحده **** تعمل في بنات الناس كده  (والله انت جدع يسطا وشكلي هكرش عليك واسيب البطل 😹❤️🚶احم نرجع الروايه معلش 😹❤️)
ايهم بصوت عالي.........براااااااااا براااااااا ي حسام براااااا مش عايز حد براااااااا 
حسام بحزن على حال صاحبه ..........حاضر يا ايهم ومشا 
ايهم بشر .......... كلهم هي كلهم هي وربنا يابسمله الكلب لجيبك راكعه (انا بتشتم هااا انا عايزه حقي 😹😹🙂) اصبري عليا 
بقلم /بسمله بدوي
عند بسمله وصلت عمارتهم ودخلت شقتهم ولاقت باباها قاعد على الكرسي وعلامات الغضب والخوف على وشه واول ماشافها قال بصوت عالي جدا........... كنتيييي فينننن 
بسمله بخوف من صوته ......كككنت كنننت في الخخطوبه
الاب عادل  بغضب ........ مش انا قايلك ماتتأخريش صح ولا لاااااء 
بسمله بدموع ........... اسفه 
عادل بغضب ......... اسفه يفرحتي بيكي علطول مستهتره وعلطول بتاخدي المواضيع بضحك وهزار  وعنيده وعلطول بتعملي مشاكل انت مش صغيره هاااا مش صغيره  ، والله من حقه يطفش منك وياخد صحبتك 
بسمله بدموع وانهيار ........ حتي انت يابابا حتي انت  انا اه بضحك بس انت مش عارف ورا الضحك ده اي بس انا الي مابحبش ابين وهو مش طفش هو الي مكنش بيحبي من اول مشكله سابني ودي مش صحبتي دي مش صحبيييتييييييي 
قالت كده وبعدين اغمى عليها 
عادل بصدمه وخوف جري عليها ......بسمله بنتي حبيبتي انا اسف بسمله واشتالها وجاب ميا يفوقها
بعد شويه فاقت 
عادل بخوف ......انت كويسه انا كلامي ده من خوفي عليكي يحبيبتي 
بسمله بجمود .........  ماشي ممكن تقفل النور عشان انام 
عادل بحزن .....طب غيري الاول وكلي حاجه 
بسمله بجمود ......حاضر وقامت  غيرت هدومها ل بجامه مكونه من بلوزه بكم بس ضيقه وقصيره وبنطلون برمودا بعد الركبه بشويه وسابت شعرها الأسود الطويل وخرجت 
قاطعها جرس الباب وخبط  شديد 
بسمله بازعاج من الصوت العالي ....... حاضر حاضر يالي على الباب مييييين  وفتحت الباب وقالت بصدمه وخوف ......نعم 
ده بيت عادل صالح 
بسمله بخوف .....ايوه حضرتك بابايا 
جه عازل على الصوت وقال .....مين 
وقال بصدمه .......نعم يباشا أنا عادل 
مطلوب القبض عليك متبلغ عنك 
بسمله بخوف ......اي مين الي بلغ
ايهم السيوفي 
بسمله 😳

تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببته ولم ادري" اضغط على أسم الرواية
رواية احببته ولم ادري الفصل الثاني 2 - بقلم بسملة بدوي
روايات حصرية

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent