رواية عشق الفارس الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم احلام تامر

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق الفارس الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم احلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثامن والعشرون 28

اياد ابعد ي فارس هقتلو والله لهندمو علي الساعه اللي فكر فيها
فارس مسكو بغضب اهدي في اي.. فهمني متبقاش غشيم كده
اياد الوسخ اللي ضرب نار علي امي ف السجن بيتحقق معاه
فارس ببرود وانت رايح له لي
اياد بصوت عالي متجننيش باسلوبك ده
فارس صوتك يوطي وتعالي نقعد ونتكلم بهدوء.
اياد مش هتكلم مع حد ولسه هيمشي قام فارس مسكه وضربه بالبوكس ف وشه وسط صدمه اياد وجودي وريماس
اياد بص لفارس انت اتجننت
فارس ببردو اه وتعالي ورايا نتكلم احسن للكل

اياد حاول يسيطر على غضبه ريماس قالتله بدموع اياد ارجوك تعالي نتكلم مع فارس ارجوك بلاش توقع نفسك ف مشكله نا مش هستحمل بعد حد تاني.
اياد كلام ريماس هداه وقرب منها وحضنها قلبي واجعني اوي علي امي ي ريماس انتي مش حاسه باللي جوايا.
ريماس بدموع حاسه والله.. حاسه بيك وقلبي واجعني علي امي زيك بالظبط
اياد بصلها.. سامحتيها
ريماس بدموع مقدرش مسامحهاش
اياد حضن ريماس تاني.. ربنا يخلينا لبعض.
جودي بغيره مش يلا نروح لفارس ولا اي
اياد يلا وذهبو متجهين لفارس
فارس ده كلو قاعد علي ترابيزه الكافيه وهيولع من قرب اياد وريماس بس مسك نفسه ده اخوها اهدي.. اخوها.. اخوها

 
اياد ها قول اللي عندك
فارس انت غبي ليه عايز تودي نفسك ف داهيه.. هتروح ازاي القسم وتقابله لا وعايز تموته ده انت مجنون رسمي
اياد عايز اي يعني
فارس بس للسما ي رب صبرني ي رب متخلنيش اقوم اديلو علقه دلوقتي.
ريماس اهدي ي فارس بس اهدي واتكلم براحه
فارس اول حاجه انت مش هتروح ف حته دلوقتي الا ما نطمن علي طنط مديحه. تاني حاجه احنا هنروح سوا ونشوف هو مين اللي سلط الواد ده ولو معترفش يبقي نسيبو يخرج
اياد بغضب انت بتستعبط يخرج اي انت عايز تجتنني.
ريماس بتفكير لحظه ي اياد وبصت لفارس اوعي يكون قصدك اللي ف دماغي
فارس باعجاب من ذكاء معشوقته.. اللي هو
ريماس انت مثلا عايزه يخرج من السجن وناخد حقنا بايدينا صح
فارس بص لاياد اقسم بالله بتفهم عنك انا معرفش انتو ازاي اخوات.
جودي بقلق يعني انتو هتنتقمو منو
فارس بخبث بالظبط
اياد ايوا كده انت حبيبي وراح حضن فارس
فارس بقرف مصطنع ابعد عني هتعديني بغبائك
اياد دي اخرتها ترميني..
فارس اقعد بس خلينا نخطط
صلو على النبي
الكل عليه افضل الصلاة والسلام
فارس بدا يسرد عليهم احتمالات ووضع خطط لكل احتمال و........
اياد يبن اللعيبه ي فارس.. وانا اللي كنت بقول عليك طيب وغلبان ده انت طلعت مش سهل
ريماس يلا نروح نشوف ماما
وذهبو متجهين الي المستشفى
الكل واقف ف توتر منتظرين خروج الطبيب من العمليات فقد مر ساعات ولم يخرج احد كي يطئنهم
بعد دقائق خرج الطبيب وذهب الكل ناحيته
ناصر طمني ي دكتور
الدكتور الحمد لله هيه بخير بس للأسف الرصاصه كانت ف الكليه اليسري وتم استئصالها.

اياد بتوتر يعني هيه كويسه
الدكتور اه هيه كويسه دلوقتي وهتخرج اوضه عاديه تقدرو تشوفوها.
ناصر بتنهيده الحمد لله الحمد لله
ريماس حضنت فارس بفرحه وكذالك جودي حضنت اياد
الكل فرحان عشان اطمنو علي مديحه
تم نقل مديحه لغرفه عاديه نظرا لتحسن حالتها الصحيه.
الكل دخل لمديحه ما عدا ريماس
فارس يلا ي ريماس ادخلي
ريماس بدموع نا متوتره اوي
فارس مسك ايديها متخافيش نا معاكي دايما ومفيش داعي للتوتر
ريماس دخلت لمديحه وكان ناصر قاعد جنبها وايدو علي ايديها واياد ف الجهه التانيه
ريماس حمدلله على السلامه
مديحه بدموع الله يسلمك
ريماس راحت لاياد ابعد كده انت طول عمرك معاها سبني ليها شويه
الكل ضحك علي مرح ريماس وريماس قربت من مديحه وحضنتها جامد وفضلو يعيطو شويه
ريماس ببكاء وحشتيني اوي ي ماما
مديحه فرحت جدا ان ريماس سامحتها وانتي اكتر ي نور عين امك..
ازدادت شهقات ريماس.. خفت عليكي اوي.. خوفت تكوني انانيه وتمشي وتسيبيني تاني
مديحه بعياط حقك عليا يبنتي وعد والله مش هسيبك تاني.. بس والله غصب عني..
ريماس نا اصلا مش هسمحلك تمشي تاني
مديحه فضلت تعيط
ريماس مسحت دموعها خلاص بقي
 مفيش عياط من هنا وجاي كلو فرحه وهنعيش سوا..
مديحه بصت لناصر
ناصر مقدرش انزل كلمه بنتي ابدا هنعيش سوا..
فارس حمدالله على السلامه ي طنط معلش ريماس اخدتك مننا
مديحه بابتسامه الله يسلمك يبني
شويه والكل خرج ما عدا ناصر
ريماس اول ما خرجت فارس ممكن طلب
فارس عيوني
ريماس تيجي اعزمك ع العشا بمناسبه ان ماما قامت بالسلامة.
فارس بتفكير امممم اعتقد معنديش شغل
ريماس بطل رخامه
فارس طب بزمتك ف واحده تقول لجوزها رخامه..
ريماس مش انا قولت
فارس اه
ريماس يبقي فيه
فارس هييي خفه
ريماس طب يلا نروح نجهز
فارس يلا.. الا صحيح متيجي نكشف عليكي مشوف هنفك الجبس ده امتا
ريماس اه يلا ده نا والله زهقت منو
وراحو كشفو علي ريماس عند دكتور العظام وبلغهم انها كويسه اصلا ومفيش داعي للجبس
وطبعا الدكتور شال الجبس لها وريماس
 كلنت فرحانه جدا وكذالك فارس.
الدكتور بس طبعا ده ميمنعش انك تمشي براحتك ومتشيليش اي حاجه تقيله
ريماس حاضر
الدكتور كتب لها ع مسكنات.. دي مسكنات لو حسيتي باي الم ممكن تاخدي منها.
فارس شكرا ي دكتور واخد ريماس ومشيو
عند مديحه
ناصر عامله اي دلوقتي
مديحه الحمد لله.. ناصر كنت عايزه اعرفك حاجه
ناصر مسك ايديها مش عايز افتح ف الماضي خلينا دلوقتي نعيش اللي باقي من حيتنا مبسوطين..
مديحه بدموع حقك عليا كنت مجبوره
ناصر خلاص اللي فات مات ونا هردك ونرجع زي الاول
مديحه ربنا يخليك ليا
ناصر صحيح انتي ليكي عداوه مع حد او حد بيكرهك
مديحه ليه
ناصر بسبب الشخص اللي ضرب نار عليكي ده
مديحه افتكرت ودموعها نزلت بس مش انا اللي كنت مقصوده
ناصر باستغراب امال مين
مديحه انت....
google-playkhamsatmostaqltradent