رواية حوريه السليم الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت الثاني والعشرون 22 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل الثاني والعشرون 22

سليم / ترقصيلي 
حور/نااااااااعم 
سليم/والله وقدامك حل تاني كمان 
حور/ايه هوه 
سليم/ لا اما ترقصيلي لا اما ادخل اجيب المقص واقصلك شعرك الحرير الجميل ده 
حور/لا والنبي شعري لا 
سليم/يبقا ترقصيلي ياحوريتي
حور/ لا 
سليم / طب تمام فين بقا المقص 
سليم راح وجاب المقص 
سليم/ ياله ياحوريتي انا جاهز 
حور/سليم.والله حرام عليك 🥺🥺انا بحب شعري اوي بلاش تعمل كدا 
سليم / مش عيزاني اقصلك شعرك 
حور اومات راسها بمعني اه 
سليم / يبقا ترقصيلي 
سليم / تعالي انا هنقيلك بنفسي الي هترقصيلي بيه 
سليم اخد حور وراح بيها غرفت الملابس 
سليم فضل يدور في الحجات الخاصه بتاعت حور 
حور كانت مكسوفه منه لان الخذانه دي مفيهاش غير الاغراض الشخصيه بتاعتها
سليم فضل يقلب لغايت ما لقا قميص نوم اسود اللون ومفتوح من كا مكان وقصير جدا 
سليم / هوه ده 
حور بصدمه / لا لا مستحيل انا عمري ما البس القرف ده 
سليم/طيب مع انه عاجبني تعالي بقا اقصلك شعرك 
حور/لا لا والنبي ياسليم الا شعري 
سليم مد الهئهئهئهئهئ الي كان في ايده لحور 
حور اخدته منه 
حور جتلها فكره خبيثه
حور/طيب ممكن تطلع بره القوضه علما اغير 
سليم/ والله. وتقفلي الباب ومعرفشي اخش صح 
حور لنفسها/ هوه عرف منين ده ليكونشي مخاوي 
سليم / متفكريشي تاني  ياحور وياله الحمام اهه عندك ولو اتاخرتي صدقيني هقصلك شعرك وكمان هترقصيلي 
حور اتعصبت وراحت علي الحمام وهيه بتنفخ 
حور دخلت الحمام ورزعت الباب وراها 
سليم / براحه مش باب زريبه هوه علشان ترزعيه كده 
حور/ني ني ني ني ني 
حور فضلت في الحمام تقول لنفسها البسه ولا ملبسوشي البسه ولا ملبسوشي لغايت ما قالت في نفسها انها مش هتلبسه لكن جالها صوت من بره 
سليم / والله العظيم ياحور لو ماخرجتي وانتي لبساه لهقصلك شعرك الي انتي فرحانه بيه ده وهلبسهولك انا 
حور اتفزعت وقامت بسرعه تلبس هئهئهئهئ 
حور لبسه هئهئهئهئ وبصت لنفسها في المرايه وقالت لنفسها 
حور/ اخرج بيه ده ازاي بره كده عيب اصلا البتاع ده بيكشف اكتر من انه يستر 
حور فضلت تقول لنفسها اخرج ولا لا 
لغايت ماخرجت ووقفت علي الباب 
عند مالك وملاك 
مالك صحي من النوم ملقاشي ملاك جمبه قام مخضرض وفضل يدور عليها في الاوضه وهرج يشوفها في البيت ملقاهاشا راح يشوفها في المطبخ لقاها واقفه فيه وبتغني وكانت بتحضر الاكل 
مالك ارتاح اوي اول لما شافها 
مالك فضل واقف علي الباب كان ساند عليه ومربع ايده وعمال يبصلها 
مالك / صوتك حلو علي فكره 
ملاك اتخضت ووقعت الطبق الي كان في ايديها لانها مكنتشي شيفاه لانها كانت مدياله ضهرها 
مالك اتخض وجري عليها وقالها 
مالك / ملاك حبيبتي انتي كويسه مالك 
ملاك فضلت متنحه هوه قالها حبيبتي بجد هوه قالها حبيبتي 
مالك / ملاك مالك واقغه كده ليه 
مالك شال ملاك وقعدها علي الرخامه الي في المطبخ وقالها 
مالك / متتحركيشي من هنا فاهمه علما الم الي اتكسر ده 
ملاك / لا لا خليك انا هلمه 
مالك بصلها بعينه بصه خلتها تسكت خالص 
مالك كان بيشيل الطبق المكسور مخدشي باله قام حته من الطبق دخلت في ايده 
مالك / اه 
ملاك اتخضت عليه نزلت من علي الرخامه بسرعه ومسكت ايده 
ملاك / مالك انته كويس انا قلتلك انا هلمه مكنشي في داعي انك تلمه انته شوف كدا بقا اديك اتعورت اهه 
مالك كان بيبص لملاك وهيه بتتكلم وكان مبسوط انها كانت خايفه عليه 
ملاك اخدت مالك من المطبخ وقعدته في الصالون وراحت جابت علبة الاسعافات الاوليه وفضلت تطهرله الجرح 
وكانت متعصبه عليه انه مخدشي باله وهوه بيلم الازاز 
مالك كان سرحان فيها ومبيكلمشي خالص 
ملاك خلصت تطهير ولفت ايده بشاش 
مالك سحب ايده وضم ايده لوشها وقام حاضن ملاك 
ملاك استغربت بس كانت حاسه براحه وامان شديد وكان الدنيا بتقولها ده عوضك ربنا عوضك براجل هيحافظ عليكي 
ملاك بادلت لمالك الحضن 
بس في ثنيه ملاك قالت 
ملاك / يالهوي الاكل اتحرق يالهوي 
مالك كان مصدوم / الله يخرب بيتك وحده فصيله 
😁😂
ملاك جريت علي المطبخ 
ملاك / الاكل اتحرق اتحرق نهار مهبب ده انا  بقالي ساعتين بجهز فيه 
مالك جه علي صوت الزعيق الي في المطلخ 
مالك / مكنتشي اكله هيا متزعليشي 
ملاك/ مزعلشي مزعلشي ده انا وقفه بقالي ساعتين بجهز فيها 😭😭😭وفي الاهر تتحرق عاااااااااااااااااا 
مالك/ خلاص خلاص اهدي ايه رايك ناكل بره انهردا ونتفسح ايه رايك 
ملاك/بجد ياله 
مالك/ ياله اكلعي البسي وانا كمان هلبس 
مالك وملاك جهزم نفسهم 
مالك لبس تيشرت باكمام(بضي) اسمر عضلاته كانت باينه فيه  وبنطلون اسمر وكوتشي ابيض وسرح شعره لفوق ولبس ساعته وحط برفانه  بصراحه كان قمر اوي اوي 
ملاك لبست فستان قصير واصل لفوق الركبه وبحمالات ومفتوح شويه من الظهر وسابت شعرها ولبست هلز عالي وحطه روج وكحل وايلينر ومسكر وحجات كتير كدا مش عرفه اسمها ايه 😂
مالك كان مستني ملاك تحت اول ما ملاك نزلت مالك بصلها وهوه مصدوم 
مالك بغضب 😡/ ايه القرف الي انتي لبساه ده متجوزه سوسن 😡😡
ملاك/ مالك يا مالك فيك ايه وشك اتحول كدا ليه ماله لبسي 
مالك راحلها ومسكها من شعرها وفالها 
مالك /ايه القرف الي اناي لابساه ده 😡😡
ملاك / فستان من الي كانم فوق 
مالك/ والله ملقاتيشي غير ده 
ملاك / مهوه من اختيارك مش انته الي جايب الهدوم دي 
مالك / اه جايبه بس علي انه قميص نوم مش هدوم خروج 
ملاك/ قميص نوم ايه بس ده فستان خروج 
مالك/ ده ولا هيتلبس خروج ولا هنا ده هيتحرق 
مالك زود من قبضته علي شعرها وقالها 
مالك/ دلوقتي تطلعي تغيري المسخره دي  وتشيلي القرف الي علي وشك دي 
انتي فاهمه  
ملاك/ حاضر حاضر هطلع اهه 
ملاك طلعت فوق ولبست درس اسمر وفيه لميع بسيط ضيق من فوق وواسع من تحت 
وابست كتشي ابيض وسابت شعرها ومسحت المكب الي كان علي وشها بس حطت كحل بس 
ملاك نزلت ومالك كان ماسك التليفون ملاك نزلت ووقفت قدامه 
ملاك / انا خلصت 
مالك بصلها بإعجاب شديد وتمعنن وقف وقرب منها وقالها 
مالك / انتي قمر اوي ياملاك 
ملاك كانت بتبعد عنه وهيه بتبعد اتكعبلك في السجاده كانت هتقع بس مالك اسرع منها ومسكها من وسطها وقربها ليه 
مالك وملاك فضلم بصين في عيون بعض 
مالك قربها منه وطبع بوسه علي رقبتها 
وبعدين بعد عنها وقالها 
مالك / ياله ياملاك علشان نخرج 
ملاك كانت تايهه اصلا مكنتشي مركزه 
مالك لاحظ ان هيه مش مركزه معاه 
مالك قرب منها وحط ايده علي وسطها وقالها 
مالك / مالك مش مركزه ليه 
ملاك / هااا
مالك ضحك / هوه انا للدرجه دي ليه تاثير عليكي 
ملاك / هاااا
مالك / ده انتي مش مركزه معايا خالص بقا 
مالك ضحك ضحكه رجوليه عاليه 
ملاك فاقت من توهانها 
ملاك حست بإحراج وبصت في الارض وخدودها احمرم 
مالك محبش يحرجها اكتر من كدا 
مالك مسك ايديها وقالها ياله علشان انهردا هنتفسح كتير اوي اوي 
مالك خرج بيها وكان هيركب العربيه بس ملاك قالتله انها عايزه تتمشي  ومتركبشي العربيه ومالك وافق 
ملاك / عايزه امشي علي الكرنيش 
مالك / بس كده من عينيا 
مالك خد ملاك وراحم كلم وبعدين مشيم علي الكرنيش وفضلم يهزرم وراحم علي الملاهي وبعدين علي البحر وفاتهم الوقت
مالك بص في الساعه وقال 
مالك / ياااه احنا فضلنا كل ده في الشارع الساعه داخله علي 12 
ملاك / وايه يعني مش عايزه اروح اصلا تعرف نفسي في ايه 
مالك وهوه بيبصلها بحب / ايه 
ملاك / نفسي امشي انا والي بحبه كده في نص الليل والدنيا تمطر علينا ونفضل نغني ونرقص سوه كده 
مالك كان بيبصلها بكل حب 
مالك في نفسه / صديقيني هحققلك كل احلامك وهخليكي اسعد انسانه في الدنيا 
مالك وملاك فضلم ماشيين ومش عارفين همه ماشيين فين بس مالك كان حاضتها وماشي بيها فضلم ماشيين لحد الفجر في الشوارع بيضحكم ويهزرم 
ملاك/هيه الساعه كام دلوقتي عيزه انام 😴😴
مالك/اقولك ومتتخضيشي
ملاك/قول
مالك/3 الفجر
ملاك/نعم احنا مشينا كل ده طب انا عيزه اروح 
مالك بيبص حوليه بإستغراب الي هوه احنا جينا هنا ازاي 
مالك /انا مش عارف المكان ده 
ملاك/ايه مش عارفه امال جايبنا هنا ليه 
مالك/ منتي كنني في خصني وماشيين ومش عارفين رايحين فين موقفتنيشي انتي ليه 
ملاك/طيب انا اسفه شوف هنروح ازاي 
ملاك/سامع الي انا سامعاه يامالك 
مالك/انتي الي سامعه 
ملاك/ احنا نعد 1/2/3 ونجري 
مالك/اوعي تعمليها 
ملاك/1.2.3.
مالك/لااااااااا 
رواية حوريه السليم الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent