Ads by Google X

رواية احببت مصارع الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3 - بقلم يوستينا سامي

الصفحة الرئيسية

رواية احببت مصارع الجزء الثاني 2 البارت الثالث 3 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع كاملة

رواية احببت مصارع الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3



يوسف بخضة :اي..في اي 

الجانيني : الحق يا بيه ..الاستاذ الضيف الجديد ماسك في فهد باشا ..

يوسف :اي عمر ....

نور: ازاي ....

ويوسف نزل من علي الحصان هو ونور ..
وراحوا للفيلا وفعلا فهد كان بيتخانق مع عمر 

يوسف بحدة: فهد في اي مالك ...

فهد: عيل غبي يا يوسف ...بجد غبي 

نور: في أي يا فهد اي حصل ....
اي ده مالك يا هنا في اي بت حبيبتي بتعيطي ليه 

يوسف: في اي يا جماعة ما حد يتكلم ...

فهد :الباشا ض.رب هنا بال.قلم 

يوسف: ضر.بها ..ليه 

نور بعصبية: انت اتجننت يا عمر ..

يوسف: بس يا نور ...خدي هنا واطلعي فوق 

نور: لا مش قبل ما اعرف عمل كدة ليه ..

يوسف بعصبية: أنا بقولك اطلعي فوق ..يبقي تطلعي فوق يلاااا 

نور: ماشي يا يوسف ...تعالي يا هناااا ..

وفعلا طلعت نور وهنا مع بعض ....

يوسف: أنا عايز مبرر الي انت عملتوا حالا 

فهد بعصبية :ما تتكلم بت.ضربها ليه يا استاذ يا محترم 

عمر: لا مش هقول مبررات ..ومتعملوش فيها انتوا الاتنين انكوا واصيين عليا ..فاهمين ..

وفعلا طلع عمر اوضته ...

يوسف بدهشة: أي ده هو اي حصل يا فهد 

فهد باستغراب: ولله ما اعرف ..كل الي شوفته أنه ماسكها من شعرها وبي.ضربها بال.قلم بس 

يوسف: افففف بجد قرف ...انا طالع لهنا اشوفها
عيلة غريبة بجد ...

فهد بيبص لقه عمر نازل بشنطته ..اي ده انت رايح فين يا عمر ..انت بتهزر 

عمر :انا مش عايز حد بتكلم معايا سامعين ...

يوسف: عمر انا مش عارف اي حصل بينك وبين اختك بس مهما حصل مكنش ينفع تضربها 
واكيد فهد كمان مش قصده أنه يمد أيده 

عمر : بقولك اي يا يوسف انا مش عايز نصائح 
انا اصلا غلطان اني جيت معاكوا ...

وفعلا أخذ شنطتوا ومشي ...

فهد: يوسف ...يووووسف 

يوسف بخنقة :اي ..اي عايزين اي مني انا تعبت 

فهد بعصبية: انا رايح اغير هدومي عشان اروح الشركه بلا قرف .....

يوسف : ..في داهية ...

__________________________________&

في القسم ....

علي فتح مكتب امير وشاف ندي جوا

علي باستغراب : اي ده في اي ...انت عاملة كدة 
ليه يا ندي.... في اي يا أمير ...

علي لما دخل المكتب شاف امير واقف بعصبية 
وماسك في أيده الم.سدس وندي واقفة ورا الكرسي مرعوبة ....

امير :اوعي يا علي من وشي احسن أفرغ كل الر.صاص فيك انت ...

ندي بخوف: الحقني يا امير ده مجنووون...
وجريت ناحية علي ووقفت ورا ه 

امير :وحياه امك يا ندي لا.قتلك ..

علي بدهشة :في اي انت عملتيله اي ..ماتهدي يا ابن المجانين ....

ندي: برضو مش هرجعلك ..سامع مش راجعة سيبني بقي في حالي يا اخي ...انت متخيل أن بابا هيسكتلك ولله يا امير لاخليك تندم علي الي عملته ده 

امير رمي حاجات من علي المكتب وات.كسرت 
انا عايز اندم انا نفسي اندم ....هااااه 

علي :هو اي الي حصل يا ندي 

ندى بخوف وهي ماسكه في ايد على: تخيل يا على تخيل يبعتلي البوكس يقبض عليااا 

علي بدهشة :أي انت اتجننت يا امير ..انت ازاي تعمل كدة ...

امير :واعمل اكتر من كدة كمان ...بقي يبعتوا الدهب علي البيت ليه ...انت فاكرة نفسك مين ..
وبيجري يمسكها بس بتجري هي وعلي ...

علي : ما تهدي يا امير وبطل جنان ..يخربيت هبلك يا اخي .

امير: اطلع منها انت يا علي ..وسيبهالي ..وحياة امي لتبات النهاردة في الحجز ...

ندي بخوف :الحقني والنبي يا علي ..

علي بصوت واطي :الحق مين ده مجنون رسمي 

امير بغيرة: ولاااه انت واقف جنبها ليه و انت ماسكة
في كدة ليه 

ندي بعدت عن علي بكسوف 

علي :خلاص هديت يا امير .ابعد بقي 
صوتنا واصل لبرا...هتودي نفسك في داهية 

امير : طب ما اروح في داهيه ..البت دي مسحت كل صورناااا يا علي تخيل ...

علي :ازاي يا ندي تمسحي صوركوا اعتذريكوا 
ده مجنوووون 

ندي بعند: لا بقي مش هعتذر واوعي تكون فاكر أن انت كدة هتجبرني اكمل معاك لا يا امير مش هرجعلك ..

امير بهدوء مفاجاه : لا يا ندي هترجعيلي .....انا اسف يا ندي كفاية بقي كدة 

ندي بعصبية : مينفعش في حاجات مينفعش تعذر عليها ...في حاجات لو انكسرت مينفعش ترجع زي الاول ..انت لي بتعمل فيا كدة .. سيبني بقي ارجع تاني افوق لنفسي 

واخدت شنطتها و جاية تخرج من الاوضة 

امير بحدة :مش هتتجوزي غيري يا ندي 
حتي لو غصب عنك ...

ندي بعصبية: بالعند فيك يا امير انا خطوبتي بعد اسبوعين ...

وخرجت من مكتب امير ....
امير قعد علي الكرسي بتعب وزعل ...

علي خرج من وراه الكنبة 

علي ..امير ..

امير: اششششش اطلع براااا 

علي بصوت واطي :عيل واطي مالوش امان ....

وفعلا خرج برا المكتب ودخل مكتبه وكلم تمارا علشان يفرحها أن ابوها حدد ميعاد أنه يجي ...

________________________________&&

في انجلترا ...

ادهم قام وقف :انت اي ..انت مش طبيعية ابدا 
انت لازم تتحجزي في اي مستشفي ...
اوعي من وشي كدة ....

شاهندة بدهشة: انت الي رافض تتجوزني ..
ده انت المفروض تشكرني اني اصلا عرضت عليك العرض ده ...

ادهم: بت انت انا عفاريت الدنيا كلها قدامي غوري من وشي ..

شاهندة :طب لو قولتلك نتجوز وهديك ٥ مليون دولار 
أرباح الصفقة الجديدة كلهاااا مش عايزة حاجة منها

ادهم : واشمعنا انااااا ...

شاهندة: ما انت لو ادتني فرصة هحكيلك كل حاجة 

ادهم: وانت متخيلة اني ممكن اصدقك بعد كدبتك عليا يا ...هيااا

شاهندة :ارجوك بقي يا ادهم اسمعني انا مكدبتش عليك ولله. ....
كل الحكاية أن قصتي ناقصة حاجات ..

ادهم: قصدك اي ...

شاهندة: انا فعلا والدي متوفي وامي اتجوزت بس راجل الي أخوه يبقي خالد شريكي وانا بشتغل معاهم ...

ادهم: ايه ⁦يعني ....

شاهندة: أيوة. وخالد عايز يتجوزني وانا مجبورة اني اتجوزه ...فهمت ليه انا طلبت منك مساعدة 

ادهم: انت فاهمة غلط انا مش هقعد هنا انا راجع مصر .

شاهندة بدموع: انا كمان مش عايزة اقعد هنا 
ارجوك يا ادهم اقف جنبي ..اعتبرني صاحبتك .

ادهم :انا مش فاهم ليه اللافة دي كلها...ما ترفضي الجواز منه وخلاص يا شاهندة 

شاهندة :يا ريتني كنت اقدر بس انا لو رفضت انا ه.تقتل هنااااا.....

ادهم بصدمة: ت.تقتلي ...طب وانا اي ضمني انك متكونيش بتكدبي عليا  

شاهندة: هتصدقني لو قولتلك اني دخلت حياتك علشان انقذك منهم ..ولولا الي عملته كان زمانك ماضي معاهم في صفقة ممكن توديك في ستين داهية ....

ادهم: ايه الكلام الفاضي ده ....

شاهندة :لا ده مش كلام فاضي صدقني ...ادهم انت جيتلي من السمااااا... انت الوحيد الي ممكن تنقذني من القرف الي كنت عائشة فيه .....

ادهم :طب جون ..

شاهندة :جون هو الي قالي كل حاجة عنك 
وهو الي ساعدني علشان اتعرف عليك وعلشان تساعدني ....هاااا يا ادهم هتساعدني ..

ادهم سكت .......

شاهندة. اي بقي رد عليااااا 

ادهم: احنا مينفعش نفضل هنا ..احنا لازم نبعت عن الاوتيل ده تلاقيهم كلهم بيدوروا عليكي 

شاهندة بفرحة: لا متخفش تعالي معايا انا عارفة طريق نعرف نخرج بيه من الاوتيل منغير ما حد يشوفنااااة

ادهم مسك ايديها جامد .شاهندة 

شاهندة :نعم. .

ادهم :انت عارفة لو طلع الموضوع ده كدب ..انا هق.تلك ..فاهمة 

شاهندة قربت منه: صدقتي يا ادهم مش كدب 
بس لو انت الي فكرت تلعب معايا صدقتي انا الي ه.قتلك ...

ادهم: اما نشووف اخرتها اي .
يلا بينااااا. ..

وفعلا شاهندة اخدت ادهم وخرجت من الاوتيل من بابا غير الباب الرئيسي    

_______________________________&&
في الفيلا عند هنا في اوضتها ..

هنا عمالة تعيط ويوسف يهديها ..

نور فاجأه :بت .انت كفاية عياط انا صدعت 

يوسف باستغراب: اي ده ما براحة يا شبح 
وانت كمان تعبتيني ..قولي بقي في اي 

هنا :بصراحة أنا و عمر اتخانقنا بخصوص فريدة 

نور بعصبية :لله وانت بتجيبي سيرتها ليه قدامه 

هنا:هو الي فضل يعيب علي هيثم .فقولتله علي الاقل هوو راجل وقت ماحبني راح البيت من بابه مش شبهك.
بس وزي ما انت شوفتي كدة راح ضربن.ي 

يوسف بدهشة :اه يعني انت عايرتيه فراح هو ض.ربك 

هنا بزعل: تصور يا يوسف

يوسف: ولله لو كنت اعرف كنت شجعته أنه يكمل عليكي ده انت بت معندهاش دم ولله 

نور بصدمة :هو فين عمر يا يوسف 

يوسف: عمر سافر ....وانا رايح الشغل 
جاتكوا القرف ....وانت 

نور: اي يا عم مالك ....

يوسف: هعدي عليكي وتكوني جاهزة انت وشمس علشان نشوف الاوتيل الي هنعمل فيه الفرح ...

نور: اي ده بالسرعة دي 

يوسف :اه يا اختي بالسرعة دي ..احنا نخلص كل حاجة ونتجوز ونخلص .....يلا سلام 

نور :اوك باااي .....
بعد ما يوسف خرج نور بتبص ناحية هنا

هنا ؛نور ..هو انا كدة غلطت في حق عمر ...

نور :لا خالص ..خالص 
وفاجاه جابت شبشبها .. انا بقي هوريكي غلطتي ولا لااااء ..صبرك عليا يا هنا يا بنت منال ...

_______________________________________

في أوضة فهد وشمس ....

شمس: مالك يا فهد شكلك مضايق ليه كدة 

فهد: مافيش ..انا رايح الشغل ..

شمس ببتسامة: طيب يا حبيبي خلي بالك من نفسك .

فهد ابتسم ومسك ايديها: حبيبي غريبة دي 
مالك بقي متغيرة ليه ..

شمس: متغيرة ليه بس ما انا زي ما انا اهو وو 

فهد :ياااه معقوله زي ما انتي ..يا شيخة قولي كلام غير ده ...طب بقول اي ..

شمس: اي 

فهد :متجيبي بوسة 

شمس: فهد اتلم ...

فهد :لله هي البوسة بتزعل اومال لو مكنتش جوزك ولله عيب كدة بجد. 

شمس: فهد بس بقي ..ويلا علشان تلحق شغلك 

فهد: اممممم ماشي يا شمس افضلي انت كدة 
اقطعي برزقك عادي انت الي خسرانة ..

شمس: ههههه ماشي 

فهد اخد الجاكت ..اه لما اكلمك تكوني جاهزة 

شمس: ليه ...

فهد: هنشوف القاعة بعد كدة نشوف هدوم بمناسبة الحجاب الجديد ...

شمس: هههه ماشي 

فهد :يخرابي وقرب منها واخد بوسة بسرعة ..

فهد :يالهووي اتاخرت 

شمس كانت واقفة مبتسمة بس ......

________________________________

برا الاوتيل ..

ادهم : انت ازاي كدة ..عرفتي الطريق ده ازاي 

شاهندة :ده وقتوا ..يلا بينا بقي 

ادهم :طب هنروح فين دلوقتي ..

شاهندة بخوف: لي ده هو انت رجعت في كلامك 
ولا اي مش انت وافقت أننا نتجوز مقابل الفلوس 

ادهم :لا انا وافقت اتجوزك علشان جدعنة مني 
مش علشان الفلوس ...اتفقنااااا
ولازم تفهمي انك هتبقي مراتي يعني هتسمعي كلامي في اي حاجة فاااهة 

شاهندة بعصبية: اه وانت بقي بتستغل الموقف مش كدة 

ادهم :اه بستغله عجبك ولا لاء 

شاهندة: ماشي ..اما نشوف اخرتهاااا...
اي ده 😲😲

استوووووووب .............


google-playkhamsatmostaqltradent