رواية حوريه السليم الفصل الأول 1 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت الأول 1 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل الأول 1

تستيقط البطله علي صوت الفون (ترن ترن ترن) حور /نعم في ايه خلاص صحييييت صحيييييت ايه يا حنكش الكلب 🐕
ملاك/ايه يتبنتي صوتك ايه يازعبلاوي الكلب 🐕كل ده نوم والله حرام عليكي كل يوم كده نطرد من المحضره بسبب حضرتك والله انك حيوانه فعلا حرام عليكي هنسقط هنسقط والله. 
حور/ ايه يابنتي كل ده بالعه راديوا ايه ايه مكنشي خمس ست سبع تمن مرات الي اطردنا فيهم 🙄🙄 
ملاك/ كام مره يختي حرام عليكي احنا في اخر سنه مينفعشي كده انتي ايه يازعبلاوي الكلب انتي 
حور/ خلاص خلاص جايه اهه نص ساعه وهكون عندك 
ملاك/ نص ساعه نص ساعه ياحور والله لو مجتيشي همشي واسيبك حرام عليكي ده كله دخل الجامعه الا احنا والله حرام عليكي 
حور/ خلاص مقولنا جيه اهه ايه بلعه راديوا  وبعدين انتي الي مأخرانا اهه اقفلي بقا 
ملاك / ماشي يا حور الكلب 🐕


بعد ساعه كامله ⌚
حور / انا جيت اهه شوفي بقا متاخرتش ازاي 
ملاك / نعم والله لهوريكي يا حور الكلب 🐕
حور / اجري يا لمبي 😝😝
يدخلم المحاضره ويا فرج الله ميطردوشي منها 🤣😂😂
تعريف الابطال 


(حزر  بنت لطيفه جدا ومرحه جدا ودمها خفيف جدا جدا واحيانا بتبقا برده اوي ودايما مبتسمه لون عيونها اسود زي سواد الليل ورموشها طويله وكثيفه جدا ولون بشرتها بيضه داخل في خمري وعندها غمازتين بيظهروا كل لما تدحك او تبتسم وخدودها وشافايفها حمر من غير حاجه 
ولون شعرها بني وطويل اوي يصل لبعد ظهرها و شبه قصيره 🙄 شبر ونص كدا وفي اخر سنه ليها في كليه هندسه بتحب دراسنها جدا جدا وبتحب ملاك جدا جدا ومعهاشي غيرها في الحياه لان والدها وولدتها اتوفم لسبب هنعرفه مع الاخداث) 
نيجي بقا لملاك الكلب 🐕(عادي ياجماعه هيه مهزقه اصلا 😝😹) 
(ملاك بقا دي بنت لطيفه جدا وجديه كمان وبتحب حور جدا عندها عيون بني غامق ورموش كثيفه وطويه ذات بشره خمريه واطول من حور ب3 او 2 سم شعرها بني طويل في اخر سنه ليها في الكليه زي ملاك 
شبه ملاك جدا واي حد يشوفهم بيقول انهم اخوات) 
عند بطلنا بقا 
يستيقظ بطلنا ويقوم بأحد شور ويرتدي بدلته من مركه عاليه ويضع برفانه الذي يسحر جميع النساء( شعره اسود قاتم اللون غزير وعيناه مثل عيني الصقر  بنيتان له ذقن خفيفه جمله جدا طويل القامه جدا جسده عريض وعنده عضلات جميله جدا (هوه اصلا قمر بذات نفسه كده انا بعكسه اصلا🤣😂) عنده 30 سنه رجل اعمال عنده مجموعه شركات العز استلمها وهوه لسه في الجامعه بعد موت ابوه وامه في حدثه كبيىه اوي وكبرها جدا بقت شركات كتيره وكلمه واحده منه بيستجيب ليه اي حد لانه معروف بجبروته هوه وحيد ومعندوشي اخوات خالص معندوشي الا صديقه الوحيد واسمه مالك هما الاتنين اخوات واصدقاء من ايام الطفوله)( وبصراحه  يعني كده زير نساء من الاخر)  
وبطلنا يدعا ( سليم  الدمنهوري) 
نزل سليم متجها الي شركته بسياراته الفخمه ورائه عدد كبيى من الحراس ( تقولوشي وزير في نفسه كده 😂)
دخل سليم الشركه تحت انظار العمال فهناك من ينظر له بحب وهناك من ينظر له بحقد ويتمني ان يكون مكانه وتحت انظار الفتيات الذين يتمنون منه نظره واحده فقط 
دخل سليم المكتب بعد ان امر السكرتيره بان تاتي اليه ببعض الملفات 
جودي/(بدلع) اتفصل يافندم دي كل الاوراق بتاع الصفقه الجديده 
نظر اليها سليم من فوق الي تحت وكانت ترتدي سيابا تكشف اكثر مما تستر (بنت قليلت القدب 🙄🙄)  ثم اقتربت منه لتعطيه الملفات المطلوبه 
ولكن لن ينفع مكرك ابدا علي (الفارس)  فهو ملفب بالفارس لانه اسرع شخص يكسب السفقات ويجني ارباح بسهوله 
سليم/جودي اطلعي بره مش جبتي المطلوب 
جودي (باحراج)/ تمام ياسليم بيه 
. ـحبيب الجماهير ومعشوق القلوب اخيرا جيت يا كوكو 
سليم / ايه ياحيوان فيه ايه داخل زريبه ولا ايه ومش في زفت باب 🚪مش بتخبط ليه قبل ما تدخل وايه كوكو دي احنا في الشركه مش بره 
مالك وهو مصتنع الزعل / كده ياسليم ماشي عن ازنك 
سليم / مالك انته زعلت ياض 
مالك/ اه زعلت
سليم / عادي انفلق 😂😂😂
مالك / كده يا كوكو ماشي ماشي 
.، تحيا مصر قالها مالك عندما وجد احد الملفات في وجهه ( احسن 😂تستاهل) 
سليم / اطلع بررررررهههههههههههههه
مالك / حاضر بس ابقا شوف مين الي هيسهر معاك تاني بقا يا كوكو 
ثم يهم بالرقم للخارج للفرار من قبضط الفارس 
نتعرف بقا علي مالك هيه جت عليه 😂(شاب طويل القامه وعيونه بني قاتم وله دقن خفيفه زير النساء من الاخر وفرفوش اوي وقمر كده شبه مالك لانهم اولاد عم اصلا ويبقا شريك سليم في الشركه عنده،30 سنه زي سليم) 
نرجع بقا لحور وملاك 
حور / اخيرا خلصنا 😪😪 دكتور رخم ومحضره ارخم ومش فهمه حاجه يانا يما 
ملاك / اشحال ما بتقفليشي كل سنه 😪😪
حور /خمسه خمسه الله اكبر وبعدين ده انا غلبانه وبجيب الدرجات دي بالغش حتي 😪😪
 انا /(ياله يا حور الكلب 🐕ياكدابه) 
ملاك/ ياله ياختي نروح نشرب حاجه في الكفتريه علما معاد المحصره التانيه تبدا 
حور / ملاك 
ملاك /نعم 
حور / اناجعااااااااااااااانننننننننننننههههههههه
ملاك / حرام عليكي صوتك انتي علطول مفجوعه كده ياله يختي نروح ناكل ياله 
حور / احب انا وانته بتاكلني كده يا حنكوشتي
ملاك / الصبر من عندك يارب ياله يختي ياله 
في الكافيتيريا بقا
حور /هح هح هح الواحد كان جعان اوي اوي 
ملاك / بت ياحور الواد زياد جاي علينا اهه 
حور / الله يخرب بيته عايز من امي ايه الواد ده 
ملاك /مش عرفه 
زياد / صباح الخير والورد والفل والياسمين علي احلي وحده في الكون ازيك ياقمر
حور بقرف / عتيز ايه يا زياد 
زياد/ منتي عرفه يا قمر 
حور بردح / نعم ياخويا ليه ان شاء الله مفكرني بنت جيه من الشارع والاه العظيم يا زياد لو ما مشتشي والله العظيم للم عليك امت لا الاه الا الله فاهم ياخويا 
سليم / استني بس يا بت في ايه مالك كده محموقه علينا اوي كده ليه دول هما يومين يعني وهتخدي الي انتي غيزاه فيهم مالك بقا وبعدين 
لم يستطيع تكملت كلامه بسبب صفعه قويه جدا من حور له اما الجامعه بئكملها ( لان صوت حور كان عالي جدا ويوصل للقاره الي بعدنا 😂😂 هوه انا قلت ان هيه رقيقه.ولا لا) 
حور / الكف ده علشان لو فكرت تعيد الي انته قلته ده تاني 
ثم همت ملاك وحور بالخروح من الجامعه بعد انتهاء جميع المحاضرات 
حور / شفتي الزباله ده انا مش قدره اسدق ان فيه لسه ناس زباله زيه كده 
ملاك / معلشي يا حور انتي عرفه من اول ما دخلنا الجمعه ان ده ممكن يحصل وانتي قلتيلي لو حد اتعرضلك او ديقك امشي واسيله مكنشي لازم تصربيه ولا تزعقي كده ياحور 
حور / يعني انتي مشفتيشي الزباله ده كان عايزه ايه  
ملاك / معلشي ياحبيبتي هيه اهه اخر سنه ونتخرج خلاص 
حور / عندك حق ملاك 
ملاك / نعم ياحبيلتي 
حور/ انا جعانههههههه والله  
ملاك بصدمه 😲/ نعم انتي لسه مش طفحه في الجامعه نفسي اعرف الاكل ده بيروح فين 
حور / الله اكبر مالك هتقري عليه ولا ايه فيها ايه يعني والله انا هفتانه جدا اصلا وكمان ضعيفه وكمان اكلتي خفيفه 
ملاك بصدمه 😲/نعم اكلتك ايه 
حور/ خلاص بقا ياله نروح ناكل بقا 
 ياض 
مالك / ياض انا ياض ده حتي انا برضك زي  شريكك ولا ايه 
سليم / اوم ياض علشان نخفخكشي بقا 
مالك / طب ياله بقا ياعم علشان انا هموت واكل 
سليم / طول عمرك كده همك علي بطنك علي طول 
مالك / طب ياله بقا علشان مفضحكشي هنا واقول عليك انك مش راضي تاكلني 
سليم / طب ياله وريني هتعمل ايه يعني 
مالك / هوه كده 
سليم ببرود واستفزار / اه هوه كده وياله علي شغلك 
صدم سليم عندما وجد مالك يلحوا مثل النساء وهو يقول (يالهوي يالهوي يالهوي يالهوي)  بصوت انوثي جدا 
مما ادي سليم الي الرقد ورائه لكي يكتم فمه حتي لحق به ولكمه لكمه في وجهه (هزار مش بجد ياجماعه)(هما لما يكونوا مع بعض بينسم اي حاجه)  غير مباليين بالذي ينظر لهم بحقد ويتوعد لهم بالفراق الابدي 
مالك / اكلني حرام عليك هموت من الجوع حرام عصفير بطني بتطبل مش بتصوصو بس 
سليم / طب اكتم بقا وتعاله ناكل 
مالك /احبك وانته ماكلني كده يا كوكو 
سليم وهو يتصنع العصبيه / طب اطلع بره وروح علي شغلك ياله ومش هتاكل 
مالك وهو يتصنع الخوف/خلاص خلاص يا ايها الفارس (لقبه) انا اسفه والنبي ياله بقا 🤓
سليم /طب ياله نروح ناكل ☺️
وبالفعل قام سليم هو ومالك بالذهاب للغداء  
لكن في الطريق بقا يحصل ايه 
 مالك / سليم حاسااااااااااب
رواية حوريه السليم الفصل الأول 1 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent