رواية حوريه السليم الفصل التاسع عشر 19 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت التاسع عشر 19 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل التاسع عشر 19

عند حور وسليم
حور صحيت لقت سليم نايم زي الملاك بالظبط كان شعره الطويل الناعم نازل علي عنيه 
حور خدت بالها من ملامحه اكتر ومحستشي بنفسها خالص لما سحبت ايديها وفضلت تلعب في شعره وتنزلها علي وشه كانت سرحانه في ملامحه الرجوليه محستشي بنفسها اكتر لما راحت باسته من خده وفضلت تحسس علي.وشه 
حور افتكرت خالتها فضلت تعيط اوي وده خلي سليم يصحي من النوم  
سليم بيفتح عينه ببطأ فبيلقي حور بتعيط اوي عرفه ساعتها هيه بتعيط ليه 
سليم اتعدل في قعدته وخدها في حضنه وفضل يطبطب عليها 
سليم / بس بس اهدي انا معاكي اهه مش هسيبك اهدي 
سليم فضل يهدي في حور لغايت ما هديت تماما 
سليم حب يشيلها من الحزن ده فحب يغلس عليها 
سليم / ايه ياست حور عاجبك حضني اوي كده انتي مستريحه وانتي في حضني 😂😂بصراحه انا معنديشي مانع بس مليش ذمب من الي ممكن يحصل 
حور فهمه قصده ايه فبعدت عنه بسرعه وقالتله 
حور / انا اسفه مش هتتكر،  تاني 
سليم / 
 هبله ياحور انتي مكانك هنا هنا بس جوه حضني مش في حته تانيه 
سليم خد حور تاني في حضنه اوي وحور بادلته الحضن وده خلي سليم يتشجع 
سليم رفع راس حور وفضل يبص في عينها وكان عمال يقرب منها وحور مستسلمه لقربه ده 
سليم طبع قبله علي ثغرها 
سليم كان بيقبلها بكل شغف وحب ومكنشي رادي يبعد عنها مع انه كان في صراع مبين عقله الي بيقوله كمل هيه مستسلمالك اهه 
وقلبه الي بيقوله ابعد عنها هيه اكيد مش في وعيها اكيد 
سليم معرفشي يبعد عنها خالص 
وفضل يقبلها بكل تهم وحب حتي ان حزر كانت بتبادله مشاعره دي فكان كل مادي بيزيد رغبه فيها 
سليم حث ان حور عايزه تاخد نفسها وممكن يغمي عليها قام باعد عنها وسند راسه علي راسها وكل حد فيهم كان بيتنفس نفس التاني 
سليم كان عايز يقرب منها تاني بس حس ان ده غلط لانه متاكد مليون في الميه انها مش في وعيها وهوه وعدها انه مستحيل يكسرها او يجرحها ابدا فبعد عنها 
سليم وهوه بيقوم من علي السرير ياله بقا علشان تاكلي. وهخرجك 
وبالفعل حور قامت وهيه مكسوفه من سليم قامت ولبست ونزلت تحت لان سليم كان مستنيها تحت 
سليم اخدها وراحم مطعم حلو اوي بس حور معجبهاشي المكان 
سليم / مالك ياحور المكان مش عجبك 
حور / بصراحه هوه حلو بس مش مرتاحه 
سليم / طب تعالي نروح مطعم تاني طلاما مش مرتاحا 
حور / احم هوه انا ممكن الي اخترلك المطعم 
سليم فرح لانها ابتدت تخرج من الوضع الي. كانت فيه 
سليم / ياله انا معاكي اهه 
حور خدت سليم وراحت عند الكورنيش 
جور / المكان هنا حلو اوي 
سليم / اه المكان جميل هوه انتي متعوده تيجي 
قاطع كلمه شخص كبير في السن 
ـ ازيك ياحور يابنتي عايزه زي كل مره ولا هتغيري 
حور / والله جيت في وقتك ياعم منصور ظبطلنا بقا الاكل كده بس زود تمام 
عم منصور / تمام يابنتي 
حور / ده عم منصور راجل طيب اوي  ها كنت بتقول ايه بقا 
سليم / انتي كنتي بتيجي هنا كتير 
حور / اه كنت دايما باجي بصراحه بيعملوا سندوتشات شاورما انما ايه هتاكل صوابعك وراها  قالتها حور وهيه علي وشها ابتسامه تدل علي نقائها 
سليم كان بيبصلها ومبتسم 
حور خدت بالها 
حور / مالك ياعم ايه باصص كدا ليه 
سليم / انتي طيله وجميله اوي ياحور 
حور انكسفت. من سليم وبصت في الارض ووشها احمر 
سليم / ايه ده ده احنا طلعنا بنتكسف اهه 
حور / بس بقا الله 
عم منصور / السندوتشات ياحور يابنتي 
حور / شكرا ياراجل يا طيب 
سليم بعد ما عم منصور مشي / ايه كل ده 8 سندوتشات شاورما حجم عائلي 😳😳
ا
حور / مش هيكفم مش كده استنه هطلب كمان 
سليم / تطلبي ايه انتي هتكلي كل ده 
حور / لا انته هتاكل معايا انته 4 وانا 4
سليم / انتي متاكده انك هتكلي الاربعه 
حور / قر قر مهيه العين دي هيه الي مخليه نفسنا مسدوده 
سليم / مين دي الي مسدوده 
حور / مخلاص بقا ياعم كل الي تاكله وانا هاكل الباقي 
سليم كان مصدوم من الي حور بتقوله 
بعد مرور ربع ساعه 
سليم / هاتي هاتي عنك 
حور / ايه ياعم ده بتاعي 
سليم / وايه يعني منا وانتي واحد 
حور / فدي لا يابابا وبعدين مش انته كلت الاربعه بتوعك وكمان خدت واحد مني يبقا خمسه وكمان داخل في السادس ليه مصوره وانفتحت 
سليم اخد منها السندوتشي / بت اسكتي بس بصراحه الشاورما حلوه اوي 😁☺️
حور /علشان تعرف بس اني بعرف اختار كويس 
سليم /طبعا طبعا اومال 
سليم وحور خلصم اكل وفضلم يهزرم 
سليم شاف حور وهبه بتبص علي بتاع غزل البنات 
سليم قام وراح نحيته وجاب ليها واحد في عصايه بس مليان اوي اوي 
حور انبسطه اوي اوي من ان سليم عرف انها عايزه غزل البنات 
حور جريت علي سليم سليم فكر انها هتحضنه فتح ايده 
حور جريت عليه بس خدت منه غزل البنات بس 😂😂😂
سليم حس بإحراج وضرب دماغه 😂
حور فضلت تاكل في غزل البنات ومبتسمه وسليم كان عمال يبص عليها وهوه مبتسم 
سليم قرب عليها وباسها جمب شفايفها 
حور انصدمت من الي عمله بس فضلت ساكته 
سليم حط ايده علي خصرها وقربها ليه بقت لازقه فيه 
سليم لسه رايح تاني علشان يبوسها حور قامت حطه غزل البنات في وشه 
حور /هههههه سكلك مسخره 😂😂
سليم / انتي اد الي انتي عملتيه ده 
حور / اه اده علشان تحرم تاني تعمل كده واحد قليل الادب 
سليم / انا قليل الادب طب هوريكي بقا قلت الادب دي عمله ازاي 
حور شالت ايد سليم من علي خصرها وجريت منه 
حور / ايون انته واحد قليل الادب ومشفتش بربع جنيه تربيه اصلا 
سليم / انا طب تعالي بقا 
سليم وحور فضلم يجرم ورا بعض علي. الكورنيش ويضحكم لغايت ما حور راحت عند الشط وسليم جري وراها حور فضلت ترش علي سليم مايه وهما الاتنين كانم مبسوطين اوي 
سليم /طب والله منا سايبك كده تغرقيلي هدومي طب تعالي بقا 
حور /هههههه لو تعرف تمسكني امسكني 😂😂😂
حور جريت بعيد عن سليم وسليم راح وراها 
حور في لحظه اتكعبله ووقعه علي الارض 
وسليم برضق وقع بقت حور تحت وسليم فوقها 
حور / اه  الله يخرب بيتك طور طور وقع عليا طور 
سليم رفع نقسه ورفع حاجبه وقالها 
سليم / انا طور طب ماشي 
ومن غير ماحور تنطق كان سليم باسها في شفايفها بكل حب وشغف حور كانت مصدومه بس مش عرفه تخليه بعيد ولا تخليه  قريب منها 
حور محستشي بنفسها وهيه بترفع ايديها ناحيه رقبه سليم 
عدا وقت علي الوضع ده حور حسه بالخطر قامت استجمعه كل قوتها وبعدته عنها 
حور / لا لا كده غلط لا وقامت معيطه 
سليم / قرب منها وخدها في حضنه وقالها 
سليم / بس بس متخافيشي انا مش هازيكي تعالي نروح 
حور هزت راسها بمعني حاضر 
حور وسليم روحم فعلا ونامم علي طول لانهم تعبم انهردا 
اما عند مالك وملاك 
فالامور كانت كويسه اوي مبينهم ومالك كان مهتم جدا بملاك كئنها بنته وكان بيحاول يعوضها عن اي حاجه شافتها زمان 
اما بقا في مكان مهجور 
الشخص / عرفتلك ياباشا كل حاجه عنه وعن مراته وجبتلك اخر الاخبار 
المجهول / عفارم عليك خد دول 
الشخص / والله خيرك سابق ياباشا 
المجهول فتح الملف وفضل يبص فيه 
ولكن انصدم من الي شافه 
المجهول /حور 
الشخص / ايون اسمها حور وهمه بقلهم فتره متجوزين يعني في حدود الاسبوع وكدا ياباشا  بس بصراحه مراته دي مززززززززه
الشخص / عاااااااااااااااااا 
قالها لما لقا المجهول انقض عليه بالضرب 
المجهول / لا لا حور لا حور ليا انا وبس ازاي ازاي حصل كده ازاي. وانا معرفشي 
الشخص كان بيحاول يبعد عن المجهول بس مش عارف 
اخيرا المجهول بعد عنه بعد ما تعب من كتر الضرب فيه 
المجهول / من واحنا صغيرين بتاخد كل حاجه ليك لوحدك ياسليم كل حاجه تكون ليك ومبعترضشي كان دايما جدي يفرق مبيني وبينك 
حتي البنت الي حبتها خدتها مني 
لكن والله ما هخليك تتهني بيها ابدا 
وحور هتكون ليا لوحدي 
مبقاشي ادهم الانصاري ان ماخدتها منك ياسليم 
اظن عرفتم مين المجهول ده 
رواية حوريه السليم الفصل التاسع عشر 19 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent