رواية حوريه السليم الفصل السادس عشر 16 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت السادس عشر 16 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل السادس عشر 16

عند مالك وملاك 
ملاك كانت عماله تضرب مالك برجليها وتزعق مالك زهق منها اوي لغايت انه صرخ فيها وهيه علي كتفه 
مالك / اخرسي بقا 😡😡😡🤬🤬
ملاك / لا مش هخرس نزلني ياحيوان يامعدوم الكرامه نزلني انته ايه مش بتحس وحده مش عيزاك ليه فارض نفسك عليها كده 😡😡😡😡😡
مالك اتنرفز اكتر وقام شاخط فيها 
مالك / والله لو ماخرسي هاخد الي انا عايزه دبوقتي ومن غير جواز كمان يبقا الي انا عايز اعمله في الحلال هعمله في الحرام دلوقتي 😡😡😡😡😡😡
وده اخر تحزير ليكي اخرسي بقا 
ملاك خافت جدا منه لانه واضح انه بيتكلم جد 
مالك فضل ماشي وهوه شايل ملاك علي كتفه لغايت ما وصل لمكان مهجور كده 
قصر بس جميل اوي بس مهجور مترظ بالطراز القديم والوانه روعه جدا 
مالك دخل وهوه شايل ملاك ونزلها في اوضه 
ملاك اول ما مالك نزلها جريت بس مالك مسكها 
مالك / انتي مفكره انك هتخرجي من هنا ولا ايه انتي دخلتي عريني مش هتخرجي من هنا غير لما اشبع منك يا قطه 
وصحك ضحكه عاليه 
ملاك في الوقت ده كانت خيفه اوي منه
مالك / مالك مش بتتكلمي ليه القطه كلت لسانك 🤣🤣
ملاك / حرام عليك انا عملتلك ايه لكل ده انا عمري ما اذيتك 😰😰
مالك ببرود/  خمس دقايق تلبسي الفستان ده وبعدين شاور علي السرير وتطلعي علشان عاملك مفاجاه ياروحي 
ملاك  / لا مش هلبس حاجه وابعد عني بقا انا بكرهك بكرهك سيبني بقا انته ايه بني ادم مش بتحس انته ليه بتعمل كده 
مالك قرب منها ومسكها من خدودها وطبقهم في بعض 
مالك / علشان انتي ليا انا ليا انا لوحدي مفيشي حد في الدنيا دي يقدر ياخد حاجه بتاعتي مالكي فاهمه 😡😡وياله البسي بقا خمس دقايق والاقيقي بره فاهمه 
ملاك بعند / طب مش هلبس زفت واعلي ما في خيالك اركبه 
مالك وقد التمعت عيناه بالخبث / تمام طلاما مش عيزه تلبسيه برحتك 
ملاك استغربت لانها كانت مفكراه انه هيتعصب عليها 
كمل مالك وقال 
مالك / يبقا تعالي البسك انا 😊😊
ملاك / نااااااااااااااااااااعم 
مالك / تعالي البسك 
وكان رايح يمسكها ملاك جريت منه بقم يجرم ورا بعض لغايت ما مالك مسكها 
مالك / انتي مفكره انك ممكن تهربي مني ولا ايه يا قطه وغمز لها تعالي بقا البسك 
ملاك / لا لا انا هلبس لوحدي 
مالك / لا انا هلبسك 
ملاك / لا ارجوك والله انا هلبس لوحدي 
مالك / خمس دقايق لو مطلعتيشي هخش ليكي 😊فاهمه 
ملاك / فاهمه فاهمه 
ملاك اخدت الفستان ولبسته وفردت شعرها وكانت قمر اوي اوي اووي 
ملاك خرجت لقت مالك قاعد وسرحان فيها
مالك قرب منها وقالها
مالك / انتي قمر كدا ليه 😳😳😳
ملاك وشها احمر ومتكلمتشي خالص 
مالك قرب منها وباسها من خدها 
ملاك زقته بعيد عنها 
ملاك / انته عارف لو اتجرات وعملت الحركه دي تاني انا انا انا 
مالك / انتي ايه كملي 
ملاك / هعمل الي هعمله انا بحزرك متقربليشي تاني 
مالك وقرب منها 
ملاك / انا بقولك ابعد عني متقربشي 
مالك مازال مقرب منها 
ملاك / انته مش بتفهم ابعد ومتقربليشي 
مالك مد ايده يشيل الشعر الي علي عنيها بحركه سريعه من ملاك 
مالك / عاااااااااا سيبي ايدي سيبي ايدي يابنت العضاضه سيبي ايدي 😰😰😰😰😰😰
ملاك لسه مسكه في ايده بتعضها 
مالك زق ملاك وبعدها عنه 
مالك / انتي اد العضه دي 
ملاك / اه قدها ولا تكون فاكرني ضعيفه لا ياخويا ده انا انسفك وانته مكانك 😡😡
مالك مسكها من شعرها 
مالك / والله لاوريكي النجوم في عز الضهر 
الباب خبط مالك فتح 
مالك / اتفضل اتفضل يا سيدنا الشيخ اتفضلم 
ملاك / ايه ده ومين دول 
مالك / سلامه نظرك ياحببتي ايه مش شايفه 
ملاك / ده مستحيل يحصل مستحيل 
مالك قرب منها وهمس لها بحاجه ................................. 
ملاك /😳😳😳😳😳
مالك / ياله بقا مش لازم ناخرهم اكتر من كده 
وبالفعل تم عقد قيران مالك وملاك واصبحت ملاك زوجته قانونيا 
(لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لو لي)
مالك / هتفضلي سرحانه كده كتير ولا ايه يا عروستي 
ملاك /ـــــــــــــــــــــ 
مالك / طب مش باله ولا ايه ياحبيبتي 
ملاك بعصبيه / ياله في عينك انته اتجننت ولا ايه ابعد عني ومتنساشي انته قلتليايه علشان تتجوزني فده اسمه جواز باطل باطل ومش بيعترف بيه فاهم 
مالك / لا مش فاهم وانتي مراتي فهمه يعني ايه مراتي ولا لا والي انا عايزه ده فده حقي الطبيعي عليكي فهمه 
ملاك / لا مش فاهمه انته ايه مش بتحس ايه خلاص مبقاشي عندك دم 
مالك / اه مبقاشي عندي دم خلصتي بقا 
ملاك وجدت ان الكلام معاه مش هينفع فقالتله 
ملاك / بس ده مش هينفع 
مالك / ليه بقا ان شاءلله🙄🙄🙄
ملاك / احم اصل اصل 
مالك / اصل ايه متنطقي 🙄🙄
ملاك / انا عندي ظروف 
مالك / نااااااااااااااااااااعمياروح امك ده الي هوه ازاي يعني 
ملاك /والله مش بئيدي اعمل ايه يعني 
مالك / ماشي ياملاك ماشي 
خشي الاوضه دي غيري ونامي 
فعلا ملاك جريت بسرعه علي الاوضه ودخلت غرفتالملابس لقت فيها هدوم كتير اوي وحلوه اوي نقت بيجامه لونها بمبي بنص كم وعملت سعرها ضفيره وكانت زي القمر اوي  
ملاك راحت نامت علي السرير 
ولقت مالك خارج من الحمام ومش لابس غير بنطلون قطني لونه كحلي وكانت عضلاته لاينه يعني كان زي القمر ( استغفر الله العظيم 👳‍♂️👳‍♀️👳‍♀️👳‍♂️👳‍♀️👳‍♂️👳‍♀️) 
ملاك /عااااااااااا انته ازاي خارج كده 
مالك / كده الي هوه اذاي يعني 
ملتك وهي حطه ايدها علي عينيها / انته مش لابس حاجه عليك ليه خارج من الحمام كده ليه ايه قلت الادب دي
مالك / اظن ان دي اوضتي وانتي مراتي ابه قلت الادب في كده يعني وانا متعود علي كده وياله بقا اتخري علشان هنام 
ملاك / هتنام فين يا اخينا انته 
مالك / هنا وشاور علي السرير 🛏
ملاك / لا مستح
وقبل ان تكمل كلمتها كان مالك جه جمبها علي السرير ونام 
ملاك / ابعد روح شوفلك حته تانيه تنام فيها 
مالك / والله لو ماسكتي يا ملاك هعمل حاجه هموت واعملها 
وقام ساحب ماك وحاضنها 
ملاك / ابعد عني 
مالك بصلها بصه كفيله انها تخرسها 
ملاك استسلمت ونامت 
ومالك شدد من حضنه لبها اكتر والنوم غلبه ونام 
في مكان مجهول 
ـيعني ايه 
شخص ـ زي مبقولك كده ياباشا اتجوز 
ـ ومراته دي عامله ازاي 
ـ بصراحه ياباشا موزه اوي الصراحه
ـ هههههه وبيحبها كده ولا ايه 
ـباين عليه بيحبها ياباشا بس هتاكدلك يومين واجبلك اخر الاخبار 
ـ تمام وخد الفلوس دي علشانك
ـشكرا ياباشا خيرك مغرقنا 
ـ ياله روح ومتنساش الاهبار كلها تكون عندي هنا
مشي الشخص ده وقال المجهول 
ـ هيكون نهايتك علي ايدي يا فارس 
عند حور وسليم
حور ثجيت من النوم الفجر وشافت سليم وهوه حاضنها 
حور ابتسمت بسخريه وقالت  اكيد هيسيبني هوه كمان 😢
بس لو هوه سابني انا هموت انا ابتدبت انجزب ليه يارب بارب متخليهوشي يسبني يارب بلاش هوه والنبي كلهم راحوا وسبوني بس هوه مش عيزاه يروح ابدا والنبي يارب 
سليم في الوقت ده كان صاحي هوه منمشي اصلا لانه كان خايف عليها اوي 
سليم قال في نفسه 
اوعدك اني عمري ما هسيبك ابدا يتحوريتي هفضل جمبك دايما ياحبيبتي ومش هسيبك انتي وانا هنكون لبعض لطول العمر 
ثم شدد من احضانه لها وغاص هوه وحور في ثبات عميق 
رواية حوريه السليم الفصل السادس عشر 16 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent