رواية حوريه السليم الفصل الخامس عشر 15 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت الخامس عشر 15 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل الخامس عشر 15

مالك/ ملااااااااااااااااااااااااااااك 
حور وسليم جريم علي الصوت العالي 
سليم / ايه يا مالك في ايه وفين ملاك 
مالك / 😡😡😡😡😡😡
بصم في الاوضه لقم ان الملايه مربوطه في السرير ونازله من البلكونه 
مالك / هربت هربت 😡😡😡
حور كانت متوتره في الوقت ده بس مبينتشي 
مالك بص لحور 
مالك / هبه فين 😡😡😡
حور/ م معرفشي 
مالك / بقولك هيه فين 😡😡😡😡 بصوت عالي
سليم اتدايق ان مالك بيكلم حوريته كدا بس متكلمشي معاه لانه عارف صحبه كويس 
سليم / هيه قالتلك متعرفشي يا مالك ومتزعقشي وانته بتتكلم معاها كده 
مالك / معاك حق هيه فعلا هتعرف منين لكن ورحمت امي لهجيبها وهعرفها ازاي تعمل كده معايا انا 😡😡😡😡😡
وبالفعل سابهم ومشي وده خلا حور تخاف اوي علي ملاك 
سليم / عايز اعرف كل حاجه دلوقتي 
حور / ح حاجه ايه ياسليم 
سليم / مش هكررها تاني يا حور انتي الي ساعدتيها علشان تهرب 
حور / لا منا كنت جايه انديلكم ومعرفشي حاجه 
سليم / تمام اوي ياحور 
حور / سليم 
سليم / نعم 
حور / انا عيزه اروح عند خالتوا اطمن عليها من اول ما عملت العملبه وانا مزرتهاشي غير مره وحده ارجوك ياسليم 🥺🥺🥺
سليم / مش انهردا ياحور 
حور / لا لا ارجوك عيزه اروحلها انا قلبي مقبوض ارجوك عايزه اشوفها 
سليم / تمام ياله يا حور 
وبالفعل ذهب كل من حور وسليم الي المستشفي 
اما عند ملاك 
ملاك / تاكسي تاكسي 
ملاك / لو سمحت ممكن توديني محطه اسكندريا 
السواق / اتفضلي. 
ملاك / لو سمحت بسرعه 
وبالفعل تحرك السائق بسرعه جدا وبعد عشر دقايق ملاك بتبص علي الشارع لقيته شارع مقطوع 
ملاك / لو سمحت انته موديني علي فين ده مش الطريق 
السائق / ده طريق مختصر 
ملاك / لا انا عيزه اروح من الطريق العام وديني الطريق العام 
السائق /...................
ملاك / لو سمحت 
السائق /..................
ملاك / لو سمحت رد مش بترد عليا ليه 
السائق / لا رد 
ملاك ابتدت تخاف اكتر واكتر وبقت تعيط وتزعق في السائق بس هوه مش بيرد 
السائق/ بس مقولتيليشي انتي التزمتي كده امتي 
ملاك ركزه في الصوت وانصدمه 
ملاك / مالك
ملاك في الوقت ده كانت لابسه نقاب وعبايه سمر 
مالك / هههههههههه وكمان عارفه صوتي ده ايه الحب ده كله 😂😂😂
مالك وقف العربيه في حته مقطوعه ونزل فتح الباب بتاع ملاك ومسكها جامد من ايديها وطلعها من العربيه ووقفها قدامه
مالك في الوقت ده كان متعصب اوي اوي 
ملاك / م مالك  ا انا و
وقبل ما تكنل كلامها هب مالك ضربها بالقلم 
ومالك كان متعصب اوي وعروقه بدات تبان ووشه احر من كتر العصبيه ومكور ايديه اوي وعينيه ابتدي يطلع فيها الشعيرات الدمويه 
يعني حاجه اخر رعب 😂😂
مالك / انتي مفكره وحده زيك تقدر تعمل معايا انا كده ده انتي ايامك سوده معايا يبقا انتي تهربي ده انا هخليكي تتمني الموت ومتطلوهوشي يا ملاك 
مالك كان متكلم وطبعا ماسك ملتك من الطرحه من مكان شعرها كده وشدلها النقاب ورفع راسها بقت وشها في وشه 
اما بقا ملاك كانت مرعوبه اوي وكانت بتعيط اوي ووشها بقا احمر من كتر العياط
طبعا مالك كل لما يشوفها بتعيط كان بيجن جنونه اكتر ويتعصب جدا جدا وبيشدد في مسكت شعرها 
مالك / بتهربي مني يا ملاك مش عايزه تتجوزيني 😡😡😡😡😡
ملاك واخيرا وقفت عياط واتكلمت بعصبيه شديده / ايون انا هربت وهفضل اهرب واهرب لغايت اخر نفس في عمري انا قلتلك اني مش عايزه اتجوزك يبقا مش هتجوزك ليهكل حاجه عايزها تاخدها بالغصب انا مش حابه اتجوز مش عايزاك ايه مفيشي كرامه قلتهالك مش عايزه اتجوزك 
مالك اتعصب اكتر واكتر واقترب منها وتمايا علي ازنها 
مالك بصوت يشبه فحيح الفعي / وانا هتجوزك برضاكي غصب عنك هتجوظك انتي ليا ليا انا ومش لحد غيري ومتخلقتشي الي تقولي انا لا 
ملاك / وانا مش هتجوزك مش هتجوظك حل عني بقا انا مش بحبك انا مش عيزاك للدرجه دي مفيشي كرامه سيبني بقا في حالي 
( طبعا الكلام ده بصوت عالي وعصبيه اوي) 
مالك اول لما سمع كده ام ضاربها بالقلم خلا بقها ينزف دم 
مالك بصوت فحيح الافعي / وانا هتجوظك وهعيشك اسوء حياه هعيشك ايام سوده وان بقا انا ليه هتجوزك طبعا لانك عجباني فعايز اتسلي بيكي شويه مش علشان بحبك مثلا 😂
ملاك بصوت عالي / انا بكرهم بكرهك 
مالك /وانا مش عايزك تحبيني 
ثم امسك معصمها وجرها وراه 
ملاك / سيبني سيبني يا مغفل سيبني انا بكرهم 
مالك اتدايق جدا منها وقام شايلها علي كتفه وماشي بيها لغايت لما وصل للللللللل
اما بقا عند سليم وحور  
حور دخلت هيه وسليم المستشفي وراحت غرفه خالتها 
حور / خاالت
مكملتشي لانها لقت ان الممرضه بتحط الملايه علي وش خالتها 
حور / انتي بتعملي ايه سيبيها سيبيها انتي بتعملي ايه 
وقامت زقه الممرضه من عليها 
حور بعياط / خالتوا خالتوا قومي والنبي قومي والنبي انا مسدقه الاقي الامان معاكي ليه ليه عايزه تسيبيني ليه قومي والنبي ليه عايزه تروحي زيهم ليه قومي والنبي قومي متسيبينيشي لوحدي ارجوكي متسيبينيشي لوحدي انتي اديتيني الامان ليه عايزه تخديه مني تاني ارجوكي با خالتوا قومي 😭
سليم شد حور من علي هالتها وقام حاصنها اوي 
حور كانت منهاره اوي ومسدقه ان حد يحضنها علشان تحس ان في حد جمبها كانت الاول بتحاول تبعده عنها لكن حست بالامان وحضنته وفصلت تعيط في حضنه 
حور / خلاص خلاص سابتني ياسلم خلاص هيه زماما وبابا خلاص الكل سبني اههههه ليه كده ليه كلهم سابوني وانته كمان هتسبني ليه محدش بيحبني ليه انا مش وحشه والله انا عيزه اكون جمبي حد 😭😭😭😭 ماما وبابا ليه مخدونيشي معاهم ليه هما كمان مش بيحبوني 
😭😭😭😭😭انا وحشه للدرجه دي كله بيكرهني هيه حسستني بالامان ليه خادته مني تاني 
سليم فضل يشدظ من حصنه ليها وقال ليها 
سليم / انا مش هسيبك ابدا مش هسيبك ياحور 
ومره وحده ميمغشي صوت حور فعرف انها نامت فشالها واخدها علي البيت ونيمها ونام جمبها  
رواية حوريه السليم الفصل الخامس عشر 15 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent