رواية حوريه السليم الفصل الرابع عشر 14 - بقلم زهرة

الصفحة الرئيسية

رواية حوريه السليم البارت الرابع عشر 14 بقلم زهرة

رواية حوريه السليم كاملة

رواية حوريه السليم الفصل الرابع عشر 14

سليم وصل حور عند ملاك وراح علي الشركه 
سليم دخل الشركه بهيبته المعتاده تحت نظرات الموظفين ليه 
سليم دخل نكتب مالك وقاله 
سليم / جيت ليه يبني مش بكره فرحك مش المفروض تجهز للفرح 
مالك / منا جيت لاني هاخد اجازه شهرين 
سيم / نااااااااااعم كام 
مالك بابتسامه مستفزه / شهرين 😌😌ايه قليلين 
سليم / وهاتخدهم ليه بقا ان شاء الله 🙄🙄🙄
مالك / هوه مش انا عريس 😌ومن حقي اخد اجازه علشان هروح شهر عسل 😌😌
سليم / انا الي اعرفه شهر العسل ده اسبوع اتنين شهر بالكتير اوي لكن انته عايز شهرين 🙄🙄🙄🙄
مالك / صح بس انا مش عادي ده انا مالك 😌😌😌😌اه نسيت اقلك انا لحظه حور امبارح هنا الغريب انكم متخنقتوشي 
سليم / اه محنا اتجوزنا 😌
مالك بصدمه / نعم 😲😲
سليم / مالك مستغرب كده ليه 😌😌
مالك / اتجوزتم الي هوه ازاي يعني وانته معزمتنيشي ليه🙄🙄
سليم / الموضوع جه بسرعه معرفتش احكيلك امبارح 
مالك / طب احكيلي 
سرد عليه سليم كل الاحداث التي حدثه لكي يتم الزواج وطبعا مقالوشي اجداث عن بعد زواجهم 
سليم / قبل ما تقول اي حاجه انا عارف الي بعمله كويس اوي ومش عايز اي كلام في الموضوع ده 
مالك/ الي تشوفه ياصاحبي 
سليم / اه نسيت اقول ليك حور هتكون السكرتيره الشخصيه بتعتي 
مالك / بجد 
سليم / اه ولو شفتك بتكلمها هقتلك فاهم 
مالك غمز ليه وقاله / الغيره بقا 
سليم / لا طبعا غيره ايه ياحيوان وياله بقا لان احنا ورانا شغل كتير اوي انهردا 
مالك / يارتني ماجيت 😂
سليم / ياله ياخويا ياله ده انا هفحمك انهردا شغل 
وفضلم يتكلمم في الشغل 
نسيبهم بقا لان احنا منفهمشي في شغلهم ده 
عند ادهم فمكنشي يعرف ابدا بجواز حور من سليم 
بس قرر انه هيتقدم ليها لانه كان بعد شويه عنها علشان يتاكد اذا كان بيحبها بجد ولا مجرد اعجاب بشخصيتها وبشكلها مش اكتر 
تري ماذا سيكون ردت فعله عندما يعلم بخبر جواز حور وسليم 
تفتكروا ممكن يعمل ايه لما يعرف 
نروح بقا لحور وملاك 
حور طلعت خبطط علي بيت ملاك مفيشي حد بيرد فضلت تخبط كتير لحد ما فتحت 
حور / عاااااااااااا
ملاك / ايه فيكي ايه يابنتي مالك 🙄🙄🙄🙄🙄
حور / ايه الي انتي عملاه في نفسك ده 
ملاك / عمله ايه 🙄🙄
ملاك /انتي حطه علي وشك مسك اسود ومش موضبه شعرك ليه يابنتي انتي عروسه ايه الي انتي عملاه في نفسك ده 
ملاك /ادخلي ادخلي 
حور دخلت وقعدت 
حور / الا قوليلي جهزتي كل حجتك ياعروسه انا انهردا معاكي اليوم كله ياعروستنا العسل 😌😌😌😌
ملاك / عروسه انتي مسدقه ولا ايه وبعدين انتي نسيتي الي اتفقنا عليه ولا ايه 
حور / انتي لسه مصره علي الي انتي هتعمليه ده لو مالك عرف احتمال يقتلك 
ملاك / وهوه هيعرف منين بس شوفي هنعمل ايه 
سردت ملاك ما ستفعله يوم غد بكل تفصيله فيه 
حور/ انا مش متفائله 
ملاك / لا تفائلي يابوز الفقر 🙄🙄🙄🙄
حور / انا ياعفريته ده انتي بتخوفي الاطفال الصغيره بمنظرك ده 
المهم فكري كويس دي مش حاجه سهله انها تتعمل 
ملاك / متخافيشي وبعدين انتي مش قلتي انك هتقضي اليوم معايا يبقا ياله بقا نخربها 
حور/ والله معاكي حق فرصه ومش هتتكرر تاني 😂😂😂😂😂
وبالفعل حور وملاك قضوا اليوم كله بين ضحك وهزار لغايت مجه سليم اخذ حور ومشيم 
حور وسليم كانم في العربيه 
حور / سليم سليم سليم 
سليم / ايه يابنتي ايه مالك عايزه ايه 
حور / احم اسفه 
سليم / عيزه ايه 
حور / مش عيزه اروح 🙂🙂
سليم./ وده ليه ان شاء الله 
حور / عيزه اتمشا شويه وعيزه غزل البنات وايس كريم بعد ازنك 
سليم / انا واخد بنت اختي معايا 🙄🙄
حور / خلاص مش عايزه حاجه 🙂
سليم / خلاص ياله 
وبالفعل سليم راحل وقف علي البحر هوه وحور وجاب ليها غزل البنات وايس كريم 
حور / شكرا 
سليم/ علاله يطمر 🙄🙄
حور / ياه الجو حلو اوي 
سليم / بص لحور وركز في ملامحها وقال في نفسه 
سليم / كل لما اشوفك ببقا عايز اخدك في حضني واخبيكي عن العالم ده كله يا حوريتي 
وبعد كده مد ايده يشيل الشعر الس واقع علي وش خور 
حور / احم مالك بتبص ليا كده ليه 
سليم / لا ابدا ياله مش خلصتي 
حور / تمام ياله 
سليم وحور مشيم وروحم ونامم وعدا اليوم علي ابطالنا من غير اي احداث 
جه اليوم الي بعده مليئ بالاحداث 
سليم صحي وبص في وش حور وفضل يتامل في وشها 
سليم قرب من حور وباسها من خدها 
وبعد كده قام واخد شور 
تسريع الاحداث 
حور صحيت خدت شور ولبست وحضرت الفطار واخدت الفستان الي هتحضر بيه وبعدين سليم وصلها علي الفندق الي هيكون فيه الفرح وراح هوه لمالك 
حور / ازيك ياعروسه 
ملاك / كل ده ايه جبتي الحاجه 
حور / انتي متاكده الي بتعمليه ده مش كويس ابدا يا ملاك 
ملاك / ياله بس 
وبالفعل ادت ليها حور الشنطه الي فيها الي طلباه 
اما عند سليم ومالك 
مالك / ايه رايك كده حلو 
سليم / يابني حرام عليك لسه فاصل اكتر من 3 ساعات علي الفرح لابس دلوقتي ليه 
مالك / مش قادر مش قادر عايز اروح ليها حالا اهه مليش دعوه
سليم  /انته اتهبلت يبني ايه ده متخفشي مش هتطير يعني 
مر الوقت وجه معاد الفرح طبعا الوقت الي فات كله مر بتخطيط ملاك هتعمل ايه والخناق الي بين مالك وسليم علشان عايز يروح لملاك 
ملاك / اخيرا ياله 
سليم / ياله ياخويا مش عارف مبسوط اوي كده ليه 🙄🙄🙄
مالك / وانته مالك 
حور / ايه ايه مالك عمال تجري كده ليه يا استاز مالك 
مالك / انتي سبتيها لوحدها ليه 🙄🙄
حور / انا ك كنت جيت اناديلكم 
سليم / طب ياله 
مالك راح بسرعه لاوضه ملاك 
ومسليم سحب حور وحط ايده علي خصراها ومش بيها 
طبعا حور كانت بتحاول تشيل ايده من عليها 
سليم قرب منها وقال ليها 
سليم / يومك اسود معايا علي القرف الي انتي عملاه في نفسك ده 
حور بلعت ريقها وقالتله 
حور / ع علي ف فكره احنا في فرح وده فرح اختي وصحبتي يعني عادي ولو سمحت شيل ايدك بقا 
سليم شدد من مسكته لحور واتكه جامد علي خصرها ومشي بيها 
عند مالك 
مالك / تق تق تق افتحي ياعروسه انا العاريس افتحي ياعرويه انا العاريس 
مكنشي في رد خالص وده خلي مالك يقلق اوي ام كسر الباب 
مالك/ ملااااااااااااااااااااااااااااك 
رواية حوريه السليم الفصل الرابع عشر 14 - بقلم زهرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent