رواية احببت اخي حب جنوني الفصل الثالث عشر 13 بقلم ايات عبد الرحمن

الصفحة الرئيسية

رواية أحببت أخي حب جنوني البارت الثالث عشر 13 بقلم ايات عبد الرحمن

رواية أحببت أخي حب جنوني

رواية احببت اخي حب جنوني الفصل الثالث عشر 13

أخر حاجه وقفنا عندها هى مقابلة أسر وليالي وقولنا هيحبوا بعض ولا هيتجوز مى تابعوا معايا
أسر بدء فى شغله الجديد وبقيت مقابلاته مع ليالى كتير اوي طول الوقت مكالمات وخروجات 
ليالي: فرحانه اوي ياأسر
أسر: ليه 
ليالي: عشان خطوبتنا قربت
أسر: انا اكتر منك على فكره انا مش عايز الخطوبه اللى تقرب انا عايز الجواز النهارده قبل بكره 
ليالي بصوت عالي: بحباااااااااااك
أسر: بس هتفضحينا 
ليالي: عايزه الكل يعرف انى بحبك اوي وبموت فيك كمان
أسر: هههههههه ماشي يا سيتى بس عمرك ماهتحبينى زى مابحبك 
ليالي: ربنا يخليك ليا يا احلى واجمل اسر في الدنيا كلها
اسر: ربنا يخليكي انتى ليا يا اجمل بنت دخلت حياتي
شاهد أيضًا
رواية صغيرتي الفصل الرابع 4 بقلم أماني المغربي
روايه صعيدي احتل قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم حنان أحمد
رواية فرصة تانية الفصل التاسع 9 بقلم ميسون عبدالمجيد
رواية مثلث برمودا الفصل السادس 6 بقلم إيزيس
رواية تزوجت أرمل الفصل السادس عشر 16 بقلم هاجر عمر
رواية حب خارج ارادتي الفصل الثالث 3 بقلم ماهي أحمد
طبعا نسي مى وحبها ليه وخلاص قرر يتجوز ليالى
قبل الجواز نروح لمى ونشوف لما تعرف هتعمل ايه
ندى: مى مى مى 
مى: في ايه يا ندى.
ندى: عندي ليكي مفاجأة حلوه اوى
مى: الحقينى بيها
ندى: بابا قرر اننا هنروح مدينة خالو احمد عشان نحضر خطوبة أسر
مى بصدمة: ايه 
ندى: ايوه اسر خلاص قرر يخطب وبابا بيقول أن هما الاتنين بيحبوا بعض
اسيبك بقى عشان الحق اجهز نفسي لأننا هنسافر بكرهمصطفى: انتى لسه ماجهزتيش يامى 
مى: مش عايزه اسافر معاكم
مصطفى: عارف ان انتى بتحبيه من طفولتك بس هو شايفك أخته اسر بيحبك كأخت مش اكتر وانتى كمان لازم تحبيه كأخ 
مى: مش قادره يا بابا عارف حبى لأسر يشبه ايه يشبه المخدرات اللى بتدخل جسمه مش بتخرج منه بسهوله وفى اللى روحه بتطلع معاها اسر بالنسبة ليا ادمان 
ومش هقدر اتعالج منه
مصطفى: عشان خاطري انسيه 
مى: صعب اوي يا بابا صعب والأصعب انى اشوفه مع غيرى 
انا اللي حبيت واستحملت وخوفت على جرحه مجرد مايبعد ينسي دا كله
مصطفى: أهدى بس وربنا هيبعتلك اللى يريحك ويخليكي تنسي اسر
وهتندمى على حبك ليه
مى: مش قادره اتخيل نفسي مع غيره 
مصطفى: أهدى بس وسافرى معانا ووقتها هتكلم معاه
(بيكدب عليها 😂😂😂)
العيله كلها سافرت واسر اول ماشافهم وكإن روحه رجعت ليه وخصوصاً مصطفى كان بيسلم عليهم وبيحضنهم معادا مى هى اللى حضنت😉
مصطفى: بقولك ياأسور خد مى فرجها على المدينه لأنها جننتنى بصراحه
(عشان يقدروا يتكلموا)
ندى كانت عايزه تروح معاهم لكن والدها رفض وواحد من إخوات اسر خدها يفرجها على المدينة 
طول الطريق اسر ومى مفيش كلام خالص واحد مى مابدءت
مى: مبروك
أسر: الله يبارك فيكي
مى: بتحبها
اسر: اكيد
مى: وانا
اسر: انتى ايه
مى: ماليش مكان في قلبك
اسر: مى افهمى احنا اخوات 
مى: لا يااسر احنا مش اخوات وانت عارف كده زى ماانتوا متأكد انى بحبك وعمري ما هحب غيرك 
اسر: دا اللي عندى حتى لو بتحبينى انا دايما هفضل شايفك اختى مش اكتر
مى: هى فيها ايه احلى منى يااسر
اسر: مى بابا طلب اخرجك وبس فلو سمحتى مش عايز كلام في الموضوع ده
مى: 😭
اسر بصوت عالي: ممكن بقى تمسحى دموعك عشان نرجع البيت
وفى طريقهم تليفونه رن
اسر: ايوه يا بيبي انا برا دلوقتي واول ما اوصل هكلمك
ومن هنا هبدء في
رواية احببت اخي حب جنوني الفصل الثالث عشر 13 بقلم ايات عبد الرحمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent