رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم اميرة محمود

الصفحة الرئيسية

رواية اغتصبني واعطيته قلبي البارت الثالث عشر 13 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي كاملة

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثالث عشر 13

حور بعد ما فاقت ، أنا اتفضحت اتفضحت يا حسام بيه خلاص الفيديو نزلوه في كل المواقع انت كسبت صفقتك وانا خسرت سمعتي
حسام ، طب اهدي بس عشان أنا مصدقت انك فوقتي اهدي
حور بزعيييق ، اهدي اهدي ازااااي قولي أنا خلاص معدش ينفع اقعد دقيقه في البلد دي أنا هامشي هاخد اختي ونمشي لو سمحت ياريت نخلص موضوع الطلاق انهارده اذا سمحت
حسام ، قولت مش هطلق مش هطلق انتي ايه مبتحسيش 
حور بدموع ، انتي عايز مني ايه 

حسام ، عايزك انتي عايز نفتح صفحه جديده مع بعض 
حور ، معدش ينفع خلاص انت واقف معايا عشان الصفقه بتاعتك وانا هنا معاك عشان الفلوس يعني مافيش اي حاجه ممكن تربطنا ببعض غير الفلوس وخلاص أنا هاخد الفلوس وهمشي وانت مبروك عليك الصفقه
حسام ، في حاجه ربنا بعتهالنا عشان تقوي علاقتنا ببعض يا حور وانا عايزه منك انتي
حور فضلت تسرخ جامد ، وانا مش عايزاه عشانه منك انت أنا بكرهك فاهم بكرهههههك 

حسام شدها في حضنه ، اهدي أنا هعملك اللي عايزاه اهدي 
حور زقته من حضنها ، أحنا نمشي دي الوقت حالا عايزه ارجع لنور وبعدين تطلقني
حسام ، ماشي ياللا بينا اجهزى وهنمشي عالطول
حور سابته وراحت غرفتها تجهز نفسها عشان تمشي 

حسام ، ايوه يا مراد احنا جايين انهارده 
مراد ، اي الاخبار يا كبير فاتك كنت هايص
حسام ، مراااد 
مراد ،في اي مالك ومال صوتك
حسام ، بقولك احنا جايين انهارده أنا وحور هنطلق أنا عايز حسين وام محمد ارميهوملي في المخزن زي الك*لاب علي ما اجي
مراد ، في أي يا حسام انت هطلقها بجد
حسام ، ايوه هطلقها وعايز اخلص من الجواسيس اللي حواليا 
مراد ، ماشي يا مراد اعتبرهم مرمين في المخزن اي أوامر تانيه
حسام ، لا سلام وراح قافل

ام شريف ، بقولك اي يا شريف اي رأيك في البت نور
شريف ، نور مين
ام شريف ، هيكون مين اللي قدامنا
شريف ، في أي يا ماما مش فضلتي ورا الموضوع لحد ما سيبت اختها ازاي هخطب البنت دي
ام شريف ، دي اختها اتجوزت وامها ماتت يعني قاعده لوحدها واهي البت جميله وغير كده الشقه هتبقي بتاعتها واسكن معاها فيها بدل ما تأجر شقه
شريف ، انتي شايفه كده
ام شريف ، ليه هو انت شايف غير كده
شريف ، خلاص ماشي 
ام شريف ، علي بركه الله شويه كده هروح افاتحها في الموضوع
شريف ، ماشي أنا نازل عشان سايب الورشه مفتوحه
ام شريف ، ماشي يا قلب امك مع السلامه

 
عند نور قاعده بتذاكر 
الموبايل رن
نور ، الو ايوه يا مراد بيه
مراد ، نور انتي فين
نور ، يخصك في حاجه
مراد ، ايوه يخصني يا نور انتي بتعذبي نفسك وبتعذبيني معاكي ليه
نور ، أنا مبعذبش حد 
مراد ، انتي بتحبيني زى ما بحبك بالضبط
نور ،. قولت مبحبكش وعمرى ماهحب واحد آخره عشان يتجوزني يبقي عرفي أنا ممكن اتجوز واحد ظروفه من ظروفي بس عمره ما يحسسني أنه اعلي مني واخره معايا يتجوزني عرفي
مراد ،. أنا هكلم بابا وهحاول معاه عشان يوافق
نور ، تحاول معاه ليه هو أنا رخيصه اوي كده 
مراد ،. مقصدش كده
نور ، اممم تقدر تقول لابوك هتجوز واحده اصغر مني بعشر سنين لسه بتدرس وغير كده ساكنه في منطقه شعبيه 
مراد ، هو السن هيفرق معاكي يا نور
نور ، ممكن يفرق مع ابوك السن والمركز احنا علاقتنا مدمره يا مراد من قبل ما تبتدي
مراد ، أنا 
نور ، متقولش حاجه كفايه اوي كده سلام عشان الباب بيخبط وقفلت السكه وفتحت الباب
ام شريف ، ازيك يا حبيبتي انا عايزاكي في كلمتين
نور ، اتفضلي يا طنط
ام شريف ، شريف ابني حابب أنه يرتبط بيكي
نور ، نعم
ام شريف ،. شريف عايز يخطبك يا حبيبتي 
نور سرحت وافتكت كلامها مع مراد
ام شريف ، نوررر
نور ، ها
ام شريف ، سرحتي في ايه يا حبيبتي
نور ،. موافقه
ام شريف ، بجد يا حبيبتي
نور ، اه موافقه 
ام شريف ، خلاص نقرا فاتحه وكتب كتاب يوم الجمعه
نور ، ماشي 
ام شريف ، مين هيبقا وكيلك يا حبيبتي 
نور ، مليش حد
ام شريف ، يا حبيبتي يا بنتي متقوليش كده احنا حواليكي
نور ،. امم
ام شريف ، ينفع جوز اختك يبقي وكيلك
نور ، معرفش 
ام شريف ، طب قولي له لو كده ماشي وبكره ننزل نجيب الشبكه 
نور ، بكره ورايه امتحان 
ام شريف ،. خلاص خلصي الامتحان وشريف هيروح يجيبك من الجامعه وتروحوا تنقوا الشبكه
نور ، ماشي
ام شريف ، أقوم أنا عشان تكملي مذاكرتك
نور ، ماشي سلام يا طنط
ام شريف خرجت وقفلت الباب وراها
نور قعدت تعيط عياط هيستيري عن اللي حصل 
نور ، لازم ابعد عنك يا مراد لازم أدوس علي قلبي وراحت متصله بحور
حور في العربيه مع حسام
حور ، الو ايوه يا حبيبتي
نور ، حور أنا متقدملي عريس وانا وافقت
حور بصدمه ، عريس مين 
نور ، شريف جارنا وهننزل بكره نجيب الشبكه
حور ، انتي اتجننتي انت عارفه شريف ده كان ايه بالنسبالي 
حسام بصلها بصدمه 
حور ، مش هينفع يا نور ده كان خطيبي نسيتي أننا فضلنا نحب بعض من واحنا صغيرين واول ما وقعت في مصيبه سابني ودي الوقت بيلف عليكي شريف ملهوش امان يا نور متديش امان لراجل كلهم حي*وانات بيدوروا علي شه*وتهم بس اسمعي كلامي 
نور ، معدش ينفع يا حور أنا وافقت أنا عايزه اكون اسره واولاد نفسي احس بالامان يا حور
حور ، والأمان ده مع شريف انتي اتجننتي انتي لسه صغيره يا حبيبتي لو عايزه تكملي اسره مش وقته خلصي جامعتك وفكرى في الاسره بعد كده
نور ، اقفلي يا حور سلام
حور ، الو الو نور 
google-playkhamsatmostaqltradent