Ads by Google X

رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل الثالث عشر 13 - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

 رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل الثالث عشر 13 - بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل الثالث عشر 13 

ادم بشر .......الي بتقوله صح 

_ادم انا 

صح ولااااااا

هزت راسها بنعم ومنهاره في العياط 

سما بخبث........ انا مضطره امشي حالا انا الحمدلله ريحت ضميري ومشيت هي فرحانه أن الخطه بتاعتهم نجحت 


ادم بحزن ......لي عملتي كده 

ريماس بدموع ......ادم اسمعني ارجوك متظلمنيش 

ادم بصراخ ........اسمع اي وزفت اي انتي انسانه كذابه ومخادعه 

ريماس بدموع ........ والنبي متظلمنيش انا كل ده مكنش بارادتي

ادم بغضب ........أنتي اي يشيخه ما بتشبعيش كذب انتيبيي اي بس خلاص انا هعرف اخد حقي منك ازاي واعرفك ازاي تخدعي أو بس تجيلك الجرأه تكذبي عليا 

ادم والنبي اسمعني وبعدين قالت بخوف ......ادم لاااا والنبي اسمعني انت انت هتعمل اي وفجاه 

_____________________________

عند ملك 

ملك بصتلهم بحسره وهي هتموت من القهر قاطعها صوته الرجولي القوي .......اومال انا اي 

مي بغضب ......وانت مين انت كمان 

معاكي المقدم زيدان الرفاعي في الداخليه وقريب جدا هبقي خطيب ملك 

ملك بصتله بصدمه من كلامه 

مي بغضب ....... يعني اي لااا انت اكيد كداب 

شهاب بغضب ........وبتقولي عليا خا'ين وانتي الي شكلك مدوراها و قاطعه لكمه من زيدان 

زيدان بشر ........ احترم نفسك احسنلك ولا هزعلك على نفسك 

مي بغل .......... فرحانه انتي بالي بيحصل صح 

ملك بصرااخ ......اسكتي اسكتييي بقا حراااام عليكوا عملتلكو اي انا عشان تعملوا فيا كده هااا عماتلكم اي عشان تجر'حوني بالشكل ده 

مي بخبث........... معلش. بقا القلب وما يريد 

ملك بصرااخ ....... انتي جايبه البرود ده منيبن وبعدين لي ماقولتليش من الاول انك بتحبيه لي بينتيلي انك بتحبيني خلتيني اقولك كل أسراري وكل حاجه واعتبرتك مش بس صحبتي وبنت خالتي لا اعتبرك اكتر من اخت ليا 

مي بغل ......اي ده الدكتور ملك معتبراني اختها لا لا ده شرف كبير عليا 

ملك بشراسه ......... من النهارده انتي ولا صحبتي ولا حاجه زيك زي الغريب وماتخافيش كمان تدين تدان هيحصل فيكي الي عملتيه فيا خلصت كلامها وطلعت تجري ،زيدان بصلهم باستحقار ومشا وراها 

ملك ملك استني 

ملك متجاهلاه ومستمره في العياط والجري 

زيدان بغضب ......ملك استني حاسبه العربيه ي مجنونه وشدها بسرعه لحضنه

ملك بتوتر .....انت انت ازاي تعمل كده 

زيدان ببرود .....ده بدل ما تشكريني اني انقذت حياتك 

ملكش دعوه بيا سيبني في حاااالي 

زيدان ببرود .......خلصتي اركبي عشان اوصلك 

ملك باعتراض .......لا مش راكبه 

زيدان ببرود......بلاش الشغل ده انا فاهمه كويس وحافظه الي هو معلش انا مبركبش مع شباب و النظام ده فا متعمليش فيها محترمه واول مره تركبي مع شاب و 

ملك بغضب .... انا محترمه غصب عنك ي'قليل الذوق والأدب وضربته بالالم جامد

_نهار أبوكي اسود ايه الي عملتيه ده 

خافت من شكله ولحسن الحظ كان في تاكسي شاورتله وركبت بسرعه 

زيدان بشر ........آه لو شوفتك تاني ورحمه امي ما هرحمك  


___________________________________

روز بصدمه ........اييييه

صهيب بغضب جحيمي وعروقه برزت........... براااا ي ****** بلا حامل

(فاكرين البنت الي في أول بارت في النايت كلاب هي دي )

صهيب بهدوء مخيف........مين الي باااعتك يبت انتي

البنت بتوتر......مممفيش حد باعتني ووبعدين انا هرفع عليك قضيه

صهيب بصوت زي فحيح الافعي

......... انتي عااارفه انا مين يا ****انتي انا صهيب المغربي يعني امحيكي بس هعطيكي فرصه تقولي مين الي باعتك بدل وعزه وجلاله الله لكون موريكي وشي التاني 

البنت "لقاء "بتوتر ....... انا مبكذبش ا

قاطعها صوته الجمهوري......عزززز بعدين ثواني دخل راجل ضخم وباين عليه الإجرام والشر 

امرك يباشا 

صهيب بخبث.......خدها وظبطها وانت عارف الباقي 

عز بشر ......حاضر يباشا انت تأمر 

البنت بزعر ......انتوا عااايزين مني اي 

صهيب ببرود .....اي ده هيفسحك برااا خودهاااا ي عززز

عز بشر وبيمسكها جامد من أيدها 

لقاء بخوف ......خلاص خلاص هقول الحقيقه 

صهيب ابتسم بشر وقال ببرود ......سامعك اتكلمي 

اا الي باعتني عماد باشا 

صهيب بغضب جحيمي ........ بتقولي مين يعني مش محمود الي باعتك 


لا والله يباشا عماد بيه الي باعتني 

قاطعهم دخول رجاله كتير مسلحين ،روز جريت على صهيب بخوف من شكلهم 

ثواني ودخل شاب طويل بعيون خضراء وشعر بني فاتح وقال بحب مزيف........ وحشتني ياراجل ماشوفناش بعض من زمان قولت آجي اشوفك واطمن على المدام 

اي يروزي مش فكراني 

صهيب بغضب جحيمي.......احترم نفسك انا ماسك نفسي عندك بالعافيه 

عماد وهو بيوجه كلامه ل روز 

اي مش هتقوليلي حمدالله على السلامه ي ياسر 

روز بصدمه ......ياسر 

صهيب بغيره وغضب ........ انتي تعرفيه

روز بخوف ......اا 

ياسر بخبث........ روز قوليلي انا ابقالك اي ولا اقولك انا وروز بنحب بعض بس حصل ظروف واضطريت اسافر واهو انا رجعت عشانها

روز بغضب ........ لا خلاص الي بينا انتهي قبل ما يبدأ يا ياسر انا خلاص معتش بحبك انا بحبك جوزي وعمري ما هسيبه ولا هبطل احبه

ياسر بغضب.........يعني اي 

صهيب ببرود عكس الي جواه.......يعني لم العيال الي معاك دول وبرا 


عماد بشر .......مش بساهل كده وفجأه 

*************

_صهييب لااااااااااااااااا

تكمله الفصل الثالث عشر 13

صهييييييب لااااااااااااا روز بدموع وصراخ ....... عملت فيه اييييه ياااايااسر حراااااام عليييك ضر'بت نا'ر عليه لي 
عماد ببرود....... دي في دراعه متخافيش عليه اوي كده 
دخلوا رجاله صهيب ودارت بينهم خناااقه جاااامده 
روز بدموع ........ صهيب صهيب  بسرعه ساعدوني انقله فوق واطلبوا الدكتور بسرعه
ها يدكتور طمني ارجوك عليه "قالتها روز بخوف شديد"

الدكتور بهدوء .......مافيش حاجه خطيره اصابه بسيطه هتخف بسرعه لو مشا على العلاج بانتظام 
حاضر 
دخلت لصهيب وانفجرت في العياط جامد ومسكت أيده بحب ......انا بحبك اوي وبعدين قالت بغموض سامحني سامحني على الي هعمله نامت في حضنه ودموعها على خدها 
في الجهه الأخري 
 ادم بغضب وهو ب'يمسكها من شعرها بغضب ........ تحكيلي من الاول خااالص من اول الكذبه  
ريماس بدموع ......آدم انت فاااهم غلط اسمعني 

غلط اي هاااااا انا فااااهم صح واوي كمان 
ادم انا بريئه والله انا اه كنت اعرف صهيب بس والله والله كل ده كان غصب عني مش ب ارادتي 
آدم ببرود ........ والله والمفروض كده اصدقك 
رمياس بدموع ....... آدم اسمعني 
ماشي 
آه انا كنت عارفه أن صهيب اخويا بس والله والله مجئ معاك غصب وكل الي حصل ده انا مكنش عندي علم بيه صدقني 
_طب لي البت دي كذبت 
_مش عارفه والله ماعرف اي هدفها 
_ في عداوه كانت بينك أو اي حاجه 
_لا خالص 
اممممم امك شكلها رجعت تلعب تاني وصهيب مش هيرحمها المرادي 
_ققصدك اي 

_ولا حاجه بس ليه ما قولتيش الكلام ده من الاول 
_كنت خايفه متصدقنيش 
بصلها بهدوء ومسح دموعها برقه وقال .....هش هش خلاص بطلي بكا بس سكوتك نرفزني اوي كنت اعملي حاجه حاجه انكري اي حاجه 
انا بس كنت مصدومه منها لي تعمل فيا كده دي كانت أقرب حد ليا 
الفون رن 
آدم بصدمه.......اي صهيييب طب طب انا جي حالا 
البسي بسرعه 
حاضر 

روز بدموع ........اسفه اوي يصهيب على الي هعمله سامحني انا بحبك اوي اوي بس بس مجبوره اعمل كده وانفجرت في البكا ،صهيب صحا على صوت بكاها وقال بحنان......... متبكيش انا كويس اهو 
روز مستمره في العياط 
صهيب مسك أيدها بحب وباسها ...... متبكيش دموعك بتحر'ق في قلبي 
روز مسحت دموعها بظهر أيدها ببراءه وقالت .......... ابقي سامحني
صهيب باستغراب ..........اي

روز بهدوء........هاااا لا ولا حاجه احم هروح اعملك شوربه عشان تخف بسرعه 
صهيب بحب........ لا انا عايزك جنبي معايا في حضني بس ولسا جاي يحضنها قامت بسرعه وقالت .....هروح اعمل الاكل 
صهيب استغرب حركتها بس هدى نفسه 
روز في المطبخ ........اعمل اي زمانه زعل يارب يااااارب انا معتش قادره بجد خليك معايا يارب وبتعمل الاكل وهي منهارع من العياط جهزته وطلعت 
صهيب وهو شامم الريحه وقال بحب ........تسلم ايدك الاكل ريحته حلوه  
روز مردتش وراحت قعدت على الكنبه وهي حاطه رجل على رجل ومسكت الفون ببرود 
صهيب بصلها باستغراب كان مستني تيجي تأكله عشان أيده 
صهيب بحب.......اي مش هتأكليني 
روز ببرود........... وانت صغير أما تأكل نفسك 
صهيب اتعصب من برودها وكلامها ومسك الصينيه وقلبها على الأرض 
رووووووووووز  احترمي نفسك ماااااالك كده اييييه الي حصللك
روز ببرود عكس الي جواها.......... طب مين الي هيلم الاكل الي على الأرض ده بقا هووووف انا مش الخدامه بتاعتك .
صهيب اتصدم جامد من كلامها ،روز والدموع في عيونها بس مسحتهم بسرعه ولمت الي على الأرض ولسا راحه تمشي مسكها جامد من أيدها بايده السليمه وقال بعصبيه..............رووووز اما اكون بكلمت تقفي و
روز ببرود ......... صهيب روح نام يحبيبي ده انت مش عارف تتكلم قاطعا ا'لم على وشها لدرجه اتخبطت في رجل الطربيظه ونز'فت د'م بسيط بصتله باستفزاز ......... وقالت والله انت قد الي عملته 
صهيب بجنون ........ روووووووز ماااالك في اي ايه الي جرااالك 

روز ببرود .....فوقت وبصراحه انا عايزه ارجع لياسر و عايزه أطلق 
صهيب وقف بصدمه اتصدم جامد من كلامها وقعد على السرير وهو ماسك دراعه بوجع 
روز اتخضت جامد وقالت بخوف ......مالك ففي أي 
صهيب بعصبيه...........ابعدي ابعديييي عني انتي لايمكن تكوني روز 
روز رجعت لبرودها ......... خلصت طلقني بقا اهو اعيش مع واحد سليم مش عاجز زيك بدراعك ده 
صهيب بغضب جحيمي و'مسكها من شعر'ها وبيجر' فيها على السلالم وهي بتصرخ .......سيبني سيييبني يحيوا'ن 
صهيب وقف عند اوضه ضلمه ومتكركبه 
روز بخوف. ........انت هتعمل اي 
صهيب بحب وهو بيمسك أيدها ........لآخر مره بقولك لي بتعملي كده معقول كل الي فات تمثيل منك 

روز ببرود ...... ايوه تمثيل طلقني بقا 
صهيب بضحك شيطانيه ......هه اطلقك اي ده انا هكر'هك في اليوم الي شوفتيني فيه 
زقها ور'ماها في القبو البارد وقفل النور والنوافذ ولسا هيخرج بصلها ببرود قابلت نظره ببرود مماثل واتكومت على نفسها وضمت لرجليها لصدرها وندفنت وشها بين ايديها 
صهيب اتنرفز وقفت الباب جامد 
اول ما الباب اتقفل انفجرت في العياط وقالت بدموع ......اسفه اسفه سامحني سامحني اهي اهي يااارب انت عارف الي جوايا وانا بعمل كده لي ساعدني ودلني على الصح ااااااه قلبي بيوجعني عليه اوي ياااارب 
صهيب دخل المكتب وقعد ي'كسر في كل الي أيده تطوله ورجع لشرب تاني ،راح لروز وهو مش شايف قدامه فتح الباب وبصلها بدموع وقال ......لي بتعملي فيا كده ده انا بحبك هااااا وراح بشر مسك'ها من شعرها 
روز اتخضت من شكله وقالت بخوف ......صهيب صهيب انت انت مش في وعيك يصهيييب 
صهيب وهو ماسك الازازه وبيشرب 
روز بغضب ......ارمي القر'ف ده من أيدك ورمت الازازه على الأرض 

صهيب بعصبيه .......ايه الي عملتيه ده ي*******
روز بخوف من شكله..........انا انا 
انتي ليلتلك سوده وقومها من على الأرض وهو ما'سك شعرها .........روحي جهزيلي الحمام اخلصي 
هزت راسها بخوف وجريت من قدامه 
بعد شويه خرجت من الحمام وقال بخوف ..........الحمام جهز 
بصلها باستحقار ودخل اخد شاور وخرج لقاها بتفرش عشان تنام على الكنبه بصلها بخبث وقرب منها ومره واحده زقها على السرير واعتلاها .
صهيب وهو بيدفن رأسه في عنقها وب'يعضه عضتا'ت خفيفه 
روز بدموع........صهيب صهيب انت انت مش فى وعيك ارجوك ابعد 
صهيب اتعصب وقام ز'قها وقال بصوت زي فحيح الافعي جنب ودانها وده سبب لها قشعره بسبب نفسه السخن على بشرتها الناعمه ......... هند'مك على الي يوم الي شوفتيني فيه يروز 
روز بدموع ......... ابعد 
قام من فوقها وقال ببرود.......انتي راحه فين 
هنام على الكنبه 
لا على الأرض 
طب افرش حاجه على الأرض عشان بارده
لا زي ما انتي بس كده 
االجو بارد والأرضية برده ساقعه 
صهيب بشر وبصوت عالي مخيف .........انتي سمعتي انا قولت اييييي
حاضر حاضر والله خلاص 
وفجأة فونها رن ،روز اتخضت جامد ونسيت تعمله سايلنت ولسا راحه تاخده قبل ما صهيب ياخد باله مسكه صهيب بسرعه  وفتح الاسكبير ووووووو صدمه 

google-playkhamsatmostaqltradent