رواية خادمتي البريئة الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء سليم

الصفحة الرئيسية

   رواية خادمتي البريئة الفصل الثالث عشر بقلم أسماء سليم


رواية خادمتي البريئة الفصل الثالث عشر

كريم رمى الموبايل وقال بزعيق رغد اتخطفييت 😨
اعمل ايه واروح فين ، لو روحت للبوليس هضطرد انى أبين هويتى الحقيقية وهفتح باب سعيد من تانى ولو مرحتش هيأذوا رغد وانا عارف سعيد يعملها طب اعمل ايه 
لأ يا رغد انت مستحيل اسيبك ابدا، أنا هعمل المستحيل علشان تكونى كويسه وبخير حتى لو اضطريت انى اخليكى تعرفى الماضى بتاعى أنا اهم حاجة عندى انك تكوني كويسه سواء بقربى او ببعدى وبعدين دور فى تليفونه عن النمرة اللى رن منها سعيد ولما لقاها رن عليه
كريم الو يا سعيد
سعيد الو كنت متأكد انك هترن بعد لما خطفت المزة بس تصدق دى جامدة جدا وانا بفكر ألغى الاتفاق ، أنا خلاص مش عايزك ، بس هاخد مراتك حبيبتك 


كريم بغضب وصوت عالى اسمع يا سعيد الكلب لو فكرت حتى انك تقربلها يبقى فتحت على نفسك باب من أبواب جهنم وانا من بعدها مش هكون باقى على الدنيا خالص يعنى نهايتك هتكون قربت ، ورب الكعبه لو لمست منها شعرة بس ليكون يومك اسود وهجننك واوديك مستشفى المجانين وانت عارفتى كويس ، المهم هى فين وعايز ايه علشان تطلعها
سعيد اترعب فعلا من كلام كريم بس رد وقال هى فى الحفظ والصون واللى عايزه منك انك تيجى تشتغل معايا وحبيبتك هتكون معانا لمدة اسبوع كعربون رهان علشان متلعبش بديلك وانت عارف ايه مصير اللى بيعلب مع سعيد ولا افكرك
كريم عارف ، المهم قوللى اقابلك امتى
سعيد ده الكلام الحلو، بكرة الساعة 10 عند.......
كريم ماشى وقفل السكة فى وشه
سعيد والله و وقعت يا هشام ومحدش سمى عليك ، أما اروح اشوف المزة اللى جوه اللى من ساعت لما صحيت وهى عماله تعيط وتزعق
سعيد دخل لرغد


رغد انتم مين وعايزين منى ايه ، ابعدوا عنى ، كريم هيموتكم لما يعرف
سعيد ورجالته قعدوا يضحكوا ويقول سى كريم بتاعك كان بيترجانا نسيبك ومنقوليكيش على الماضى بتاعه لتسيبيه ويا عينى زعلان اوى
رغد ماضى ايه ، وليه جبتونى هنا
سعيد قرب منها لأنها فعلا جميلة وفاتنة وبعدين قال ما تسيبك من سى كريم ده وخليكى معايا وانا ابسطك اكتر منه واعيشك ملكة مش خدامة
رغد تفت على وشه وقالت اخرس يا حيوان ،انا مستحيل أخون زوجى وامشى فى الحرام معاك
سعيد ضربها بالقلم ومسكها من طرحتها وقال بقى انتى يا وي*ة يا معفنة بتفى عليا ، والله لوريكى وهنشوف كريم بتاعك هيعمل ايه وعقابا لكى مش اكل ولا مئة وسابها ومشى وساب معاها حراس
عند سمر
سمر الحق يا على رغد مختفية
على بتهزرى هههههه
سمر ايه اللى بيضحك، كده خطتنا بدأت
سمر بدأت ازاى 
على هقولك دلوقتي سعيد خطف رغد.............وكده حققنا فرضنا
سمر ماشى بس مين سعيد ده و انت عرفت مكانه منين
على
Flash back
من حوالى 3 شهور
على كان رايح مشوار لشغل وفجأة سمع واحد بيقول لازم نلاقى كريم وكده علشان يرجع يشتغل معانا فى المافيا فأنا رحت وكلمته وقولتله حضرتك عايز كريم ليه وتعرفه منين
سعيد انت مالك يا اخ وليه بتتسمع على كلام الناس ابعد من هنا وإلا هترجع لبيتكم محمل وفجأة بعد الجاكيت عن عنه و وراه مسدسه وقاله ولا اخلى ده يعرفك ، ابعد بعيد يا بابا
على اترعب وحس ان الراجل ده ليه ماضى بكريم لانه عارف الحاضر بتاع كريم طلع فقال إنه لازم يعرف كل حاجة عنه 
على فتح موبايله و وراه صورة كريم وقاله ده كريم اللى بتدور عليه
سعيد اه هو انت تعرفه
على ده يعتبر عدوى اللدود بس علشان اقولك مكانه فين لازم الاول اعرف انت عايزة ليه وعلى رأى المثل عدو عدوى صديقى بالنهاية 
سعيد اشطا يا عم ، بص كريم او هشام لان اسمه الحقيقى هشام الدمنهوري، لما كان عنده حوالى 20 سنة كان شغال معايا فى المافيا وكان دراعى اليمين ويعتمد عليه على كل حاجة ولكن بعد سنتين كده قامت حريق فى المخزن بتاع المخدرات وكل البضاعة اتسرقت وكريم هرب وانا كنت تعبت وفقدت الزاكرة ولما فقت بدور على كريم لانى حاسس ان هو السبب فى الحريقة دى بس قعدت ابحث وادور عن واحد اسمه هشام الدمنهوري ملقتش وكأنه فص ملح وداب ولكن مرة شوفته بالعربية معدى وسالت واحد عليه قالى ده كريم المنشاوى مش هشام ولما سألته عن عنوانه مرضيش يقولى لانه شك فيا وانا مش ساعتها وانا بدور عليه
على يعنى قصدك أن كريم كان قتال قتلة وبنات مخدرات ،والله وقربت نهايتك على أيدى ، طب قولى انت عايز ايه وانا اساعدك
سعيد من غير مقابل كده
على أنا نفسى كريم يموت وخلاص
سعيد بس ايه سبب العداوة بينك وبين كريم
على أنا كنت رجل اعمال ومالى مركزى والسوق بتاعى ولكن فجأة دخل واحد السوق وخد مكانى وكمان حبيبتى الاولى حبيته هو مش انا وحاجات تانية هقولك عليها بعيدين وكمان مراته حبيبته عشيقتى يعنى أخباره كلها معايا بس المهم نخلص منه فى اقرب وقت
سعيد ايوه يا مسيطر بس ازاى قربت من مراته ولا تكون بتحبها
على احب مين يا عم دى واحدة خاينة وملهاش امان ، انا بس اخلص من زوجها وبعدين هخلص منها هى كمان ، بس دى غبية أوى 
سعيد بس عايز اعرف هو انتى ملكش سوابق فى السرقة والقتل وكده ، اصل حاسس انك خطير
على لأ ليا سوابق وكتيرة وأغلبها سرقة وتزوير وقتل واخر مرة قتلت فيها كان اخو كريم
سعيد هو كريم كان ليه اخ
على اه وده اكتر حاجة كسرت كريم ، بما أن كريم مش بيخلف باكيد اخوه كان هيورث فكان لازم اتخلص منه علشان الفلوس
سعيد طب ليه متخلصتش من كريم وكانت مراته هى اللى هتورث وانت تاخد فلوسها وتتخلص منها
على- يا ريت بس كريم من بعد موت اخوه كتب وصية وهى انه لو مات مقتول أو مسموم او اى موته مش طبيعية فإن كل أمواله تروح لدار الايتام والجمعيات الخيرية ومع انى حاولت اقتله عن طريق يعمل حادثة بس معرفتش لسه ليه عمر
سعيد اه حلو اوى ، تمام كده قولى المكان وسيبنى أنا وانا اتصرف
على هتعمل ايه 
سعيد بص أنا هشوف نقطة ضعفه ونبتذه بيها ونخليه يرجع للمافيا تانى وبعدين مراته تبلغ عنه وبكده كل فلوسه تروح ليها وانت تخدها وبعدين نخلص منه علشان انا ليا طار معاه كبير
على اشطا يا عم وبعدين خدوا نمر بعض وعلى قاله على منزله ومنزل مريم وبقوا على تواصل دائم 
End back
على قال لسمر على كل الحوار اللى دار بينه وبين سعيد بس طبعا مقلهاش انه مش بيحبها وأنه عايز فلوس كريم وكده 
سمر اه كده فهمت
على وكمان أنا اللى خليت سعيد يقابل كريم فى ألمانيا ودلوقتي رغد مخطوفة وخطتنا ماشية 
سمر تمام يلا سلام
عند رغد
رغد تعالى يا كريم الحقنى ، أنا خايفة اوى ، انت فين دلوقتي ،يا رب احمينى وخرجنى من هنا على خير
عند كريم 
كريم قاعد ومش عارف يعمل ايه فقام راح اوضة رغد اول مكان شهد حبهم وافتكر لحاظتهم الرومانسيه مع بعض ونام من كتر التفكير
تانى يوم كريم راح يقابل سعيد فى المكان المحدد
كريم قولى عايز منى ايه 
سعيد احبك وانت سخن كده ، بص بقى فى مهمة جديدة وهى أن فى بضاعة  .........
كريم ماشى
كريم سابه ومشى
كريم انا مستحيل اشترك فى حاجة حرام ، يا رب احفظ ليا مراتى وبعدين قام اتوضى زى ما رغد علمته ودعى ربنا ان يحفظله رغد 
وجه ميعاد الشحنة ولكن كريم ماجاش
سعيد لرجالته باين كده انه بيلعب معانا ، ومدام لعب معانا يبقى يستحمل بقا نتيجة لعبه ودخل لرغد
سعيد قال لواحد من رجالته صحوها فصب عليها جردل مية
رغد بفزع فى ايه ، سيبونى بقى
سعيد هنسيبك بس اعرفى حقيقة حبيب القلب الاول
رغد حقيقة ايه
سعيد حكالها كل حاجة عن كريم 
رغد بصدمة انت كداب كريم مش كده
سعيد لأ كده وهثبتلك دلوقتي ورن على كريم وفتح المكبر علشان رغد تسمع المكالمة
سعيد الو يا كريم ولا اقول هشام
كريم قول اللى تقوله عايز ايه
سعيد انت مجتش ليه زى ما اتفقنا ولا تحب اقول لمراتك عن ماضيك بتاع المافيا
كريم اعمل اللى يعجبك ، أنا اصلا تبت ومستحيل ارجع للحرام تانى وبخصوص رغد فأنا هعرف أرجعها ليا تانى بس لو اذيتها شوف هعمل ايه وقفل السكة
سعيد شوفتى بقى زوجك
رغد ماشى 
سعيد ايه اللى ماشى
رغد انت قولت اللى عندك وانا قولت للى عندى
عند كريم 
كريم عمال يفكر ازاى هيرجع رغد تانى وبعدين افتكر أن الدبلة اللى اداها لرغد فيها جهاز تتبع وهو عمل كده من بعد لما عرف أن سعيد رجع
كريم عرف مكان رغد وجاب حراسه وراحوا جابوا رغد وضربوا رجالة سعيد لانه كان فى مهمة وسايب عدد قليل بس اللى بيحرس رغد
رغد اول ما شاف كريم جريت عليه وحضنته جامد وقعدت تعيط
كريم حضنها هو كمان لانه كان خائف ميشوفهاش
كريم أنا عايز اقولك على حاجة مخبيها عنك من زمان بس خايف تبعدى عنى
رغد انا عارفه انت هتقولى على ماضى مع سعيد فى المافيا
كريم اتصدم من أنها عرف وتوقع أنها تطلب الطلاق ولكن رغد صدمته اكتر لما قالت
رغد بس انا مسمحاك علشان ده ماضى وانتهى وكمان بعد لما سمعتك وانت بتقول لسعيد انك تبت يعنى خوفك من ربنا اكبر من خوفك عليا فعلشان كده سامحتك
كريم حضنها اوووى ولف بيها وبعدين نزلها وباس رأسها ونزل لشفتيها والتقطهم بنهم جامد ورغد بادلته القبلة بأعنف منها وظلوا هكذا لمدة طويلة 
رغد بس يا كريم فى حد بيساعد سعيد وقريب منك
كريم بتقولى ايه ومين ده وليه بتقولى كده
رغد علشان سمعته وهو بيكلم واحد وبيقوله انه هيقضى عليه
كريم بعدين نشوف الموضوع ده المهم عندى دلوقتي انك معايا وسليمة
رغد انا هفضل معاك للموت
كريم حبيبتى وبعدين روحوا
عند سمر وعلى 
على رغد هربت .........
سمر 😨😨 طب هنعمل ايه
على مش عارف
كريم قضى الليلة كلها مع رغد يبثها عشقه وهوسه بها وكذلك رغد 
كريم أنا متفاجأة انك مشكتيش فيا
رغد انا كنت عارفه انك مخبى عنى حاجة بس انا مليش دعوة بماضيك مدام تبت 
(البارت ده علشان الثقة بين اى زوجين

يتبع الفصل الرابع عشر اضغط هنا
رواية خادمتي البريئة الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء سليم
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent