رواية طفلة الأسد الفصل الأخير - بقلم حنين احمد

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة الأسد البارت الثامن عشر والأخير بقلم حنين احمد

رواية طفلة الأسد كاملة

رواية طفلة الأسد الفصل الثامن عشر والأخير

-الدكتورة:تمام.. بعد شويه.. لا لا متقلقوش عليهاا دة طبيعي يحصل في الحمل الف مبروك
-اسد بفرحه:حم...ملك حامل
-الدكتورة بابتسامه:ايوة الف مبروك
-دعاء بفرحه ودموع:مبروك يحبيبي مبروك
-اسد بفرحه:الله يبارك فيكي يماماا
-ملك بدات تفتح عنيهاا:احم هو اي الي حصل
-اسد حضنهاا بكل حب:ملوكتي حبيبتي هتبقي احلي ماما انتي حامل
-ملك بفرحه وخجل:بجد
-اسد ببتسامه وغمزة:ايوة اومال اي دنا اسد المنشاوي دنا تعبت اووي في الواد دة
-ملك بشقهه وخجل:احم احم
-دعاء بحب:الف الف مبروك يحبيبتي
-ملك بحب:الله يبارك فيكي يماما
-الدكتورة ببتسامه:استاذن انا....ومبروك مرة تانيه...وخرجت
-طق طق طق
-دعاء:ادخل
-حسام بفرحه:الف الف مبروك ي اسد 
-اسد ببتسامه:الله يبارك فيك يحبيب اخوك 
-حسام:دي سلمي هطير من الفرحهه
-اسد وحضن ملك بفرحه:بحبك يملوكتي
-حسام ودعاء:احم احم احنا واقفين
-ملك بخجل:وانا كمان
-اسد بحب:يلا بقاا كلناا علي القصر وهبعت حسام يجيب غزل
-كلهم بفرحه:يلا...وخرجوا واسد شايل ملك
 بعد شويه "في قصر المنشاوي"
-طق طق طق
-سلمي:سعاد افتحي الباب
-الخادمه: حاضر....وفتحت
-سلمي بفرحه:ملك حبيبتي وحشتيني اووي والله وانت كمان ي اسد...اي دة ماما وحشتيني والله
-مايا بهمس وغيظ:والله لهوريهم
-هبه بهمس:اهدي بس
-ملك بحب:الف الف مبروك يسلمي اخيرا هيتقالي خالتوا
-سلمي بمشاكسه:شد حيلك ي اسد انا عايزة يتقالي عمتو
-دعاء بضحك:لا مهو شد حيله وملك حامل
-سلمي بدموع وفرحه:الف الف مبروك لوووووولي هيتقالي خالتوا وعمتو كمان
-مايا بصدمه:حامل
-هبه بشقهه:حامل
-دعاء:اومال سليمان باشاا فين
-سليمان بغضب:انتي اي الي جابك هنا
-اسد:جدو اسمعهاا بس
-سليمان بغضب:اطلعي برة دلوقتى
-دعاء بدموع:حاضر...ولسه هتخرج
-سليمان بضحك:تصدقي بعرف امثل طول عمري كان نفسى اطلع ممثل والله....حسام قالي علي كل حاجه ي دعاء
-دعاء بحب:حبيبي ي بابا والله
-غزل بحب:انا بحبكم اووي ومش مصدقه اني بقاا ليه عيله قمر زيكم
-كلهم بفرحه ضحكوا بحب....
"بعد مرور 9 شهور......قبل ولادت ملك يومين"في جناح سلمي تحديدا
-سلمي بحب:بصي جميله ازاي انا مش مصدقه اني بقيت ماما
-حسام بفرحه:حبيبت قلب بابا دي
-ملك بدموع:الله ي اسد بص عروسه ابني حلوة ازاي هي اكبر منه بيومين بس مش مشكله
-اسد بحب:قلب خالو دي 
-ملك بحب:يلا ارتاحي بقاا حنين نورت البيت انهارده حبيبتي يحنون
-سلمي بدموع:حبيبت ماما دي
-اسد بحب:يلا بينا....وخرجوا
"في جناح مايا"
-مايا بخبث:مش هسمح للطفل دة يجي الدنياا
-هبه بشقهه:هتعملي اي ي ماياا
-مايا بشر:هعمل كتير***وبس
-هبه بصدمه:احناا موتنا علي ايدك
-مايا بخبث:استني بس
"في جناح اسد وملك"
-اسد بحب:امتي يملوكتي اسر ينور الدنياا 
-ملك بحب:خلاص يحبيبي كلهاا يومين ويجي 
-اسد ببتسامه:ماشي يملوكتي هدخل اخد دوش ارتاحي انتي....ودخل
-تن تن تن
-ملك:الو
-متصل:انسه ملك والدت حضرتك بتموت
-ملك بدموع:بتقول اي ماما...ونزلت جري ورمت التليفون علي الارض
"علي سلالم القصر"
-ملك بعياط هستيري:ماما.....ولسه نازله جري حست بايد حد زقتهااا بكل قوة
-ملك بصريخ:اااااااااااااااه
-اسد بفزع:ملك...وخرج بسرعه واتفاجاه بملك مرميه علي الارض غارقه في الدماء.....وكمل بصريخ ملكككككككك ملك فوقي لا يملك متسبنيش ملكككككككك
"في المستشفى تحديدا"
-حسام بخوف:دكتورة عايزين دكتورة بسرعه
-اسد شايل ملك بدموع:عايز دكتورة بسرعهه 
-الدكتورة:خدوهاا علي اوضه العمليات بسرعهه
-الممرضه بخوف:حاضر حاضر....ودخلوهاا بسرعه
-اسد بصريخ وخوف ودموع:انقذوهااا لو حصلهاا حاجه هقتلكم كلهم هقتلكم يلاااااا بسرعههه يملكككككككك لا 
-الدكتورة دخلت جري...
-حسام بدموع:اهدي بس ي اسد هيقوموا بالسلامه اهدي بس
-اسد بدموع وانهيار:مقدرش اخسرهاا ي حسام مقدرش يملككككككك
-مامت ملك بعياط:اسد بنتي حصلهاا اي قولولي
-حسام:انشاء الله خير اهدي يطنط
"عند ماياا وهبه"
-هبه وهي بتضرب ماياا بالقلم:انتي الي عملتي كدهه تقتلي روحين عشان حقدك وغلك انتي مستحيل تكوني بنتي الشرطه هتكون هناا بعد شويهه
-ماياا بدموع:مامي 
-هبه بدموع:انا مليش عيال اخرسي....وخرجت
-بعد شويهه...الشرطه جت واخدت مايا
"عند ملك في المستشفى بعد 4 ساعات تحديداا"
-الدكتورة بحزن:للاسف
-اسد بصدمه ودموع وخوف:ي...يعني اي
-الدكتورة بحزن:قدرنااا ننقذ الطفل بس الام لا
-مامت ملك بعياط:بنتي.... واغم عليهاا
-حسام بفزع:لا
-اسد بصدمه ودموع وصريخ صعق كل ارجاء المستشفى:ملكككككككككككككككككككككككك
"بعد مرور سنتين في قصر المنشاوي"في جناح ملك واسد تحديدا.....
-اسر بحب:مامي مامي
-ملك بفرحه وحب:روح قلب مامي تعالي تعالي في حضن مامي
-اسر ببراءة:مامي هاتي بوته"بوسه"
-اسد بغيرة وحب:بس ياض عايز تبوس مراتي
-ملك بضحك:اي ي اسد دة ابننا الله معلش يحبيبي اما بابا الشرير دة يروح الشغل هبقاا اديك بوسه كبيرة...وكملت بهمس:اصل بابا بيغير شويه
-اسد بغيرة وضحك:منا مش رايح الشغل....طب ما تبوسيني انا
-ملك بفرحه:انا بحبك اووي ي اسد
-اسد بحب:مكنتش مصدق اني ممكن اخسرك يملك انا يوميهاا كان ممكن اموت وراكي انا حسيت اني روحي اتسحبت مني 
Flashback.....
-اسد بصدمه ودموع وصريخ صعق كل ارجاء المستشفى:ملككككككككككككككككككككككككك لا لا انتي بتقولي اي......ودخل جري
"في اوضه ملك"
-اسد بنهيار:ملك ملك هتقومي صح انا مقدرش اعيش من غيرك ملك قومي شوفي اببنا بصي اسر جميل ازاي يملكككك ملك انتي مش ممكن تسيبيني ابداا مش ممكن تسيبي اابننا ملككك انا محبتش غيرك ملك ابوس ايدك قوميي ملك انا هموت وراكي يملك قومي انا انا مقدرش اعيش من غيرك ثانياا واحدة قومي يملك وحياتي وحيات ابنناا قومييييييييييي
-ملك بدا جهاز القلب يشتغل من جديد.......
-الممرضه بصدمه:دكتورة جهاز القلب اشتغل تاني دي دي معجزة
-اسد بفرحهه ودموع:ملوكتي ملوكتي الحمدلله لله يارب
Back
-ملك بدموع وحب:يوميهاا عشت عشانك انت واسر يحبيبي والله
-اسد بحب:بحبك وعمري محبيت قدك
-طق طق طق
-ملك بضحك:ادخل
-حنين وهي بتجري علي ملك:التو التو"خالتو خالتو"
-ملك بضحك:يقلب خالتو انتي
-سلمي بضحك:جايه تشتكي مني عشان مش عايزة تاكل وانا باكلهاا غصب عنهاا
-اسر بغضب طفولي:دي ملاتي دي"مراتي"
-اسد بضحك:ايوة بقاا الواد طالع لابوة دنجوان
-حسام بضحك وغيرة:لا لا لا انا بنتي بتتاخد مني وانا وعايش 
-هبه بحب:يلا يولاد انا ودعاء عمنلكم الغدي انهارده
-كلهم بفرحه:نازلين يعمتو
-غزل بضحك:يلا ونبي انا هموت جعانه يناس حرام عليكم
"علي السفرة"
-سليمان بضحك:لسه بردو بتقعدهاا علي رجلك ي اسد
-اسد بضحك وملك قاعدة علي رجله بحب:طبعاا يجدو هتفضل ملوكتي تقعد هناا لاني مقدرش ابعد عنها
-ملك بخجل:قلبي ودقاتهه
-دعاء بحب:يلا يولاد بقاا انا وهبه الي عاملين الاكل انهارده
-سلمي ببتسامه وضحك:تحفهه الاكل بجد تسلم اديكم شايفين يبنات عايزينهم يبقوا يعلموناا بدل ما حرام قرة عيني هياكل دليفري.....واخوياا حبيبي هياكل مع قرة عيني بردو وجوز اختي المستقبلي هياكل مع قرة عيني واخوياا حبيبي
-غزل بضحك:يالهوي لا لا لازم نتعلم يبنات
-ملك بضحك:انا بقول كدهه بردو لازم حبيبي ياكل من ايدي
-حساام بغزل:قلب قرة عينك انتي
-اسد بحب وطبع قبله علي خدودهاا بحنان:ايوة يقلب حبيبك انتي
-غزل بضحك:منكم لله راعوا اني سنجل بقاا
"في جناح سلمي"-
حسام حاضن سلمي بحب:بحبك يسلمي انتي اغلي حاجه عندي بحبك من قبل حتي ما نتجوز وحبك لسه بيذيد فقلبي 
-سلمي بحب:وانا كمان يحسام انت الزوج الي كنت بتمناه انا بعشقك
"في الصالون"
-دعاء بفرحه:ياااه اخيرا عيلتنا اكتملت 
-هبه بحب:الحمدلله ان ولادنا بخير
-سليمان بغضب مصتنع:انا بقاا عايز اشرب فنجان قهوة من بتوعك يدعاء
-دعاء بضحك:عيوني يبابا
-هبه بضحك:وانا يدودو والنبي
-مامت ملك بضحك:واحد قهوة وحياتك
-دعاء بفرحه:هعمل ليناا واجي
"في جناح اسد وملك"
-اسد واخد ملك في حضنه بفرحه وحب:انا بعشقكك عشق يملك عمري محبيت ولا هحب قدكك انتي حبك ساكن جوة قلبي انتي غيرتي حياتي وسحرتيني من يوم ما شوفتك بحبكك ي ملوكتي
-ملك بحب:وانا كمان بحبك انت اول حب واخر حب انت حياتيي كلهاا بحبك اوى
-اسد بحب وفرحهه:بعشقككگ ي طفلهه الاسد........تمت بحمد الله..
تمت نهاية الجزء الأول لبداية القراءة في الجزء الثاني من رواية طفلة الأسد عبر الرابط التالي: (رواية طفلة الأسد الجزء الثاني 2)
رواية طفلة الأسد الفصل الأخير - بقلم حنين احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent