رواية ملكي أنا الفصل التاسع 9 بقلم سارة بكر

الصفحة الرئيسية

   رواية ملكي أنا الفصل التاسع بقلم سارة بكر


رواية ملكي أنا الفصل التاسع 

رن عليها كتير اوي لكن لم يوجد رد 
= ردي بقي يا مي يووو 
قرر الرن اكثر من مره لكن لم يوجد رد 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
مي كلمت مصطفي كتير بس مردتش فكرت انه كده بيبعد عنها و حب رحمه و قررت تموت و متشفش مصطفي مع واحده غيرها 
كان في يديها سكينه 
= مش هقدر اشوف حبي بيسبني تاني مش هقدر...  و قربه السكينه من يديها و قطعة شرينها. 
كان الشيطان مسيطر عليها كلياًّ نزلت يديها براحه و نظره الي الدم بعدها لم تقدر علي حمل نفسها و سقطت علي الارض مغاشيا عليها 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في الشركه 
رن الجرس لستدعائها و هي دخلت له 
= خير يا فندم 
كان متعصب اوي 
= ممكن امجد متكلمهوش تاني بعد اذنك يعني لو مكنتش هضيقك 
_ هو في اي 
= امجد انسان مش كويس افهمي هو هيلعب بيكي 
_ وانا مش لعبه يا استاذ حازم اني حد يلعب بيا و بقولك تاني الكلام دا تقولوا لواحده تكون بتضحك و تهزر او بتكلموا انا بكلموا في الشغل بس و لو علي موضوع الغدا انا مينفعش احرجه و اقوله قوم كل في حته تانيه 
= ماشي يا نادين برحتك انا كنت بنصحك بس 
_ هو فعلا برحتي و شكرا ليك 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
بعد خروجه من المدرسه كان يقف ينتظرها قالت وهي تحتضنه  
= هااااا انت هنا 
بادلها الحضن = امال هناك 
= والله ماشي انت هنا لي بقي 
_ وحشتيني قولت اجي اشوفك و اخرجك 
= تخرجني بجد طب يلا يلا 
اسرعت و دخلت العربيه و هو ركب و ذهبوا 
كان ينتظر خروجها من المدرسه لكي يحكي معها  
وجد شاب في سياره امام المدرسه و عند خروجها خرج من سيارته و حضنها و بعدها ذهبوا حاول ان يري وجه الشاب  لكن ذهب ركب سيارته و ذهب وراهم 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
كان في مكتبه هيتجنن و يعرف اي سبب عدم ردها و عندما رن هاتفه اسرع اليه 
= اي يا مي مش بتردي لي 
ردت عليه و صوتها كان بملاءة البكاء 
=  تعال يا مصطفي الحق مي انتحرت 
سمع الجمله دي و مصدقش نفسه و نزلت من عيونه دمعه 
= انتي بتقولي اي ازاي عملت كده انتو فين 
اجابت وهي تبكي اكتر 
= انا معرفش حاجه تعالي بسرعه الله يخليك احنا في مستشفى********* 
خرج من المكتب و قاد سيارته و ذهب وصل للمستشفي 
= اي الحصل لي عملت كده 
_ انا معرفش حاجه انا كنت طالعلها الاوضه لقتها قاطعه شرينها و مغما عليها 
قعدو شويه و خرج الدكتور 
اسرع الجميع الي الدكتور 
= خير يا دكتور 
خلع الكمامه ثم قال 
= الحمد الله احنا المره دي لحقناها لو كنتي اتاخرتي اكتر من كده مكناش لاحقناها بس ياريت يا دكتوره شذي تعرضيها علي دكتور نفساني انا بصراحه مستغرب ازاي تكوني انتي اكبر دكتوره نفسانيه و هي كده انا عشان خاطرك مش هعمل محضر 
اجابت وهي وجهها في الارض 
= ماشي يا دكتور متشكره اوي 
قال مصطفي:  طيب ممكن نشوفها 
= لا انهاردا ممنوع عليها الزيارات ممكن تيجوا بكره 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕ 
في الشركه 
خرج في معاد الغدا 
= ندين انزلي هاتي اكلك و تعالي المكتب عندي 
_ اجي مكتب حضرتك 
= هكون لي يعني هتغزل فيكي تعالي عشان هتكتبي حاجات و هتبعتي فاكسات لشريكات 
_ اااااا ماشي 
دخل مكتبوه و هي كانت بتلم حاجاتها
_انتي بتعملي اي انا جبتلك الاكل 
= اسفه يا استاذ امجد انا مش هاكل انهاردا هكون مع استاذ حازم 
ضحك لها وهو يقول 
= استاذ حازم ماشي انا نازل 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
قامت و روقت البيت كله و حضرت الغدا و انتظرتوا القت نظره علي نفسها في المراه بعدها قامت و اخدت شور و ارتده شورت جينز مقطع و بلوزه حمره تصل الي نصف خسرها و تركت شعرها منسدل علي ظهرها و وضعت مسحيق تجميل و روج احمر و انتظرته حتي ياتي 
ظلت تنتظره حتي نامت علي الكنبه
دخل الشقه كان تعبان اوي دخل الغرفه و لم يجدها خرج وحدها نيما و كان شعرها يغطي وجهها وضع يدو علي جبهتها لكي يشوف حرارتها وبعدها قبل وجبهتها و دخل الغرفه و القي بنفسه علي السرير و كان بيفكر في مي 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في الشركه
بعد انتهاء موعد العمل 
= استاذ حازم لسه في فاكسات متبعتتش ابقي ابعتها بكره 
كان منشغل في الابتوب 
= لا يا ندين معلش اقعدي انهاردا اضافي لحد منخلص 
اتوترت = ااااا  اقعد اضافي تاني 
نظر لها = متخفيش النور مش هيقطع انا اصلا استغربت انه قطع المره الفاتت و بعدين مش هنقعد كتير زي المره الفاتت احنا اخرنا ساعه او اتنين بالكتير 
_ خلاص ماشي 
في الخارج 
ذهب جميع من في الشركه و تبقي هو و قبل ان يخرج قرب من مكتب حازم و قفل بالمفتاح 
= ماشي يا حازم ولو مبقتش فضيحه مبقاش انا 
خرج من الشركه و كان علي وجهه الفرح فتح تليفونه و اتفرج علي صور و بعتهم لشخص و بعدها قاد سيارته و ذهب 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في المنصوره 
كان وراهم في كل لحظه وقف العربيه عندما راها هو الاخر يقف 
= انت وقفت لي 
_ لحظه و جايلك تاني  
= متتاخرش 
نزل هو الاخر من عربيته و ذهب و فتح العربيه و انزلها منها 
= اااااا انت 
نظر لها بكل غضب = اه انا شوفتي اتفضلي تعالي معايا 
_ لا طبعا اجي معاك فين 
قبض علي بديها 
= انتي ليكي عين تتكلمي 
اتا من خلفه = انت مين و ازاي تكلمها كده 
لف وجه له = انا المفروض اقولك انت مين 
_ انا حببها و لم يكتمل بسبب لكمه محمود له 
= انا بقي خطبها 
اتعصبت اوي حينما لكم ذالك الشاب و ضربته في ظهره 
= انت ازاي تضربه يا حيوان انت 
لف وجهه لها و هو متعصب و ضربها بالقلم بكل عصبيه لدرجه فمها نزف دماء  و شدها من طرحتها 
= اخرسي ويلا علي البيت حسبنا هناك يلا 
دخلها العربيه و قادها و ذهب 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
عند مصطفى و رحمه 
استيقظت من نومها لقت نور الغرفه مصطفي منور ادركته انه اتا دخلت له الغرفه 
كان يحلس علي السرير و وجه بين يده دخلت جلسه بجانبه و وضعت يديها علي ظهره 
= مالك يا مصطفي في اي 
نظر لها و كانت عيونه فيها حزن 
= انا تعبان اوي يا رحمه 
_ لي مالك في اي 
تنهد و قال = مي خولت تنتحر 
_ هاااا لي طيب هي عملت كده لي 
= عشان لما انتي كنتي تعبانه انا انشغلت عنها كلمتني كتير وانا كنت مشغول معاكي 
_ تقصد اني انا السبب 
ثار في غضبه = ايوا ايوا انتي السبب قبل ما تدخلي حياتي هي كنت ليها بس قبل ما تكوني معايا هي عمرها معملت كده ابدا 
دموعها نزلت بغزاره عندما سمعته يقول كل هذا 
= انا اسفه يا مصطفي اني طلعت انا السبب اسفه بجد بس انا مطلبتش منك انك تكون معايا وانا تعبانه مطلبتش منك تسندني في تعبي انا كنت طول عمري لوحدي و اسفه اني دخلت حياتك بس ياريت في اسرع وقت انت تخرجني منها عشان خلاص انا مش قادره افضل فيها 
_ رحمه اانا 
لم تسمعه و ذهبت دخلت غرفتها 
وهو وضع يده علي جبهته وهو يقول = مش قصدي مكنش قصدي اقول كده 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في المكتب 
قفلت الاب توب 
= انا الحمد الله خلصت 
_ تصدقي وانا كمان 
قامت لكي تخرج من المكتب.. حاولت تفتح الباب لكن لم يفتح 
= استاذ حازم الباب مش عاوز يتفتح 
قام من علي الكرسي 
= اي ازاي دا اوعي كده 
حاول انه يفتحه لكن لم يتفتح 
= حد قفل الباب من بره 
اتوترت = اي طب هههنخرج ازاي اااانا عوزه اروح 
_ اهدي انتي خفتي كده لي بصي حولي تكلمي اهلك قوللهم انك مش هتعرفي تروحي 
= يعني اي اااحنا هنفضل هنا 
_ انتي خيفا كده لي يا بنتي هو انا عملتلك حاجه 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
دخلت البيت و جريت علي اوضتها و هو دخل الي جدو 
_ جدي انا عوزك في موضوع 
= خير يا حبيبي 
_ انا عاوز اخطب لهفه 
= بجد 
_ ايوا موافق ولا اي 
= موافق طبعا بس اعرف ردها 
_ لا هي موافقه و ياريت الخطوبه تكون الاسبوع الجاي
= انتو متفقين بقي خلاص ماشي الاسبوع الجاي الخطوبه 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في بيت ندين 
_ بنتك فين كل دا الساعه 12 بليل 
= معرفش 
_ انا مش عارف البت دي مالها... لم يكمل كلامه و وصلتوا صور من رقم مجهول فتحها كانت صور ندين و حازم في السياره و صورته و هو يسندها وهي تخرج من الشركه و صوره وهما تحت قدام عماره مصطفي 
و فتح الرساله 
نص الرساله
( لو عاوز تعرف بنتك فين هي دلوقتي في الشركه مع المعاها في الصوره دا   فاعل خير 

يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملكي أنا" اضغط على اسم الرواية 
رواية ملكي أنا الفصل التاسع 9 بقلم سارة بكر
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent