رواية الطفلة والجبار الفصل التاسع 9 بقلم ميرا ابوالخير

الصفحة الرئيسية

رواية الطفلة والجبار البارت التاسع 9 بقلم ميرا ابوالخير

رواية الطفلة والجبار كاملة

رواية الطفلة والجبار الفصل التاسع 9

سيف بصدمه:  ح حامل من مين انا مبخلفش. 
زياد ونهال: 😳😳. 
سيف اخد عربيته و طلع علي بيت نهال ومعه زياد. 
في بيت نهال. 
منار بخبث:  اي رايك اظبطلك شعرك. 
تقي بخوف:  لا سبيني اوعيي. 
مراد:  خاليكي ماسكها هنزل اجيب حاجه وارجع. 
منار ابتسمت:  اوكي وانا هبظها خالص... وبصت عليها بشر. 
نزل مراد. 
منار لسه بتمسك المقص ايد زقتها علي الارض كلها غضب وشر. 
تقي بصدمه:  س سيف. 
سيف فك ايد تقي ومبصش في عينها:  زيااااد. 
زياد:  اي. 
سيف:  خد البت دي علي المخزن. 
منار بخوف وتمثيل:  لا ابوس ايدك بلاش انا كانت ام ابنك. 
سيف شدها من شعرها جامد:  انا مش بخلف يا زبا*لة فاااهمهههه خدهااااا. 
اخدها زياد ومراد شاف كده استخبى:  وحياة امي مش هسيبك يا بوسي. 
سيف شال تقي:  ابعد عني مش كفايه يلي عملته. 
سيف بص ليها بكره وغضب:  انا هاخدك علي جحيمي لسه الحكاية هتبدا. 
تقي بصدمة:  قصدك ايه نزلنيي بقولك. 
سيف ضربها في نص دماغها فقدت الواعي. 
زياد بغضب:  سيففففف دي اختي فاهم لو قربت منها هوريك. 
سيف ببرود:  ومراتي يلي عندك اعمله. 
سابه ونزل واخدها في عربيته. 
نهال بتوتر:  ز زياد انت كويس. 
زياد بص ليها بغيظ وقرب منها:  اختي دايخ عليها من شهر وكانت بمو*ت قدمك وانتي مخبيها عندك. 
نهال بخوف ودموع:  مش... 
زياد كتم غيظه و بسها بو*سه طلع فيها غضبه سابها ومشي. 
نهال مصدومه:  ق قليل الادب. 
في فيلة قديمه وكلها تراب سيف نزل بوسي علي سرير في اوضه ضلمه و نزل. 
سيف بيكسر كل حاجه حولين منه:  اززززززاااااي حااااااامل من غيرررررري ازااااااااي وقعد يكسر كل حاجه وايده جابت د*م.. طلع تليفونه. 
الحراس: اؤمرك يا باشا. 
سيف بغضب:  افتح الكاميرا. 
فتح الكاميرا وشاف منار مربوطه:  انطقي انتي يلي تعرفي مراتي حامل من مين. 
منار بخبث:  من من لا هيقتلني. 
سيف بغضب:  وانا مش هطلع عليكي شمس. 
منار بخوف:  م مراد هو كان خاطبها و الله واعلم بقا. 
رزع التلفون كسره وقعد علي ركبته:  ليهههه يا بسمةةةةة ليههه دا انا حبيتك ليه تعملي معايا كده ليهههه. 
بوسي فاقت وصرخت:  سيفففف. 
سيف سمع صوتها وطلع بخوف جري:  ا انتي كويسه. بقلم ميرا ابوالخير
بوسي حضنته:  انت سيوفي صح. 
سيف ابتسم تلقائي واخدها في حضنه:  وانت بوسي صح. 
فضلت في حضنه افتكر و بعد عنها وزقها علي الارض: اااه. 
بوسي بالم:  ليهه. بقلم ميرا ابوالخير. 
سيف كور ايده:  حامل من مين يا بوسي. 
بوسي بصدمة:  انت بتقول ايه. 
سيف بغضب:  ردددي من مراد مش كده. 
بوسي ضربته كف:  اخرس انا حامل منك انت وانت عارف كويس مين هي بسمة. 
عينه بقا كلها شرار:  يبقا اهلا بيكي في جبروت السيف يا مراتي العزيزة. 
بوسي بخوف:  ه هتعمل ايه. 
ابتسم بخبث:  بيقولوا انه مش ينفع الر*اجل يقرب من مراته وهي حامل في اول تلات شهور البيبي ينز*ل صح. 
بوسي بترجع وراء بخوف:  ق قصدك ايه. 
سيف ابتسم:  لا متخافيش كده بكرا اكون فوقت  ليكي كويس. 
بوسي بدموع:  ه هتعمل فيا كده. 
سيف صعبت عليه بس جبروته عامه:  واكتر يا روحي اتخمدي. 
طلعت بوسي تنام علي السرير وهو داخل الحمام حاولت تخرج وتهرب ندا من جوا الحمام. 
سيف ببرود:  مش هتعرفي تهربي انسي. 
بوسي رجعت وضمت رجليها زي الاطفال علي السرير ونامت وهي مكسورة بعد كل ده وسيف يبقا كده ازاي . 
سيف خرج وبص ليها وقلبه مليان وجع. 
في مكان ما. 
مراد لشخص:  البت دي تاخد صاحبك وتصورها فديو وهي عا*ريه وتنزله علي النت. 
الشخص بخبث:  والتمن دا مش سهل انت عارف دي مرات مين. 
مراد بمكر:  المهم انها مش هتبقا لغيري و لازم انزل من سيف الارض. 
الشخص ابتسم بمكر وبص لصاحبه:  هنفذ بكرا بليل. 
صحابه رفعوا الكاس:  العببب. 
تاني يوم. 
صحي سيف و حضر الاكل بوسي صحيت جريت علي الحمام. 
سيف اتخض راح عندها ومسك بطنها بحنان: ا احم انت كويسه. 
بوسي بابتسامة:  اه دا طبيعي. 
سيف رجع لغضبه: تمممم قومي. 
بوسي بتقوم راح شالها:  عشان مش تتزحلقي وتجي لي مصيبه. 
ابتسمت بالم. 
عند نهال. 
زياد كان واقف مع بنت. 
نهال بغيرة:  مين دي. 
زياد ببرود:  احب اقدم ليكي نور خطيبتي. 
نهال بصدمه:  ا ايه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند سيف نزل راح الشغل وحبس بوسي وللاسف مفيش اي حراسه هناك. 
جاه الليل وبوسي قاعدة سمعت صوت تكسير في المطبخ. 
بوسي بخوف: م مين. 
شاب حط ايده علي بوقها:  دمر*ك ياروح ا*مك. 
بوسي عضته: انتو مين وعايزين ايه. 
شاب اخر:  ولا حاجه يدوب ا*غتصاب صغير مع فديو للناس ت*ت*مت*ع معانا و هيكون بث مباشر. 
بوسي بزعر:  ايههه.....
رواية الطفلة والجبار الفصل التاسع 9 بقلم ميرا ابوالخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent