رواية ملكي أنا الفصل السادس 6 بقلم ملك وائل

الصفحة الرئيسية

   رواية ملكي أنا الفصل السادس بقلم ملك وائل


رواية ملكي أنا الفصل السادس 

ملك طلعت تجري علي الطفل الي العربيه خبطتو 
نزل من العربيه كريم 
ملك: كريم انت اي الي عملتو ده احنا متفقناش علي كده 
كريم: اركبي بسرعه وراح مسك الطفل ودخلو العربيه 
وطلع يجري 
ملك: طب كده جبت الجثه بدالي 
كريم: كلو تمام وراح قايل فوق يا اشرف خلاص وبدء اشرف  يفتح عينو استغفر الله ♥
اشرف: طب روحني بقا 
ملك بصدمه: ده محصلوش حاجه 
كريم: مهو ده من الخطه بتاعتي برضو 
ملك: انت مقولتليش ليه 
كريم:عادي 
ملك:طيب 
كريم خد ملك في شقه محدش يعرف مكانها  
كريم:اقعدي هنا يا ملك لحد ما هكلمك واقولك كل حاجه بظبط
ملك:طيب 
فعلا راح وراح عند الراجل الي كان متفق مع ياسمين علشان تموت ملك وخله يكلمها ويقولها ان هي خلاص ماتت ياسمين اول ما عرفت كانت هتموت نت الفرح 
ياسمين:اخير اخير خلاص انا وكريم هنعيش حياه من غير ملك وزفت وكنت هتموت من الفرح راح النور قط 
الهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد 🌺
ياسمين:اي حد هنا عوزه كشاف اي حد موجود يا جماااعه النور 
ملك:اي يا ياسمين خايف 
ياسمين بفزع:ها اي مين هنا حد اتكلم دلوقتي والله 
ملك:هههه اي يا ياسمين  مش فاكره صوتي متعرفيش 
ياسمين وهي بتبص يمين وشمال:انتي انتي ازاي هنا انتي موتي دلوقتي والراجل الي قولتلو يقتلك عمل كل خاجه وقالي انك موتي 
ملك:هههه اومال انا اي 
ياسمين:طب لو انتي بتتكلمي جد اطلعي قدامي 
ملك:هطلعلك بس تقوليلي حاجه وحده بس انتي ليه عملتي كده 
استغفرا الله العظيم واتواب اليه 
ياسمين: انتي عوزع اي 
ملك:مش عوزه بس موتيني ليه 
ياسمين:يعني انتي ميته 
ملك:طلعت قدام ياسمين
ياسمين:اعوذ بالله انتي انتي مفكيش حاجه 
كريم:هههه وانتي فكرها هتموت 
ياسمين:كريم انا انا انت هنا ازاي 
كريم:امممم انا عارف كل حاجه يا ياسمين 
ياسمين:عارف اي انا معملتش حاجه 
كريم:والله اومال مين كان عوز يموت ملك 
ياسمين:انا علشان انا بحبك انت وانت روحت اتجوزتها هي 
كريم:بس خلاص هي هتفضل مراتي وانتي طالق طالق طالق كده ارتاحتي ياسمين:بتقول اي انا هموتكو انتو الاتنين 
كريم:هههه يا قطه خوفت انا محدش يعرف يلعب غليا يا بت تحبي افكرك استني 
كريم:انا اتفقت مع واحد يراقب فونك ويسمع كل حاجه و يعرف والورق الي كان معاكو ده انا ختو منكو زاي ما انتو دخالتو واختو الوراق من غير ما نعرف الورق اتاخد من غير ما انتو تعرفو بنفس الطريقه وازايد شويه علشان الي تتعلمي متلعبيش مع الاكبار منك يا قطه طبعن سئال محيرك ازاي ملك عايشه انا كانت عارف انك عوزه ملك تعرفي ملك وشها متشوهش كده الزيت موقعش عليها كده اكيد هي كانت بعيده عن البتوحاز انا كانت مركب كامبرا في االمطبخ وشوفتك وانتي دخاله من شباك المطبخ و وقعتي الزيت علي ملك علشان كده كملت في نفس العبه بتعاتك طبعن انا اول ما عرفت ان انتي عوزه تموتي ملك نزلت جبت الراجل الي عوز يموتها و جبت ولد صغير يعمل نفسو شحات اب صاحبي بس اي الواد جامد جامد بعني  علشلن نعمل ان كان في حدثه نزلت ظبط كل حاجه و خليت الراجل الي انتي بعته يكلامك ويقولك ان ملك ماتت وانتي طبعن عوزه تعرفي كل ده حصل ليه علشان ناخد الفيديو ده صوت وصوره انا صورت كل حاجه بينك وبين ملك وانتي بتقولي انا الي موتها وهروح ابلغ عنك دلوقتي او خلاص اتبلغ مهو الفيديو وصل لحصبي وزماان البوليس جاي اه قبل ما ياجي بقا ملك مكانتش تعرف اي حاجه غير قبل ما تمشي علي الدكتور ومكانتش تعرف كل حاجه بظبك وانتي عرفتي يا ملك وانتي كمان يا ياسمين.....  وفي نفس الوقت الباب خبط ورح كريم يفتح وكل ده ياسمين مصدمه واول ما فاقت طلعت تجري ملك مسكتها بسرعه لحد ما قالت كريم الحق وكريم طلع يجري عليها ومسكها  
والبوليس اخد ياسمين  .... 
الله اكبر ♥
كريم: كان بيقرب من ملك 
كريم: اخير نعرف نعيش من غير قلق
ملك: كريم انا مينفعش اكمل معاك.

يتبع الفصل السابع والأخير  اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملكي أنا" اضغط على اسم الرواية 
رواية ملكي أنا الفصل السادس 6 بقلم ملك وائل
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent