رواية ابن عمي الفصل الرابع والستون 64 - بقلم اميرة محمود

الصفحة الرئيسية

 رواية ابن عمي البارت الرابع والستون 64 بقلم اميرة محمود

رواية ابن عمي كاملة

رواية ابن عمي الفصل الرابع والستون 64

ممكن تفهمني اي ده 
احمد ، في ايه
ايان ، حبيبت القلب بعتالي صوره وانتم بترقصوا مع بعض بتقولي وحشني تصدق أنا غلطانه أني وقفت قدام أهلي عشانك
احمد ، طب استني انا ذنبي ايه أنها تصورني هي كان نفسها في سيلفي واحنا بنرقص ارفض
ايان ، لا ازاي تصدق أنا اللي غلطانه أن بحب حمار
احمد ، ايان مسمحلكش احترمي نفسك
ايان ، أنا محترمه غصبا عنك ولو سمحت لسانك معدش يخاطب لساني فاهم 
احمد ، يبقي احسن واتفضلي أخرجي بره اوضتي ياللا
ايان ، ماشي يا احمد ماشي وخرجت وسابت الاوضه
،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،
محمد ، هتطلعي معايا الاوضه بتاعتنا واللا هتنامي مع ايان
نور ، مش عارفه هسأل جوزي
محمد ، والله
نور ، اممم والله حاكم ده قماص اوي 
محمد ، بجد
نور ، اه والله بجد بس اقولك علي حاجه انا بحبه اوي
محمد ، طب ياللا علي اوضتنا عشان مينفعش اكتر من كده تصرفي هيخلي كل اللي قاعدين يقتلوني من اللي هعمله
نور ، احترم نفسك
نور ، اي ده انتو اتصالحتوا
محمد ، اممم هو احنا كنا متخاصمين
نور ، حاش لله ابدا
احمد ، ملحقتيش تنفذي مخططك هههههههه
محمد ، اي ده انتو كنتو بتختطولنا كمان
نور ، الحمد لله انكم رجعتوا لبعض ياحبايبي ربنا يهدي سركم
ايان خرجه بتعيط 
نور ، مالك يا ايان
ايان ، مفيش واحده صحبتي ماتت دي الوقت 
نور ، لا اله الا الله ربنا يصبر اهلها البقاء لله يا حبيبتي 
ايان مقدرتش تمسك نفسها وراحت قعدت علي الرمله قدام البحر
احمد ، طب ياللا نطلع
نور ، هي ايان هتفضل قاعده عالبحر كده
احمد ، عز وحور قاعدين جنبها ياللا نطلع هموت وانام ياللا يامحمد خد مراتك واطلعوا بدال الولد نام
محمد ، ياللا بينا ضهرى وجعني طول الطريق شايله
نور ، محسسني أنه راجل ده بيبي صغنون 
محمد ، طب ياللا يا صغنون
نور ، ههههه ماشي يا كبير
،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،
احمد نازل يتمشي شويه لقي ايان قاعده تعيط عالبحر
احمد نزل وقعد جنبها ، هتفضلي تعيطي كده كتير
ايان بصتله وراحت بصه للبحر
احمد ، أنا بكلمك علي فكره
ايان ، وانا مش عايزه ارد
احمد ، انتي هتفضلي تعاندي كده كتير
ايان ، أنا مش هرد واتفضل امشي
احمد ، مش همشي رد بقي هتفضلي تعاندي كتير
ايان ، أنا هسيبلك المكان وهقوم وجايه تقوم احمد شدها قعدها
احمد ، هو انتي ليه كده ليه بتكرهيني فيكي
ايان بدموع ، أما واحده تبعتلي صورتها وهي في حضنك وبترقصوا سوا وتقولي وحشني ونفسي أشوفه عايزني اعمل ايه
احمد ، ردي عليها وقوليلها تشوفيه ازاي يا حبيبتي ده خطيبي ده انا هعلق امك يا بت الكلب يا حماره لا بلاش حماره 
ايان مقدرتش تمسك نفسها من الضحك ، هي حماره وانت حمار لايقين علي بعض جدا
احمد ، تصبحي علي خير وسابها وقام
ايان ، خلاص خلاص استني 
احمد مشي ومسألش فيها 
ايان شدت أيده ، خلاص بقي
احمد ، لا لسانك مبيبطلش غلط فيا أما تعرفي تتكلمي حلو معايا أنا موجود
ايان ، يعني هتكلم مع رئيس المجلس المحلي
احمد ، هههههه بت انتي هتجننيني أنا مش عارف اخد منك موقف
ايان ، استني مامي بترن هرد عليها الو
كارما ، يويو حبيبي احنا في مطعم السمك اللي ورا الشاليه تيجي تتعشي معانا
ايان ، سمك وبليل يع
كارما ، خلاص يا حبيبتي براحتك انتي حره هناكل الجمبري والكابوريا لوحدنا
ايان ، جمبري وكابوريا 
كارما ،اه
ايان ، طب في شوربه بحر
كارما ، اه
ايان بصت لاحمد طب أنا جايه حالا
كارما ، ماشي بسرعه ياللا باي
ايان ، ممكن تيجي معايا
احمد ، لا أنا بشم ريحه اي اسماك برجع
ايان ، حلو اهو عشان متاكلش معانا ياللا وصلني 
احمد ، هههه امشي يا آخر صبري
،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،
كارما ، لحقتي تيجي
ايان ، فين الكابوريا والجمبري بتوعي يا حج
زين ، هو الوله زين طبع عليكي تعالي يا احمد اقعد
احمد ، معلش ياعمو مش هقدر أما بشوف الأسماك معدتي بتقلب واهو وصلتها همشي أنا بقي 
زين ، طب اقعد نتكلم سوا ومتبصش للاكل يا سيدي
احمد ، خلاص ماشي يا عمو 
زين ، طب مش هتاكل حاجه خالص اطلبلك عصير
احمد ، ممكن بيبس 
زين ، تمام لو سمحت واحد بيبس
احمد ، عمو حبيبي 
زين ، استر خير
احمد ، أنا خلصت الجامعه خالص اهو ممكن بقي يبقي فرح عالطول
زين ، انتي ايه رايك يا لماضه
ايان ، اي ده يا مامي كل دي جمبريايه دي عملاقه
زين ، ماتردي
ايان ، بشرط
احمد ، ايه
ايان ، تاكل الجمبريايه دي كلها
زين ، مينفعش كده هيرجع ويقرفنا
ايان ، اسمع كماله الشرط أنه ميرجعش
كارما ، أنا لو منك اصرف نظر عن الجوازه
احمد ، أنا بقول كده بردك
ايان ، انت الخسران 
احمد ، هاتي 
زين ، هههههه منظرك بيفكرني بمحمد هنيدي وهو بياكل الصورصار
ايان ،. كل 
كارما ، قلبي والله هموت يا زين 
زين ، هيرجع اهو اومي بدل مايغرقنا
احمد ، تصدقي طعمه حلو
ايان ، لسه جاي تتعرف علي طعم الجمبري دي الوقت
احمد ، مانا مكنتش بحبه كنت بفكره طعمه زي السمك
زين ، خلاص أما تتجوزوا اكليه كل يوم سمك
احمد ، موافق والله بس وافق بقي 
زين ، خلاص ماشي أما نرجع من المصيف
احمد ، بجد واللا هترجع في كلامك
زين ، عيب أنا عمرى رجعت في كلامي 
احمد ، طب أنا ممكن اكل طبقك واطلبلك طبق تاني
ايان ، امشي ياض
احمد ، في واحده تقول لجوزها المستقبلي ياض 
ايان ، عندك مانع
احمد ، أنا آسف يا معلم كمل اكل يا سيد المعلمين
كارما ، هههههه 
زين ، هههه الناس بتتفرج علينا ييخرب بيتكم
ايان ، حد ليه شوق لحاجه
زين ، انا مش عارف البلطجي ده عجبك في ايه
احمد ، انطسيت في نظرى وحبيته
كارما ، أخص عليكم دي يويو قمر
زين ، يويو مين دي ابراهيم الابيض ام رجل مسلوخه يويو دي مش لايقه عليها خالص
،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،
حور وعز
حور ، أنا سقعت اوي تعالي ندخل 
عز ، سقعانه مين ده الجو جميل
حور ، مش. عارفه حاسه اني سقعانه اوي
عز ، طب ياللا بينا ممكن بسبب الحمل وشكلك عندك انيميا
حور ، اممم ياللا مش قادره
عز ، أكلم بباكي يجي يشوفك 
حور ، لا طلعني أنا مش قادره اتكلم
عز ، حور انتي سخنه نار وده غلط عالبيبي أنا هكلم خالو لازم يجي يشوفك
حور ، هو خارج مع ماما متقلقهوش
عز ، اسكتي خالص الو ايوه يا خالو
زين ،. ايوه يا عز خير
عز ، انت فين اصل حور سخنه وتعبانه 
زين ، طب أنا جاي حالا سلام يا عز
كارما ، في ايه يا حبيبي 
زين ، حور سخنه ياللا بينا
احمد ، طب أنا هحاسب روح انت يا عمو انت وطنط
زين ، لا أنا اللي هحاسب ياللا امشوا
،،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،
عز شال حور وطلع نيمها علي السرير بتاعها
عز ، حور انتي بقيتي كويسه
حور ،اممم بس غطيني والنبي أنا سقعانه اوي
عز جاب كوفرته وغطاها 
زين خبط علي الباب 
عز ، ادخل يا خالو
زين فتح ودخل هو وكارما
كارما ، في ايه مالها يا عز
عز ، مش عارف كنا قاعدين عالبحر وفجأه اترعشت وسقعت
زين ، دي سخنه مولعه في هنا ترمومتر
عز ، اه أنا قيست 39
زين ، هي اكلت حاجه حاره
عز ، اه
زين ، حور أما بتاكل حر بتسخن وتعيا
عز ، طب ده مهوش غلط عالبيبي
كارما ، هي حامل
عز ،اه
زين ، لازم الحراره تنزل فورا انزل هات العلاج ده عشان غلط عالجنين
عز اخد اسم العلاج وجرى علي الصيدليه يجيب لها العلاج
زين ، هي مقلتلكيش أنها حامل
كارما ، مش عارفه مقالتليش ليه
زين ، بناتك عناد الدنيا فيهم 
حور ، اااه
كارما ، انتي صحيتي يا حبيبتي 
حور ، اه 
كارما ، انتي عارفه انك بتتعبي من الحر اكلتي ليه وانتي حامل
حور ، كان نفسي فيه اوي يا مامي
كارما ، ربنا يستر بقي 
زين ، بطلي عناد عشان خاطر اللي في بطنك فاهمه
حور ، ماشي
    google-playkhamsatmostaqltradent