رواية تركني وحدي الفصل الخامس والأخير 5 بقلم ملك وائل

الصفحة الرئيسية

  رواية تركني وحدي الفصل الخامس والأخير بقلم ملك وائل


رواية تركني وحدي الفصل الخامس والأخير

شريف: تمام يا اسر مش دي البت الي 
اسر: ايوا هيا بسرعه وانا هبقا عندك
غاده كانت قاعده هي وزين 
فون غاده رن 
غاده: الو ايو يا محمد اي عرفت ازاي 
محمد: كانت مراقب التلفون بتاعو امشي بسرعه من عندك 
غاده: طيب طيب سلام 
غاده مسكت زين بسرعه ونزلت ركبت العربيه ومشيت 
عند اسر
الباب خبط وكانت ديما نايمه قام هو يفتح 
غاده وهي بتدخل 
غاده: اهلا اهلا قولت بدل ما انتا تبعت شريف ياجي وبنزين ومشوار بقا قولت اجي انا اومال فين المدام 
اسر: وانتي مالك بيها اقسم بالله لو جيتي جمب ديما هموتك يا غاده زين كان واقف مع غاده بس اسر مخدش بالو 
غاده: اي يا اسر مش واخد بالك من زيزو ابنك
اسر: ههههه والله ده ابني انتي مريضه والله ولزام تتعالجي جايبه ولد معرفش منين وكمان ابني واي اللعبه الي بتلعبها دي طب اعملي حاجه عدله حتي 
غاده: الله ما انتا عارف كل حاجه اهو
اسر ضحك: اكيد هعرف بس مكنتش متخايل انك بلو*سخه دي 
غاده: واديك عرفت هتعمل اي يعني 
ديما صحيت علي الصوت قامت طلعت بره وهي بتدعك في عينها 
 ديما: في اي يا اسر 
غاده: الله انتي بقا ديما كان نفسي اشوفك وش لوش وشوفتك وراحت مصقفه جامد طلع واحد بسرعه من المطبخ رفع السكينه علي رقبت ديما وديما صوت اسر اتخض من الحركه 
غاده: ها مبعرفش العب صح 
اسر: عوزه اي يا غاده 
غاده: عوزه اخربلك حياتك زاي ما خربتهالي 
اسر: انتي الي سبتي نفسك ليا مخدش ضربك علي ايدك
غاده: بس ده علشان احنا كنا هنتجوز استغفر الله 
بقلم ملك وائل 
اسر: مش هنرجع الي فات هااا مش هقولها تاتي 
غاده: اعتقد اني قولت من  شويه انا عوزه اي 
اسر:سيبي ديما يا غاده وانا هعملك الي انتي عوزه 
شريف كان واقف ورا الراجل الي ماسك ديما براحه وكان مستخبي من غير ما حد يشوفو  وبسرعه راح مطلع مسدس من ايدو ورفعو علي محمد 
شريف:سيب السكينه لو خايف علي حياتك 
محمد خاف وساب السكينه في الارض  
شريف نزل جاب السكينه وحدفه لاسر 
اسر مسكها ديما جريت علي اسر وهي كانت هتموت من العياط 
اسر وهو حاضنها:خلاص اهدي 
وشريف كان ماسك محمد وغاده وقفه مصدومه لحد جي واحد من ورا غاده وقال 
_ امسكوها 
غاده اتصدمت ان البوليس جيه والعساكر دخالو مسكو محمد وغاده وزين راح مع غاده 
وطلعو 
ديما كانت لسه بتعيط ومش مصدقه الي حصل 
اسر:بس اي الجمدان ده والله انتا عرفت ازاي انها هنا 
شريف:هحكيلك 
استغفر الله 
بقلم ملك وائل 
فلاش باك 
شريف رن غلي اسر بس مكنش بيرد راحلو البيت علشان يقول ان غاده مش موجوده في البيت وهو طالع سمع صوتهم جوا وقف علي الباب براحه وشافهم وشاف ديما ومحمد ماسكها ورافع السكينه  
رن بسرعه علي رقم وبلاغ علي غاده ومحمد...  
عدا بسرعه من غير ما حد يشوفو وطلع الدور الي بعد اسر وخبط علي الباب براحه في واحد فتح راح شريف دخال وقفل الباب براحه علشان محدش يسمع و راح قال معليش علي الازعج والي هيحصل 
وراح بسرغه يفتح البلكونه بتاعت الراجل ووقف علي السور ومسك بئيدو و نط بسرعه في البلكونه بتاعت اسر والبلكونه مفتوحه علي اوضه النوم فتح الشباك الي في البلكونه ونط منو بسرعه ودخال ورفع المسدس علي محمد 
باااااك 
اسر:بس طلعت بتشغل دماغك 
شريف بضحكه:طلع لمين يعني 
شريف: يلا انا همشي بقا عوز حاجه 
اسر:سلامتك  
ديما:مين دي يا اسر 
اسر:دي حكايه طويل يا قلب اسر ادخالي دلوقتي نامي وبكره هحكيهالك 
ديما:عوزه اعرف دلوقتي 
اسر:مش قادر والله بصي الجرح عامل ازاي وانا واقف كل ده علي رجلي شوفي شوفي 
ديما:يا لهوي تعالي بسرعه تعالي 
اسر بضحكه:اي قبلك رهيف اوي كده ليه يا جميل 
ديما:انتا هتهزر يا اسر تعالي نام 
اسر:علفكره مفيش حاجه انتي مكبره الموضوع اوي كده ليه تعالي ننام يلا جنه هتصحي وهتتفق علينا ومش هنام 
ديما بضحكه:يلا يا كداب
ونقول كفايه كده 


تمت رواية كاملة  عبر مدونة دليل الروايات
رواية تركني وحدي الفصل الخامس والأخير 5 بقلم ملك وائل
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent