رواية ملاك الفارس الفصل الرابع 4 بقلم مريم حسني

الصفحة الرئيسية

   رواية ملاك الفارس الفصل الرابع بقلم مريم حسني


رواية ملاك الفارس الفصل الرابع 

تاني يوم ملك صحيت ولبست بنطلون جينز وبلوزه بكوم ضيقه صدرها فمفتوح ومبينه بطنها ورفعت شعرها ديل حصان وجهزت لبس للتمرين وحضرت نفسها عشان تبدا العب من اوله ونزلت تحت عان تفطر معهم وهي نازله عل السلم لقت حد مسكها من درعها جامد بصت ورها لقته فارس 
ملك برقه صباح الخير يا فارس 
فارس ضغط عل درعها اكتر راحه فين بلبسك ده 
ملك اتاوهت بوجع اه دراعي يا فارس ممكن تسيبني 
فارس وهو لسه ماسكها ردي 
ملك بضعف مصطنع نزله افطر وبعدها راحه النادي في حاجه
فارس بالبس ده 
ملك اه في حاجه
فارس غيري القرف ده حالا والبسي حاجه عدله 
ملك حاضر هروح اغير عن اذنك
فارس بصلها باستغراب فكرها هتعاند معه ومش هترضي تغير بس هدوءها ده استغربه جدا ساب درعها 
ملك عيطت وجريت عل اوضتها ولبست عل البلوزه جيكت جينز 
بره الاوضه فارس فضل واقف مستنيها ومستغرب هي عيطت ليه وكمان عشان يشوفها هتلبس ولا لا 
ملك خرجت من الاوضه وهي لبسه الجيكت الجيز وقفله 
ملك بعياط كده كويس 
فارس بصله وبص لشعرها وقرب منه وفكه نزل عل كتفها كده احلي بتعيطي ليه 
ملك مفيش حاجة دراعي بيوجعني 
فارس طيب معلش متزعليش يلا عشان تفطري 
ملك بطاعه حاضر ونزلت قدامه تحت ودخلوا اوضه السفره
ملك دخلت صباح الخير
شكري صباح الفل يا ملوكه 
ملك ازيك يا طنط سالت علي حضرتك كتير امبارح 
ناهد بابتسامة باهته ازيك يا حبيبتي ده انا نزله مخصوص من فوق علي شانك 
ملك سلمت عليها وقعدت ودخل بعدها فارس وصبح عليهم 
ملك هي سلمي فين 
شكري راحت النادي بدري النهاردة
ملك امممم هو فين عمر يا انكل 
شكري مش عارف والله يت ملوكه اصل الواد عمر ده بيبات بره كتير تلقيه عند حد من صحابه 
فارس وانتي بتسالي عل عمر ليه 
ملك لا عادي عشان مش شوفته احم انا هقةم اروح النادي بقي يا انكل 
شكري ماشي يا حبيبتي فارس وصل ملك معاك النادي 
فارس انهي نادي 
شكري النادي بتاعك اللي انت بتتمرن فيه
فارس اشمعنا متروح النادي بتاع سلمي علي الاقل هتلقي صحاب هناك 
شكري ملك عاوزه تتمرن فروسية ورمايه يا فارس في حاجه تاني 
فارس لا يلا عشان متاخرش 
ملك حاضر انا جاهزه سلام يا طنط باي يا انكل وباست شكري من خده ومشيت مع فارس
………..
في بيت عمر صحي من النوم لقي ياسمين بتنزف ومغمي عليها 
عمر قام مفزوع يا نهار اسود ياسمين ياسمين حبيبتي ردي عليا حاول يفوقها كتير بس معرفش لبس هدومه ولبسها حاجة بسرعه واخدها وراح المستشفى
الدكتوره حاله اغتصاب واضحة جدا نفسيتها هتتعب جدا طبعا استاذ عمر دي جريمه مش معني ان والدك له اسهم في المستشفى اني المفروض اسكت انا لازم ابلغ 
عمر دكتوره بجد انا متشكر جدا لحضرتك بس انا هاخد ياسمين من هنا ودي مفيهاش كلام انا حياتي متعلقه باللي جوه دي بعد اذنك انا مش عاوز ائزي حد انا هاخدها وهامشي تمام 
…….
في النادي اللي سلمي فيه شاب جيه من وراها وخبط علي كتفها 
محمد انسه سلمي
سلمي لفتله لقته شاب طويل وعنده عضلات عيون سوده وبشره بيضه بشعر اسود شكله جذاب لابعد حد
سلمي ايوه انا 
محمد مانا عارف اكيد انا محمد اللي كلمتك امبارح
سلمي بتوتر طيب انا اهو انت عاوز ايه بقي وبسرعه من فضلك النادي هنا كله يعرف اخواتي ولو بس حد شم خبر اني واقفه معك دي فيها موتي 
محمد انا بحبك 
سلمي افندم 
محمد بحبك اوي جدا من فترة بشوفك هنا ديما زي ما قولتلك والحاجه الوحيده اللي منعاني اني اجي اتقدملك رسمي هي اني مريض كانسر وخايف لو جيت اتقدم اهلك يرفضوني 
………….
في العربية
ملك فارس شكلك مضايق اني هاجي معاك النادي صح 
فارس لا يا ملك متقوليش كده انا مضايق من وجودك في العموم 
ملك وهي بتعيط فارس انا اسفه عارفه ان اللي عملته امبارح غلط جدا وقله ادب والمفروض اني مكنتش اعمل كده بس فارس انت متعرفش بعد موت سارة انا ايه اللي حصلي بقيت اعمل تصرفات غريبة فانا اسفه عل اللي حصل مني امبارح 
فارس متعيطيش يا ملك متعيطيش خلاص محصلش حاجه انتي زي سلمي اختي انا مش زعلان منك يلا عشان وصلنا 
نزلوا ودخلوا التمرين طبعا اصحاب فارس اول ماشوفها كانت نظرتهم بين اعجاب واسغراب عمرهم ما شافوا فارس مع بنت وكمان هي حلوه اوي 
فارس تحبي تتمرني مع الكابتن ولا معايا 
ملك بابتسامة اكيد معاك هو ممكن طلب ممكن اركب معاك عل الخيا بتاعك الاول عشان مخفش 
فارس ممكن هطلع واشدك وطلع فعلا عل الخيل وشد ملك عليه بقت في حضنه 
ملك بصت في عينه فارس انا بحبك 
…………..
عمر اخد ياسمين قبل ماتفوق معه البيت 
ياسمين ابتدت تفوق اه انا فين واول ما شافت عمر صرخت

يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
رواية ملاك الفارس الفصل الرابع 4 بقلم مريم حسني
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent