رواية ملكي أنا الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل

الصفحة الرئيسية

   رواية ملكي أنا الفصل الثاني بقلم ملك وائل


رواية ملكي أنا الفصل الثاني

ملك: اعاااااااا فار صغير 
بتبص جنبها لقيت كريم 
ملك: اعاااااا فار كبير 
كريم: ربنا يحرقك في اي 
ملك: انت دخالت هنا ازاي 
كريم:
ملك:بكلمك 
كريم:عوزه اي 
ملك:
كريم:قومي جهزاي الطفح 
ملك:ما تتكلم كويس  يا جموسه انت 
كريم:يا اي 
ملك:ها يا قمر يا قمر 
كريم:بس انا سمعتك خلاص 
ملك:عوز اي يعني 
كريم:عوز اي يعني كمان 
ملك:🙄
كريم:وهعوز منك اي اصلن 
ملك:اتكلم كويس 
كريم:ولو متكلمتش 
كلك:خيبقا احسن 
كريم:بتعبطي كتير ها 
ملك:
كريم:قومي جهزاي الطفح ابو شكلك ملك:بحزن حاضر 
كريم:غوري 
واخد دش كده وقعد علي السفره مسك الفون وملك جابت الاكل ورزعتو علي السفره 
كريم:في اي انتي غبيه في حد بيعمل كده 
ملك بعصبيه:اول حاجن انت ملكش كلام معايه تاني حاجه انا مش هتكلم معاك ولا هتسمع صوتي تاني تالت حاجه 
كريم:ها اي هي 
ملك:ملكش دعوه خلاص وكانت ماشيه كريم مسك ايدها 
كريم:مش هتكلي 
ملك:
كريم:اخلصب اقعدي 
ملك:
سابت ايدو وكلعت تحري جوا  
وكريم طلع يجري وراها
كريم:هو انا مش بكلمك تردي فهما 
ملك مبصتلوش ولا اي اهتمام 
كريم اتعصب اكتر:بقولك اي بكلم تردي وتبصي في وشي اهلي فهما ولا انتي غبيه وعوزه العنف معاكي عادي عوزه اوريكي عادي 
ملك ولا اي اهتمام 
كريم لطشها قلم جامد طحن طحن يعني 😂بفرح في الضرب 
ملك لاء رد عادي بس كان في كام نقطه دموع بسيطه كده اصل البعيده بتحس 😂🙄
كريم:اي يختي دلوقتي عيطي متخفيش مبيصعبش عليا حد حتي لو هتموتي اتفووو ومشي وطلع من الاول وبعد كده رجع بضهرو تاني 
كريم:وعلي فكره اجي عنك ما تفحطي تتحرقي تموتي مليش دعوه  ملك ولا اي اهتمام ونامت علي السرير 
كريم خرج بره وفضل قاعد شويه بص الأكل والاوضه الي فيها ملك   
كريم:اي الكلام الي انا قولتو ده انا لو شوفت نمله بتموت بتصعب عليا اومال لو شوفتها هي بقا بيحصل لها حاجه اي هيحصل اوووف وفضل 
قاعد شويه بيفكر وراح دخال لقه ملك نايمه فضل واقف بيبص عليها وخرج 
ملك وهي بتفتح عنيها بخبث كده 😂 
ملك:كان عوز اي ده واقف بيبص عليا ليه 
وخرجت بره 
كريم كان قاعد 
كريم:اي مش كانتي نايمه دلوقتي 
ملك:
كريم بهدوء والله يا كريم تعجبني وانت هادي كده والله انت قمر يسطاا تتجوزني بطلب ايدك قدام كل الناس اهو 😂معليش معليش انا هبله شويه 🙂او شويتين 
يلا يل ا اه صح كلو بيقول ان هي ازاي هتقع علي كريم اول حاجه هما في الدور الاول تاني حاجه مش صعبه هي عادي والله انا اختي مره كانت علي شجره والشجره كبيره جدا كانت قعده في امان الله لقيت اخويا الصغير بيصوت وهي بتصوت ومسكه في الشجره علي شان هي فوق هتقولو ازاي طلعت اختي دي معرفش بتكلع علي اي حاحه افسم بالله يعني غريبه 😂 وطبعن العبد الله راح عامل فيها بطل وقولتلها ارمي نفسك ونزلت في حضني والموضوع خلص انتو بقا صدقو متصدقوش مليش فيه بس يعني وده راحل هيعرف يمسكها تاني حاجه الي هيقولي ام وابو ملك بيكرهوها ليه علي شان كان نفسهم في ولد بس ربنا مئردش وجت بنت وبعد كده مخلفتش تاني بس فهمتو ليه؟؟؟!🙂معليش بحبو اهو 🙂🙂🙂🙂
يلا 
كريم بعدوء:بصي يا ملك انا مش عوز منك اي حاجه بس نبقا صحاب بس مش اكتر ولو مش عوزه خلاص عادي 
ملك:
كريم:ها 
ملك:قالت ماشي 
كؤيم:اخير اتكلمتي 
ملك:🙂🙂🙂🙂🙂🙂اصل ملك بتحبو برضو 🙂😂
كريم:مبحبش الصمت ده 
ملك:عوز اي يعني 
كؤيم:عوز محشي 
ملك:نعم 
كرين:اي مش بتعرفي تعملي محشي 
ملك:لاء بعرف بس مش هعملك حاجه 
كريم بزعيق:اي يا ستي انتي مبتهزريش خالص قاعد عمال اقولك اي كلامه انتي مفيش انا جوزك يا هانم يعني علي شان تبقي فهما وخليكي عارفه انتي الي اختارتي كده 
ملك:
كريم:يخرب بيت برودك يا شيخه معندكيش دم مبتحسيش ده انهرده صبحيتنا الناس هتاجي تشوفنا متخنقين اول يوم لينا جوز كده 
ملك:
والله البت ملك دي نفس برودي برضو والله 😂 
كريم:تمام اوي كده 
ملك:كريم 
كريم سبها وخرج بره من غير ما يرد 
ملك:طب اعملو اي ده دلوقت 
وكان كريم قاعد والباب خبط كريم فتح وكان اهلو واهل ملك 
دخالو جوا وكريم قعد معاها من غير ولا كلمه 
ابو كريم:اومال فين ملك يا كريم قولعا ان احنا هنا 
كريم:هي عارفه هتاحي دلوقتي 
 ملك طلعت وكانت عارفه ان هما هنا علي شان سمعت صوتهم وقعت 
ملك:مقولتليش ليه ان هما هنا يا كريم 
كريم مردش عليها ودخال المطبخ 
ملك قامت وراه 
وكان كريم واقف ومدي ملك ضهرو 
ملك:مبتردش عليا ليه طب رد قدمهم علي شان ميبقا في حاجه 
كريم:
ملك:طب انا اسفه 
كريم:
وراح خرج قعد مكانو وملك فضلت وقفه شويه وخرجت 
ابو كريم:هو في حاحه يا كريم بينك وبين مراتك 
كريم:مفيش حاجه يا بابا 
ابو كريم:متأكد 
كريم:اه يا بابا 
وفضلو قعدين شويه وملك قدمت ليهم حاجه يعني دول ضيوف برضو ومشيو 
وكريم لبس ونزل من غير ما يكلم ملك نص كلمه 
واتحرك بلعربيه علي البحر وقعد في كافيه علي البحر جميل اوي 
ـ بقولك يسطا ما تخدني معاك يعني والله هفرفشك بس خرجني واحيات امك محبوسه في البيت يسطاا عوزه اشوف البحر 😂😂🙂🙂🙂اهو علي شان الي بيقولي يعني انتي رخمه عادي اهو 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 حاجه تاني 
وكان قاعد طلب قهوه 
طب ليه تروح تشرب بره والكاتبه الي هي انا بتعملها جامد يعني ليه تعالي بس والله ما ينفع تعالي اشرب اي حاحه مينفعش 😂
ياسمين: اي ده كريم
كريم: قام خرج من الكافيه ركب عربيتو وروح 
مين ياسمسن دي دي وحده بتحب كريم بس هو مش بيحبها وبتحاول معاه علي شان يحبها...يلا
واول ما دخال كانت ملك قعده علي التلفزيون راح هو قعد في الفينج لوحدو راحت ملك جت قعدت جنبو راح قام وراح عند التلفزيون والباب خبط 
كريم قام علي شان يفتح الباب 
كريم:ياسمينـ



يتبع الفصل الثالث  اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملكي أنا" اضغط على اسم الرواية 
رواية ملكي أنا الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent