رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حنان أحمد

الصفحة الرئيسية

 رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن والعشرون بقلم حنان أحمد


رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن والعشرون

تاني يوم .... 
دق دق دق 
زين صحي من النوم مين 
زينب 
قام فتح 
زينب صباح الخير.
زين صباح النور الساعه كام 
زينب الساعه 11
زين نمنا كتير اوي 
زينب صح النوم فين فرح 
زين نايمه رواحي صحيها 
زينب ماشي 
زين دخل خد شاور  ونزل 
زينب فرح فرح يا فرح اصحي بقا 
فرح اممم في اي عايزه انام 
زينب قومي ياله 
فرح بتفتح لقيت زينب 
فرح صباح الخير يا زوزه هي الساعه كام 
زينب صباح النور يا حبيبتي الساعه 11 قومي بقا عشان تبقي معايا 
فرح اكيد يا قلبي صحيت اهو 
زينب ماشي يا حبيبتي خودي دوش كده وانزلي افطري وبعدين نبداء 
فرح حاضر 
فرح امال فين زين 
زينب صحيته ونزل 
فرح ماشي 
فرح كده يا زين مفيش صباح الخير لما تيجي ماشي ماشي وقامت تدخل تاخد شاور
زين هو فين الملف كان هنا انا سبته 
فرح وهي طالعه من الحمام لبسه البرنص وبتنشف شعرها بتبص 😳😳اعععععع 
زين واقف متنح 
فرح مش تقول حاجه ومش عارفه تستخبا فين 
زين قعد يضحك عليها وبقي يقرب عليها 
فرح عيب كده شوف كنت رايح فين ياله خاليني البس 
زين متلبسي هو انا ماسكك
فرح وشها احمر اوي واتكسفت 
فرح طب انزل تحت 
زين لا 
فرح ياله عايزه البس 
زين البسي وبيقرب اكتر منها 
فرح بقيت عند الحيطه ومش عارفه تتحرك منه 
فرح طب اوعا 
زين لا 
فرح وبعدين بقا 
زين شششش وبدأ يقبلها صباح الخير
فرح لسه فاكر 
زين احنا لسه صاحين علي فكره 
فرح ضحكت عارفه بس بهزر 
زين وبيقرب تاني امممم 
فرح عايز اي 
زين اهزر زيك 
فرح اوعا بقا 
زين لا وحضنها 
فرح طب ياله سرحلي شعري 
زين حاضر وحضنها من ضهرها وبدأ يسرحلها شعرها 
محمد بتعملوا اي يا ولاد ياله انزلوا عشان الفطار 
زين حاضر يا عمي جاين اهو 
زين البس ياله 
فرح حاضر وقامت تلبس 
زين خلاص 
فرح ياله ننزل 
زين وفرح صباح الخير
كلهم صباح النور وبدائو يفطروا وخلصوا 
فرح ياله يا زوزه 
زينب ياله بينا 
زين خد فرح علي جنب هتعملوا اي 
فرح وانت مالك 
زين بت 
فرح اسفه بس هنعمل شويه ماسكات كده وحاجات 
زين امممم ماشي وسابهم 
احلي حاجه لما يبقا عندك صاحبه تقعد معاكي ولما يبقا فرحك تبيت معاكي وتضحك
يصحيكي وتجهزك وتهتم بكل حاجه بس هما فين 🙂
فرح ياله يا زوزه 
زينب ياله وبدأت تجهز الماسكات 
معلومه فرح بتعرف تعمل كل حاجه برغم من سنها صغير بس تعرف كل حاجه 
زينب هتعمليلي اي بقا 
فرح بصي بقا هعمل تنظيف بشره وماسكات وهنظبط الوش وهرسملك حنه 
زينب بجد والله 
فرح طبعا يا بنتي بصي اختاري انتي الرسومات عقبال مجهز المسك 
وبدائو يعملوا كل حاجه 
الساعه بقيت 6 وكل واحد اللي بيجهز واللي بيظبط 
فرح اي رايك يا زوزه 
زينب حلو اوي اول مره اطلع حلوه اوي كده حقيقي يعني 
فرح انتي قمر اصلا هطلع البس واجيلك 
زينب ماشي 
زين عمال يدور علي فرح 
فرح اي يا حبيبي جيت اهو 
زين عمال ادور عليكي تعالي عايزك وطلعوا أوضتهم 
فرح اي 
زين اظبطيلي الكرافته 
فرح حاضر وبدأ تظبطله كل حاجه 
زين البسي هستناكي وننزل مع بعض 
فرح حاضر لبست دريس ازرق وفردت شعرها وميكاب خفيف جدا وكانت زي القمر 
زين 😳
فرح اي مالك
زين اصل قمر اوي 🥺😳😂
فرح عارفه عارفه وحضنته 
زين ياله ننزل يا قمرايتي ونزلوا 
كله واقف باصصلهم اد اي حلوين اوي زين وفرح 
زينب يا فرح تعالي 
فرح معلش اخرت عليكي البسي ده وبدأت تلبسها وتساعدها 
شاكر زين زين 
زين ايوه يا بابا 
شاكر عمر وأهله جم اقف معاهم 
زين حاضر 
محمد زين زين 
زين ايوه يا عمر 
محمد كلم فرح قولهم ياله اخروا اوي جوه كل ده عشان الناس عيب كده 
زين حاضر ودخل لي فرح مرنش 😂
زين بتعملوا اي 😳😂
فرح عيب كده 
زين عيب اي دي اختي ودخل سلم علي زينب وحضنها وخدها في أيده وطلع 
كانت لبسه ساري احمر هندي وميكاب ارتست وسيبت شعرها وحاجه كده قمر 
كله سلم علي زينب واد اي مصدومين طلعت حلوه اوي 
عمر قاعد مصدوم قام خد زينب وقعد في مكان هادئ شويه 
عمر اي القمر ده كله بس 
زينب ابتسمت 
عمر بيبص لقي بطنها باينه من  الساري .
قام فضل يزعقلها جت فرح تجري عليها هي وكريمه اي في اي صوتكوا عالي لي 
عمر بصوا بطنها باينه ازاي وجسمها وكله يبص عليها ويشوفها ويشوف جسمها قومي غيري ياله 
زينب انهارت من العياط خدتها فرح وكريمه 
فرح اهدي بس بس الميكاب هيبوظ يخربيتك اي كل محد يقواليك حاجه تتفتحي كده اهدي بس وفضلت تكلم فيها 
زينب ماشي خلاص مفيش حاجه 
فرح الواد بيغير عليكي ازوزه😂😂
زينب ضحكت عارفه 
فرح روقي كده خدي البسي ده 
فستان بيبي بلوه رقيق توحفه واد جسمها 
كريمه ده حلو اوي ياله 
فرح بدأت تظبطلها وتعديلها شعرها وخلصوا وطلعوا 
زين في اي 
فرح مفيش روح شوف الناس انت 
زين لما افضالك ومشي 
فرح 😂😂
كريمه خدت زينب عند عمر وقعدتها 
عمر مالوا ده مش مبين جسمك لو كنتي لبستيه من الاول
زينب انت كل شويه تزعقلي هو انا عشان بسكت يبقا كده خلاص كل شويه تزعقلي لا يا عمر وراحت مشوحه كده 😂😂
عمر اي ده اي ده القطه نطقت 
زينب ايوه اتكلم وهي جسمها بيترعش وخايفه منه 
عمر حسابك لما تبقي في بيتي مش هنا قدام الناس هوريكي تزعقي ازاي 
زينب خافت اوي 
جت فرح قومي ياله ده انتوا تموتوا في النكد وخليتهم يرقصوا سلو 
زينب باصه في عيون عمر اد اي هادي وحنين بس لما يتعصب ما ادراك الله🤦🏻‍♀️😂
عمر هتفضلي تبوصيلي كتير 
زينب في حاجه 
عمر لا
زينب ابص برحتي جوزي 
عمر جوزك دلوقتي ماشي هوريكي 
زينب هعضك علي فكره 
عمر متقدريش 
زينب طب اهو وعضته 
عمر ااااااااااااه 
زينب بضحك احسن 
عمر بس تعرفي 
زينب اممم 
عمر ضحكتك حلوه اوي 
زينب 🤭
خلصوا يومهم وكل واحد مشي 
زين هنغير ونيجي نتعشا 
كلهم ماشي وبدائو يغيرو 
زين تعالي هنا 
فرح نعم 
زين بقا انا اكلمك تقوليلي روح شوف بس الناس 
فرح اه عيب تسيب الناس وقفه كده 
زين امممم طب تعالي وقعد يهزر معاها وهي تضحك 
زين كلتي حاجه من ساعت الفطار 
فرح لا 
زين .....


يتبع الفصل التاسع والعشرون  اضغاط هنا 
رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حنان أحمد
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent