رواية انتقام وعشق الفصل الرابع والعشرون 24 - بقلم اميرة محمود

الصفحة الرئيسية

رواية انتقام وعشق البارت الرابع والعشرون 24 بقلم اميرة محمود

رواية عشق وانتقام كاملة

رواية انتقام وعشق الفصل الرابع والعشرون 24

يعني هما مطلقين وهياخدها يروح بيها ازاي انتو اتجننتوا
رائد ، اهدي يا منال هو هيحاول يصلح بس اللي عمله في حقها
منال ، حق ايه اللي بتتكلم فيه الحق بيقول أنها متحللوش انت اتجننت يا رائد بتخرف
ساره ، خلاص يا ماما جاتلي فكره روحي مع سليم وفرح حاولي متخلهوش يقرب منها بس يحاول يقربها منه
منال ، يقرب منها لا ميقربش منها لا دي هربت منكم
رائد ، بصي يا مون مون انتي هتروحي علي انك تساعديها في تربيه الولاد بس سليم هيحسن أسلوبه معاها بس عشان ترجع تحبه واما ذاكرتها ترجع لها يبقوا يتجوزوا وياستي أنا هنبه علي سليم مينمش معاها في نفس الأوضه يتحجج باي حجه واهو الدكتور قال إن الموقويات والعلاج هينشط الذاكره المسألة مسألة وقت
ساره ، بصراحه اقنعتني يا سليم جدا
منال ، تمام أنا هروح معاهم 
رائد ، دي هتكهربهم ربنا يستر
منال ،. في حاجه 
رائد ، لا عادي يا حماتي متخديش في بالك ادخلي حضرى الشنط يا ساره عشان نمشي كلنا
ساره ، ماشي يا حبيبي
،،،،ؤؤؤ،،،،،،،
سليم حبيبتي ياللا نروح عشان نجيب الولاد
فرح ، ماشي ياللا يا انت قولت اسمك ايه
سليم ، مدحت وبيدلعوني بفوزي
فرح ، ههههه
سليم ، والله وحشتني ضحكت وغمزاتك
فرح ، اممم طب ياللا قوم نمشي 
سليم ، ماشي ياقمرى
،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
سليم كلم رائد ينزله الاولاد 
رائد نزل ، احنا ماشيين معاكو خد ولادك وحماتك وانا هركب مع ساره عشان هروح علي شقتي
سليم ، هتيجي معانا يا منال
منال برفعه حاجب ، ايوه عندك مانع
سليم ، ابدا يا روحي ده انتي تنوريني
منال ، بحسب 
فرح ، ماما ممكن تجبيلي بيبي من معاكي
منال ، خدي يا حبيبتي دي ليان
فرح ، الله اسمها جميل 
سليم بص علي بنته راحت بصاله وضحكه
سليم ، الله دي عندها غمازات زيك
فرح ، هو انت متجوزني عشان غمازاتي
منال ، انتي اخده الغمازات انتي وساره من ابوكوا الله يرحمه
فرح ، الله يرحمه هو مات ازاي وامتي
سليم ، لا دي حكايه كبيره خلوها أما نروح وراح معاكس بنته راحت ضحكه تاني
فرح ، يا خلاثي انتي قمر ياناس الحق يا سليم دي عينيها خضرا زيك
سليم ، أمم اخدت بالي 
فرح اخدتها في حضنها وناموا
بعد شويه
سليم بصلهم وابتسم وقال لنفسه ، سليم الهوارى بقي عنده اسره وعيله كبيره بعد ماراحت عيلته كلها 
فرح صحت ، وصلنا واللا لسه
سليم ، خلاص دخلين الفيلا حالا ياللا يا حبيبتي حمدالله على السلامه
فرح دخلت الفيلا وهي مستغربه كل حاجه فيها حاسه انها شافتها قبل كده
سليم ، أنا هطلع انام ياللا نطلع سوا
منال ، لا فرح معلش تعالي معايا اصلي اول مره ابات بره بيتي وبخاف نامي معايا عما اتعود
سليم فهم ، ماشي يافرح روحي مع مامتك يا حبيبتي تصبحو علي خير
فرح دخلت نامت مع امها في غرفتها 
،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،
تاني يوم 
رائد ، ايوه يا فندم انا رجعت حالا 
** تعلالي مكتب المخابرات حالا
رائد ، تمام يا فندم
ساره ، في ايه يا حبيبي
رائد ، عايزني في مكتب المخابرات دي الوقت
ساره ، خير يا حبيبي
رائد ، متقلقيش أن شاء الله خير
ساره ، تمام ياحبيبي مش هتفطر حتي 
رائد ، لا أنا هفطر هناك سلام يا قلبي 
رائد وصل المكتب 
رائد ، ايوه يا فندم
في مهمه في منتهي الخطوره بس انت هنتقذ بيها البلد يا رائد لو تمت
رائد ، مهمه ايه يافندم
في شحنه اسلحه داخله البلد ومن مصادرنا عرفنا أن اللي وراها راجل اعمال كبير ومعاه تلاته من بره البلد الشحنه دي فيها اسلحه ممنوع استخدامها دوليا واكيد انت عارف إنها رايحه لايه وفين
رائد ، سينا
ايوه سينا راجل الأعمال ده ليه نشاطات بره ضد مصر وعامل نفسه وطني وبيحب البلد
رائد ،. طب ممكن تعرفني كل حاجه عن الشحنه دي وعن الراجل ده 
اهم حاجه عايز الشحنه تبقي عندي وبعدمها بايدي والراجل ده متكلبش
رائد ، أن شاء الله هكون عند حسن ظن سعادتك 
انا املي في ربنا كبير ثم فيك يا رائد عارف انك قدها
رائد ، أن شاء الله يافندم عن اذنك
،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
سليم خارج من الحمام اخد شاور لقي فرح بتطلعله هدوم
فرح ،صباح الخير
سليم ، صباح النور علي عيونك ياقمر 
فرح ، انت بتصحي بدرى اوي كده ليه
سليم ، أنا اتعودت علي كده
فرح ، معلش بقي أن ماما خليتني انام معاها وراحت تحضن سليم 
سليم بادلها الحضن وافتكر في لحظه انهم مش متجوزين راح باعد مره واحده
فرح ، في ايه يابني مش احنا متجوزين واللا انت بتضحك عليه
سليم ، مفيش اصل جالي مغص جامد اااااه
فرح ، طب اجبلك ايه وراحت جرى علي صيدليه الحمام جبتله ملين
سليم ، ااااه مش قادر
فرح ، خد اشرب دي وهتبقي كويس
سليم اخدها شربها وبعد شويه بين نفسه طبيعي
فرح ، بقيت كويس
سليم ، يعني بقولك ممكن تنزلي تحضريلي الفطار عما اخلص لبس
فرح ، ماشي
نزلت فرح تحضر الفطار عما سليم ينزل
منال نزلت ، صباح الخير يا حبيبتي ايه صاحيه بدري ليه
فرح ، بحضر الفطار لسليم
منال ، اممم الاولاد نايمين فوق خلي بالك منهم عمل اروح التدريب في المدرسه
فرح ، هو انتي بتدربي ليه
منال ، أنا مدرسه والمدرسة هتبتدي الاسبوع الجاي فلازم اروح التدريب
فرح ، طب اقعدي افطرى معانا
منال ، لا مفيش وقت هو سليم ماشي صح يعني هتقعدي لوحدك صح
فرح ، اه 
منال لنفسها ، كويس اهو عشان ميعملش حاجه في البنت وانا مش هنا
فرح ، بتسألي ليه يا مامي
منال ،. عادي خلي بالك من الأولاد عما اجيلك سلام
سليم نزل لابس ومتشيك عشان يروح الشركه
سليم ، تسلم ايدك يا حبيبتي بس ليه كل الاكل ده
فرح ،. كل براحتك انت بتتعب 
سليم قعد وأكل وجاي يمشي 
سليم ، بطني اااه هو الاكل ده فيه ايه
فرح ، دي ممكن الحبايه اللي عطتهالك أصلها ملينه
سليم ، م ايه ااااه وطلع يجرى عالحمام
سليم اتاخر في الحمام فرح قلقت وطلعتله
فرح ، سليم سليم انت كويس 
سليم ، بطني مش قادر مش هعرف اروح الشركه ووطا صوته وقال لنفسه ربنا يسامحني أنا اللي كذبت واهي اجت علي دماغي في الاخر
وبعد شويه خرج من الحمام
فرح ، أنا عملتلك نعناع يريح بطنك شويه
سليم ، تسلم ايدك يا قلبي واخده وشربه 
فرح سمعت حد من ولادها بيعيط راحت له جرى وسليم راح وراها
سليم ، ده التلاته بيعيطوا مع بعض
فرح ، طب والحل تعالي أنا هشيل واحد وانت واحد اللي يسكت نسيبه نشيل التاني
سليم طب ياللا بينا وفضلو علي هذا النمط مع الاولاد لحد ما سكتوا
فرح ، دول ناموا الحمد لله
سليم ، قاعد جنبها تعرفي أن شكلهم حلو اوي وهما جنب بعض
فرح ، فعلا اللي مأكدلي انك مبتكديش عليه واني مراتك أنهم شبهنا احنا الاتنين
سليم ، يا سلام 
فرح ، أمم وحيات عبد السلام وراحت قاعده علي حجره وفضلوا باصين لبعض
سليم حس أنه هيضعف راح ماسك بطنه وعقد حواجبه ،ااااه بطني رجع الوجع تاني
فرح ، قامت وقفت 
فرح ، طب تعالي نروح للدكتور أو المستشفي
سليم ، لا أنا هروح الشركه وامرى لله وهبقي كويس
فرح ، طب ماتقعد انهارده بس معايا
سليم ، ماشي طب هدخل انام شويه عشان اريح بطني
فرح ،، ماشي أنا ندخل انام معاك شويه
google-playkhamsatmostaqltradent