رواية احببت ابن عمي الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم ملك احمد

الصفحة الرئيسية

رواية احببت ابن عمي البارت الثاني والعشرون 22 بقلم ملك احمد

رواية احببت ابن عمي كاملة

رواية احببت ابن عمي الفصل الثاني والعشرون 22

نهى:خد يابنى كل
سيف بحزن: مليش نفس
نهى بحزن:يابنى حرام عليك اللى بتعملوا في نفسك ده بقالك اسبوع مأكلتش ولا حتى بتزور أميرة دى كل يوم بتسأل عليك
سيف:مش عايز اقابل حد وأميرة اوريها وشى ازاى.....ها قوليلى
نهى:يابنى انت ملكش ذنب فى اللى حصل ده قضاء وقدر  وملكش يد فيه....... طبطبت عليه.....قوم قوم ياحبيبى احلق دقنك دي وقوم صلى وادعى ربنا يخليك لك أميرة ويعوض عليك فى بنتك ....قوم قوم يالا ياضنايا قوم
(سيف مسح دموعه وقام حضنها)
سيف: حاضر حاضر يا أمى
نهى:يالا يا بنى روح شوف أميرة دى كل شوية بتسأل عليك
سيف: حاضر

فى المستشفى
سيف: دكتور يا دكتور
الدكتور: نعم
سيف: طمنى على أميرة هى كويسة
الدكتور: للأسف حالتها الصحية وحشة جداً وده بسبب سوء حالتها النفسية مش بتاكل خالص ورافضة تاخد العلاج والكل حاول معاها وهى رافضة
سيف:طيب هى مش المفروض تمشى من المستشفى
الدكتور:المفروض بس انا افضل لو تكمل علاجها هنا ده هيكون احسن
سيف:ماشى شكراً جداً يا دكتور
سيف خبط على الباب وقال
سيف بأبتسامة:ممكن أدخل
(اول ما شفته كنت عايزة اخده بالحضن واقوله وحشتنى وحشتنى اوى سبتنى ليه بعد عنى ليه بس لما افتكرت أنه بقاله اسبوع مسألش عليا وسابنى هنا بصتله ببرود ولفيت وشى النحية التانية)
سيف: ماشى هادخل
دخل وقعد جنبى على السرير
(اول ما قعد جنبى قلبى دق بشدة دق ايه ده كان بيرقص وعايز ينط من مطرحه وحشنى اوى ابن المجنونه 😂😍)
سيف: وحشتيني
أميرة:
سيف بيقلد صوت أميرة:وانت كمان يا روحى وحشتنى
ضحكت بس لفيت وشى النحية التانية عشان ميشوفنيش
سيف: ضحكتك حلوه اوى ووحشتنى
أميرة بعصبية:لو كنت واحشتك صحيح ماكنتش سيبتينى أسبوع متسألش عليا خالص وانا فى حالة وحشة سبتنى أواجه اللى حصل ده كله لوحدى...(بدأت اعيط)مش انت قولت انك عمرك ما هاتبعد عنى مش واعدتنى قبل ما نتجوز انك عمرك ماهتسيبنى أبداً سيبتينى ليه أواجه ده كله لوحدى ليه مع اول مشكلة اتخليت عنى....هاااا ماتنطق......قول .......اتكلم.....ساكت ليه
(سيف مسح دموعي وحضنى:)
سيف:ششششش بس يا حبيبتي اولاً انا مش عايز اشوف دموعك دى نازلة تانى فاهمه ثانياً انا كنت وحش اوي اوي من غيرك بس كان لازم أبعد شوية عشان اعرف أواجه اللى حصل ياحبيبتي انا كنت كل يوم بتوجع لأنى بعيد عنك بس لازماً اتحمل مكنتش عايزك تشوفينى وانا مكسور ومقهورومش عارف اجيب حقك وحق بنتى من المجرم اللى عمل كدة
أنا آسف وعايزك تسامحينى على اللى حصل شوفى عايزنى اعملك ايه عشان تسامحينى
(حضنته بقوة:وقولت)
أميرة:عايزك متبعدش عنى أبداً وتفضل جنبى ومتسبنيش
سيف: حاضر.......ياريت لو ترجعى بقى
أميرة بعدم فهم:ارجع ارجع من فين
سيف:ترجعى أميرة بتاعت زمان المجنونة والهبلة واللى عمر ضحكتها مافرقت وشها 
أميرة بحب: حاضر هارجع
(دخلت الممرضه ومعاها الأكل:)
الممرضه: الأكل
أميرة: لأ مش عايزة اكل
سيف: مينفعش لازماً تاكلى عشان تقومى بالسلامة
وبعدين انا هاكل معاكى عشان افتح نفسك
أميرة: لأ انت كدة هاتسدها
الممرضه قعدت تضحك
سيف:بتضحكى على ايه
الممرضه:ها ولا حاجة يا فندم بعد اذنك
سيف بغيظ:انتى كمان بتضحكى على ايه
أميرة بضحك: معرفش
سيف هو كمان قعد يضحك
أميرة بضحك:وانت كمان بتضحك على ايه
سيف بضحك: معرفش برضوا.. وحشتنى ضحكتك اوى
أميرة: بحبك يا سيف
سيف:وانا كمان يا قلب سيف
رواية احببت ابن عمي الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم ملك احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent