رواية ليالي الرعد الفصل العشرون 20 والأخير بقلم رودينا

الصفحة الرئيسية

 رواية ليالي الرعد الفصل العشرون 20 والأخير بقلم رودينا

رواية ليالي الرعد الفصل العشرون 20 والأخير

ليالي بصوت عالي وصريخ: رعدددد
رعد قام مفزوع وحضنها: ششششش اهدي مفيش حاجه انا هنا اهدي
كانت ليالي بتعيط بانهيار و حاضنه رعد جامد
رعد: خلاص اهدي مفيش حاجه
وفضل يهدي فيها لحد ماهديت شويه
رعد: هديتي
ليالي وهي لسه حضناه جامد: هزت راسها باه
رعد: في ايه مالك
ليالي بصتله وافتكرت كل حاجه وعيطت تاني وقالتله: رعد انت عايش الحمدلله الحمدلله احنا في البيت الحمد لله و مش هنركب العربيه ومش هنخرج صح ها هااا
رعد: اهدي بس واحكيلي في ايه
ليالي حكتله علي كل حاجه جت في الحلم أو الكابوس بمعني اصح وهي بتعيط ورعد مازال بيهديها 
رعد: خايفه عليا
ليالي: اه طبعا
رعد: لو كان حقيقه كنتي هتعملي ايه
ليالي: بعد الشر عليك متقولش كده تاني
رعد: لا بجد 
ليالي: كنت هموت وراك 
رعد علشان يخفف عنها خوفها من الحلم: بس انا بقيت كسول ها
ليالي بضحك: وانا مالي يا لمبي ده كان في الحلم
رعد بغيظ مصتنع: اضحكي يا ختي اضحكي
ليالي مازالت بتضحك
رعد ضحك معاها 
ليالي: تعالي نفطر
رعد: يلا هنفطر ايه
ليالي: اممممممم ايه رايك نفطر سجق وفينوا
رعد: حلو ومالوا هنزل اجيب الفينوا والسجق و اجي
ليالي: خلي بالك من نفسك والنبي
رعد: متخافيش
ليالي: لا اخاف والنبي خلي بالك من نفسك
رعد: لا اله الا الله حاضر
ليالي: محمد رسول الله 
( عليه افضل الصلاه والسلام)
رعد نزل و هو بيعدي الشارع في عربيه خبت*طوا
ليالي بصريخ: رعدددددددددد
 رعد قام مفزوع وحضنها: ششششش اهدي مفيش حاجه انا هنا اهدي مفيش حاجه
( ايه فلم الف مبروك اللي احنا عايشين فيه ده😂)
ليالي: بعياط حلمت حلمين جوا بعض وحشين اوووي رعد انت في خطر
رعد: اهدي يا ليالي ده مجرد حلم
ليالي: لا يا رعد ديه رؤيه في حد بيخطط يق*تلك
( كانت الساعه ٣:٥٥ دقيقه الفجر ) ( أنه الوقت الحالي بالنسبه الي وانا اكتب هذا البارت🙂)
رعد: اهدي يا لولو مفيش حاجه
ليالي: رعد خلي بالك من نفسك في حد هيحاول يق*تلك
تسريع الأحداث 
رعد بقاله شهر واخد حظره من كل حاجه لان حس أن كلام ليالي حقيقي
وبالفعل جاتله نفس المحاولتين القتل اللي جم لليالي في الرؤيه بس كان بيفلت منهم  و كان رعد من ضمن احتياطاته أنه قبل ما يخرج هو أو ليالي يلبسوا بدله وقايه 
وفي مره رعد راجع من الشركه واضرب عليه نار بس البودي جارد كانوا موجودين ومسكوا اللي بيحاول يق*تل رعد
ليالي بصدمه وعياط: احمد انت اللي كنت بتحاول تعمل كده ليه عملتلك ايه ليه تعمل كده لييييه 
احمد: علشان انتوا اللي موتوا امي
رعد: مش احنا امك انت* حرت محدش جه جمبها
احمد: انتوا السبب في موتها 
سليم: بطل هبل قلنالك انت*حرت علشان مدخلش الس* جن
سليم: خدوه علي الح*جز
العسكري خدوا علي الحج*ز
واتحول احمد للمحكمه واتحكم عليه بمؤبد ونوسين اتحكم عليها ب ١٥ سنه لإنها اعترفت وساعتهم يوصلوا للحقيقه فالحكم اتخفف
وليالي ورعد وريما ومحمد عاشوا حياه سعيده جميله 
وليالي ورعد عاشوا في تبات ونبات وخلفوا صبيان وبنات ورعد بقي مشهور في العالم كله وليالي كانت اول واكتر واحده بتدعمه 
وبس يا ولاد هي ديه قصتي انا وامكوا
سيف وحمزه وخديجه في صوت واحد: قصه حلوه اووي يا بابا
ليالي من جوه طيب يلا يا قلب بابا وماما انت وهو وهي ( كلكم مصلحجيه اسفه😂🙂) تعالوا يلا الغدا جاهز
رعد: طب واناايه مش عندك ولا ايه ولا العيال خدوكي مني
ليالي راحتله وقالت: انت قلب ليالي كله
رعد حضنها بحب وهي بادلته الحضن
بس خلصت الروايه اتمني تكون كانت حلوه وممتعه☺️..
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية كبرياء أسد كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية ليالي الرعد الفصل العشرون 20 والأخير بقلم رودينا
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent