رواية احببت ابن عمي الفصل التاسع عشر 19 - بقلم ملك احمد

الصفحة الرئيسية

رواية احببت ابن عمي البارت التاسع عشر 19 بقلم ملك احمد

رواية احببت ابن عمي كاملة

رواية احببت ابن عمي الفصل التاسع عشر 19

بليل في منتصف الليل
أميرة: بيبي
سيف:امممم
أميرة:انت نايم
سيف بنعاس:هو بنسبة للسؤال فا انا عاجز على الرد
أميرة:يا حبيبي اصحى معايا
أميرة: يابيبي
سيف بنعاس:امممم
أميرة:انت بتحبنى
سيف:الله يخربيت دى هرمونات هاتطلع علينا
سيف: أيوة يا حبيبتي بحبك
أميرة: لأ انت مش بتحبنى انت اكيد بتخونى
سيف قام وقرب منى
سيف:يا حبيبتي انا بحبك وعمرى ماهبطل احبك وعمرى ماهخونك فاهمة
سيف: فاهمه
اميرة: فاهمه
حضنى
سيف:ربنا يكملك باعقلك يا حبيبتي......يالا انام انا بقى عشان تعبان
بعد شويه
اميرة:سيف.....يا سيف....يا سيييييييف
سيف:اييييييه نعم عايززززززة منى ااااااايه
أميرة:انت بتزعقلى ليه
وبدأت اعيط
سيف بحب: خلاص يا حبيبتي بلاش عياط عايزة ايه
أميره مسحت دموعها زى الأطفال
أميرة ببتسامة: عايزة اكل انا جعانة اووووووى
سيف: بجد طب القمر بتاعنا عايز ياكل ايه
أميرة بتفكير:اممممم....عاوزة مكرونه بالبشاميل
سيف:نعم مكرونه بالبشاميل دلوقتي انتى عارفة الساعه كام الساعه ٣ الفجر
اميرة بطفولة:مليش دعوه انا عايزه مكرونه بالبشاميل دلوقتي ها
سيف: ماشى خلاص يا روحى هاروح اعملك اللى انتى عايزاه
أميرة: استنى
سيف بضيق:ايه تانى
اميرة:عايزة شوكولاته وفراولة وايس كريم
سيف بصدمة:نعم
أميرة:على فكره فى دبانة دخلت فى بوقك
قفل بوقه وكمل
سيف: ماشى
سيف بهمس:مكانتش جوازة اتجوزنها دى ياربى اللى هاتيجى على دماغنا
أميرة:بتقول حاجه يا حبيبي
سيف:ها لا أبداً يا روحى بقول بحبك
أميرة: وأنا كمان بحبك
بعد شويه
سيف: اتفضلى يا ستى جبتلك كل اللى انتى عايزاه
بوسته من خده
أميرة: شكراً يا حبيبي
اقعدت اكل وكأنى فى فجاعة وأحشر الاكل فى بوقى بلاش اشرح لكم
أميرة:تاكل
سيف بقرف: لأ لأ شكراً
اميرة:ماشى
_______________________________________
بعد اسبوع
نهى: مالك يابنى شكلك متغير
سيف بتعب: أميرة مطلعة عينى بطلع القديم والجديد عليا دى مرة قالتلى هات اعملك ساعة وانا مش فاهم هى قصدها ايه وادتلها ايدى وعضتها جامد وبتقولى فى الآخر شوفت الساعة شكلها حلو ازاى
نهى بضحك: بصراحه تستاهل كل اللى بيحصلك هاتربيك من اول وجديد
سيف:حتى انتى كمان يا ماما ......انا ماشى
نهى بضحك:خد بس خد ياولا
سيف: لأ أنا هامشى
سيف فتح الباب وانصدم 
سيف:ايه ده
كنت عامله له جو رومانسي كدة
اميرة: بصراحه بقى لقيتك بتتعب معايا فاقولت اكافأك
سيف: واحلى مكافأة من احلى واحدة
أميرة بكسوف: احم يالا عشان تاكل
سيف: ماشى
سيف: بقولك ايه ايه رايك بعد ماناكل نشغل فيلم
أميرة:قشطة......وهاعمل فشار
سيف: أيوة مانتى بتاكلى هاتكلى فشار كمان
أميرة:أيوة ما انا هاجوع وانا بتفرج على الفيلم
سيف: لأ مشاء الله
بعد شويه
سيف:ها نشغل ايه
أميرة بتفكير: اممممم...... ديزني...افلام ديزني
سيف:نعم كرتون....هو انا متجوز بت اختى
أميرة:انا عايزة كرتون
سيف:ماشى ماشى يا آخرة صبرى
أميرة:وعملك الاسود
سيف: قصدك عملى القمر العسل السكر
اميرة: احم احم خلينا فى الفيلم
سيف:ماشى يا ستى عايزة ايه
أميرة:اممم ربانزل
سيف: ماشى
أميرة بطفولة:هييييييه.... وقعدت اسقف
سيف: والله متجوز بت اختى
بعد نص ساعة
سيف:بتعيطى ليه دلوقتي
أميرة بعياط:الساحرة الشريرة قتلت يوجين(انا مش عارفه اسمه ايه😂)
سيف: الله يخربيت الهبل
طبطب عليا
سيف:معلش يا حبيبتي ربانزل هاتقتلها دلوقتى
أميرة:ماشى
سيف: الحمد لله الفيلم خلص اجيب بقى فيلم رعب
أميرة: رعب رعب ايه انا بخاف من خيالى تقولى رعب
سيف: لأ بقولك ايه زى ما فرجتينى على كرتون هاتتفرجى معايا على الفيلم
أميرة: حاضر حاضر.....اووووف
سيف:استنى بقى اضلم الدنيا عشان العفاريت ياخدوا راحتهم فى الشقة
أميرة:سيف لم نفسك لحسن والله اعيط وادعى عليك
سيف بضحك: خلاص خلاص
بعد ما الفيلم خلص
أميرة: ايه الرعب ده
اميرة:انا عطشانه
سيف:طب ماتروحى تجيبى مية
اميرة: لأ بخاف
سيف:طب عايزة منى ايه
أميرة:تروح تجيبيلى اشرب 
سيف: ماشى
ولسة هايقوم
أميرة:استنى خدنى معاك انا خايفه
أميرة:وقفت ليه
سيف:اصل انا خايف
أميرة:وحياة ام*ك
رواية احببت ابن عمي الفصل التاسع عشر 19 - بقلم ملك احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent