رواية اخوات زوجتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم مني عبدالعزيز

الصفحة الرئيسية

    رواية اخوات زوجتي الفصل الثامن عشر بقلم مني عبدالعزيز 


رواية اخوات زوجتي الفصل الثامن عشر

ليتنـي أستطيــع أن أبعـــدكِ عـن كُــل النـــاس . .
نُصبــــح " أنــا وأنتــــ " ... فـي عالــم آخـــر
لا يـــراكِ أحـــــدٌ غَـــيري ...
أعذرنـــي على أنانيتــي ..فــأنتـــ لـــي وَحـدي... و أن سألك قلبك عنـي فقل له أنـي قريب أحيط بك من غير ان تراني 
 يا انت ....❤❤
بعد ليله طويله ملئه بالاحداث بين روعه ونادر .
صباحا 
اتي اتصال الي روعه 
روعه ..... السلام عليكم ورحمه الله ازيك يا ست زينات.
زينات ..... بخير يا ست الأستاذة ..بقولك ياست روعه حضرتك خلصتي اوراق فض الشراكه مع زغلول ....أنا شفت كام واحد سمسار وتمنوا المحلات 
وتقريبا كده تمنهم ااقل من تمن المحل الكبير ...بس انا هسومه لحد ما يوافق ...علي البدل من غير ما ادفع مليم زيادة .
روعه...   ليه الاستعجال خاليكي كده افضل ...هيكون  امان ليكي ...مش هيقدر يعمل اي حاجه ...ولا ينافسك ....لكن لما تنفصلوا ... هيكون سهل عليه كل حاجه.
زينات ..... متقلقيش انتي يا ست الأستاذة ... انا عاوزة المحل الكبير ..ده اكبر محل ومكسبه كتير ...وكفايه عليا ابعد عن وشه .
روعه .... خلاص اتصلي علي السمسار ال تمن المحلات وانا كمان هشوف سمسار بنتعامل. معاه ...ونخلص كل الأوراق ساعه زمن وهكون عندك ونخلص كل الإجراءات  والتسجيلات  .في الشهر. العقاري قبل    ماياخد الإجازة .
زينات ... ان شالله ربنا يخليكي يا ست الأستاذة ويديكي ما يحرمك ..ويهدي سرك .. ياروعه يابنت ...ال هو اسم الست الوالده ايه .
روعه... هههههههههههه خلاص يا ست زينات ... مالوش لزمه  .
سلام دلوقتي بعد ساعه نتقابل بالمحل.
كل ذلك تحت أسماع زغلول واحد الرجال ..  
بعد ساعه قامت روعه ومعها  زميلتها رغدة والسمسار بالذهاب الي محل زينات وانهاء كل اوراق البيع وبعدها توجهوا الي مكتب الشهر العقاري ...لإنهاء إجراءات البيع والتسجيل
--------🌸 استغفر الله العظيم رب العرش العظيم و اتوب اليه 🌸 مني عبدالعزيز 💕
عند زغلول أجري اتصال هاتفي.    
زغلول ايوة ياباشا خلاص الفار وقع في المصيده  كلها ساعتين بالكتير  ونكون. عندك .... لا يا باشا متقلقيش أنا عامل ترتيب لكل حاجه .
أغلق هاتفه وبعد قليل أتاه اتصال هاتفي .
زغلول ...ايوة يا  هانم  خلاص كلها ساعه وهنجبها تحت رجلك  عند الباشا مع اني كان نفسي  اخلص عليها. .. دا انا محمي سكنتي ومجهز نفسي .
بس كله يهون عشان عيون حضرتك .
اغلق زغلول الهاتف وتوجه إلى  روعه وزينات لإنهاء التوقيع. 
تمكنت روعه ورغد ه...من إنهاء جميع الأوراق المطلوبه وتسجيل العقود .. بين كل من زينات وزغلول .
سلمت الاوراق لكلا  الطرفين .
زغلول .... بنظرات الي أحد الأشخاص اوم برأسه و تحدث الي روعه... ...  كده بقي يا ست الأستاذة 
ملكوش حاجه عندي .... ال جاي بقي بتاعي أنا .
ذهب وتركهم خلفه دون انتظار الرد.
زينات ..  ست الأستاذة ... جمايلك مغرقانا  أن شاء الله اردهالك في الافراح يارب العالمين.
خرجت روعه ومعها زينات يتحدثون وخلفهم رغدة تجري اتصال هاتفي .
روعه ... كده يا ست زينات  المحل  رجع ليكي زي الاول  ... خالي بالك بقي منه .
زينات ..  كله من فضلك يا ..وقفت كلمتها حين وقف أمامها 
 سيارتين خارجوا منها عده اشخاص جزبوا زينات وقعت الاوراق من يدهما علي الارض وسط صرخات روعه وضربهم بحقيبتها وقامت بعض أحد الأشخاص الذي ابتعد عنها من شده الالم ..حاوي اخر أن يمسكها لكن روعه ظلت تضربها بحقيبتها لكن فرق الطول والجسد لم تقوي روعه علي الصمود حاولت استخدام سلاحها الفتاك مرة أخري وأمسك يد من يمسكها  وقبست يده بين أسنانها  ..  لكن فجاءة سمعت صرخه رغده صحبتها  وهي تقع علي الارض  أثر تلقيها ضربه قويه من أحد الأشخاص ...اسرعت روعه إليها لكن ...صرخت رغده خالي بالك يا روعه  حين بغتها شخص برش بخاخ في وجهها وحملها بعد مقاومتها لاخر نفس قبل أن تفقد وعيها  واركبوها العربه بسرعه هي وزينات   وذهبوا سريعا كل هذا تحت صرخات رغد التي تستنجد بالمارة لإنقاذهم ...حاول سيد المرور وسط السيارات المارة فور رؤيته  وقوف تلك السيارات والخروج منها  مر سيد بين السيارات المارة  كاد أن يصدم بسبب سرعه السيارات بذلك الطريق المعاكس وصل سيد ظل يجري خلف السيارة لم يقدر علي اللحاق بهم  عادى مره اخري مسرعا الي الطريق المخالف حتي يستطيع أنا يأخذ درجاته البخاريه وإلحاق بتلك السيارات فور دورانها للمرور بنفس طريق سيد.
جري سيد خلف السيارات بالدراجه الناريه وبجوارة تسير بسرعته دراجه تانيه ..
سيد  ... عارف بسرعه وراهم أنت اوعك العربيات تغيب عن عينك  وبلغ الباشا. اول ما توصلها.
جري عارف خلف السيارات فجاءة خرجت سيارةمن الطريق 
أمام سيد حاول يتفادها ولكن   سقط من عليها علي جانب الطريق 
بعد مده  استطاع السيطرة على أنفاسه من شده الخبطه لولا رحمه الله به وارتمائه علي الطريق الترابي .. كان الله يعلم بما كان حدث له .. ظل يحمد ربه علي نجاته.... 
بعد قليل اخرج هاتفه المحمول بعد تضرره في الحادث .. 
سيد..  الحق يا نادر باشا الست روعه انخطفت .
نادر .... بلهفه ورعشه في كلماته ...تحت أسماع أهله ..
بتقول ايه يا سيد .  ...روعه انخطفت ازاي وانت كنت فين ... عملت حادثه علي الطريق  ...بس عارف اخويا وراهم أن شاء الله  يقدر يحصلهم.
----------عندرغدة التي تصرخ بهستريا وتجري خلف السيارة ال خطفت روعه وزينات.
أتاها أحد الأشخاص.بحقيبه روعه والأوراق  التي سقطتت من.  يد زينات .
تذكرت رغده ... تلفون روعه أخرجته سريعا. وأجرت اتصال 
علي نبيل والد  روعه برقم لا احد يعلمه إلا روعه وامها .
رغده  ببكاء وشهقات عاليه .
اونكل نبيل ......الحقني روعه انخطفت من قدام الشهر العقاري....--------🌸 سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم 🌸#مني عبدالعزيز 💕
  💕.
عند سيف ...انتهي من عمل التوكيل للاستاذ  نبيل 
للقيام برفع قضيه رد شرف لوالدته  وارفاق نسخه من التسجيلات التي تثبت براءتها من تهمه إدارة مسكن للأعمال المنفيه للآداب .
وفصلها التعسفي من وزارة التربية والتعليم حتي بعد إثبات براءتها ....
ذهب للاستاذ نبيل مكتبه واتفق معه علي كافه الاجراءات  وفي وسط الكلام ...اتي اتصال الي نبيل .....
نبيل .... بعد اذنك يا سيف بيه ...ارد على التلفون ..النمرة دي محدش يعرفها غير روعه ومامتها .
نبيل ...الو ...سمع صوت صرخات عاليه وشهقات .
نبيل ...بخضه ...روعه .....روعه  مالك في ايه .
رغدة .... انا رغدة يا انكل ....روعه  في حد خطفها من قدام الشهر العقاري.
نبيل .... هدء شويه ...رغده اهدي يا بنتي ممكن نادر .. عمل كده  عشان يحطها قدام الأمر الواقع وتوافق ترد ليه.
رغده ..... لا يا اونكل مش نادر .. دول ناس كتير ...نادر هيخطفها .. هي والست زينات .... ليه.
نبيل ... بتقولي ايه  ... مش فاهم من عياطك حاجه ..خدي تاكسي وتعالي  علي المكتب بسرعه ولا اقلك خاليكي عندك أنا ثواني وجايلكو
 .اغلق نبيل مع رغدة .. 
نبيل ....  سيف بيه اسف لازم امشي دلوقتي.  ..
سيف ... طمني في ايه. مالها روعه ....وحصل ايه 
نبيل وقد اختل توازنه  من رعبه وخوفه علي بنته حبيته ..تحدث بهتزاز وتوتر لاول مرة في حياته 
ودموع تترقرق في عينيها وصوت مختنق .
روعه  في حد خطفها  .... وهي خارجه من الشهر العقاري هي وعميله معها.
سيف أسند نبيل وتوجه معه للخارج 
سيف ... انا هوصلك وأشوف ايه ال حصل ..بعد ما اخد نبيل واركبه سيارته صعد أمام  عجله القيادة  ...متوجها إلي مكان اختطاف روعه ...اخرج هاتفه واجري اتصال هاتفي ...وطلب من مساعده إصدار أمر بمراجعه كل  كاميرات  المراقبه  في منطقه الشهر العقاري وعلي طول الطريق ...بعد الانتهاء من الاتصال  ربط علي يد الاستاذ نبيل التي أصبحت مثل الثلج من  خوفه علي بنته .
سيف .... متقلقيش يا استاذ نبيل أن شاء الله هتلاقي ها ونقدر نرجعها .
بعد قليل اخرج نبيل هاتفه واتصل علي نادر .
وجد هاتفه مشغول .اغلق معه .واتصل علي ابنه مروان.
مروان ... ايه المفجاءة الحلوة دي بلبل بيتصل بيا ياتري ايه ال حصل .
نبيل بصوت مخنوق ...مروان. روع .لم يقوي علي اكمال 
واجهش  في البكاء وسقط منه الهاتف بسبب  رعشه يده .
مروان الو الو بابا في ايه قلي روعه مالها .لم يجد رد اغلق سريعا وقام باتصال علي هاتف روعه ..
رغده وجدت هاتف روعه يصدر رنات ..فتحت حقيبتها  المحتضناها وهي تبكي بشده ..أخرجت الهاتف ردت بسرعه فور رؤيه  اسم المتصل .
مروان ....   روعه انتي فين .. 
رغده : ببكاء وصوت مخنوق ويكاد يخرج منها. انا مش روعه  ... روعه انخطفت .
مروان ... .  انتي بتقولي ايه ومين انتي .
رغده : أنا رغده روعه انخطفت من قدام الشهر العقاري.
مروان أنا جي مسافه السكه ونكون عندكم .
عند نادر الذي أتاه  اتصال سيد يخبره باختطاف روعه  وهو جالس يتحدث مع والده  .
جري نادر متوجها إلي سيارته للذهاب  أمام الشهر العقاري  .
عاصم والده أسرع هو الآخر خلفه واجري عدت اتصالات 
لقيام بتكوين فريق  من الشرطه  للبحث عن روعه.
------------مني عبدالعزيز 💕
نادر اخرج هاتفه واتصل علي سامر شقيقه   وأخباره بما حدث وطلب منه  ...سرعه  عمل كمائن علي الطرق  وتفتيش السيارات. اغلق مع اخيه واتصل بخالد صديقه وطلب منه   
الاتصال ةبكل أصدقائهم واخبراهم وتكوين ..جهات للبحث عن روعه . وإبلاغ الموانئ والمطارات  تحسبا لقيام الخاطفين بأمر غير متوقع  .
اتصل علي  
عارف لم يأتيه منه رد...ظفر بغيظ   ..  لما لم يرد فعارف هو حلقه الوصل .
نادر وقلبه سيخرج من مكانه من خوفه علي محبوبته  .
نادر ... ودموعه تنهمر من عينيه. وصل أمام الشهر العقاري ..وجد نبيل وسيف .. فور وقوع عينيه علي سيف ضغط علي عجله القياده حتي يتمالك اعصابه 
خرج من سيارته توجه إلي الواقفون وجد رغده محتضنه حقيبه روعه ...وتبكي ..وبجوارها نبيل مستند علي سياره 
نادر ... انسه رغده ممكن تحكيلي  ال حصل ..
بالضبط .مد يده إليها ليأخذ حقيبتها  ...أعطتها له رغده بعد إلحاح منه وموافقه نبيل .
نادر جازبا الحقيبه  محتضنها نزلت دموعه بعد قليل اتي سامر أخيه ومروان وأخذوا يمشطوا  المنطقه جيدا مع قوة كبيرة من الشرطه .
توجه سيف الي نبيل وطلب منه الذهاب معه الي البيت 
ليستريح قليلا  وترك مهمه ارجاع روعه عليه وعلي باقي الشباب.
-------------عند  خالد .... أتاه اتصال من نادر أخبرة عن اختطاف روعه   وهو جالس مع تسنيم  ...فهو اخيرا قرر يعترف لها بحبه .
تسنيم ببكاء شديد فور علمها  بما حدث. ...
خالد : تسنيم تفائلي خير ..أن شاء الله روعه هترجع متقلقيش .
تسنيم اومت براسها ..وطلبت من خالد ..  بتوصلها   
أجرت اتصال جماعي مع صديقتها رغدة وباقي اصدقائهم واخبرتهم رغده بما حدث  لروعه واتفوا علي المقابله والاجتماع في مكتب روعه بمبني رعايه الأرامل والمطلقات .
وصلت تسنيم وجدت أصدقائهم. مجتمعين  بعد قليل حضرت رغده منهارة .
التف حولها جميع صديقاتها   محتضينها ببكاء وقفت حنين صحبتها .
حنين ...  احنا لازم نعمل حاجه  ونلاقي روعه ..لو وحده فينا حصل معاها كده كانت روعه قومت الدنيا لحد ما توصل لينا .
دارين ..... عندك حق احنا كلنا مستعدين للموت ونلاقي روعه .
.تسنيم ... رغده احكلنا ال حصل بالضبط من اول ما وصلتم الشهر العقاري لحد اختطاف روعه .
قصت رغد ما حصل. حتي اختطاف روعه .
خديجه : ده اكيد  زغلول ليه يد في ال حصل  لروعه .
حنين برافوا عليكي ده اكيد كلامه  يؤكد كده .
احنا لازم نراقب تحركاته من غير ما ياخد باله .
خديجه .... زغلول انسان حويط اكيد هيكون واخد حظرة  ومش هيوقع ..فلازم نرقبه بطريقه متخلهوش ياخد باله .
لازم نفكر ازاي نعمل كده ومندهوش  فرصه يهرب مننا .
حنين وقفت مرة واحده أنا عندي خطه متخرش المايه .
البنات ايه هيا .
حنين ... روعه حبيبها     كتير هنتصل بملوخيه ونطلب منه يجي هنا ونفهمه  وهو الوحيد ال هينيم زغلول ويديه الثقه أنه اخر واحد نشك فيه .
ونشوف كام شاب من ال روعه    انقذتهم من السجن  ويرقبوا زغلول ويصوروا خطواته خطوة خطوة لحد ما نوصل لروعه حتي  مراتاته وولاده نراقبهم .
ونعمل حلقه  كلنا لحد ما نوصل  لروعه.
اتصلت خديجه بملوخبه الذي حضر علي وجه السرعه ...وأخبروه بما حدث  واتفقو ا معه  علي الخطه كلها .
اتصلت دارين علي أحد الشباب. وحضر ومعه ثلاث من أصحابه واتفقت معهم الفتيات بعد ما عرفوا بماحدثوا لروعه .
أحد الشباب .... احنا لحم كتفنا  من خير الأستاذة روعه.
وان شاء الله قبل الدنيا ما تليل  هتكون وصلنلها .
تسنيم اهم حاجه .... الحرص والكلام ال اتفقنا عليه هنا ما يتعدش مرة تانيه .
بعد ذلك  توجهت الفتيات الي بيت نبيل الاسيوطي لمعرفه ما وصلوا إليه .
&&&&&&&&&مني عبدالعزيز 💕 سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم 💥
عند دودو الواقفه بالمطبخ  .....وضعت يدها علي قلبها ...بعد شعورها بنغزة  قويه .
دود. خير. الله ما جعله خير.  .... الواحد مخنوق من الصبح ياتري فيه ايه  ... الساعه قربت علي تلاته ... ونبيل ما اتصلش زي عادته .
فجاءة سمعت صوت ابنها معاذ يصرخ بأحد في الهاتف وده مش من طبعه.خرجت بسرعه وجدت معاذ  يتكلم مع اخيه مراد ..وبيقوله علي ال حصل لروعه بعد ما اتصل عليه مروان واخبرة .
مازن وهو يدخل مع خاله عماد  حاملين بعض مستلزمات فرح عماد .....الذي انهار فور سماعها ما قاله معاذ .
فاق الجميع علي سماع  صوت سقوط شي علي الارض .
التفتوا ... وجدوا دودو سقطت غائبة عن الوعي ...جري عليها أبنائها  وذهبوا بها الي غرفتها  وقام مازن بافافتها ...بعد قليل حضر نبيل ومعه سيف  ومروان يسندونه فهو  غير قادر على الحركه  ومن شده حزنه علي ما حدث لابنته .
طلب نبيل من مروان ابنه إدخاله الي غرفه روعه ليستريح بها .
دخل نبيل الغرفه ونادي بصوت مكتوم من شده البكاء  روعه 
جلس علي سريرها تلمسه تذكر  كلماته معها بالأمس 
تذكر نبيل اخر لقاء له مع روعه 
بعد ذهاب المستشار سيف وعائلته.
دخلت  روعه لغرفتها ...احست بنغزة في قلبها ..
أخرجت صورة تجمعها مع نادر في خطوبه مروان ونيرة .
روعه أردف بها والدها ال دخل خلفها بعد ما شاف دموعها في عينيها ومصدقت سيف وأهله مشيوا وجريت علي اوضتها.
اقترب نبيل منها وجلس أمامها ورفع وجهها .. رفع يده الأخري يجفف دموعها.
نبيل وابتسامه علي وجهه ... حبتيه .
روعه اومت براسها ...بنعم  .
نبيل : قلبك وجعك. علي كلامه ال جرحك بيه ولا عليه لما ضربه سيف ...بس الصراحه هو قام بالواجب مع سيف ....ده وشه اشلفط خالص .
شفتي أمه ومراته عملوا ايه .
روعه ... بضحكه بسيطه  ...مس جليله لو قابلت نادر هتقيم عليه الحد.
نبيل ... احكيلي .. بتعيطي ليه...قلبك وجعك ليه 
روعه قامت باحتضانه ...معرفش ان كان ده حب ولا ايه هو طبعه غير طباعي .
معرفش ليه قلبي بيفرح بقربه ... ليه بتوجع عشانه بالرغم أن انا وقتها كنت هاين عليا اعضه وأخنقه .
بعد الغياب ده ..جي يقولي كنتي بتعملي ايه مع ده 
..انا دورت في المطعم ..وسألت في الاستقبال.
لسه غبي ...مش بيتحكم في عصبيته ..وزاد علي طباعه الشك .
نبيل برده لسه مااخدتش رد علي سؤالي .
حبتيه ...روعه بخجل معرفش ازاي قلبي دق ليه ..بالرغم  من اول  يوم جواز لينا واحنا مش متفاهمين .
كل يوم يعمل مشكله ... غير لما جرح مشاعري ..
بس لما قربت منه .. انجزبت ليه ..اول مرة احس بيه 
يوم مازن ....  كان موجود عندي وانا بكلم مازن يفتح عيادته وميهمهوش من تهتهته  .
نادر : وقتها بعد مازن ما خارج ...قال..أنه فخور بيا وكلامي مع مازن
نادر... كنت اتمنا  تكون عندي اخت زيك . كده .
حكالي عن حجات كتير حصلت في حياته بالرغم أن كلمته كلام جارح ..بس اتفجاءت بردة فعله لما بكي زي الاطفال في حضني .   ...أنا وقتها حسيت بحاجه نغزت قلبي قلت بشفق عليه ...بس كل يوم اهتمامه بقي بيزيد ليا حتي وقت مكنت حزينه علي ال عمله برجر وزميله وخزلوني الا ان نادر قدر يخرجني من العزله ولما حكاتله عن السبب قالي وعسي أن تكرهوا شيئا وهو خير لكم وعسي أن تحبوا شيئا وهو شر لكم.
نبيل ... لو رجع تاني واتقدملك توافقي ترجع له.
روعه ... بخجل اومت براسها بمعني نعم.
نبيل... ما سمعتهاش .
روعه ... ايو ة اوافق بس لازم يتعلم شويه حجات ويتادب.
نبيل ..... انا معاكي يا بنتي في أي قرار تاخديه 
بس نصيحتي ليكي بلاش تلعبي علي حتت الغيرة 
نادر ..  .... بطبعه عصبي ومش هيقدر يتحكم في نفسه ...وانا كمان اتاكدت أنه بيحبك اوي وطلب مني اكتر من مرة انكم ترجعوا لبعض.بس أنا كنت مستني اشوف رايك واتاكد من حبكم لبعض
روعه ... قامت باحتصانه .. .. بابا انت أعظم اب  في الدنيا ... انا بحبك اوي يا اغلي من نور عنيا ...ربنا ما يحرمنيش منك وميوجعنيش يوم عليك . انا بستمد قوتي منك انت مش بس بابا ..انت اقرب صديق ليا ...طول عمرك سند ليا  ومن غيرك ابق عمله زي السمك ال خرج من الميه.
قبلت يده ووجنتيه وقامت باحتضانه .
----_اتاها اتصال هاتفي عارفه نغمته المخصوصه ليه  اتلجلجت فهم...نبيل خرج وقالها خدي راحتك بس ما تقرصيش عليه قوي ....ال عمله ده من غيرته. وخالي بالك 
ده مجنون واتوقع منه أي حاجه.
فاق نبيل .بعد دخول ابنه معتز يخبرة بوجود اللواء عاصم المصري وعالته  بالخارج.
جفف دموعه ...وخرج لا يقوي علي الحركه بشكل طبيعي .
----------عند نادر الجالس في سيارته ممسك  بحقيبه روعه
أفرغ محتوياتها  تبسم عندما تذكر اول لقاء لهم  نظر مكان ما أفرغ الحقيبه وجد صورة له مع روعه في خطوبه مروان ونيرة .قبل وجه روعه وضمها الي صدره ..
وضع رأسه علي مقود السياره ..مغمض عينيه بعد ما ياس من الاتصال بعارف . ليطمئن عليها أو يخبرة بشء يستطيع
 يوصلوله ليها .
تذكر
 اخر لقاء مع روعه  بعد ما اتخانق معها ومع سيف في الفندق.
قام بالاتصال بيها.
روعه ..  الو
نادر ....كل ده عشان تردي ..قالها بصوت عالي وعصبيه .
روعه ...ببرود اتعمدته .....نعم بترن ليه ...بعد ال عملته .
نادر .... انا واقف في الجنينه  تحت اوضتك بالضبط ياتنزلي تحت يا هتلاقني وقف عندك بعد دقيقة واحده .
روعه ...وقلبها هيخرج من الفرحه ... انت مجنون انت ...
لم تكمل الكلام من صوت نادر ..
ال اتفجاءت به بيحاول. يطلع علي بلكون اوضتها زي ما قالها. 
روعه ...خلاص انا نزله ...فعلا روعه نزلت وبعد ما قربت من مكانه زي ما قال لها ... اتفجاءت بال شدها من أيدها وجزبها لصدرة ولم يمهلها واخدها في حضن أفقدها كل حاجه حواليها وانقض علي شفتاها بشوق جارف ظل يلتهم شفتاها  اشتاق لها حاول بث حبه لها لم يتركها الا بعد ما احس بالم شديد اسفل الحزام وقع علي الارض .. 
نادر : هو انتي علطول كده بتنشني  .
فاق من زكرياته علي رنه هاتفه  فتحه بسرعه .
 :الو أنا عارف قالها بهمس شديد ال بيراقب ست روعه  ياباشا الست روعه  في.
نادر بلهفه ايوة عارفت مكانها  ال خطفوها فيه.
بسرعه أدار عربيته متوجها إلي مكان وصفةعارف ليه.
وهو بالطرق  اتاة اتصال من رقم غريب.
نادر الو مين معايا ..
انا عادل تبع  سيد  بلغته حضرتك ال أمرت نمشي وراي البنت اخطوه بخطوه وابلغك  لو لفت نظري  شي مهم ..   
نادر : احكلي  ايه ال شفته .
عادل قصةعليه كل ما رآه .
نادر  العنوان فين بسرعه  أعطاه العنوان  ..  نادر اخرج هاتفه واتصل علي شقيقه وأخباره بما حدث وطلب منه أن يحضر معه قوة  لمهاجمه خاطفين روعه.

يتبع الفصل التاسع عشر  اضغط هنا
رواية اخوات زوجتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم مني عبدالعزيز
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent