رواية طفلة الأسد الفصل السابع عشر 17 - بقلم حنين احمد

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة الأسد البارت السابع عشر 17 بقلم حنين احمد

رواية طفلة الأسد كاملة

رواية طفلة الأسد الفصل السابع عشر 17

-هبه بصدمه ودموع: ماااااااااايا قومي يحبيبتي الحقني يبابا مايا قوميي ماياا حبيبتي لي تعملي كدهه 
-ماياا مرميه عليي الارض اديهاا غرقانه في الدم
-سليمان بصدمه: اي دة اي دة مالهاا مايا قوميي... لي يبنتي تعملي في نفسك كدهه
-هبه بدموع: اتصلي بالاسعاف ي سعاد بسرررعه
-الخادمه بخوف: حاضر حاضر... وخرجت
"في الفندق" عند اسد وملكك تحديدا
-اسد بحب وفرحه:ملوكتي يلا قومي بقاا
-ملك بنعاس وشعرهاا مفروض جمبهاا:احم احم 
-اسد بحب وهو يشدهاا لحضنه:اي القمر دة يملوكتيي بس
-ملك بخجل وغضب طفولي:انت قليل الادب اووي ي ابيه
-اسد بغمزة وضحك:بعد كل دة وابيه ازاي طيب
-ملك بشهقه وخجل:قليل ادب وديني لماما
-اسد وهو بيقرب:هو انا مقولتلكيش
-ملك بخجل ورتباك:تؤ تؤ مقولتليش....ومتقوليش عشان انت بتقول بقلت ادب زي امبارح
-اسد بضحك:لا لا عيب عليكي انا قليل ادب يملوكتي بردو 
-ملك بضحك وخجل:احم اه ي ابيه قليل الادب
-اسد بضحك وحب:طيب بلاش ابيه بقاا طب والله عيب في حقي  دنا حتي كنت ولا اسكت بدل ما تقولي انت قليل ادب "وغمزلهاا"
-ملك بشهقه وخجل:احم احم ابيه انا عايزة اقولك حاجه
-اسد بحب:قولي يقلب ابيه
-ملك بخجل وحب:انا ب....بحبك اووي ي ابيه
-اسد بصدمه وحب وشدهاا لحضنه مرة تاني:وانا بعشقك يملك مكنتش متخيل انت تقوليهاا انتي روح قلبي يملك انا محبتش قبلك والي هحبهاا بعدك هتكوني انتي امهاا
-ملك بخجل:احم احم وهتجيبهاا منين دي
-اسد بحب وبدا يقرب: انا هقولكك وبدا يقرب من جديد و راحوا في عالم تاني......."محتاجه اشرح اكتر من كدهه ولا فهمتوا"😹
"في مكان تاني"في بيت سلمي تحديدا
-سلمي بدوخهه:مش عارفه يحسام حاسه اني دايخهه وعايرة رمان هاتلي رمان
-حسام بفرحه:يعني اي
-سلمي بحب:يعني هاتلي رمان بدل ما البيبي يبقاا عندة رمانه في وشوا
-حسام شالهاا ولف بينااا:احلي رمان يكون عندك يرمانه انتي انا مش مصدق بجد 
-سلمي بدموع:ولا انا مصدقهه يحسام والله ان كمان كام شهر هبقاا ماما وانت هتبقاا احلي بابا 
-حسام بحب:حبيبت فلبييي ي ام حنين 
-سلمي بضحك وحب:وانت اي عرفكك انها بنت مش يمكن ولد قمر شبهكك
-حسام بحب:لا انا عايز بنت وتكون شبهك
-سلمي بحب:طيب فين التليفون اقول لملك
-حسام بغمزة:تؤ تؤ سيبي ملك مع جوزهاا بقاا خليهاا تجبلنا حتت عيل يتجوز البنت بنتناا دي
-سلمي بضحك:عندك حق....وحضنته جامد فهو ابو حنين انشاء الله احم احم
،في المستشفي"عند ماياا تحديدا
-هبه بدموع:بنتي كويسه يدكتور صح
-الدكتور باسف:للاسف ي مدام البقاء لله مقدرناش ننقذهاا نزفت كتير...بس هي اي الي دفعهاا لفكرة الانتحار
-هبه بشر ودموع:لاااااااااا لا لا بنتي عايشهه اكيد لا
-سليمان بحزن:اهدي ي هبه بس هي اكيد في مكان احسن
-الممرضه بسرعه:المريضه فاقت القلب اشتغل تاني
-هبه بدموع وفرحه:بجد الف حمد وشكر ليك يارب
-الدكتور:بجد....ودخل لماياا جري
"في جناح اسد وملك"
-ملك بخجل:احم احم ابيه انا جعانهه مش هننزل ناكل
-اسد بحب وضحك:ابيه بعد كل دة ازاي طيب
-ملك احمر وجهها:احم مش هناكل
-اسد بحب:ملوكتي قولي وراياا...اسد
-ملك بخجل:لا لا مش هعرف اقولهاا
-اسد:يلا بقاا يملوكتي قولي اسد بس من غير ابيه....وكمل بغمزة مهو مينفعش ابيه خلاص 
-ملك بخجل وحب:اس...اسد
-اسد بحب وهو يشدهاا لحضنهه:يقلب اسد انتي 
-ملك بحب:ابي...قصدي اسودي عايزة اشوف ماما
-اسد بهيام:ي اي
-ملك بحب:اسودي
-اسد بتوهان:يخربيتك اعمل فيكي اي تاني يبت دوختيني والله....وبدا يق*بلهاا بحب......اما هي ف استسلمت للامر
-تن تن تن
-ملك بخجل:التليفون بيرن
-اسد بحب:سيبيه يرن يملوكتي
-تن تن تن
-ملك بضحك:ونعمه التليفون بيرن 
-اسد بغيظ:اي يحسام الزفت
-حسام بضحك:اي يعم وحشتني قولت اكلمك
-اسد بغضب:عايز اي يحسام بدل ما هقفل في وشكك
-حسام بضحك:انا عايزك تجيبلي حتت واد حلو كدهه عشان يبقاا يتجوز البت بنتي
-اسد بفرحه:الف الف مبروك يحسام....ومن نحيه الواد اطمن
-حسام بضحك:اه يعم منا مطمن اكيد 
-اسد بغضب مصتنع:حسام استناا كدهه انت ازاي تعمل كدهه في اختي اساسا وانا الي مستامنك عليهاا
-حسام بضحك:مهي مراتي يعم....وبعدين روح روح كمل الي بتعملوا سلام
-اسد بضحك:ماشي ي حسام...وقفل
-ملك بضحك:قالك اي
-اسد بحب:سلمي حامل
-ملك بفرحه:واو بجد لا لا احنا لازم نروحلهاا
-اسد بحب:نروحلهاا فين بس ما احنا لازم نجيب واد حلو كدهه عشان يتجوز البت بنت سلمي وبدا يقرب وة.....
"عند ماياا"
-هبه بدموع:حبيبتي لي تعملي في نفسك كدهه
-مايا بتعب:انا يمامي يسيبني يوم الفرح بالفستان والله هوريهم
-هبه:اهدي بس وانشاء الله تطلعي بخير بس هدي نفسك
-مايا بدموع:والله ما هسبهم والله....انا عايزة اخرج خرجوني من هناا
-سليمان بغضب:مايا اخرسي انا ساكت بس عشان تعبانه
-هبه بغيظ:بابا لو سمحت مش كفايه الي عملوا اسد فيهاا
-سليمان:تمام....وخرج برة
"بعد اسبوع"في جناح اسد وملك تحديدا
-تن تن تن
-اسد بنعاس وهو حاضن ملك بحب:الو
-حسام:انت يعم انت بقالك اسبوع سايب الشركهه ومش بتيجي يشيخ حرام عليك دة انا نزلت الشغل من تالت يوم جواز 
-اسد بضحك:اي يبني سبني اعيش حياتي بقاا شوية وبعدين والله محستش ان عدي اسبوع 
-حسام:طب اي مش هتنزل في ورق كتير لازم تمضي عليه 
-اسد:احم تمام....سلمي عامله اي 
-حسام بضحك:عايزة رمان....ههههههه جبتلهاا وكل شويهه تدلع بس انا راضي والله 
-اسد ببتسامه:ربنا يهنيكم يارب وبعدين اخت اسد المنشاوي تدلع براحتهاا
-حسام بجديه:انهارده في حد مهم لازم هتقابله
-اسد بجديه:تمام هقفل انا
-حسام:ماشي...وقفل
-اسد بحب:ملوكتي يلا قومي
-ملك بخجل:احم بقالنا اسبوع في الجناح بجد 
-اسد بضحك:شوفتي يستي ولو علياا مش عايز انزل خالص 
-ملك بخجل:احم احم ماشي يلا بيناا منا مش هسيب جوزي قرة عيني للبت السكرتيرة دي
-اسد يضحك:يقلب جوزك انتي علي العموم مكنتش هروح من غير....وقلع الجاكيت وقال لو علياا مش عايز اروح والله متخليناا هناا
-ملك بضحك: ياني منكك انا هدخل البس 
-اسد بغيرة: اوعي يملوكتي يكون قصير ويكون لونهه حلو 
-ملك بغضب طفولي: يووة البس اي طيب شوال
-اسد بضحك: لا يملوكتي بس اي حاجه تكون مش حلوة مع انك اي حاجه عليكي حلوة اعمل اي فيكي طيب
-ملك بضحك: حاضر يقرة عيني
-اسد بهيام: يبت يبت بلاش دلع هقولك مش نازل والله 
-ملك بخجل وضحك: لا لا خلاص... ودخلت بسرعهه 
"في مكان تانيي"في قصر المنشاوي تحديداا
-مايا بخبث:صباح الخير يجدو
-سليمان:صباح النور....اعملوا حسابكم اسد وملك جايين انهارده
-هبه برتباك:تمام يبابا
-مايا بخبث:ماشي يجدو انا خلاص فهمت غلطي واسد اخوياا وملك مرات اخوياا
-سليمان:تمام
-طق طق طق
-سلمي بحب:جدو حبيبي وحشتني
-سليمان:حبيبت جدو النونو عامل اي
-حسام بضحك:الحمدلله يجدو مدوخاني هي وهو والله
-سلمي بحزن طفولي:انا مالي يجدو هو ابنه الي بيطلب حاجات غريبه
-سليمان بضحك:طب اطلعي ارتاحي يحبيبتي...وانت جيت لي مش المفروض تكون في الشركه
-حسام بضحك:جيت اوصل الهانم يلا باي...وخرج
-سلمي ببتسامه:هطلع ارتاح...وطلعت
"في شركه المنشاوي"عند اسد تحديدا
-اسد بغيرة:اعمل اي في حلاوة امك دي يبت البسك اي تاني
-ملك بضحك:معلش ي قرة عيني انت...وبعدين ما اهو دريس حلو اهو
-اسد بغيرة:مهو المشكله انهه حلو
-طق طق طق
-اسد:ادخل
-السكرتيرة بغيظ من ملك الي قعدت علي رجل اسد:استاذ حسام برة ومعاه دعاء هانم
-ملك:خليهم يدخلوا
-السكرتيرة:نعم
-ملك بغضب:قولت خليهم يدخلوا دة مكتب زوجي قرة عيني وادخل الي انا عايزة يلا
-السكرتيرة بغيظ:حاضر....وخرجت
-اسد بغمزة:يقلب قرة عينكك انتي
-طق طق طق
-ملك:ادخل
-اسد بهمس وضحك:يواد يمسيطر
-حسام:اهلا يعريس
-اسد:اهلا
-دعاء:ازيك ي اسد
-اسد وحاول الجمود:بخير...اتفضلوا
-حسام بجديه:اسد ياريت تسمع طنط
-اسد:تمام
-دعاء بدموع وبدات تفتح تسجيل مكالمه علي تليفون:"دعاء لو فضلتي مع محمود المنشاوي اعتبري ان ابنك الصغير دة هتتدفنيه وجوزك هيخسر كل حاجه وكمان هيحصل ابنه انتي فاهمه لازم تسيبيه وتخليه يكرهك انتي اتجوزتيه غصب عننا ودلوقتي هتسبيه غصب عنك".....وكملت هددني انه يقتلك ويقتل محمود وانا مكنتش اقدر اشوفكم بتتاذو قدام عيني انا اتجوزت محمود لاني كنت بحبه ومبصتش للفلوس خالص وبعد ما سبت ابوك اتجوزت محمد الزهراني ساعتهاا عشان محمود ينساني وساعتهاا قولت لمحمود اني هسيبه لانه مش غني ساعتهاا كنت بحفذه انه يتحسن ويبقاا اكبر رجل اعمال وكرهته فياا وهو كرهكفياا ارجوك صدقني يبني انا كنت عايشه بتعذب 
-اسد بدموع:ولي مقولتيش لبابا علي التسجيل دة 
-دعاء بعياط:كان هيصمم اننا نفضل مع بعض واهلي كانوا هيقتلوا 
-اسد قام حضن دعاء بحب:قد اي كنت محتاجلك قد اي كان نفسى في حضن ام
-دعاء بدموع:انا اسفه يحبيبي مكانش بايدي
-اسد بحب:انتي هتجيبي غزل وتيجي تعيشي معاناا خلاص مفيش فراق تاني
-دعاء بدموع:ممكن طلب 
-اسد:اومريني
-دعاء بدموع:قولي يماما نفسي اسمعهاا منك 
-اسد بحب:احلي ماما 
-دعاء حضنته جامد:حبيبي يبني 
-حسام:والله اعيط انا كمان كفايه دموع بقاا
-دعاء بحب:تعالي يملك
-ملك بدموع وضحك:حبيبتي يماما 
-دعاء بحب:ي بختك ي اسد بحتت السكرة دي
-اسد ببتسامه وحضن ملك:دي عشقي كله
-ملك وبدات تدوخ:انا انا....وفجأة اغم عليهاا
-اسد بفزع:ملك فوقي ملك في اي
-دعاء بفزع:اطلب الدكتور ي حسام بسرعه
-حسام:حاضر...وخرج بسرعه
-اسد بفزع شال ملك للكرسي:ملك مالك في اي 
-بعد شويه.....وصلت الدكتورة
-اسد بخوف:اكشفي عليهاا بسرعه
-الدكتورة:تمام........بعد شويه....لا لا متقلقوش عليهاا..
رواية طفلة الأسد الفصل السابع عشر 17 - بقلم حنين احمد
روايات حصرية

تعليقات

8 تعليقات
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown26 سبتمبر 2021 في 11:34 م

    جميل البارت السابع عشر رواية طفله اسد

    حذف التعليق
    • Unknown photo
      Unknown27 سبتمبر 2021 في 3:00 ص

      البارت السابع عشر

      حذف التعليق
      • Unknown photo
        Unknown27 سبتمبر 2021 في 2:02 م

        الفصل 17 راويه طفله الأسد

        حذف التعليق
        • Unknown photo
          Unknown27 سبتمبر 2021 في 2:09 م

          فين بقيه الروايه من الجزء ١٧ مفيش حاجه نزلت غيرتو رايكم و لا ايه مش حتكمل ممكن حد يعبرنا و يرد

          حذف التعليق
          • Unknown photo
            Unknown27 سبتمبر 2021 في 3:10 م

            فين باقي الروايه حلوه جدا كمله

            حذف التعليق
            • Unknown photo
              Unknown27 سبتمبر 2021 في 4:10 م

              باقى الروايه

              حذف التعليق
              • Unknown photo
                Unknown27 سبتمبر 2021 في 4:53 م

                فين باقى القصه

                حذف التعليق
                • Unknown photo
                  Unknown27 سبتمبر 2021 في 7:28 م

                  فين باقي راويه طفله الأسد

                  حذف التعليق
                  google-playkhamsatmostaqltradent