رواية للقدر رأي آخر الفصل الثاني عشر 12 والأخير - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية للقدر رأي آخر البارت الثاني عشر 12 والأخير بقلم بسملة بدوي

رواية للقدر رأي آخر كاملة

رواية للقدر راي اخر الفصل الثاني عشر 12 والأخير

قلب شقهت بصدمه وعبير شافتها 
كانت عبير  واقفه هي وواحد وحضناه وفي منظر مش كويس 
عبير بصدمه ...... خالد الحق قلب قلب شافتنا 
قلب واقفه بصدمه 
(خالد فاكرينه الي كان خاطف قلب في المول ) 
خالد بلهفه .....فين 
عبير بشر...... اخلص أمسكها بسرعه قبل ما تروح لسيف 
سيف بسرعه راح لها وهي بتجري رجليها اتلوت ووقعت 
خالد بخبث ...... راحه فين بتهربي من خلوده حبيبك 
قلب برجاء ......سيبني سيبني لو سمحت والنبي 
خالد بلهفه........ اسيبك هه قومي 
قلب بصريخ ...... الحقوني الحقوني سييييف 
خالد بخضه من صوتها اسكتي اسكتي 
عبيرر بشر ....ما تخافش الجناح عازل للصوت 
ونزلت على ركبتها بحيث وشها مقابل لوش  قلب 
قلب برجاء ......عبير عبير والنبي ابعديه عني يعبير 
عبير مسكتها من شعرها وقالت ....... هاخد حقي منك تالت ومتلت يبت الحواري ي ***
قلب بعياط ...... والنبي لا انا عملتلك اي بس حرام عليكي 
هششش مش عايزه اسمع صوتك خالص انتي فاهمه  ،وانت وبتوجهه كلامها لخالد اشتالها بسرعه بس استني وراحه جابت قماشه وازازه وكبت من الي في الازازه على القماشه وقربتها من قلب 
قلب بزعر ..... ااا أنتي هتعملي اي 
اسكتي ،امسكها كويس ي خالد اخلص 
خالد لسا هيمسك راسها ،فجاه الباب اتفتح جامد وظهر سيف 
قلب فرحت جامد 
عبير بصدمه ورمت الازازه بعدين عنها بسرعه   .....ااا استني بس اششرحلك  ااا خالد وقلب اقصد انا كنت ماشيه في الطرقه لقيتهم  الاتنين مع بعض وفي وضع استغفر الله وقعدت اقولها لي كده قعدت تزعقلي ي حبيبي اهي اهي وانا ياما قولتيلك أنها وحشه وعايزه فلوسك بس انتي كذبتني قاطعها سيف وعيونها اسودت جامد وعروقه برزت جامد وراح بتجاه قلب 
عبير في نفسها ..... احسن تستاهلي ده جزات الي يقف في وشي وفجاه سيف رفع أيده وقلب فاتحه عيونها على الاخر بزعر وصدمه 
وخالد بخوف وبيحاول يهرب من وراه 
سيف رفع أيده ولسا هتنزل على وش قلب لف وضرب عبير بكل قوته بالالم واخد قلب في حضنه جامد 
عبير بصدمه ......انت اتجننت بتضربني انا اضربها هي هي مش انا 
فجاه سيف شاف خالد وهو بيحاول يهرب مسكه وضربه بالبوكس في وشه ونزل فيه ضرب 
عبير شافت سكينه وراحت اخدتها بسرعه ولسا هتضرب قلب بيها ،سيف مسك أيدها بسرعه لدرجه السكينه دخلت في أيده وانجرح ونزف دم كتير بس متأسرش  واخد السكينه ورماها وضرب خالد بالروسيه ونزل في ضرب لحد ما اغمي عليه ومسك عبير من هدومها  وجرها لتحت وهي بتقاوم وبتصرخ ،كل العيله صحت على صوتهم 
وقال بصوت عالي .......انتي طالق طالق طالق ي عبير براااا القصر والبلد كلها براااا
عبير بشر ......هتندم هتندم ي سيف وربنا لوريكم ومهرحمك
وفجاه شافت قلب واقفه على السلم فوق جريت عليها ومسكتها من شعرها ووقعتها من على السلالم لحد الاخر 
قلب .......ااااااه ووقعت ورأسها اتفتحت وجابت دم كتير 
سيف بخضه ...... قاااالب قلب قلب 
واشتالها بسرعه وخرج 
ي منصور منصور جيب العربيه بسرعه بسرعه 
وركب العربيه وساقعا على اخر سرعه ولف اخد قلب ودخل المستشفي 
دكتوووره دكتوره بسرعه مراااتي مراااااتي بسرعه هتمووووت 
الدكتوره جت بسرعه واخدوها على الترولي ودخلت العمليات 
بعد شويه الظابط جه 
الظابط ...... سيف المنشاوي معايا 
سيف بارهاق ........ ايوه انا 
حضرتك دي قضيه قتل شاكك في حد 
سيف بغضب جحيمي......ايوه عبير التهاني و خالد محمود 
متأكد حضرتك ايوه  في كاميرات القصر دي دليل كاف 
ايوه حضرتك دليل كافي لحبسهم 
 سيف بغضب جحيمي ....انا عايزه يعفنوا في السجن انت فاهم 
قاطعتهم صوت الدكتوره .
الدكتوره بحزن ...... للاسف المريضه دخلت غيبوبه 
سيف بصدمه .....نعم يعني اييييه 
يعني حضرتك  مش هتفوق الوقتي خالص 
ايييه 
ايوه الغيبوبه ممكن شهر ممكن سنه اسبوع العمر كله كده بس انا مقدرش احدد ادعيلها بعد اذنك ومشيت 
سيف غصب عنه عيط جامد ودخلها رغم رفض الدكتاتره بس دخل غصب عنهم 
سيف بحزن ودموع .....قلب قلب قومي ي قلب انا مقدرش اعيش من غيرك ي قلب قلب قومي انا ممكن اموت من غيرك قومي قومي عشان لينا قومييييي قااالب 
لارد
كل العيله جت 
سليم الاب بحزن على حال ابنه ...... يولدي متعملش في حالك أكده قوم قوم انت راجل 
سيف ماسك ايد قلب الي كلها اسلكه وبيعيط بصمت 
قلب قومي  متعمليش فينا كده قومي
قاطعهم صوت الدكتوره ......ي جماعه مينفعش كده لو سمحتوا اخرجوا بره كل ده غلط على المريضه 
كلهم خرجوا وروحوا وسيف الي قاعد  ورجع القصر عشان لينا 
كل يوم سيف كان بيروح لقلب يحكيلها يومه وشكله اتغير خالص الإرهاق والحزن بان على وشه وتحت عيونه اسود ودقنه كبرت 
عدا شهر وبرده حاله قلب زي ما هي 
لحد ما في يوم كان سيف قاعد جنبها بيبكي وبيحكيلها الي بيحصله من غيرها  ويومه كان ماشي ازاي وفجاه 
حس بايد بتملس على شعره 
سيف بفرحه .....قلب قلبي انتي انتي صحيتي انتي بجد 
قلب بحب ...اايوه 
سيف بفرحه حضنها جامد 
قلب بوجع .....ااه
سيف بخضه ......مالك  ي دكتوره دكتووووره 
الدكتوره دخلت بصدمه ...... حمد لله على السلامه ي مدام 
قلب بطيبه .....الله يسلمك 
الدكتوره وهي بتكشف عليها ...... لا بسم الله ماشاء الله اتحسنتي اوي  بجد والله ماشاء الله انتي محظوظه جدا بجوز حضرتك بجد يعني ماسابكيش ولا لحظه وكل يوم بيجي وبيتابع معانا يعني بجد ربنا يخليكوا لبعض ويبعد عنكم  ولاد الحرام عنأذنكم بقا وخرجت 
قلب بدموع وحب ...... وحشتي اوي 
سيف بحب قرب منها ومسك أيدها وباسها وحضنها برقه ...... بحبك بعشقك وهفضل احبك لحد ما اموت 
قلب وانا كمان بحبك بحبك اوي 
قلب خرجت من المستشفي ورجعت القصر وعملوا فرح من جديد 
المؤذون ......بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
سيف اول ما سمع الكلمه اشتال قلب ودار بيها بفرحه وقال بصوت عالي...... بحبك 
قلب بخجل ودموع .....بحبك 
لينا جريت عليهم ...... وانا وانا معاكوا 
سيف بحب وفرح ..... وانتي معانا كمان يروحي 
وسيف اشتال قلب وقال بجراءه ...... عنأذنكم بقا عشان في شغل كتير هيتعمل فوق وناوي على دسته عيال ، كله ضحك عليهم 
بعد 3سنين 
قلب كانت قاعده على المرجيحه في الجنينه معاها ولدين توام ولينا جنبها بتضحك ببراءه 
وفجاه سيف ظهر من وراها وباسها من خدها 
قلب بخضه .....خضتني ي سيف الله 
سيف بضحك .....سلامتك من الخضه ي قلبي وراح اشتال لينا وخدها في حضنه وبيلعب معاها 
وفجاه الولد  نطق وقال ماما 
قلب بفرحه ......سيف الحق الله ده قال ماما صح صح قول ماما يالا تاني 
ماما 
سيف بحب .....ايوه  وبعدين قال بغيره ...... خلاص ماشي بطلي حضن فيه وبوس ايه 
قلب بضحك......انت بتغير 
ايوه بغير 
قلب بضحك .....طب بحبك 
سيف بضحك وعبث ...... علطول بتثبتيني كده  وانا بموت فيكي
  (اخبار السناجل اي هااا الي انا منكم 😹😹🙂  اوعدنا يارب أنا والي ببقراءوا 😹❤️)
تمت بحمد لله خلصت 🥺❤️

تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية بائعة المناديل كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent