Ads by Google X

رواية أحببته في مهمة رسمية الفصل الحادي عشر 11 بقلم لمياء محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية أحببته في مهمة رسمية الفصل  الحادي عشر بقلم لمياء محمد


رواية أحببته في مهمة رسمية الفصل الحادي عشر

في مصر 
عند لين 
وصلت لين وادم القصر وكان قصر من الخارج فخم جداا جداا


كان في غاية الجمال
لين في سرها بإنبهار ياربي لما هو من بره كدا اومال من جوا ايه 
قاطعها ادم يلا يا انسة رهف 
لين يلا ياباشا 
ودخلوا القصر ولشدة جماله

 

لين فضلت واقفة مبتتكلمش 
ادم انسة رهف انسة رهف رهف 
لين بإنتباه  ها مين
ادم بضحك عجبك
لين بصدق وليس تمثيل دا مش حلو بس دا قمر عسل الله ممكن. آخد لفة
ادم ايه 
لين  ياسطا لفة يعني اشوق القصر جولة يعني
ادم يا سطا ولفة طب يلا ياختي اطلعي غيري هدومك واتعشي وبعدين افرجك عليه 
لين خلصانة يا كبير 
ادم مسكها من قفاها خودي يا بت انتي من شوية كنتي رقيقة كدا وكيوت اتحولتي كدا ليه 
لين اخدنا عليك بقي يا مودي ومشت 
ادم  مودي انتي يابت رايحة فين الاوضة من هنا 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 
نروح بقي لنور 
قاعدة هي والبنات دخل عليهم واحد فجاءة بهجوم 
الراجل فين نور الجارحي 
نور في سرها حبيبي شكلي اتقفشت 
الراجل فين زفتة 
وقفت نور ببرود انا اهو يا حمار 
الراجل وعنيه حمرا من العصبية والغضب مين حمار يا بنت........ ورايح يضربها علي وشها 
نور مسكت ايده تنتها ورا ضهره اتكسرت وفضلت ضاغطة عليه 
نور انت اللي حمار عجبك ولا لا
البنات كلهم ايوا كدو.. جدعة يا نور... ايوا يا نور اضربيهم 
الراجل اااه عجبني اااه خلاص خلاص 
زقته نور وقع علي الارض 
الراجل بألم  هو ال.. زع.. يم ع. ايز. ك في الا. وضة.بتا.عته.(الزعيم عايزك في الاوضة بتاعته )
نور بنات هروح اشوف الحمار اللي هناك التاني واجي
همس نور خلي بالك من نفسك 
نور حاضر يا قلب نور متقلقيش 
وباستها وطلعت راحت نور عند الزعيم فتحت ودخلت بكل كبرئاء وبرود.
نور عايز ايه 
الزعيم اهلا بحضرة الظابط نور الجارحي 
نور بنفس البرود اهلا بيك يا زعيم 
الزعيم ورايح يمسكها من ايدها مفكر نفسك هتخدعينا يا حلوة هه غبية مش الزعيم اللي يتخدع 
نور  مسكت ايده  شكلك نفسك اكسرلك التاني يا زعييم وسابتها بقوة مش معني انك كشفتني يبقي كدا الخطة فشلت غلطان لان لسه احنا مبدأناش يا زعيم 
الزعيم قصدك زين عيلوان ههه احنا عرفنا كل حاجة يو حلوة وهو دلوقت زمانه جاي يكمل الخطة ومبعرفش ان احنا اللي هنكملهالو 
نور غبي عارف ليه لان زين مش جاي والخطة كدا لسه في بدايتها 
الزعيم مش جاي يعني ايه 
نور يعني مش جاي 
الزعيم احنا نجيبه 
نور معذور اصلك متعرفهوش 
الزعيم خودو البت دي وحطوها في اوضة لوحدها من غير اكل ولا ماية 
نور اللي هيقربلي  هيبقي اخر يوم في عمره 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
نروح لقصر عيلوان 
زين كان بياخد الاكل وماشي سمع صوت في المايكروفون نعم ياسادة فاهو كان حاطط مع نور جهاز تصنت علشان خايف عليها وعلشان يعرف كل حاجة عنها سمع زين كلام الزعيم ونور 
زين راح حضن ابوه 
زين بهمس بابا الزعيم كشفنا وفي حد تابعه هنا في القصر  قاله كل حاجة فهنتقابل كمان نص ساعة في بيت العيلة القديم علشان نفكر كويس لان نور كدا في خطر 
وبعد عنه وراح حضن امه وسلم وقالهم انو ماشي ورجع بنفسي التخفي علشان يخدع جاسوس الزعيم 
عامر يحي تعالي علي المكتب 
دخلو المكتب 
عامر خود الورقة دي واطلع الاوضة استريح شوية وغمز له 
يحي فهم وراح الاوضة وفتح الورقة وكان موجود فيها كلام زين اللي قاله لعامر وكمان طلب منه يخرج علطول في السر وكتبله العنوان اللي هيتقابلو فيه وقاله انو هيلحقه بعديه بشوية 
وفعلا يحي لبس ونزل راح المكان لقي زين هناك  وبعده جه عامر و......نكمل بكرا بقي

يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent