رواية ملكي أنا الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة بكر

الصفحة الرئيسية

   رواية ملكي أنا الفصل الحادي عشر بقلم سارة بكر


رواية ملكي أنا الفصل الحادي عشر 

في الكفاتيريه 
خير حضرتك في اي..  كانت المتحدثه رحمه 
انزل فنجان القهوه من علي فمه و قال = انا دكتور معتز دكتور نفساني و بعالج مي 
قالت وهي في دهشه = مي بتتعالج نفساني 
استغرب دهشتها = مش بظبط انا بحاول اعلاجعها وهي رفضه 
نظره له = طيب حضرتك عاوز مني انا اي 
_ انا كنت عاوز افهم منك حاجه 
= اي 
_ الاستاذ الفوق ازاي قال انه خطبها و انتي مراتوا انتي ازاي قبلتي بكده او مستحمله 
= عادي انا راضيه و اصلا هنتطلق 
_ حضرتك مش راضيه بكده انتي زعلانه 
نظره له  نظره استغراب.. و هو كمل كلامه = ايوا انتي اه منتقبه و مش شايف وشك بس عيونك فيها زعل باين انك مش موافقه 
اغمضه عيونها لحظه و قبضت علي يديها و قالت = حضرتك دي حاجات شخصيه ملكش حق انك تتكلم فيها و انا جيت هنا عشان انت قولتلي عوزك في حاجه بخصوص مي و بس 
شعر بحرج لكن اتكلم بهدوءه المعتاد = انا اسف لو كنت ادخلت في حاجه متخصنيش و انا فعلا عوزك عشان مي 
= اتفضل 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
خرج مصطفي من اوضه مي و ملقاش رحمه = لو سمحتي يا انسه كان في بنت لبسه نقاب اسود هنا مشوفتهاش 
ردت = ايو حضرتك تقريبا نزلت الكفاتيره او مشيت انا شوفتها نزله 
رد بشكر = ماشي متشكر جدا 
نزا الكفاتيره دور بعيونه و لقاها جالسه و قدمها نفس الشخص قرب لهم و سمع جمله منه 
= ماشي يا انسه رحمه هستناكي في المعاد سلام 
ردت رحمه = مع السلامه حضرتك كانت هتمشي لكن كان امامها 
وقف امامها و عيونه حمراء مثل حبه الطماطم لكن حاول انه يتكلم بعكس ما دخله 
= طيب انا مش هترجم حاجه من دماغي هاا قولي انتي كان قاعد معاكي لي 
حينما نظره له افتكرت كل المشاهد الكانت ف الاوضه و لما كانت مي تحت العماره و كانت حضنه غمضت عيونها و انصرفت من امامه بهدوء 
ظل واقف لكي تقول لكن اتفاجا من خروجها اتعصب او و خرج وراها 
في الجانب الاخر 
خرجت من الكفاتيره و ركبت العربيه و عندما راته اتا اخرجت مصحفها من الشنطه و بدات تقراء 
خرج وجدها في العربيه قرب اليها و كان هيبدا بالكلام لكن كانت بتقراء قران ركب العربيه و ذهب 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في الشركه 
حولت تنام لكن لم تستطيع 
= يوووو حازم حازم انت نمت 
رد عليها = اممم اه نمت 
_ طب انت بترد عليا ازاي وانت نايم 
= دي وراثه في العيله تحبي تبقي من العيله و اعلمك 
_ انا بتكلم جد مش بهزر انا مش عارفه انام قوم اقعد معايا احنا لسه الساعه مجتش 12 وانا بخاف اقعد لوحدي 
قام و قعد علي الكنبه = افهم من كده انك مش قادره تستغني عني بقي 
_ علي فكره انت رخم اوي بصراحه نام مش عوزه حاجه 
= طيب 
_ طيب اي لا قوم اقعد معايا ارغي في اي حاجه
نظر لها = امجد عاوز منك لي يا نادين 
استغربت سواله = يعني اي 
_ لي مهتم بيكي و كده يعني 
= انا كنت في الاول مش فاهمه لكن دلوقتي فهمت 
_ اي 
= امجد عاوز يتعرف عليا و طلب رقمي اكتر من مره 
اتحولت ملامح حازم = وانتي قولتي اي
= قولت الاي بنت محترمه ممكن تقوله رفضت طبعا 
_ احسن... انا كنت عاوز اقولك انك شاطره اوي في شغلك 
= ايوا طبعا يبني شاطره امال اي انا اصلا اول ما اشتغلت هنا و الشركه بقت في مكان تاني خالص يعني انتو لولايا كان زمنكوا لسه زي منتوا 
كان ينظر لها وهي تتكلم وفي ابتسامه علي وجه 
كانت بتتكلم و بتحرك يديها و نظره له لقتوا مبتسم و ينظر لها فقط شعرت بنفسها و سكتت و بدا يتكلم هي 
= تعرفي يا نادين بيبقي شكلك حلو اوي وانتي بتتكلمي علي نفسك انا اه مش شايفك من النقاب بس كفايا عيونك بتلمع و فيها ابتسامه 
_ اااااا اي هنفضل نرغي يلا ارجع نام تاني تصبح علي خير 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
في المنصوره
خرجت من غرفتها و دخلت غرفت اختها من غير استاذان دخلت و لقتوا معاها نظر لهم هما الاتنين و لاختها التي كانت تجلس بترينج برموضه و بشعرها 
= طيب يظهر اني جيت في وقت مش مناسب... بعدها خرجت 
محمود: هي خرجت لي هي متعرفش 
نهي: تقريبا لا هتعرف من اين 
محمود: طيب اسيبك انا دلوقتي اروح افهمها و راجع تاني يا عروسه 
خرج من غرفت نهي و دق علي غرفت لهفه 
فتحت له = خير عاوز اي 
دخل الغرفه = انا كنت عاوو افهمك 
ردت عليه = تفهمني اي انا عاوزه افهم حاجه واحده انت من ساعه ما جيت و بتحضن و بتبوس فيها و بتقعد معاها و كمان قاعد في اوضتها و هي قاعده قدامك عادي بلبس البيت دا كلو يفسر انكوا بتحبوا بعض يبقي كنت اتقدمتلها هي من بدري يا اخي 
_ انا كنت فاكرك هتفهمي لوحدك لكن واضح انك غبيه انا واختك اخوات انا واختك رضعين علي بعض فهمتي 
= بجد يبقي انا وانت اخوات برضو يبقي مينفعش نتجوز 
_ لا هي الرضعه عليا يبقي لو كان عندي اخ مينفعش يتجوزها عشان هي اخته برضو لكن لو انا رضعت عليها يبقي انتي اختي برضو 
= اوووف يعني لازق برضو 
_ اه بس قوليلي صحيح انتي كنتي عامله فيها سبع رجاله و نزله و انا مبخافش مبخافش  و اول ما نزلتي اتقلبتي قطه اي الحصل 
= لا ما انا فكرت و هخليك انت التفركش الخطوبه دي 
_ نجوم السماء اقربلك  هتم و هنتجوز كمان 
= طب اتفضل اطلع بره عوزه انام 
_ ماشي تصبحي علي خير يا روحي 
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
دخلوا الشقه وهي كانت هتدخل اوضتها لكن هو مسك يدها 
= قوليلي كان قاعد معاكي لي 
سحبت يديها بشده و رفعت اصبعها في وجه 
= انت متلمسنيش انت فاهم 
_ هو اي انا ملمسكيش انتي في اي مالك انتي بارده كده لي 
= انا برضو البارده ولا انت هو انا الدخلت و حضنت واحده غربيه مره و اتنين مش فارق معايا مشاعر الحيوانه الواقفه مدام انت عايش حياتك سبني انا بقي ملكش دعوه بيا يا اخي و اه عشان متتكلمش كتير الانا كنت قاعده معاه ده دكتور نفساني و اخت معاد اني اروحله  هروح لدكتور نفساني بسببك يا مصطفي 
قالت كلامها و دخلت غرفتها و قفلت الباب و كانت هتبكي لكن اوقفت نفسها = لا يا رحمه مفيش عياط تاني انتي فاهمه مفيش بكاء تاني 
خلص اليوم بحلوه و مره عليهم و اتا صباح جديد عليهم بحلوه و مره

يتبع الفصل  الثاني عشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملكي أنا" اضغط على اسم الرواية 
رواية ملكي أنا الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة بكر
rana elhady

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent