رواية روح صقر الفصل الحادي عشر 11 - بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

رواية روح صقر البارت الحادي عشر 11 بقلم رنا احمد

رواية روح صقر كاملة

رواية روح صقر الفصل الحادي عشر 11

في جامعه ندا ...
كانت تجلس شاهنده بسعاده وهي تتدخن لتقاطعها بغضب فاطمه صديقه ندا المقربه .
فاطمه بغضب /مكنتش متخيله انك زباله كده .
شاهنده ببرود /ليه في ايه .
فاطمه بحده وغيظ/فيه ايه ي بجحتك ي شيخه ضحكتي عليا فاهمتيني انك عايزه صور ندا علشان تحطويها علي هديه ليها مكنتش متخيله ابدا انك بالوساخه دي وهتستخدمي الصور الي ندا امنتني عليها بالقذاره دي انا هوديكي في ستين داهيه .
شاهنده بغضب /بقولك ايه ي روح امك اتعدلي معايا في الكلام لوريكي الوش التاني وافضحك واقول لأهلك علي حبيب القلب فاهمه هي الي كان لازم تنادب علشان متقربش من اي حاجه مش بتاعتها .
قاسم بغضب /ده انا الي هوريكي الوش التاني الي عمرك مشوفتيه شكرا اوي ي فاطمه .
شاهنده بغضب /ايه الي بيحصل قصدك ايه .
قاسم بحده /قصدي أن كل الي قولتيه دلوقتي اتسجل وانتهيتي ي شاهنده وجي حق الشريفه الي ضفرها برقبتك .
شاهنده بشر /انت فاكر أن الحكايه كده انتهت تبقا بتحلم ي قاسم مش شاهندا الزهار الي يحصل معاها كده لسه التقيل جاي انت والسنيوره بتاعتك .
في قصر العزايزي ...
في غرفه صقر ....
خديجه بحده /رايح فين ي صقر .
صقر /رايح ل روح ي امي علشان تجيبوا الشبكه .
خديجه بغضب /والبت الي غلطت معاها وعامله زي الميته دي هتسببها وتروح ل بنت الخياطه .
صقر  بحده/امي انا قولتها اني هتجوز روح الاول وبعدين الي عيزينه ابقوا اعملوه .
خديجه بسخرية /الي احنا عوزينه عاد ليه هو احنا الي غلطنا مع البت وعملنا عملتنا دي .
صقر بضيق /سلاموا عليكم ي أما .
في غرفه رحمه ..
كان يجلس شاكر بخوف وهو يضع المنشفه التلاجيه علي رأسها فكانت حرارتها مرتفعه .
رحمه بتعب/كفايه عاد تعب ي شاكر روح شغلك هنتاخر علي الشركه .
شاكر بخوف /تولع الشركه اروح كيف وحبيبه قلبي تعبانه كده .
رحمه بابتسامه خفيفه/بتحبني جوي ي شاكر .
شاكر ب عشق لسنوات /بحبك بس ده انا بموت فيكي ي رحمه ده انتي بنتي الي بعشقها .
رحمه بسعاده/ربنا يخليك ليا ي شاكر .
شاكر بفرحه /يااااه ي ابوي انا كده مش عايز حاجه واصل .
صقر من خارج الغرفه /بس انا عايز اختي ي خفيف افتح .
شاكر بضحك /هههههه حاضر ي صقر .
صقر ب رعب /الف سلامه ي قلب اخوكي مالك .
رحمه /اهدا ي اخوي شويه سوخنيه وهيروحوا ل حالهم عاد .
صقر ب رعب /لا طبعا لازما نجيبوا حكيم .
رحمه بخبث /مش مستاهله ي اخوي بس روح الحق روح تلاقيها مستنيه .
صقر بابتسامه /طيب ي اختي خالي بالك منها وانا هروح الشركه .
شاكر بابتسامه /تسلم ي اخوي تسلم.
في الاسفل ....
كانت تجلس تلك الحيه سوزي وهي تتدعي الحزن والالم ..
عرفان بتنهيده /اصبري يىبتي والي انتي عايزاه هيوحصل .
سوزي ببكاء مصتنع /الي تشوفوه ي حاج عرفان مناخلاص بقيت ماليش حق اقبل أو ارفض الي هتجوزه خلاص ادمرت .
عرفان /بعد الشر عليكي ي بتي .
صباح بضيق /العوافي ي عمي العوافي ي اسمك ايه .
سوزي بغرور /سوزي .
صباح بضيق وهمس /ي ساتر دمك عكر زي اخوكي .
حنان من المطبخ /بت ي صباح تعالي ساعديني .
صباح بضيق /حاضر ي أما حاضر جايه اها .
في منزل عثمان ...
كانت تجلس روح أمام الباب وهي تتضع يدها علي خدها بطفوله .
صقر ب عشق /روح الصقر زعلانه أكده ليه .
روح بلهفه /صقر كيفك اتوحشتك جوي جوي عامل ايه وايه اخبار الشركه .
صقر بابتسامه /كله زين ي قلبي واسف اني اتاخرت عليكي انبارح .
روح ب حب /ولا يهمك الهم انك تكون بخير .
بدريه بابتسامه /صقر كيفك ي ولدي .
صقر باحترام /الحمد لله ياما بخير يلا بقا علشان تجيبوا الدهب ل ست البنات .
بدريه /أكده لحالنا امال فين اهلك عاد .
صقر /انا الي صممت نكون ل حالنا علشان ست البنات تنقي براحتها يلا بينا علشان منتاخروش .
روح بابتسامه ساحره /يلا .
في فيلا العزايزي ..
في غرفه ندا ...
كانت تجلس بخوف ورعب ودموع لما حدث لها ليعلن هاتفها عن وصول رساله لتفتحها فكانت علي الآتي ..
قاسم /ندا اسمعي الفيديو ده هتعرفي اني ماليش ذنب في أي حاجه هتقدري ترجعي الجامعه وانتي رافعه راسك واوعي تعيطي لأن دموعك غاليه عندي اوي ..
لتتنهد براحه ليخفق قلبها فيبدو أن سهام قاسم قد بدأت في اصابه قلبها لمحو ذلك الجرح ..
في غرفه سوزي ...
سوزي بغرور /مش قولتلك ي حاتم اني هجيبه تحت رجليا.
حاتم /ي لهوي عليكي حسابتيها صح بس خودي بالك صقر مش سهل .
سوزي بضحكه غرور /متقلقش عليا ي حبيبي كله محسوب بالحرف كنت جيت اتفرجت عليه امنبارح وهو بيانب نفسه علي عمله هههههههه ميعرفش أن كل ده من تخطيطي وأنه ملمسنيش اصلا  بس بصراحه حابه في اللعبه دي العب مع كتير منهم خطيبته دي وبنت عمه صباح دي الي عملالي فيها كبيره العائله .
حاتم بغضب/صباح لا اوعي تقربي منها.
سوزي بسخرية /الله هو ايه الي حصل معقول حاتم الي اجمل البنات بتترما تحت رجليه يقع في البت الفلاحه دي .
حاتم بتحزير /ملكيش دعوه وابعدي عنها فاهمه .
سوزي بسخرية /طيب ي اخويا اهي تغورها من قدامي خود باللك أنهم اكيد هيكلموك .
حاتم /طيب ي اختي مبروك مقدما سلام .
سوزي بضيق /سلام .
في الجنينه ...
هبه بالم /اه اه .
جاسر بغضب /براحه عليها ي هنيه مالك عاد .
هنيه /حاضر ي دكتور جاسر .
جاسر بقلق/ايوه حركيها بالراحه .
هبه بطفوله/جاسر هو انا ممكن امشي تاني.
جاسر ب عشق /انشاء الله هتمشي وتبقي زي الفل .
هبه بدموع /ولما امشي هروح فين عاد بعد ماهلي سابوني .
جاسر ب عشق /بس انا مستحيل اسيبك ابدا .
في الطريق ..
بدريه /بس الشبكه دي كتيره جوي ي ولدي .
صقر ب عشق /مفيش حاجه تغلا علي روح ي خاله بدريه .
روح بهمس /ربنا يخليك ليا ي حبيب روح .
صقر بهمس وخبث/طب اتلمي عاد لاننا لسه مكتبناش الكتاب وانا ممكن اتهور عاد.
روح بخجل/صقر .
صقر /ههههههه.
في فيلا العزايزي ...
سوزي بحزن مصتنع /ايه ي صقر انت مش شيافني ولا ايه .
صقر بمكر /لا شايفك بس خجلان منك جوي علي الي عملته .
سوزي بانتصار بداخلها/متشلش فوق طاقتك ي صقر كلنا بنغلط وانا مسمحاك طالما هتصلح غلطتك .
صقر بخبث /بس انا مش مسامح نفسي واصل ليسرع صقرالي الاعلي تحت ضحكتها الخبيثة.
في غرفه صقر ...
شاكر بضحك /هههههه ي ابن الايه ي صقر ده انا الدعمه كانت هتفر من عيني .
صقر بكره /بنت الكلب ب تلعب عليا فكراني دخلت عليا لعبتها الوسخه دي .
شاكر بتنهيده /بصراحه البت هنيه كانت جدعه لما جات قلتلك علي خطه الوطيه دي .
صقر وهو يضغط علي يده بغضب/بالعكس ي شاكر ده الخطه دي جاتلنا في وقتها علشان دي اول خطوه في خطه انتقامي من بنت الكلب دي وابن عمها .
شاكر بحزن /لساتك مش قادر تنسا ي صقر .
صقر بغضب وهو يكسر المراه/انسا ايه ي شاكر ده انا رجعت من امريكا مخصوص علشان ولاد الكلب دول نسيت الي عملوه في حازم ابن خالي ابني الي كنت مربيه علي ايدي فضلت تلعب عليه الاعيبها الوسخه هي وابن عمها ووخليوه يدمن لما استولو علي كل أملاكه ومات بجرعة زائدة من المخدرات كل ده وتقولي انسا ده هما الاتنين هييشوف الجحيم علي الارض واولها لما اتجوز روح واخليها ست الدار ده واحرق قلب الحيه دي
google-playkhamsatmostaqltradent