رواية حب في عمليات خاصه الفصل العاشر 10 بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

  رواية حب في عمليات خاصه الفصل العاشر بقلم ملك ايمن


رواية حب في عمليات خاصه الفصل العاشر 

دخلولها كانت قاعده نص قاعده ع السرير والممرضه بتركبلها الكلونه
الممرضه: ارجوكي خليني احطهالك
فيروز: ملهاش لازمه انا هقوم امشي
اسر: اتهدي بقا يابت انتي 
فيروز: هرزعك شلوت اقعدك مكاني
جمال: الف سلامة عليكي 
فيروز: الله يسلمك يابو عدي
اسلام: هو فين الجرح بقا
فيروز: في اليمين ياحول 
يونس: تمام هاخودلك اجازه بقا
فيروز: لا دي في دراعي يعني
اسر: لي عملتي كده
اسلا: لا بس انتي اي حموله ولا اجدعها طور
فيروز: طور اي متحسن ملافظك يابغل انت البت مريم عامله اي
يونس: كويسه فاقت قبل مانمشي
فيروز بضحك: عيله خيخه ولله
اسر: طب هروح اشوف هنمشي امته
فيروز: لالا استني كده وشدت الكلونه من ايديها وقالت يلا انا جاهزه 
جمال: يابت هتقعي مننا 
فيروز: ياعم امشي يلا ونزولو وروحو
بقلمي ملك ايمن✍🏻
وصلو الڤله ودخلو جريت ندي حضنتها
فيروز: اه اه كتفي يابت
كارما: اي ده عندك تعويره 
فيروز قفشتها من قفاها ورفعتها
فيروز: عارفه لو شوفتك ماسكه مسدس حتي لو لعبه هعمل فيكي اي
كارما: اي
فيروز: هشلوحك
اميرة: حمدله علي سلامتك ببكاء
فيروز وهي بتبوس راسها: بتعيطي لي بس ياست الكل دي طلقه في كتفي يعني
اميره: كان هيحصلك حاجه لما اغم عليكي فكرتك موتي
فيروز بضحك: لا دنا بس كنت مهبطه انا جعانه ولله يام سعيد الاكل بالله عليكي 
ام سعيد: عنيه
اسر: يلا نستاذن احنا بقا
فيروز: اي الادب ده اركن ياض ع جنب جمال و جاسر وخلتو هيتعشو معانا
انعام: بس احنا اتعشينا يابنتي
فيروز: اي ده بجد طب وماله نتعشي تاني ووجهت كلامها لاسلام وانت يابغل ورايا ع المكتب 
اسلام: لا انا مروح
فيروز: ولا كلمه قدامي
اسلام: حد حافظ نمره الاسعاف عشان بس لو اتاخرت
الكل ضحك عليه وهي دخلت هي وهو المكتب والباقيين قعدو
بقلمي ملك ايمن✍🏻
في المكتب 
اسلام: وربنا نسيته غصب عني
فيروز: مش جيباك عشان كده العمليه الجايه محدش يعرف اني دخلاها 
((الي بيسال فيروز اي قوات خاصه)) 
اسلام  بغرور: انا لا استطيع الكذب
فيروز: نعم ياروح امك 
اسلام: احم بقول تتعشي عشان جعان 
فيروز: قدامي ياخويا
اسلام: الا كونتي فين انتي واسر😉😉
فيروز: عارف انا هغسلك وانشفك وانفضك وباوسخ مشبك هنشرك يامعفن انت
اسلام: يلا يابتاعت اسر وفتح الباب وخرج يجري وهي وراه تقريبا جريو ورا بعض في الڤيلا كلها وفي الاخر قعد ورا اميره
اسلام: انا في حمايتك ياخالتو
فيروز: كتك خوت يابعيد 
اميره: فيروز اقعدي قعدو وكان في حد باين عليه الضيق
اسر: انا لازم امشي عن اذنكم
فيروز: يابني انت عليك عفريت متقعد
اسر بعصبيه بيحاول يداريها: لا عن اذنكم وخرج خرجت ورا فيروز : اسر 
وقف وملفش لها راحت وقفت قدامه
فيروز: مالك في اي
اسر: مليش عاوز امشي فيها حاجه روحي كملي لعب مع اسلام
فيروز: نعم مش فهمه انت اي معصبك كده 
زقها خبطت في الحيطه وقبلها ولتاني مره جسدها اللعين يتفاعل معه 
مريم كانت واقفه في البلكونه
مريم: اوووه يعني عامله فيها ست الشيخه وانتي مدياها بس الواد ده فظيع فعلا وفيها اي لما اوقعه وابتسمت بخبث
بقلمي ملك ايمن✍🏻
عند فيروز بعد عنها وهما بينهجو من المشاعر 
اسر: متخليهوش يقرب منك ومشي وهي مزالت في صدمه فاقت ع ايد يونس
يونس: اااي فينك
فيروز: هه موجوده ودخلت قالتلهم هطلع ارتاح شويه وطلعت اوضتها واهل اسر مشيو
بقلمي ملك ايمن✍🏻
في غرفه فيروز كانت قاعده بتفكر
فيروز: لي مش بصده لي حاسه اني عوزاه دق دق دق 
فيروز: احم ادخل دخلت مريم
مريم: فاضيه
فيروز: تعالي يامريم في اي
مريم: بصراحه كنت عاوزه رقم اسر
فيروز باستغراب: لي 
مريم: اصلي معجبه بيه
مريم: معجبه بيه ولا ب عماد
مريم بصدمه: ع عماد

يتبع الفصل الحادي عشر  اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent