رواية عشق سليم الفصل السادس 6 بقلم ايمان صلاح

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق سليم الفصل السادس 6 بقلم ايمان صلاح

رواية عشق سليم الفصل السادس 6 بقلم ايمان صلاح


part 6
رهف: انا دكتورة ممكن اشوف مالها 
هدي: ابعدي عننا انتي السبب 
سليم بصوت عالي: هدي الزمي حدودك 
خالد ومحمد شالو سعاد دخلوها اوضتها وكان الكل متوتر 
سليم قرب من رهف بصوت واطي متقلقيش 
رهف بعياط: انا ماليش ذنب ف كل دا والله حرام كل دا يحصلي لي 
سليم ضمها لحضنه: هقول تاني طول مانتي معايا متقلقيش هما هنا مصدومين بس بكره كل حاجه هتتظبط
دعاء من الخلف: سليم جدك عاوزك ف ي المكتب 
سليم وجهه نظره ليها وبعدين لرهف 
دعاء متجلجش دي بنت اخويا ومرات ابني روح كلم جدك عاوزك
سليم: تمام 
دعاء: تعالي بجاا نتعرف ع بعض اكتر واعرفك ع كل حاجه 
رهف بارتياح : حاضر 
دعاء: تعالي الاول نخرج ف الجنينه 
خرجت رهف مع دعاء 
دعاء: بصي بجاا انا عندي 49عندي عقم 
رهف: ي حرام 
دعاء: لا ولا حرام ولا حاجه عمري مزعلت ابدا اول لما عرفت اطلجت علطول مع انه كان حبيبي وجول لابوي مش هتجوز غيره بس مجدرش استحمل كلمه منه ان مبخلفش وكدا ولا هجدر ان ادخل ست حياته وانا موجوده فقررت انفصل احسن ليا رياحت بال 
محدش من ولاد اخواتي حسسني ان عمته كلهم بيجولولي ب اسمي بحب اضحك وافرح محدش واخد منها حاجه احكيلي عنك بقا 
رهف: عاوزه اعرف حاجه الاول بس 
دعاء: لا اعرف الاول عنك وبعدين اقولك الانتي عوزاه 
رهف : حاضر انا عندي 19سنه لا اعتبريهم 20 كلها اسبوع وهيبقا عندي 20رسمي دعاء بضحك:ماشي كملي بجا 
رهف بدموع : ماما ماتت وانا عندي 3سنين بعدها علطول بابا اتجوز ومراته كانت وحشه ف حقي خالص والجيران تشهد علي كدا كانت ديما بتضربني وكانت بتقول حجات محصلتش علشان بابا يضربني وكان من ضمن العقاب ان انام ع السلم وخلف بنت سماها خديجة كانت الدلوعه ومزالت والله طلبتها اوامر انما انا كنت البجيب لنفسي كنت بشتغل خدامة ف العمارة الجمبنا علشان اجيب فلوس الدروس فضلت اتعلم نفسي بنفسي محدش كان يعرف انا ف سنه كام بس عادي كنت علي يقين ان ربنا هيعوضني خير والحمد لله احسن بكتير بابا خالد ايجي طلبني لسليم ممكن كان شفقة بس الحمدلله احسن بكتير دعاء قربت عليها ومسحت دموعها وحضنتها: ربنا كبير ولسه العوض الكبير هيجي ي حبيبتي طولة عمرة كلب فلوس ابوكي دا قولي بجا عاوزه تعرفي اي 
رهف: اي المشكلة البين العيلة وبين بابا 
دعاء: محدش يعرف بس من 26سنه جدك طرده من البيت وقاله انت ولا ابني ولا اعرفك من يومها محدش بيجيب سيرته روجي بجا تعالي اعرفك ع العيلة 
............. عند سليم......... 
الجد: هطلج البت دي البيحط ايده ف ايد عماد يبقا من اعدائي 
سليم: ي جدي هي ملها ومال ابوها هي ملهاش ذنب 
 الجد: هتنجلة اخبارك وشكلها عينها ع الفلوس انت حفيدي الكبير انت المن بعدي هنا مبثقش في حد قدك 
سليم بتفهم: عارف بس محدش يعىف حاجه 
الجد : عرفني 
سليم ف الوقت المناسب 
خرج سليم وطلع الي الغرفة الخاصة بيه كانت رهف واقفة ف الشباك 
سليم دخل من غير ميخبط 
رهف بخضة: حرام عاليك اي دا 
سليم بضحك: حقك عليا مكنتش اعرف انك هنا 
رهف: تمام ممكن اعرف حاجه 
سليم: لا تعالي هنا كدا 
رهف بخوف: نعم 
سليم: اي دا وبيشاور ع شفيفها 
رهف ببرائة: دا دا روچ
سليم: ايوه عارف انه زفت حطاه لي 
رهف: شكلة حلو 
سليم وطعمة احلي وانا بحبه اصلا قرب منها وقبلها بشغف وعصبية بعد دقيقتين بعد عنها لتاخذ نفسها 
رهف بعياط: ا ب ع د ع ن ي 
سليم: قبلها تاني لحد النزيف من شفتيها جاب منديل ومسحلها 
سليم: طعمه حلو وبحبة كل لما تحطي منه لازم ادوقه 
رهف بعياط: انا ا س ف ة 
سليم بعصبيه: الارف دا ميتحطش تاني ومتنزليش غير لما ابعتلك 
سبها وخرج 
عامر من ورا الشباك : بجا القمر دا يعيط كدا ازاي لازم اصلحه 
.......نكمل البارت الجاي.....

يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية عشق سليم "اضغط على اسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent