رواية روح الفهد الفصل السادس 6 بقلم شروق أحمد

الصفحة الرئيسية

 رواية روح الفهد الفصل السادس 6 بقلم شروق أحمد 

رواية روح الفهد الفصل السادس 6 بقلم شروق أحمد 

فهد لبس وخرج ليها 
روح: طب ونبي قمرر انا شكلي كدا هقولك اقعد مش هتروح شغل 
فهد: بجد حلوين 
روح: ثانيه وهيبقي حلو اويي وجابتلو جاكت جينز 
لبسو فهد وكان قمر. اويي 
روح: كدا اشيكك 
فهد بص عل نفسوو وعاجبوو 
فهد باس خد روح: شكرا انك ف حياتيي 
روح؛ اتكسفت جدا
فهد: يلا بايي
روح: بايي 
خرج فهد وقعده روح لوحدها
جاتلها رساله صدمتهاا 
رساله عن(الحقي جوزك بيخونك) 
روح اتجننت 
خرجت وراحت المكان 
مسافه مدخلت لقت حد حط ايده عل بوقها 
وخطفها 
ف مكان اخرر 
الشخص: ياهلاا بيكي 
روح: انت مين 
الشخص: انا فاعل الخيررر 
روح؛ مين قوللتت 
الشخص: ممكن ف دقيقه واحده اخلي الرجاله تخلص عل حياه جوزك
روح: بقولك ابعد عن جوزي انت مين اصلاا 
الشخص: منا قولتلك فاعل الخيرر 
وورها فيدديو فهد وبنت مسكين ايدين بعض
روح؛ مستحيل 
الشخص: بيخونك ونتي عل ذمتو ازايي 
روح: انت كداب دا مفبرك
الشخص: هكدب عليكي ليه يعني 
روح بعياط: فهد مش بيخوني 
الشخص: لا بيخونك ونا لازم احرق قلب فهد عليكي 
روح: هتعمل اي 
الشخص بضحكه شريره وبيقرب منها: كل خيرر 
عند فهد 
فهد متجنن عليها: ياتراا راحت فين دلوقتي
تلفونو رن 
الشخص: مراتك عندي 
فهد: انت مجنون يااكرم 
اكرم: انت اللي لعبت يافهد وبعدين مراتك خلاص مبقتش بنت 
فهد: انت بتقول ايي 
اكرم: زي مسمعت يلا سلااممم 
وخرج فهد وعرف مكان اكرم 
وراح لقي بيت مهجور وفي روح هي وبتعيط
فهد: سيب روح طييب
اكرم بضحكه شريره: مش هسبها ولازم احرق قلبك عليها 
فهد: هتعمل ايي 
اكرم: هعمل كدا وضرب روح بسكينه 
فهد بصوت عللي: رووححححح 
رح كانت شب ميت 
اكرم خاف وخرج والبوليس جه وخدو
فهد خد روحح وراح بيها المستشفي
فهد: اي يادكتوره 
الدكتوره: الحمدلله انك جبتها دا لو كنت استنيت كنا فقدنا المريضه 
فهد: الحمدالله الحمدلله ينفع ادخلها
الدكتوره: اتفضل يافهد باشا 
فهد دخل لقي روح ببتعيط 
روح وهي باصه عل جمب تاني وبعياط: عايز اي تاني مني يافهد
 فهد بحزن: انا اسف 
روح بسخريه: واسف دي هترجع اي ها هترجع ايي 
فهد: هو اكرم لمسك 
روح: ملحقش اصلاا 
فهد: ازاي دا بعتلي رساله وقال انك مبقتيش بنت 
روح: هو قالك اكدا عشان يحرق دمك 
فهد: اسف
روح: وبعدين مين اللي كانت معاك ديي 
وورتلو الصوره 
فهد بصدمه: كدب وربنا كدب 
روح: بس دا حقيقي
فهد: بس دا مفبركك وممكن اوديلك الصوره لواحد صحبي ويقولك مفبركه وياستي لو طلع حقيقي منكملش مع بعض 
روح: تمام 
خرج فهد وكلم صاحبو وبعتلو الصوره وقالو متخفش 
ودخل تاني لروح 
روح بتعيط بردو 
خرج راح للدكتوره: هي مالها روح بتعيط ليه يادكتوره
الدكتوره: هي بصراحه حياتها وحشه اويي لازم تتفسح عل الاقل تخرج من اللي هي فيهه 
فهد: تمام 
ورح لروح ولقيها قعده 
فهد: روح كان هيكمل كلامو بس التلفون رن 
فهد: اي حصل اي 
_طلع مفبركه ياسطاا 
فهد: بتقول اي قول تاني (وفتح الميك:) 
مفبركك يسطااا 
روح: كداب 
:_وحيات النعمه مفبركك 
روح:طب اي اللي يسبتلي
_هقولك 
وفهم روح وروح اطمنت شويا
روح: ماشيي بس بردو يطلقني 
فهد: بردو تقولي طلاقق
روح: مش عايزه اعيش معاكك
فهد: لا هتعيشي غصب عنك 
روح: هو بالعافيه 
فهد: ايوه بالعافيه 
روح؛ اوفف 
فهد؛ كنت خايف لتسبيني ويحصلك حاجه 
روح: ياريت يحصلي 
فهد: كلام كتير من دا هتتضربي 
روح: هو انت بجد كنت خايف عليا 
فهد: كنت هموت عليكي
روح: بعد الشر عليك 
فهد: يعني انتي مصدقه اني مش انا 
روح بضحكه خطفت قلب فهد: مصدقه 
فهد: لا احنا نمشي من المستشفي عشان انا مش هقدر كداا 
روح: بس يافهد 
فهد: طيب انا سكت 
روح: ماشي 
وخرجو من المستشفى 
روحو البيت 
فهد: غيري هدومكك 
روح: طيب 
وغيرت هدومها 
روح: قولي صح هو اكرم دا يعرفك منين 
فهد بغضب: 

يتبع الفصل السابع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية روح الفهد "اضغط على اسم الرواية




google-playkhamsatmostaqltradent