Ads by Google X

رواية احببت مصارع الفصل الرابع 4 - بقلم يوستينا سامي

الصفحة الرئيسية

رواية احببت مصارع البارت الرابع 4 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع كاملة

رواية احببت مصارع الفصل الرابع 4

عادل اتفضلوا.. اتفضل يا ابراهيم 
طبعا كلهم  بلا استثناااااااء اتفاجوا 
نور اتفاجات أنهم ولاد كتير وهنا وعمر اتفجوا من احجامهم 
هنا بصوت واطي :واد يا عمر
عمر: ايه 
هنا :هي دي الرجالة ولله 
عمر: لا دول من رجالة ده ابوكي جايب دولاب جديد 
هنا بصوت واطي: لا وانت الصادق تلاتة  
عادل اتفاجاه أنهم شباب زي الورد: اتفضوا يا اهلا وسهلا 
ادهم بصوت واطي :مين دول
يوسف: مش بقولك حاسس بمصيبة وانت تقولي يا لطيف 
فهد بيقرب من ادهم ويوسف : انا هموت وادخل الحمام 
ادهم ضحك بصوت عالي وكلهم بصوا عليه 
ادهم بحرج: انا اسف ..
عادل: اسف علي ايه بس ضحكنا معاك 
ادهم :وليه ما اضحك لوحدي وبلاش فضايح
عادل وإبراهيم  ضحكوا 
ابراهيم: اعرفك ده يوسف ابن اخويا وده ادهم برضوا ابن اعز صاحب ليا يعني ابن اخويا ...... وسكت
فهد :اي ده وانا 
ابراهيم بضحك: ده فهد ابني الصغير 
فهد بصدمة: ايه ده هو انت عندك ابن كبير وانا معرفش 
عادل :هههههههه لا هو اكيد يقصد يوسف صح 
ابراهيم :ايوه ..كلهم عيالي 
عادل: ربنا يخليهم ليك  اعرفك  دي هنا اخر العنقود 
ودي نور بنتي الكبيرة البكرية ..وده ..
فهد بغباء: ودي بنتك المصارع بس متنكرة 
كلهم ضحكوا جامد ماعدا نور وعادل 
وخصوصا أن عمر فعلا شبه نور وكمان كان لابسة طاقية علي رأسه 
نور تضايقت اوي من تشبيه وقامت وقفت :لا يا عسسل انا نور الي بلعب مصارعة ..وسابتهم ومشيت 
فهد بحرج :ولله ما اعرف هي طلعت كدة انا اسف بجد مكنتش متخيل انها بنوتة 
هنا بتضحك بصوت واطي 
منال :طبعا بنت وست البنات كمااان 
يوسف :هو ميقصدش ولله هو بس غبي شوية 
ابراهيم بحدة :قوم راضي بخاطرهااا يا استاذ
فهد بتوتر: أيوة طبعا هي فين يا عمي 
هنا :هي في البلكونة تعالي معايا 
فهد :اوك 
ابراهيم بحرج: انا اسف اوي يا عادل ولله 
عادل: ولا يهمك محصلش حاجة هو مكنش يقصد 
عمر بصوت واطي: متقلقش يا عمو دي نور هتربيه 
___________________________&&&
في البلكونة 
هنا :نور فهد عايز يعتذرلك 
نور لفت بمنتهي الحدة :انت ايه الي جابك ورايا يا بني ادم انت 
فهد اتحرج اوي :انا اسف ولله مقصدش الي قلته حقك عليااااا 
نور: لا يا حلو انت انت تقصد وتقصد اوي كمان   ..بقولك ايه يلاا انت تتجنبني خالص سامع ولا كانك شايفني اصلااااا 
فاجأه جيه يوسف مع عمرو وادهم 
يوسف:  بصي انا مقدر انك زعلتي بس هو ميقصدتش وجيه واتاسف فعيب انك تكلميه كدة وهو في بيتك حتي 
نور: وانت مالك انت ايه دخلك في النص ولا هو اخرس ميعرفش ياخد حقه وانت المساعد بتاعه 
هنا بحرج: نوور 
نور: اخرسي انت خالص
عمر :بس يا نور عيب كدة ميصحش 
نور :لا يصح  داخل ولا كانك شاروخان في نفسك كدة وواثق اووي من نفسك فاكرني هخاف منك مثلا ولا هعملك اعتبار 
عمر بحدة: نووور بس 
يوسف ببرود مصاحب بحدة:  لا يا عمر سيبها واضح انها مفروسة اووي وكلام فهد جيه في الحتة الصح .بصي يا بت انت انا يوسف المنشاوي الي عمر ما في راجل عينه اترفعت فيااا...... يكون في علمك انا بالذات مبعرفش اخد حد علي قد دماغه بس اقدر اكسر دماغه عادي 
بدأ يوسف يقرب منها برغم أنهم كانوا موجودين في البلكونة بس محدش فاهم هو عايز ايه  وبدأت نور تتوتر وترجع لورا 
يوسف مسكها من كتفها علشان تثبت وقالها :علفكرة انا عديت كل الكلام الي قولتيه بمزاجي لكن المرة الجاية برغم اني واثق أن مافيش مرة جاية .انا هزعلك وسابها وخرج وفهد وادهم خرجوا وراه 
نور واقفة مصدوومة مش من الكلام الي هو قاله لااا ازاي تقف متعرفش ترد عليه .حست أن عينيه جامدة وقاسية برغم أنه كان هادي  حست انها خافت فرفضت الفكرة 
نور بصوت عالي: ازاي يكلمني كدة ازاي 
عمر :انت الي محترمتيش حد كالعادة. وسابها وخرج 
ونور خرجت راحت اوضتهاااا
____________________________________&&
بعدها بحوالي نصف ساعة
منال :يلا يا جماعة الغداء جاهر يلا يا حبيبي قوم 
يلا يا هنا اندهي نور 
نور: انا جيت يا ماما وقررت تقعد علي الكرسي الي جنب يوسف علشان تحسسه انها مش خايفة منه أو حاجة ويوسف كان فرحان أنها شخصية جامدة 
فهد بخنقة: بابا انا مش جعان معلش ممكن تقولي عنوان الشقة وانا هروح 
ابراهيم اتوتر اووي لانه مكنش قائل ليهم 
عادل فهم نظرة ابراهيم :.عمر خد فهد ودخل شنطته الاوضة خليه يريح شوية ولما يصحي يتغدا 
فهد: أوضة ايه يا عمو شكرا انا هروح 
ابراهيم: لا ماهوو عمك عادل مستضيفنا هنااا 
في اللحظة دي يوسف فضل يكح 
ونور عملت نفسها مش شايفاه اصلا يكشي يمووت 
منال: اصم لله يا حبيبي اتفضل ماية
يوسف :شكرا يا طنط ..نقعد فين يا عمي ميصحش وماينفعش اصلا 
عادل: لا ينفع طبعا ولله واوضة فاضية موجودة واوضة عمر كماان 
ابراهيم: ولله تعبناك يا عادل يلا يا فهد ادخل بقي 
فهد بغل: لا انا هنزل اتمشي شوية وراجع 
عمر: طب عارف الطريق احسن تتوه 
فهد: لا متخفش باي 
وفعلا اتغدوا ويوسف دخل يقف في البلكونة يشرب سجارة وفااااجاه سمع صوت زعيق بره جامد فخرج
عادل: لا يا نور ولا ادخلي علي اوضتك 
نور: لا يا بابا كدة كتير انا لازم انزل وأروح بكرة النادي 
عادل: لا يا نور افرضي شوفتيه ..انا مش عايز مشاكل بقي كفاية الي حصل 
نور: يا بابا انت كدة بتظلمني ولله 
ابراهيم: اهدواا بقي ...اهدي يا عادل 
يوسف:  هو في ايه بس يا عمو  
ابراهيم: مافيش نور عايزة تروح النادي وباباها رافض علشان في حد هناك في مشاكل بينهم 
يوسف :طب ايه المشكلة ما عمر يروح معاها 
عادل: المشكلة مش في الولد بس في نور كمان وكفاية اوووي الي حصل بجد 
يوسف :خلاص يا عمو انا هوديها بكرة النادي وكدة كدة انا بروح الجيم كل يوم 
ابراهيم: طب ولله فكرة وعمر يروح معاهم 
نور: لا طبعااا 
عادل: لا ليه دي فكرة حلوة وانا موافق 
يوسف بص لنور ببصة تحدي ورخامة وسأبها ودخل البلكونة تاني ونور دخلت وراه 
نور: انت يا بني ادم انت انا مش عايزاك معايا سامع ولا لااء 
يوسف :لا مش سامع وسيبيني في حالي بقي بلاش صداع بقي اففف 
نور بغل: انت بارد ومستفز جاية تخرج بس يوسف مسك ايديها جامد وشدها ليه 
يوسف: لسانك ده بعون لله هقطعهولك بت انت انا لا بخاف من حد أو بعمل اعتبار لحد فخافي مني والاخر مرة هقولهم لسانك الي فرحانة ليه ده هقصهولك .. سامعة 
نور زفت ايديه: شكلي انا الي هعيشك اسبوع نكد وهم ويا انا يا يوسف يا منشاوي يا انت ..ولله لاندمك علي كلامك ده 
وسابته وخرجت 
________________________________&&
في الشارع فهد كان بيتمشي مش عايز يرجع ويشوف نور تاني بس حصلت قدامه حاجة مفاجاه 
شاف بنت واقفة عند سور البحر في حتة ضالمة وعمالة تعيط 
بنت بدموع وقهرة : يارب سامحني ارجووك انا عارفة اني غلط بس غصب عني ولله وفاجاه وبدون مقدمات لقاها بترمي نفسها في البحر بس فهد جري ولحق رجليها وهي علي السور ونزلها 
بنت بعصبية وخضة : انت مين وعايز مني ايه يا اخي 
فهد بعصبية:  انت غبية وحمارة رايحة تنتحري ..ايه الغبااااء ده 
بنت : وانت مالك انت مش وأصي عليا  غور بقي 
فهد  : لا طبعا تعالي هنااا انا مش هسيبك 
بنت : عايز ايه مني سيبني 
وفعلا اخدها علي العربية وركبت معاه 
بنت : عايز اي مني تاني ماتسيبني في حالي بقي 
فهد : فهميني ليه عايزة تنتحري وانا ولله هساعدك
بنت:  انا مينفعش احكيلك .فضلت تعيط جامد 
فهد بحزن:  طب بصي جربي حتي تحكيلي ولله ممكن اساعدك 
بنت:  انا ابويا قبض فلوس عليا علشان يبعني الي ييدفع اكتر. وطلع حظي في بلطجي ..وفضلت تعيط 
فهد كان مصدوم بس جمع نفسه : طب بصي اهدي اهدي ..ليه رايك اهربك 
بنت مسحت دموعها : تهربني ازاي .
فهد : انا هنا لفترة حوالي أسبوع وبعد كدة هنزل مصر 
بنت:  مصر وهتخدني معاك ..بس الاسبوع ده اقعدوا فين
فهد:  خلاص انا هتصرف اهدي بقي 
وفعلا فهد اتصرف ...ياترا ازاااي ؟!!
ورجع البيت لقه عادل وإبراهيم ومنال بيلعبوا كوتشينه وعمر وادهم بيلعبوا بلاستيشن ويوسف واقف في البلكونة هو ونور 
منال:  يا حبيبي اعملك بقي تتغدي يلا غير هدومك 
فهد:  تمام  يا طنط ودخل يقف في البلكونة شوية 
بس لقه نور رجعت تاني و بتزعق مع يوسف 
فهد : في ايه يا يوسف 
يوسف:  بتاخد السيجارة مني وترميها علي الأرض انت  عبيطة يا بت انت 
نور ببرود : بقولك ايه احترم نفسك .. اه عندنا حساسية 
يوسف:  ده انت باردة صحيح وملزقة انت الي جاية جنبي يا باردة 
نور :ده بيتي يا كابتن انت وبعدين لو في حد مأزق يبقي انت ولله  انت الي قاعد في بيتنا 
فهد بعصبية :بيتنا ...بيتنا مابراحة لحسن يتشدلك عضلة يا كابتن 
يوسف: هههه ولله عندك حق دي حتي مش هيبقي ليها لأزمة والناس يا حرام هيتكاتروا عليها 
نور بحدة وعصبية:  انت مستفز وغبي كمااان 
يوسف مسك ايد نور جامد اووي.:  لآخر مرة بلاش تختبري صبري 
نور بدأ يظهر علامات الألم علي وشها : سيب ايدي سيبهااااا 
فهد : يوسف بس ...بقولك بس سيبها 
يوسف : اهووو علشان فهد بس يا نونو 
نور جريت علي اوضتهاااا بس فاجأه سمعوا صوت صوييييييت 
google-playkhamsatmostaqltradent